Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі та пральні засоби
Очікувана вартість
439 580,00 UAH
UA-2019-05-31-000120-b 3b9cc3810c474a869550f6de80c794df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2019 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 439 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 197,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13187 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1734 кілограм
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4168 літр
Засіб для миття унітазів, сантехніки та поверхонь у санвузлах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3728 кілограм
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
837 літр
Засіб для миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4843 літр
Засіб для миття посуду концентрований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1551 літр
Миючий засіб для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 09:26
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Одиниця виміру
Дата подання: 04 червня 2019 10:21
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:41
Доброго дня. Просимо дозволити використовувати одиницю виміру Шт, при умові зазначення ваги/маси в назві номеклатури, адже данний перелік продукції Ви в магазині, як споживач, цінник на полиці бачите за 1 Шт, а не за 1 Кг чи за 1 Л. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи, що закупівля не здійснюється в магазині як споживачам, а для забезпечення дошкільних та шкільних установ міста, де існує потреба у невеликому фасуванні, просимо дотриматися одиниць виміру, які встановлені тендерною документацією
Щодо накладних
Дата подання: 04 червня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:39
Доброго дня. Вам після поставки в кожник заклад Вам потрібно буде загальну зведену Видаткову і Податкову Накладну, чи оплату Ви будете здійснювати по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Оплата буде здійснюватися по кожній накладній окремо.
Щодо фасування
Дата подання: 04 червня 2019 14:00
Дата відповіді: 04 червня 2019 15:32
Дивно, у ТД Вами зазначено від 1 до 5 л, або від 2.4 до 10 кг, а у відповіді №1 Ви зазначаєте зручність у малій тарі. Якщо так, приберіть максимальних поріх і залиште 1.0 л і 2.4 кг! Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до тендерної документації ціна товару по кожній окремій позиціїї має бути за 1л, 1 кг. Нам так зручніше при поставці, коли в дитячий садок потрібно завести 7 кг продукціїї. Матимете можливість дати 1 упаковку по 5 кг і 1 упаковку по 2 кг.. Загальну ж вартість по пропозиціїї виводите з урахуванням потреби в кількості літрів та кілограм, як то вказано в ТД.
Одиниця виміру продовження
Дата подання: 04 червня 2019 14:04
Дата відповіді: 04 червня 2019 15:48
Доброго дня, дякуємо за відповідь на запитання №1. Але хочемо Вам поставити до відома, що всі виробники здійснюють подальший свій продаж в Шт, а не в Л чи Кг, відповідно потенційний Ваш постачальник купує продукт у виробника одиницею виміру Шт, відповідно і реалізовувати далі він може її в Шт, а не в Кг чи Л, в інакшому випадку Податкова накладна може бути заблокована відповідними органами. Виходячи з цього, для уникнення потенційної проблеми значно простіше Вам внести в ТД зміни в одиницю виміру, заодно зазначивши зручне для Вас фасування, адже судячи із відповіді на попереднє запитання зручнішою для Вас є менше фасування. Відповідно це 1.0 л і 2.4 кг. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми не знаємо як Ви закуповуєте товар у виробника. Ми зазначили зручне для нас фасування. Ви невірно зрозуміли що для нас зручне менше фасування. Ми це зазначили як приклад, коли в дитячий заклад є потреба поставити невелику кількість товару..На попереднє запитання ми надали вичерпну відповідь щодо формування ціни тендерної пропозиціїї за 1 л, 1 кг, де потрібно врахувати необхідну кількість . При цьому ми не обмежуємо Ваше право надавати товар у зручному для Вас фасуванні.
Одиниця виміру в податковій накладній
Дата подання: 04 червня 2019 16:26
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:41
Доброго дня. Ви розумієте можливі наслідки блокування податкової накладної ДФС? Все що буде зазначено учасником в Ціновій, має відповідати як видатковій накладній, так і податковій. У варіанті, зазначеному вами буде розбіжність між Видатковою накладною і податковою. А це є підставою до блокування накладної!!! Внесіть зміни і зазначте зручну для всіх одинию виміру по всім закладам!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено зручне для всіх фасування відповідно до потреб замовника. Це дозволяє взяти участь у закупівлі широкому колу учасників, не обмежуючи надмірно їх встановленням жорстких меж фасування. Видаткова та податкова накладна формуються відповідно до вимог законодавства. Відповідно в графі "Найменування товару" ви можете зазначити, як приклад: Пральний порошок 2,4кг , к-сть 2шт., та/або пральний порошок 4,8кг , к-сть 1шт. тощо.; Засіб для миття вікон 0,5л , к-сть 10шт. та/або Засіб для миття вікон 1,0л , к-сть 5шт. Тоді у Вас буде співпадати видаткова і податкова накладна, а також кількість в штуках, як Ви і хочете.
Одиниці виміру
Дата подання: 07 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:12
Шановний замовник! Ви пишете: Відповідно до тендерної документації ціна товару по кожній окремій позиціїї має бути за 1л, 1 кг. - проте одиниця виміру товару ШТ., відповідно в видатковій та податковій накладній будуть вказані штуки, і, відповідно, ціна за ШТ., а не за кг чи л. Проте далі Ви пишете: як приклад: Пральний порошок 2,4кг , к-сть 2шт., та/або пральний порошок 4,8кг , к-сть 1шт. тощо.; Засіб для миття вікон 0,5л , к-сть 10шт. та/або Засіб для миття вікон 1,0л , к-сть 5шт. Тоді у Вас буде співпадати видаткова і податкова накладна, а також кількість в штуках, як Ви і хочете. То в ціновій пропозиції можна вказувати ціну за штуку зі збереженням загальної кількості необхідного товару? При цьому в назві товару буде вказано фасування (1 л/4,8 кг тощо), так як Відвантаження та накладні будуть тільки в штуках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатково, до раніше наданих відповідей, просимо дотримуватися вимог тендерної документації в частині кількості товару, що в додатку 1. В ціновій пропозиції необхідно зазначити ціну одиниці за 1 л., за 1 кг., при цьому маєте можливість запропонувати зручний для Вас об'єм фасування.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-31-000120-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 26 червня 2019 14:05
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем Учасника торгів
Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Товариство звертається з наступним проханням: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного обрання переможцем Учасника. 3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про обрання переможцем Учасника
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 19:39
Рішення від 01.07.2019 № 8563 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 19:39
Рішення від 16.07.2019 № 9538.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:34

Документи подані скаржником

26 червня 2019 14:05
Cкарга чернівці.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 263 624,10
UAH з ПДВ
263 624,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 331 257,00
UAH з ПДВ
331 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" 363 314,00
UAH з ПДВ
363 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 07:54
Електронний підпис
18 червня 2019 07:50
Електронний підпис
18 червня 2019 07:48
ЯКІСТЬ ПОРОШКА.pdf
18 червня 2019 07:48
тех паспорт авто.PDF
18 червня 2019 07:48
Статут оригінал.PDF
18 червня 2019 07:48
статут (1).pdf
18 червня 2019 07:48
сода якість.PDF
18 червня 2019 07:48
порош якість.pdf
18 червня 2019 07:48
письмов поясненняї.PDF
18 червня 2019 07:48
Лист про сертифікацію.PDF
18 червня 2019 07:48
Лист працівники.PDF
18 червня 2019 07:48
Лист право підпису.PDF
18 червня 2019 07:48
Лист мат тех база.PDF
18 червня 2019 07:48
копія паспорт повна.PDF
18 червня 2019 07:48
Довідка товар не з РФ.PDF
18 червня 2019 07:48
Довідка ст 17.PDF
18 червня 2019 07:48
Довідка санкції.PDF
18 червня 2019 07:48
Довідка з ЄДРПОУ.PDF
18 червня 2019 07:48
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
18 червня 2019 07:48
аналог договір відгук.PDF

Публічні документи

18 червня 2019 07:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Переможець 263 624,10
UAH з ПДВ
21 червня 2019 10:30

Документи

21 червня 2019 10:30
Електронний підпис
21 червня 2019 10:29
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
263 624,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 10:30
Електронний підпис
21 червня 2019 10:29
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 15:06
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 17:50
Додатковий договір 1.PDF зміни до договору
31 липня 2019 17:47
Лист звернення Постачальника.PDF зміни до договору
31 липня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 12:36
Договір 132.PDF укладений
22 липня 2019 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині продовження строку поставки товару до 27 серпня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 263 624,10
UAH (в тому числі ПДВ 43 937,35 UAH)