Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Олександра Сабурова, 16-А
Очікувана вартість
82 246 375,00 UAH
UA-2019-05-30-001965-b da4b09d1487f4be9ab82ab03f397205e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 19:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 19:31
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:45
Очікувана вартість: 82 246 375,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 411 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 411 231,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Олександра Сабурова, 16-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Олександра Сабурова, 16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 04 червня 2019 16:23
Дата відповіді: 07 червня 2019 16:47
Чи потрібно надавати лист від орендодавця складу та офісу про згоду використання мат-техн бази для виконання робіт, якщо орендодавець не має відношення ні до діяльності, ні до матеріально-технічної бази підприємства?
Відповідь: Потрібно. Дана вимога необхідна для підтвердження достовірності наданої інформації щодо наявності матеріально-технічної бази.
Щодо листа-відгуку про співпрацю
Дата подання: 04 червня 2019 16:30
Дата відповіді: 07 червня 2019 16:47
Просимо змінити вимогу пункту 4.3 щодо змісту відгуків аналогічних робіт, оскільки Замовник не може оцінювати достатню кількість обладнання, матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, а може лише підтвердити якість робіт за договором та дотримання строків виконання робіт. Чому дата відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесено. Зазначений в тендерній документації строк надання відгуку передбачений у зв'язку з можливістю зміни позиції замовника аналогічного договору щодо якості виконаних робіт в процесі експлуатації об'єкту.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-30-001965-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 06 червня 2019 09:44
Вимога
1. Відповідно до вимог останнього абзацу розділу 2 Додатку № 4 до тендерної документації – «Учасник в складі пропозиції надає «Пояснювальну записку», що документально підтверджує і роз’яснює виконання Учасником вимог вищезазначених нормативних документів». Просимо чітко визначити назву та перелік документів, які можуть підтвердити і роз’яснити виконання Учасником вимог ДБН та ДСТУ!
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.06.2019 № 7434.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 20:36
Номер скарги: UA-2019-05-30-001965-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 06 червня 2019 09:49
Вимога
2. В третьому абзаці розділу 3 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником вимагається надання інформації щодо захисту довкілля під час виконання робіт. Однак, хочемо зазначити, що до початку робіт неможливо надати інформацію, яка виникне лише в майбутньому. А тому, вимагаємо видалити цей абзац або чітко визначити, який саме документ необхідно надати Учаснику.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 11.06.2019 № 7532.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 23:24
Номер скарги: UA-2019-05-30-001965-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Буд Проект", Код ЄДРПОУ:42616925
Дата подання: 08 червня 2019 11:25
Скарга
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Відповідно до оголошення, від 30.05.2019 року, яке розміщено в системі закупівель Прозорро, ідентифікатор UA-2019-05-30-001965-b. Замовником Управління освіти Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла - садок) №782 Деснянського району міста Києва, вул. Олександра Сабурова, 16-А. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку знаступних причин. Пунктом 4.1. Додатку 1 Кваліфікаційні вимоги, вимагається надання підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме, учасник має надати договори укладені з державними установами з обов'язковим додаванням номерів закупівель, розміщених на веб-порталі Прозорро. Ми вважаємо наведені вище умови незаконними та дикрімінаційними, оскільки Замовник, таким чином, значно звужує коло осіб, обмежуючи його фактичним лише тими підприємствами, які мають досвід виконання аналогічних договорів, виключно розміщених на веб-порталі Прозорро. Отже Замовнки повинен внести зміни до документації та виключити вимогу про подання довідки про досвід виконання аналогічного договору з обовязковим додаванням номерів закупівель, розміщених на веб-порталі Прозорро. Тому, Замовники повинен виключити її з тендерної документації шляхом внесення змін. Згідно з частиною третьою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовнки не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна мітити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Входячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Конституцію України. Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Зобовязати замовника Управління освіти Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації, усунути дискримінаційні вимоги зазанчені в п.4.1. Додатку 1 тендерної документації вимоги та виключити вимогу про подання довідки про досвід виконання аналогічного договору з обовязковим додаванням номерів закупівель, розміщених на веб-порталі Прозорро та привести тендерну документаці у відповідності із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.06.2019 № 7629.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 22:03

Документи Органу Оскарження

10 червня 2019 20:36
Рішення від 10.06.2019 № 7434.pdf

Документи Органу Оскарження

11 червня 2019 23:24
рішення від 11.06.2019 № 7532.pdf

Документи Органу Оскарження

12 червня 2019 22:03
рішення від 12.06.2019 № 7629.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САРГОФ" 82 243 324,44
UAH з ПДВ
82 243 324,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 82 244 471,00
UAH з ПДВ
82 244 471,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 14:12
sign.p7s
14 червня 2019 19:20
sign.p7s
14 червня 2019 19:00
Статут та опис.pdf
14 червня 2019 19:00
Паспорт Бабейко.pdf
14 червня 2019 19:00
3.3 трудові монтажників.pdf
14 червня 2019 18:59
Довідка ст.17.pdf
14 червня 2019 18:59
Лист про покриття банк.pdf
14 червня 2019 18:59
3.3 ЦПХ Бондар.pdf
14 червня 2019 18:59
Наказ Директор.pdf
14 червня 2019 18:59
Довідка щодо витрат.pdf
14 червня 2019 18:59
3.3 Наказ Гавриш.pdf
14 червня 2019 18:59
3. довідка про персонал.pdf
14 червня 2019 18:59
3.3. Наказ ІП і виконроб.pdf
14 червня 2019 18:59
2.1 довідка МТБ.pdf
14 червня 2019 18:59
Гарантія 1217-19.zip
14 червня 2019 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 18:59
Кошторис прав 5 ч.pdf
14 червня 2019 18:59
Кошторис прав 4 ч.pdf
14 червня 2019 18:59
Кошторис прав 3 ч.pdf
14 червня 2019 18:59
Кошторис прав 2 ч.pdf
14 червня 2019 18:59
Кошторис прав 1 ч.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 14:21
СТАТУТ.pdf
14 червня 2019 14:21
Директор.pdf
14 червня 2019 14:21
Кошторис 782.ims

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САРГОФ"
#41640779
Переможець 82 243 324,44
UAH з ПДВ
24 червня 2019 21:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 21:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САРГОФ"
#41640779
82 243 324,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 липня 2019 18:32
Договір укладений
15 липня 2019 18:31
sign.p7s зміни до договору
03 листопада 2020 13:16
ДУ 8 до Дог. 161.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 13:14
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2020 11:37
ДУ 7 до Дог.161.PDF зміни до договору
03 квітня 2020 11:36
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 16:46
ДУ6 до дог 161.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 16:40
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2019 10:11
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 09:58
sign.p7s зміни до договору
30 липня 2019 10:52
Додаткова угода 4 від 24.07.2019 до Договору 161.PDF зміни до договору
30 липня 2019 10:51
sign.p7s зміни до договору
30 липня 2019 10:48
Додаткова угода 3 від 24.07.2019 до Договору 161.PDF зміни до договору
30 липня 2019 10:47
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 12:14
Додаткова угода 2 від 23.07.2019 до Договору 161.pdf зміни до договору
23 липня 2019 12:14
sign.p7s зміни до договору
16 липня 2019 11:01
Додаткова угода 1 від 15.07.2019 до Договору 161.PDF зміни до договору
16 липня 2019 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком № 4 - Договірна ціна, що додається та є невід'ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток № 4) та складає 79 900 831 грн. 00 коп. (сімдесят дев'ять мільйонів дев'ятсот тисяч вісімсот тридцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% 13 316 805 грн. 20 коп. (тринадцять мільйонів триста шістнадцять тисяч вісімсот п'ять гривень 20 копійок).". 3. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.2 Договору та викласти його в наступній редакції: "2.2. Зведений кошторисний розрахунок та договірна ціна за Договором є динамічними та підлягають зміні виключно за погодженням Сторін.".
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою визначили обсяги фінансування будівельних робіт по Договору (не враховуючи витрат на технічний та авторський нагляд) в наступному розмірі: 2019 рік - 15590584,00 грн., 2020 рік - 51678357,00 грн., 2021 рік - 12631890,00 грн.
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у Додаток № 3 до Договору № 161 від 15.07.2019 р. та викласти Додаток № 3 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити п. 19.1 розділу 19 Договору № 161 від 15.07.2019 р. Додатком № 5 , що додається та є невід'ємною частиною цього Договору.
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток №3 "Графік фінансування робіт" в новій редакції що додається. 1. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них своїх зобов'язання. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2019 року але в будь якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами згідно умов Договору. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторони і є невід'ємною частиною Договору . 4. До цієї Додаткової угоди додається: Додаток №3 -Графік фінансування робіт у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток №3 "Графік фінансування робіт" в новій редакції що додається. 1. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них своїх зобов'язання. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2019 року але в будь якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами згідно умов Договору. 3. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторони і є невід'ємною частиною Договору . 4. До цієї Додаткової угоди додається: Додаток №3 -Графік фінансування робіт у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» в новій редакції, що додається. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. До цієї Додаткової угоди додається: - Додаток № 3 - Графік фінансування робіт у новій редакції. Реквізити та підписи Сторін:
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» в новій редакції, що додається. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. До цієї Додаткової угоди додається: - Додаток № 3 - Графік фінансування робіт у новій редакції. Реквізити та підписи Сторін:
Номер договору про закупівлю: № 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку