Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі та пральні засоби
Очікувана вартість
439 580,00 UAH
UA-2019-05-31-000120-b ● 3b9cc3810c474a869550f6de80c794df
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 439 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 197,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13187 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1734 кілограм
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4168 літр
Засіб для миття унітазів, сантехніки та поверхонь у санвузлах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3728 кілограм
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
837 літр
Засіб для миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
4843 літр
Засіб для миття посуду концентрований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1551 літр
Миючий засіб для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2019 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 09:26 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Одиниця виміру
Дата подання: 04 червня 2019 10:21
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:41
Доброго дня. Просимо дозволити використовувати одиницю виміру Шт, при умові зазначення ваги/маси в назві номеклатури, адже данний перелік продукції Ви в магазині, як споживач, цінник на полиці бачите за 1 Шт, а не за 1 Кг чи за 1 Л.
Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи, що закупівля не здійснюється в магазині як споживачам, а для забезпечення дошкільних та шкільних установ міста, де існує потреба у невеликому фасуванні, просимо дотриматися одиниць виміру, які встановлені тендерною документацією
Щодо накладних
Дата подання: 04 червня 2019 10:24
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:39
Доброго дня.
Вам після поставки в кожник заклад Вам потрібно буде загальну зведену Видаткову і Податкову Накладну, чи оплату Ви будете здійснювати по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Оплата буде здійснюватися по кожній накладній окремо.
Щодо фасування
Дата подання: 04 червня 2019 14:00
Дата відповіді: 04 червня 2019 15:32
Дивно, у ТД Вами зазначено від 1 до 5 л, або від 2.4 до 10 кг, а у відповіді №1 Ви зазначаєте зручність у малій тарі. Якщо так, приберіть максимальних поріх і залиште 1.0 л і 2.4 кг! Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до тендерної документації ціна товару по кожній окремій позиціїї має бути за 1л, 1 кг. Нам так зручніше при поставці, коли в дитячий садок потрібно завести 7 кг продукціїї. Матимете можливість дати 1 упаковку по 5 кг і 1 упаковку по 2 кг.. Загальну ж вартість по пропозиціїї виводите з урахуванням потреби в кількості літрів та кілограм, як то вказано в ТД.
Одиниця виміру продовження
Дата подання: 04 червня 2019 14:04
Дата відповіді: 04 червня 2019 15:48
Доброго дня, дякуємо за відповідь на запитання №1. Але хочемо Вам поставити до відома, що всі виробники здійснюють подальший свій продаж в Шт, а не в Л чи Кг, відповідно потенційний Ваш постачальник купує продукт у виробника одиницею виміру Шт, відповідно і реалізовувати далі він може її в Шт, а не в Кг чи Л, в інакшому випадку Податкова накладна може бути заблокована відповідними органами. Виходячи з цього, для уникнення потенційної проблеми значно простіше Вам внести в ТД зміни в одиницю виміру, заодно зазначивши зручне для Вас фасування, адже судячи із відповіді на попереднє запитання зручнішою для Вас є менше фасування. Відповідно це 1.0 л і 2.4 кг. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ми не знаємо як Ви закуповуєте товар у виробника. Ми зазначили зручне для нас фасування. Ви невірно зрозуміли що для нас зручне менше фасування. Ми це зазначили як приклад, коли в дитячий заклад є потреба поставити невелику кількість товару..На попереднє запитання ми надали вичерпну відповідь щодо формування ціни тендерної пропозиціїї за 1 л, 1 кг, де потрібно врахувати необхідну кількість . При цьому ми не обмежуємо Ваше право надавати товар у зручному для Вас фасуванні.
Одиниця виміру в податковій накладній
Дата подання: 04 червня 2019 16:26
Дата відповіді: 05 червня 2019 08:41
Доброго дня. Ви розумієте можливі наслідки блокування податкової накладної ДФС? Все що буде зазначено учасником в Ціновій, має відповідати як видатковій накладній, так і податковій.
У варіанті, зазначеному вами буде розбіжність між Видатковою накладною і податковою. А це є підставою до блокування накладної!!! Внесіть зміни і зазначте зручну для всіх одинию виміру по всім закладам!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено зручне для всіх фасування відповідно до потреб замовника. Це дозволяє взяти участь у закупівлі широкому колу учасників, не обмежуючи надмірно їх встановленням жорстких меж фасування. Видаткова та податкова накладна формуються відповідно до вимог законодавства. Відповідно в графі "Найменування товару" ви можете зазначити, як приклад: Пральний порошок 2,4кг , к-сть 2шт., та/або пральний порошок 4,8кг , к-сть 1шт. тощо.; Засіб для миття вікон 0,5л , к-сть 10шт. та/або Засіб для миття вікон 1,0л , к-сть 5шт. Тоді у Вас буде співпадати видаткова і податкова накладна, а також кількість в штуках, як Ви і хочете.
Одиниці виміру
Дата подання: 07 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:12
Шановний замовник! Ви пишете: Відповідно до тендерної документації ціна товару по кожній окремій позиціїї має бути за 1л, 1 кг. - проте одиниця виміру товару ШТ., відповідно в видатковій та податковій накладній будуть вказані штуки, і, відповідно, ціна за ШТ., а не за кг чи л. Проте далі Ви пишете: як приклад: Пральний порошок 2,4кг , к-сть 2шт., та/або пральний порошок 4,8кг , к-сть 1шт. тощо.; Засіб для миття вікон 0,5л , к-сть 10шт. та/або Засіб для миття вікон 1,0л , к-сть 5шт. Тоді у Вас буде співпадати видаткова і податкова накладна, а також кількість в штуках, як Ви і хочете.
То в ціновій пропозиції можна вказувати ціну за штуку зі збереженням загальної кількості необхідного товару? При цьому в назві товару буде вказано фасування (1 л/4,8 кг тощо), так як Відвантаження та накладні будуть тільки в штуках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатково, до раніше наданих відповідей, просимо дотримуватися вимог тендерної документації в частині кількості товару, що в додатку 1. В ціновій пропозиції необхідно зазначити ціну одиниці за 1 л., за 1 кг., при цьому маєте можливість запропонувати зручний для Вас об'єм фасування.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-31-000120-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 26 червня 2019 14:05
Дата подання: 26 червня 2019 14:05
Скарга на неправомірні дії Замовника у вигляді визначення переможцем Учасника торгів
Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.Виходячи з викладеного, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Товариство звертається з наступним проханням:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується неправомірного обрання переможцем Учасника.
3. Зобов'язати Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про обрання переможцем Учасника
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 19:39
Рішення від 01.07.2019 № 8563 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 19:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2019 № 9538.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 17:17
Рішення від 16.07.2019 № 9538.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович |
263 624,10
UAH з ПДВ
|
263 624,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" |
331 257,00
UAH з ПДВ
|
331 257,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" |
363 314,00
UAH з ПДВ
|
363 314,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович #2935507298 |
Переможець |
263 624,10
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2019 17:50
|
Додатковий договір 1.PDF | зміни до договору |
31 липня 2019 17:47
|
Лист звернення Постачальника.PDF | зміни до договору |
31 липня 2019 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 12:36
|
Договір 132.PDF | укладений |
22 липня 2019 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни в частині продовження строку поставки товару до 27 серпня 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |