Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 99 «багатопрофільна гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17 (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 392 052,40 UAH
UA-2019-05-30-001908-b 21c77a7715e7423a8016a6a223a7620d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 14:11
Очікувана вартість: 8 392 052,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 960,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 99 «багатопрофільна гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від суми видатків на поточний календарний рік Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень 2019-2020 рр., з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:25
Тендерна документація Нова редакція.docx
12 червня 2019 15:25
Перелік змін.docx
30 травня 2019 18:10
Додаток 4 - Проект договору.docx
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.2 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.3 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.4 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.5 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.6 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.7 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.8 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.9 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.10 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.11 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.12 - Відомість кошторисного розрахунку.rtf
12 червня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:25
Тендерна документація Нова редакція.docx
30 травня 2019 18:10
Тендерна документація.docx
12 червня 2019 15:25
Перелік змін.docx
30 травня 2019 18:10
Додаток 4 - Проект договору.docx
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.1 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.2 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.3 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.4 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.5 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.6 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.7 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.8 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.9 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.10 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.11 - Відомість обсягів робіт.rtf
30 травня 2019 18:10
Додаток 4.12 - Відомість кошторисного розрахунку.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000011 ● 46513850da324347bb81b0dc1db98501
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-05-30-001908-b 30.05.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 16:27:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчальновиховний комплекс № 99 «багатопрофільна гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17» (капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-30-001908-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Оголошення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-05-30-001908-b в електронній системі закупівель відбулося 30.05.2019р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі (номер плану UA-Р-2019-07-25-001306-b, оприлюднений 25.07.2019р., тобто після оголошення процедури закупівлі. Поясніть причину допущення порушення при плануванні закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону?
2. Чому умови тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам п.13 ч.2 ст.22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
3. Чому в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору до тендерної документації не містить перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону?
4. Чому не дотримані вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону та пункту 2 розділу 2 тендерної документації щодо положень тендерної документації, до яких вносяться зміни (відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації)?
5. Чому умови тендерної документації містять протиріччя, а саме:
У пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк виконання робіт – до 01.08.2020 р. Проте в проекті договору (п.5.1 Додатку 4 до тендерної документації) зазначено «строк виконання робіт з дня укладання Договору до __ ¬¬_______________ 20¬__ року», тобто має невизначений термін. Крім того, у пункті 4.1 розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації зазначено «договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.20__», тобто строк дії договору також має невизначений термін?
6. Чому умови договору підряду від 11.07.2019 №26пд/19 (п.3.3) відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ »?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-16 12:16:46

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчальновиховний комплекс № 99 «багатопрофільна гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 17» (капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-30-001908-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), департамент гуманітарної політики надає пояснення із таких питань.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ" 8 390 976,68
UAH з ПДВ
8 390 976,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носенко І.О. 8 392 000,00
UAH з ПДВ
8 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 16:40
Електронний підпис
26 червня 2019 16:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_ 99.pdf
26 червня 2019 16:39
МВД.pdf
26 червня 2019 16:39
Гарантійний лист_ст.17.pdf
19 червня 2019 20:29
Електронний підпис
19 червня 2019 20:01
техпаспорт екскаватор.pdf
19 червня 2019 20:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 червня 2019 20:01
Статут_нова редакція.pdf
19 червня 2019 20:01
Спец ДНЗ-99.pdf
19 червня 2019 20:01
Сертифікати на вікна.rar
19 червня 2019 20:01
Працівники Довідка.pdf
19 червня 2019 20:01
опис.pdf
19 червня 2019 20:01
Опис ТОВ.pdf
19 червня 2019 20:01
кошторис 99.pdf
19 червня 2019 20:01
договір оренди офісу.pdf
19 червня 2019 20:01
ДНЗ-99!.pdf
19 червня 2019 20:01
Гарантійний лист_ст.17.pdf
19 червня 2019 20:01
Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2019 20:01
Балансова відомість.pdf
19 червня 2019 20:01
АКТ обстеження 99.pdf
19 червня 2019 20:01
16.1 Про банкрутство.pdf
19 червня 2019 20:01
15.9 Статистика.pdf
19 червня 2019 20:01
15.6 Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"

ФОП Носенко І.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
Переможець 8 390 976,68
UAH з ПДВ
21 червня 2019 15:04

Документи

21 червня 2019 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА-ГІЛЬДІЯ"
#42750528
8 390 976,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 16:58
Дод угода №6 від 10.04.2020 до договору №26ПД_19.pdf укладений
10 квітня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 10:01
Додаткова угода № 5 від 1102.2020 до Договору № 26ПД-19 від 11.07.2019.FR12.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 18:17
Додаткова угода № 4 від 13.11.19.FR12.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 18:16
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 14:26
Додаткова угода № 3 від 19.09.19 до Договору № 26ПД-19 від 11.07.19.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 14:26
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 18:54
Додаткова угода № 2 від 22.07.19 до Договору № 26ПД-19 від 11.07.19.FR12.pdf зміни до договору
22 липня 2019 18:52
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 14:12
Додаткова угода № 1 від 17.07.2019 до Договору № 26ПД-19.FR12.pdf зміни до договору
17 липня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 17:48
Договір № 26 пд-19 від 11.07.19.FR12.pdf укладений
11 липня 2019 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26пд/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 26пд/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до преамбули та р. 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 26пд/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення обсягу фінансування на 2019рік, та внесення змін в п.2.1 та п.2.2
Номер договору про закупівлю: 26пд/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в п. 2.1, 2,2, 3,8 щодо фінансування та внесения змін в реквізити Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 26пд/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 750 407,36
UAH (в тому числі ПДВ 125 067,89 UAH)
Причини розірвання договору: у зв'язку із коригуванням проектно-кошторисної документації