Закупівля шкіперського, технічного та аварійно – рятувального майна (Закупівля лакофарбових виробів)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-05-30-002010-b 80326e4c1ebd45a7afa8cc4348893f6e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А2238
Код ЄДРПОУ: 22993734
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, вул.Приморська 26
Контактна особа замовника: Євген Мілюков
+380734424442
a2238_fes@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 31 травня 2019 08:09
Дата відповіді: 31 травня 2019 11:58
Чи можна пропонувати аналоги ?
Відповідь: Аналоги чого?
Документація
Дата подання: 31 травня 2019 09:08
Дата відповіді: 31 травня 2019 11:56
прошу викласти документацію у форматі ворд, оскільки документ у пдф-форматі дуже поганої якості
Відповідь: Документацію в форматі ворд викладено.
Атестація лабораторії
Дата подання: 04 червня 2019 14:04
Дата відповіді: 08 червня 2019 11:32
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації " Учасник надає у складі тендерної пропозиції завірену копію свідоцтва про атестацію (атестат акредитації) з додатками: галузями атестації (акредитації) лабораторії, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки. Якщо підприємство-виробник не має право проводити роботи з оцінки відповідності продукції, але має договір з іншими підприємствами (огранізаціями), які мають дозвіл та можливості виконання робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам, то воно повинно надати завірені копії договору на проведення робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам та свідоцтва про атестацію (атестат акредитації) з додатками (галузями атестації (акредитації) лабораторії, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки)." З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій, створюючи вимоги, що базуються на виконанні ДСТУ ISO 10012:2005. Відповідність лабораторії стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 засвідчує впровадження суб’єктом господарювання системи керування вимірюваннями з метою забезпечення метрологічних вимог. Таким чином, в зв’язку відсутністю поняття "атестація лабораторії" в законодавстві, просимо замінити в Додатку 2 термін "атестованої" на "компетентної" та викласти вимогу в наступній редакції: " Учасник надає у складі тендерної пропозиції завірену копію свідоцтва про компетентність лабораторії з додатками: галузями компетентності, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки. Якщо підприємство-виробник не має право проводити роботи з оцінки відповідності продукції, але має договір з іншими підприємствами (організаціями), які мають дозвіл та можливості виконання робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам, то воно повинно надати завірені копії договору на проведення робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам та свідоцтва про компетентність лабораторії з додатками: галузями компетентності, яка надала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки)."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! На Ваше прохання змінити умови Додатку 2 до ТД відповідаємо, що з метою отримання якісної продукції та через відсутність діючого ГОСТ на території України на лакофарбові вироби, ми вимагаємо від учасників саме "свідоцтво про атестацію (атестат акредитації)...." . Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII ст. 4 п.1.
Документ лабораторії
Дата подання: 05 червня 2019 13:42
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:27
Доброго дня, шановний Замовнику! в ТД вимагається - зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства – виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки з обов'язковим зазначенням лабораторії, яка проводила виміри та даних про їх реєстрацію (номер, дата); документ, підтверджуючий оцінку відповідності (сертифікацію) товару на території України на кожне найменування товару (відповідність продукції (товару), яка ввозиться і реалізується на території України, обов'язковим вимогам норм і стандартів, що діють в Україні, має підтверджуватися сертифікатом або свідоцтвом про визнання іноземного сертифіката, виданим або визнаним Державним комітетом України по стандартизації, метрології та сертифікації або уповноваженим (акредитованим) ним органом); завірену копію гігієнічного висновку органу Держсаннадзору на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки; завірену копію свідоцтва про атестацію (атестат акредитації) з додатками: галузями атестації (акредитації) лабораторії, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки. Якщо підприємство-виробник не має право проводити роботи з оцінки відповідності продукції, але має договір з іншими підприємствами (огранізаціями), які мають дозвіл та можливості виконання робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам, то воно повинно надати завірені копії договору на проведення робіт з оцінки відповідності продукції встановленним нормам та свідоцтва про атестацію (атестат акредитації) з додатками (галузями атестації (акредитації) лабораторії, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки) - питання якщо ця процедура не є обов'язковою, та наша лабораторія не має сертифікації, чи можливо не надавати ці документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ця вимога обовязкова.
об'єм
Дата подання: 06 червня 2019 11:46
Дата відповіді: 07 червня 2019 08:16
Доброго дня! чи можливо пропонувати фарбу об'ємом 50 кг?
Відповідь: Доброго дня! Розфасока повинна бути у відповідності до тендерної документації
Атестація
Дата подання: 09 червня 2019 14:15
Дата відповіді: 10 червня 2019 12:39
Доброго дня. Шановний замовник. Просимо Вас звернути увагу, що саме Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО поняття атестації лабораторії, тобто з 15 року атестація лабораторій не проводиться. Взагалі. Ніде. Ніяк. Натомість видаються сертифікати на підтвердження вимірювальних можливостей лабораторії, зокрема на підтвердження компетентності лабораторії. Тому ще раз просимо внести зміни до документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Додаток 2 до ТД внесено зміни, додано "свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей лабораторії"
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-002010-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 01 серпня 2019 16:35
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вами, Військовою частиною А2238 було проведено процедуру закупівлі наступного предмету: 44810000-1 – Фарби Закупівля шкіперського, технічного та аварійно – рятувального майна (Закупівля лакофарбових виробів)
Ми, Приватне акціонерне товариство «Коростенський завод «Янтар» (код ЄДРПОУ 02969797) – брали участь у вказаній процедурі, завчасно підготували та подали свою пропозицію і запропонували продукцію власного виробництва, а саме: Емаль ПФ-115 (в асортименті)
Ви прийняли рішення визнати ТОВ «ЮТРИС» переможцем.
Ми, не погоджуємось з Вашим рішенням з наступних причин:
1. Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 2 до тендерної документації вказано, що:
«Разом з тендерною документацією надається: завірена копія свідоцтва про атестацію або свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей лабораторії (атестат акредитації) з додатками: галузями визнання вимірювальних можливостей лабораторії, яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки. Якщо підприємство-виробник не має право проводити роботи з оцінки відповідності продукції, але має договір з іншими підприємствами (організаціями), які мають дозвіл та можливості виконання робіт з оцінки відповідності продукції встановленим нормам, то воно повинно надати завірені копії договору на проведення робіт з оцінки відповідності продукції встановленим нормам та свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей лабораторії (атестат акредитації) з додатками (галузями визнання вимірювальних можливостей лабораторії яка наддала зразок оригіналу документу про відповідність об’єкта оцінки відповідності підприємства-виробника на кожне найменування лакофарбових виробів, які пропонуються для поставки)»
Учасником ТОВ «ЮТРИС» надано Атестат про акредитацію Випробувальної лабораторії ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ, ЛТД» від 30 вересня 2017 року № 2Н790.
Але учасником ТОВ «ЮТРИС» не надано Додатки до атестату на 59 аркушах, які є невід’ємною частиною Атестату про акредитацію Випробувальної лабораторії ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ, ЛТД» від 30 вересня 2017 року № 2Н790 та в яких визначена сфера акредитації. Якщо документ містить додаток, який є його невід’ємною складовою, то такий додаток повинен бути наданий з таким документом. За наведених вище обставин зазначений атестат акредитації наданий не в повному обсязі не може вважатися документом та не має юридичної сили.
Таким чином пропозиція ТОВ «ЮТРИС» не відповідає умовам тендерної документації, а саме Додатку 2 до тендерної документації
У зв'язку з прямим порушенням ТОВ «ЮТРИС» вимог тендерної документації вимагаємо відмінити рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «ЮТРИС» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2019 21:04
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що у своїй тендерній документації ми вказували: «обов’язкове зазначення лабораторії, яка проводила виміри, та даних про їх реєстрацію (номер, дата)». Відповідно до Розділу 3 п. 5 тендерної документації та п. 3 ст. 17 «Закону про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
«Реєстр акредитованих ООВ» являється загально доступною інформацією, яку можна перевірити на сайті «Національного агентства з акредитації України».
Отже, наданий у документації ТОВ «ЮТРИС» Атестат про Акредитацію ТОВ «БУДІНДУСТРІЯ, ЛТД» (ДСТУ ISO/IEC 17025) є чинним та відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно Розділу 5 п.1 тендерної документації «критерієм та методом оцінки тендерної пропозиції є найнижча ціна», Військовою частиною А2238, було вирішено визнати ТОВ «ЮТРИС» переможцем.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000028 ● 87a073290f6b423c9c6390582d87e644
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-03 15:02:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2019 Одеса № 179


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 03.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 03.06.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2019 № 179

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення

2. UA-2019-05-30-002010-b 30.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 10:11:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Закупівля шкіперського, технічного та аварійно – рятувального майна (Закупівля лакофарбових виробів)» яка проводиться військовою частиною А2238 (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-30-002010-b, дата оприлюднення 30.05.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати той факт, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі критерієм вибору переможця зазначено «ціна», а відповідно до тендерної документації критеріями оцінки є «ціна» - 90% та «результати незалежної експертизи, які підтверджують якість товару» - 10%?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-06 13:53:48

Відповідь

Буде внесено зміни до тендерної документації

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено зміни до ТД та опубліковано

2019-06-10 10:07:07

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А2238, 22993734, Україна, Одеса, вул.Приморська 26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Закупівля лакофарбових виробів (Фарба «WG-Sulacover» RAL7000), 950000UAH, 44810000-1, ДК021, 300, літр
  3. Інформація про оприлюднення: 80326e4c1ebd45a7afa8cc4348893f6e, 2019-05-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік військової частини А 2238 (далі – Замовник), оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства про закупівлі. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що на порушення частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником у тендерній документації на закупівлю бензину встановлені такі критерії оцінки, як «ціна» та «результати незалежної експертизи, які підтверджують якість товару». Тоді як фарба є товаром, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією, та для якого існує постійно діючий ринок і повинен застосовуватись єдиний критерій «ціна». Також, на порушення пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля., 07 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22, частини 1 статті 28 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-06-18 12:21:25

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Закупівля лакофарбових виробів ( Емаль ПФ-115 (ПФ-167) сіра RAL-7000)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 850,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 08 липня 2019 11:29
Закінчення: 08 липня 2019 11:56
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6000 кг.
Закупівля лакофарбових виробів ( Емаль ПФ-115 (ПФ-167) сіра RAL-7000)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Доставка: 65026, Одеська область, місто Одеса, вул. Приморська, 26
Дата доставки: 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Торговий дім "Лакма"-Од" 298 800,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ЯНТАР 293 040,00
UAH з ПДВ
287 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" 237 520,00
UAH з ПДВ
237 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 17:27
ПФ-167 RAL 7000.pdf
03 липня 2019 17:27
Технічний опис ПФ-167.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:16
ТО ПФ-115 сіра.pdf
05 липня 2019 11:16
про витрати.pdf
05 липня 2019 11:16
паспорти якості.pdf
05 липня 2019 11:16
Копія Галузь 21-33.pdf
05 липня 2019 11:16
Копія галузь 11-20.pdf
05 липня 2019 11:15
Копія Галузь 1-10.pdf
05 липня 2019 11:15
довідка ст 17.pdf
05 липня 2019 11:15
довідка про статут.pdf
05 липня 2019 11:14
декларація ПФ-115 сіра.pdf
05 липня 2019 11:14
Витяг ПДВ 110619.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 12:39
Довідки зг. п. 2,3,8.pdf
07 серпня 2019 12:39
Довідка з налогової.pdf
09 липня 2019 09:17
Тендерна Пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:06
Сертифікати.pdf
05 липня 2019 11:06
Протокол Заг. Зборів.pdf
05 липня 2019 11:06
Приказ на директора.pdf
05 липня 2019 11:06
Договор транспорт.pdf
05 липня 2019 11:06
Договор оренды.pdf
05 липня 2019 11:06
Довідка Статут.pdf
05 липня 2019 11:06
Гарантійний лист.pdf
05 липня 2019 11:06
Витяг.pdf
05 липня 2019 11:06
Витяг ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС"
#40434404
Переможець 237 520,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС"
#40434404
237 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
04 вересня 2019 16:28
Причина скасування
відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”
Документи
04 вересня 2019 16:27 протокол відміна фарба.pdf
04 вересня 2019 16:28 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку