Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування дітей у пришкільному таборі) (джерело фінансування-міський бюджет)
Очікувана вартість
54 180,00 UAH
UA-2019-05-30-001770-b 44733059560c47b5bce6a1e72a0a845e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування дітей у пришкільному таборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Ковальська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Порядок оплати Договору здійснюється в межах бюджетних асигнувань на 2019р.,згідно рахунка та акту прийому-передачі наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок "Виконавця".Оплата наданих послуг може проводитися "Замовником" з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту надання рахунку і акту прийому-передачі наданих послуг.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10-ти банківських днів з дати отримання "Замовником" бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 травня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Панченко Ганна Григорівна
#1750509084
Переможець 54 180,00
UAH
30 травня 2019 16:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:56
дог 274 панченко лагерь.pdf укладений
30 травня 2019 16:55