Дизельне паливо
diesel fuel
Очікувана вартість
392 103 900,00 UAH
UA-2019-05-30-002027-b 4f04bb17d44741eba37e9b47dbefc7a6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт замовника: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:18
Очікувана вартість: 392 103 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11 763 117,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960 519,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 30 травня 2019 23:12
Enquiries until: 13 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 392 103 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 960 520 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 11 763 117,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Дизельне паливо
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо окремих умов Проекту договору
Дата подання: 04 червня 2019 15:25
Дата відповіді: 15 липня 2019 17:56
У розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься наступна умова: «Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує: – свою повну та беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 7 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом, на умовах, визначених вищевказаним проектом договору» (далі за текстом). У додатку 7 до тендерної документації викладено проект договору поставки (істотні умови) (далі – Проект договору). Вважаємо, що окремі умови, викладені у наведеному Проекті договору, суперечать нормам діючого законодавства України, принципам здійснення закупівель, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Щодо наявності в умовах Проекту договору істотного дисбалансу договірних обов’язків на шкоду Постачальника У розділі 9 Проекту договору «Відповідальність сторін» встановлена відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань. Зокрема, у пунктах 9.4, 9.6 Проекту договору визначено наступне: «9.4. За порушення строків постачання Постачальник оплачує Замовнику штраф у розмірі 15% від вартості непоставленого в строк Товару, а за прострочення понад 15 днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк Товару за кожний день прострочення. 9.6 Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором». Виходячи зі змісту наведених пунктів, Замовник включив умову про стягнення із Постачальника за один і той самий вид правопорушення – порушення строків постачання – два види відповідальності – штраф у розмірі 15% від вартості непоставленого в строк Товару та пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк Товару за кожний день прострочення. Водночас, в частині встановлення відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання Замовник встановив умову про зменшення розміру відсотків порівняно із тими, що встановлені частиною 2 статті 625 Цивільного кодексу України. При цьому, Проектом договору не передбачено накладення будь-яких штрафних санкцій на Замовника за прострочення оплати поставленого товару. Наведені положення Проекту договору, зважаючи договірну умову щодо поставки товару з відстроченням платежу, є явно дискримінаційними, несправедливими та обмежуючими права та інтереси сторони Постачальника. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України справедливість, добросовісність та розумність є загальними засадами цивільного законодавства. Частиною 3 статті 509 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Відповідно до частини 1 статті 233 Цивільного кодексу України правочин, який вчинено особою під впливом тяжкої для неї обставини і на вкрай невигідних умовах, може бути визнаний судом недійсним незалежно від того, хто був ініціатором такого правочину. Вважаємо, що умови Проекту договору є несправедливими, оскільки вони, по-перше, порушують принцип добросовісності (пункт 6 частини першої статті 3, частина третя статті 509 ЦК України); по-друге, призводять до істотного дисбалансу договірних прав та обов’язків сторін на шкоду Постачальнику. Зважаючи на ту обставину, що Замовник зобов’язує учасників погоджуватися з умовами Проекту договору на етапі подання пропозиції, в подальшому у потенційного переможця процедури буде відсутня можливість змінити незаконні умови договору у зв’язку з відсутністю відповідного правового механізму захисту прав учасника-переможця процедури. З урахуванням викладеного, просимо виключити з Проекту договору умову про зменшення розміру відповідальності Замовника за прострочення виконання грошових зобов’язань по відношенню до встановленої частиною 2 статті 625 Цивільного кодексу України, що міститься в пункті 9.6 Проекту договору. Крім того, для забезпечення рівноправного становища сторін договору та дотримання балансу інтересів, просимо доповнити розділ 9 Проекту договору пунктом наступного змісту: «За порушення Замовником строків виконання грошових зобов’язань за цим Договором Замовник оплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від простроченої суми за кожний день прострочення». Щодо встановлення умовами Проекту договору порядку розрахунків, що суперечить положенням Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Розділ 6 «Порядок розрахунків» Проекту договору містить пункт 6.3 наступного змісту: «6.3. Датою оплати вважається дата відправлення коштів Замовником за банківськими реквізитами Постачальника». Зазначена умова суперечить нормам Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів», відповідно до якого грошовий переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі (пункт 30.1 статті 30 вказаного Закону). Щодо незаконності включення до тексту договору застереження про конфіденційність Проект договору містить розділ 11 «Застереження про конфіденційність» наступного змісту: «11.1. Сторони погодились, що текст договору, будь-які матеріали, інформація та відомості, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору. 11.2. Дане застереження не розповсюджується у випадку, коли передавання пов’язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання договору або наданням документів (інформації) АТ «Укрзалізниця», а також у інших випадках, які регулюють зобов’язання Сторін договору та у випадках, передбачених чинним законодавством». Зазначене не узгоджується з вимогами частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки укладений договір, а також повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору, його розірвання підлягають оприлюдненню в установлені строки на веб-порталі Уповноваженого органу, доступ до якого є безоплатним та вільним. Більше того, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), строк дії договору) оприлюднюються щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігаються в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення. В силу наведеного вище, текст договору, матеріали, інформація та відомості, які стосуються договору об’єктивно не можуть бути конфіденційними, відповідно дане положення Проекту договору не може бути виконано сторонами з незалежних від них обставин. За приписами частини 1 статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені в частинами 1—3, 5 та 6 статті 203 цього кодексу. У частині 1 статті 203 Цивільного кодексу України закріплено, що зміст правочину не може суперечити цьому кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави й суспільства, його моральним засадам. Крім того, за приписами частини 1 статті 207 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб’єктності), може бути на вимогу однієї зі сторін або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю чи в частині. Зважаючи на ту обставину, що умови Проекту договору: 1) встановлюють несправедливий та дискримінаційний розподіл відповідальності сторін за порушення договірних зобов’язань; 2) визначають момент завершення платежу, що суперечить встановленому діючим законодавством порядку здійснення розрахунків; 3) містять застереження про конфіденційність, що суперечить нормам діючого законодавства та є невиконуваним в силу об’єктивних обставин, такі умови підлягають виключенню або зміні у відповідній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За змістом положень статті 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків; сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Реалізуючи принцип свободи договору, Замовником в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня). Згідно з статтею 549 ЦК України пеня та штраф є видами неустойки, а відповідно до статті 230 Господарського кодексу України – видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосовувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо умови проектів договорів поставки, що є частиною тендерної документації у вищезазначених тендерах, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
У зв’язку з чим замовник залишає тендерну документацію без змін.
Щодо накладення кваліфікованого електронного підпису
Дата подання: 04 червня 2019 15:26
Дата відповіді: 15 липня 2019 18:21
Пункт 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступні умови щодо способу подання тендерної пропозиції: «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» учасник накладає на документи електронний підпис, що прирівняний до власноручного підпису, — кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (за умови використання). У разі, якщо учасник згідно із законодавством або з технічних причин не має такої можливості, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає відповідні законодавчі або технічні причини». Просимо уточнити, яким чином слід накладати кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку на документи тендерної пропозиції, а саме: в цілому на тендерну пропозицію чи окремо на кожний файл, поданий у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Накладання КЕП на тендерну пропозицію учасника носить рекомендований (НЕ ОБОВ’ЯЗКОВИЙ) характер крім вимог до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог Додатку №7 тендерної документації. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладанням КЕП Гаранта.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-002027-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 20 червня 2019 17:04
Вимога
Шановний Замовник!

Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, а саме з проектом договору, хочемо зауважити про наступне.
Рядом умов договору передбачене збільшення відповідальності Постачальника в порівнянні з вимогами чинного законодавства України. При цьому, відповідальність Замовника за невиконання умов договору непропорційно зменшена.
Звертаємо вашу увагу на те, що, відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 571 ЦКУ якщо порушення зобов'язання сталося з вини кредитора, він зобов'язаний повернути боржникові завдаток та додатково сплатити суму у розмірі завдатку або його вартості. Ця норма носить імперативний характер та обов’язкова для виконання. При цьому, в проекті договору не міститься посилань та, відповідно, не прописаний механізм сплати суми у розмірі завдатку або його вартості Замовником в разі порушення зобов’язання з його вини.
Додатково повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 570 ЦКУ завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання.
Враховуючи те, що за договором закупівлі на Постачальника не покладається обов’язок здійснювати будь-які платежі, договір завдатку в такому разі є неприйнятним з огляду на чинне законодавство України.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині встановлення пропорційної відповідальності Сторін при виконанні договору поставки та в частині порядку надання забезпечення виконання договору, а саме привести у відповідність до чинного законодавства України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 18:01
Внесення змін до тендерної документації в частині встановлення відповідальності Сторін при виконанні договору поставки вбачається не доцільним

Документи подані скаржником

20 червня 2019 17:04
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-30-002027-b.a2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:37037544
Дата подання: 30 липня 2019 18:41
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 19:04
Дата рішення: 20 серпня 2019 21:45
рішення від 02.08.2019 № 10560.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:04
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 14:30
рішення від 15.08.2019 № 11286.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 21:45
Номер скарги: UA-2019-05-30-002027-b.a3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 30 липня 2019 23:37
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 19:06
Дата рішення: 20 серпня 2019 21:46
рішення від 02.08.2019 № 10561.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:06
рішення від 15.08.2019 № 11287.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 21:46

Документи подані скаржником

30 липня 2019 18:41
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

30 липня 2019 23:37
Скарга2027
30 липня 2019 23:37
Платіжка1

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000055 ● 5b49b480681942ecaa3d193d85c3ad09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13 18:36:45
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.09.2019 № 266

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-05-30-002027-b 30.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 20 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-30-002027-b дизельного палива. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. - пункту 9 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) - абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; - абзацу другого частини другої статті 23 Закону; - норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. Аналогічна ситуація стосовно відсутності окремих пунктів у формі повідомлення про намір укласти договір та у формі повідомлення про внесення змін у договір. Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі через те, що на веб-порталі Уповноваженого органу відповідні поля відсутні. Одночасно звертаємо вашу увагу, що у сканованих версіях зазначених документів Замовник надав всю передбачену нормативними актами інформацію. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), але не зазначив питому вагу цього критерію. Звертаємо увагу, що ціна зазначена як ЄДИНИЙ критерій оцінки, а отже зрозуміло, що його питома вага складає 100%. 3. Замовник припустився технічної помилки, розмістивши в тендерній документації посилання на попередні редакції нормативних документів щодо запровадження санкцій. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що оцінка тендерних пропозицій учасників відбувалася в тому числі на відповідність вимог саме чинного законодавства України щодо запровадження санкцій. Звертаємо увагу, що жоден з учасників не порушив режим санкцій. Отже порушення законодавства не було. 4. При внесенні змін до тендерної документації, Замовник розміщував в системі Prozorro нову редакцію тендерної документації у вигляді нового файлу, а також окремий файл із описом внесених змін. Попередня редакція документації розміщений в системі у вигляді перекресленого файлу, а отже Замовником дотримано вимоги законодавства щодо закреслення данних. 5. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-27 17:52:39

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо, 392103900UAH, 09130000-9, ДК021, 15000, т
  3. Інформація про оприлюднення: 4f04bb17d44741eba37e9b47dbefc7a6, 2019-05-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.07.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АНВІТРЕЙД», приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗТРИМ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОКАР УКРАЇНА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.07.2019 № 2828/251/-19-Т, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2019 № 11286-р/пк-з та № 11287-р/пк-з, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 11.09.2019 № ЦЗВ-14-03919-01 та додаткову угоду до нього від 11.09.2019 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатом моніторингу закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) не відображено: у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі», у формі повідомлення про намір укласти договір інформацію передбачену пунктом «11. Джерело фінансування закупівлі», у формі повідомлення про внесення змін до договору інформацію передбачену пунктом «14. Сума договору після внесення змін» та пунктом «15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін». Окрім цього, Замовник у пункті 5.1 розділу 5 тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Також встановлено, що Замовником у порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 5.3 розділу 5 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 року та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16.09.2016, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність у 2017 році. Замовником 15.07.2019 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до неї, проте положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. На звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 04.06.2019 та 20.06.2016, Замовник оприлюднив роз'яснення 15.07.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін., 20 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
UA-2019-05-30-002027-b4f04bb17d44741eba37e9b47dbefc7a6
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГАЗТРИМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 17:08
Протокол 2828.pdf
25 липня 2019 17:08
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 18:50
AMENDMENT 1 UA-2019-05-30-002027-b.pdf
22 липня 2019 18:50
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (1).p7s
27 червня 2019 19:16
KIEG279562349 UA-2019-05-30-002027-b.pdf
27 червня 2019 19:16
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:47
Дані на товар в3.rar
27 червня 2019 14:47
Статуту ТОВ АНВІТРЕЙД.rar

Документи

25 липня 2019 17:08
Протокол 2828.pdf
25 липня 2019 17:09
sign.p7s

Публічні документи

30 червня 2019 23:47
sign.p7s
30 червня 2019 23:47
sign.p7s
27 червня 2019 17:59
Довренсть______ _. _2019..pdf
27 червня 2019 17:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
27 червня 2019 17:59
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір+Акти.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 65.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 65 акти.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 38.pdf
27 червня 2019 15:37
Акти 38 договір.pdf
27 червня 2019 15:37
6)статут ОК.PDF
27 червня 2019 15:37
6)Рішення ОК.pdf
27 червня 2019 15:37
6)Дані на товар Дод 4.pdf
27 червня 2019 15:37
3)Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 15:37
1)Досвід Виконання.pdf

Документи

25 липня 2019 17:09
Протокол 2828.pdf
25 липня 2019 17:09
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 14:33
sign.p7s
22 липня 2019 14:33
sign.p7s
22 липня 2019 14:30
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
22 липня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2019 17:04
sign.p7s
19 липня 2019 17:04
sign.p7s
19 липня 2019 17:03
banking_license_ПУМБ.pdf
19 липня 2019 17:03
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
19 липня 2019 17:03
Amendment 1 GUARANTEE KIEG279568220.pdf
15 липня 2019 17:54
sign.p7s
15 липня 2019 17:54
sign.p7s
01 липня 2019 09:09
sign.p7s
01 липня 2019 09:09
sign.p7s
01 липня 2019 09:08
Проект договору.pdf
01 липня 2019 09:08
Копія статуту.pdf
01 липня 2019 09:08
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
01 липня 2019 09:08
Довідка код доступу.pdf
01 липня 2019 09:08
Дані про товар.pdf
01 липня 2019 09:08
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2019 09:08
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 09:08
banking_license_ПУМБ.PDF
01 липня 2019 09:08
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
01 липня 2019 09:08
Технічна частина.pdf

Документи

25 липня 2019 17:09
Протокол 2828.pdf
25 липня 2019 17:09
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 18:27
sign.p7s
22 липня 2019 18:27
sign.p7s
22 липня 2019 18:24
03_Забезпечення.7z

Документи

25 липня 2019 17:10
Протокол 2828.pdf
25 липня 2019 17:10
sign.p7s

Публічні документи

22 липня 2019 20:32
Договір_67.pdf
22 липня 2019 20:32
Договір_66.pdf
22 липня 2019 20:32
Договір_05-д.rar
22 липня 2019 20:32
Гарантія 341-18-53.7z
22 липня 2019 20:32
12.Торум - протокол_2027.pdf
22 липня 2019 20:32
11.Дані на товар.pdf
22 липня 2019 20:32
10. Наказ завір.pdf
22 липня 2019 20:32
9. Виписка ПДВ.pdf
22 липня 2019 20:32
8. Протокол завір.pdf
22 липня 2019 20:32
7.Додаток _7.pdf
22 липня 2019 20:32
6.Ст. 17 _.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 391 356 000,00
UAH з ПДВ
383 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРУМ 383 850 000,00
UAH з ПДВ
383 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗТРИМ" 392 103 900,00
UAH з ПДВ
390 143 380,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 391 500 000,00
UAH з ПДВ
391 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 392 103 900,00
UAH з ПДВ
392 103 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2019 23:47
sign.p7s
30 червня 2019 23:47
sign.p7s
27 червня 2019 17:59
Довренсть______ _. _2019..pdf
27 червня 2019 17:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
27 червня 2019 17:59
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір+Акти.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 65.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 65 акти.pdf
27 червня 2019 15:37
Договір 38.pdf
27 червня 2019 15:37
Акти 38 договір.pdf
27 червня 2019 15:37
6)статут ОК.PDF
27 червня 2019 15:37
6)Рішення ОК.pdf
27 червня 2019 15:37
6)Дані на товар Дод 4.pdf
27 червня 2019 15:37
3)Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 15:37
1)Досвід Виконання.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 20:32
Договір_67.pdf
22 липня 2019 20:32
Договір_66.pdf
22 липня 2019 20:32
Договір_05-д.rar
22 липня 2019 20:32
Гарантія 341-18-53.7z
22 липня 2019 20:32
12.Торум - протокол_2027.pdf
22 липня 2019 20:32
11.Дані на товар.pdf
22 липня 2019 20:32
10. Наказ завір.pdf
22 липня 2019 20:32
9. Виписка ПДВ.pdf
22 липня 2019 20:32
8. Протокол завір.pdf
22 липня 2019 20:32
7.Додаток _7.pdf
22 липня 2019 20:32
6.Ст. 17 _.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 14:33
sign.p7s
22 липня 2019 14:33
sign.p7s
22 липня 2019 14:30
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
22 липня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2019 17:04
sign.p7s
19 липня 2019 17:04
sign.p7s
19 липня 2019 17:03
banking_license_ПУМБ.pdf
19 липня 2019 17:03
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
19 липня 2019 17:03
Amendment 1 GUARANTEE KIEG279568220.pdf
15 липня 2019 17:54
sign.p7s
15 липня 2019 17:54
sign.p7s
01 липня 2019 09:09
sign.p7s
01 липня 2019 09:09
sign.p7s
01 липня 2019 09:08
Проект договору.pdf
01 липня 2019 09:08
Копія статуту.pdf
01 липня 2019 09:08
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
01 липня 2019 09:08
Довідка код доступу.pdf
01 липня 2019 09:08
Дані про товар.pdf
01 липня 2019 09:08
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2019 09:08
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 09:08
banking_license_ПУМБ.PDF
01 липня 2019 09:08
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
01 липня 2019 09:08
Технічна частина.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 18:50
AMENDMENT 1 UA-2019-05-30-002027-b.pdf
22 липня 2019 18:50
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (1).p7s
27 червня 2019 19:16
KIEG279562349 UA-2019-05-30-002027-b.pdf
27 червня 2019 19:16
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:47
Дані на товар в3.rar
27 червня 2019 14:47
Статуту ТОВ АНВІТРЕЙД.rar

Публічні документи

22 липня 2019 18:27
sign.p7s
22 липня 2019 18:27
sign.p7s
22 липня 2019 18:24
03_Забезпечення.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 383 814 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
383 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 14:22
ЦЗВ-14-03919-01.pdf укладений
11 вересня 2019 14:22
sign.p7s зміни до договору
13 вересня 2019 20:17
ЦЗВ-14-03919-01_П (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 20:17
ЦЗВ-14-03919-01 (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 20:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03919-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку