Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення (Поверхнево-активна речовина)
Очікувана вартість
500 086,88 UAH
UA-2019-05-31-000077-b ● 28beeb4b19ba43c3b2a53819a06f575a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 42601222 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ |
Контактна особа: |
Дмитришин Наталія Вікторівна (032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2019 09:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 500 086,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-05-22-000463-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Поверхнево-активна речовина»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13525 л
Продукція для чищення (Поверхнево-активна речовина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих Товарів не раніше 35-ти та не пізніше 45-ти календарних днів з дати поставки. Джерело фінасування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток VІІ Опитувальник фізособа.xlsx | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток VІ Опитувальник юрособи.xls | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток V Екоопитувальник.docx | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток ІV Проект договору.pdf | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток III-a Розрахунок ціни.docx | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток І Технічні вимоги.pdf | |
31 травня 2019 09:06 |
Додаток 1-а до тех. вимог.docx | |
31 травня 2019 09:06 |
ТД.pdf |
04 червня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток VІІ Опитувальник фізособа.xlsx
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток VІ Опитувальник юрособи.xls
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток V Екоопитувальник.docx
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток ІV Проект договору.pdf
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток III-a Розрахунок ціни.docx
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток І Технічні вимоги.pdf
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
Додаток 1-а до тех. вимог.docx
|
|||
31 травня 2019 09:06 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 червня 2019 10:26
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної
пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим
вимогам до предмета закупівлі, які викладені у Додатку №I «Технічні
вимоги» та Продовженні додатку І (в разі наявності)до цієї Тендерної
документації, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі
потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому інформація повинна містити:
- детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому
числі їх технічні та якісні характеристики;
- вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета
закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше
зазначити такі показники;
- посилання на стандартні характеристики (ГОСТ, ДСТУ, технічні
умови, тощо), вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з
товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені
існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами
та правилами.
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то учасник може надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту, сертифікату якості, чи іншого документу, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
2)Замовник забезпечує вільний доступ усіх Учасників до
інформації про закупівлю, передбаченої Законом та тендерною документацією.
Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги до
Учасників.
З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників,
всі учасники вносять в електронну систему закупівель, інформацію
про ціну його пропозиції в гривні.
Ціну тендерної пропозиції, яку подається Учасником в
електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, зазначається без ПДВ.
Учасник самостійно несе всі витрати за одержання будь-яких необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на продукцію, яку пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції)
Витрати Учасника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної
пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим
вимогам до предмета закупівлі, які викладені у Додатку №I «Технічні
вимоги» та Продовженні додатку І (в разі наявності)до цієї Тендерної
документації, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі
потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому інформація повинна містити:
- детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому
числі їх технічні та якісні характеристики;
- вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета
закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше
зазначити такі показники;
- посилання на стандартні характеристики (ГОСТ, ДСТУ, технічні
умови, тощо), вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з
товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені
існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами
та правилами.
Якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то учасник може надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквівалента додається копія паспорту, сертифікату якості, чи іншого документу, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
2)Замовник забезпечує вільний доступ усіх Учасників до
інформації про закупівлю, передбаченої Законом та тендерною документацією.
Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги до
Учасників.
З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників,
всі учасники вносять в електронну систему закупівель, інформацію
про ціну його пропозиції в гривні.
Ціну тендерної пропозиції, яку подається Учасником в
електронному вигляді, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, зазначається без ПДВ.
Учасник самостійно несе всі витрати за одержання будь-яких необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на продукцію, яку пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції)
Витрати Учасника, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-31-000077-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 12 липня 2019 14:42
Дата подання: 12 липня 2019 14:42
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2019 21:13
Рішення від 16.07.2019 № 9515.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 21:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2019 № 10391.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 18:41
Рішення від 31.07.2019 № 10391.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 21:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВТБО "Гранд" #36793333 |
Переможець |
377 618,00
UAH
|
04 липня 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2020 11:20
|
закриття.pdf | укладений |
11 лютого 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 12:03
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
07 серпня 2019 12:03
|