Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
diesel fuel
Очікувана вартість
392 103 900,00 UAH
UA-2019-05-30-001430-c f6a75fc7a5f049088f9ed4833493a412
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2019 23:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:18
Очікувана вартість: 392 103 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960 519,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11763117 UAH
Publication date: 30 травня 2019 23:05
Enquiries until: 13 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 19 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 392 103 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 960 520 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо
diesel fuel
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 т
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:47
2826 ТД дизельне паливо_нова редакція_15.07.2019.docx
15 липня 2019 16:47
Зміни до тендеру_2826_15.07.2019.doc
30 травня 2019 23:02
Додаток №7.docx
15 липня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 23:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 16:47
2826 ТД дизельне паливо_нова редакція_15.07.2019.docx
30 травня 2019 23:02
2826 ТД дизельне паливо.docx
15 липня 2019 16:47
Зміни до тендеру_2826_15.07.2019.doc
30 травня 2019 23:02
Додаток №7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо окремих умов Проекту договору
Дата подання: 04 червня 2019 15:29
Дата відповіді: 15 липня 2019 17:56
У розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься наступна умова: «Поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує: – свою повну та беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно з вимогами Додатку 7 до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом, на умовах, визначених вищевказаним проектом договору» (далі за текстом). У додатку 7 до тендерної документації викладено проект договору поставки (істотні умови) (далі – Проект договору). Вважаємо, що окремі умови, викладені у наведеному Проекті договору, суперечать нормам діючого законодавства України, принципам здійснення закупівель, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі». Щодо наявності в умовах Проекту договору істотного дисбалансу договірних обов’язків на шкоду Постачальника У розділі 9 Проекту договору «Відповідальність сторін» встановлена відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань. Зокрема, у пунктах 9.4, 9.6 Проекту договору визначено наступне: «9.4. За порушення строків постачання Постачальник оплачує Замовнику штраф у розмірі 15% від вартості непоставленого в строк Товару, а за прострочення понад 15 днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк Товару за кожний день прострочення. 9.6 Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором». Виходячи зі змісту наведених пунктів, Замовник включив умову про стягнення із Постачальника за один і той самий вид правопорушення – порушення строків постачання – два види відповідальності – штраф у розмірі 15% від вартості непоставленого в строк Товару та пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк Товару за кожний день прострочення. Водночас, в частині встановлення відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання Замовник встановив умову про зменшення розміру відсотків порівняно із тими, що встановлені частиною 2 статті 625 Цивільного кодексу України. При цьому, Проектом договору не передбачено накладення будь-яких штрафних санкцій на Замовника за прострочення оплати поставленого товару. Наведені положення Проекту договору, зважаючи договірну умову щодо поставки товару з відстроченням платежу, є явно дискримінаційними, несправедливими та обмежуючими права та інтереси сторони Постачальника. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 3 Цивільного кодексу України справедливість, добросовісність та розумність є загальними засадами цивільного законодавства. Частиною 3 статті 509 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов’язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Відповідно до частини 1 статті 233 Цивільного кодексу України правочин, який вчинено особою під впливом тяжкої для неї обставини і на вкрай невигідних умовах, може бути визнаний судом недійсним незалежно від того, хто був ініціатором такого правочину. Вважаємо, що умови Проекту договору є несправедливими, оскільки вони, по-перше, порушують принцип добросовісності (пункт 6 частини першої статті 3, частина третя статті 509 ЦК України); по-друге, призводять до істотного дисбалансу договірних прав та обов’язків сторін на шкоду Постачальнику. Зважаючи на ту обставину, що Замовник зобов’язує учасників погоджуватися з умовами Проекту договору на етапі подання пропозиції, в подальшому у потенційного переможця процедури буде відсутня можливість змінити незаконні умови договору у зв’язку з відсутністю відповідного правового механізму захисту прав учасника-переможця процедури. З урахуванням викладеного, просимо виключити з Проекту договору умову про зменшення розміру відповідальності Замовника за прострочення виконання грошових зобов’язань по відношенню до встановленої частиною 2 статті 625 Цивільного кодексу України, що міститься в пункті 9.6 Проекту договору. Крім того, для забезпечення рівноправного становища сторін договору та дотримання балансу інтересів, просимо доповнити розділ 9 Проекту договору пунктом наступного змісту: «За порушення Замовником строків виконання грошових зобов’язань за цим Договором Замовник оплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1% від простроченої суми за кожний день прострочення». Щодо встановлення умовами Проекту договору порядку розрахунків, що суперечить положенням Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Розділ 6 «Порядок розрахунків» Проекту договору містить пункт 6.3 наступного змісту: «6.3. Датою оплати вважається дата відправлення коштів Замовником за банківськими реквізитами Постачальника». Зазначена умова суперечить нормам Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів», відповідно до якого грошовий переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі (пункт 30.1 статті 30 вказаного Закону). Щодо незаконності включення до тексту договору застереження про конфіденційність Проект договору містить розділ 11 «Застереження про конфіденційність» наступного змісту: «11.1. Сторони погодились, що текст договору, будь-які матеріали, інформація та відомості, які стосуються договору, є конфіденційними і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони договору. 11.2. Дане застереження не розповсюджується у випадку, коли передавання пов’язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання договору або наданням документів (інформації) АТ «Укрзалізниця», а також у інших випадках, які регулюють зобов’язання Сторін договору та у випадках, передбачених чинним законодавством». Зазначене не узгоджується з вимогами частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки укладений договір, а також повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору, його розірвання підлягають оприлюдненню в установлені строки на веб-порталі Уповноваженого органу, доступ до якого є безоплатним та вільним. Більше того, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), строк дії договору) оприлюднюються щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком, та зберігаються в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення. В силу наведеного вище, текст договору, матеріали, інформація та відомості, які стосуються договору об’єктивно не можуть бути конфіденційними, відповідно дане положення Проекту договору не може бути виконано сторонами з незалежних від них обставин. За приписами частини 1 статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент його вчинення стороною (сторонами) вимог, які встановлені в частинами 1—3, 5 та 6 статті 203 цього кодексу. У частині 1 статті 203 Цивільного кодексу України закріплено, що зміст правочину не може суперечити цьому кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави й суспільства, його моральним засадам. Крім того, за приписами частини 1 статті 207 Господарського кодексу України, господарське зобов’язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави та суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб’єктності), може бути на вимогу однієї зі сторін або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю чи в частині. Зважаючи на ту обставину, що умови Проекту договору: 1) встановлюють несправедливий та дискримінаційний розподіл відповідальності сторін за порушення договірних зобов’язань; 2) визначають момент завершення платежу, що суперечить встановленому діючим законодавством порядку здійснення розрахунків; 3) містять застереження про конфіденційність, що суперечить нормам діючого законодавства та є невиконуваним в силу об’єктивних обставин, такі умови підлягають виключенню або зміні у відповідній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За змістом положень статті 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків; сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Реалізуючи принцип свободи договору, Замовником в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня). Згідно з статтею 549 ЦК України пеня та штраф є видами неустойки, а відповідно до статті 230 Господарського кодексу України – видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосовувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо умови проектів договорів поставки, що є частиною тендерної документації у вищезазначених тендерах, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
У зв’язку з чим замовник залишає тендерну документацію без змін.
Щодо накладення кваліфікованого електронного підпису
Дата подання: 04 червня 2019 15:29
Дата відповіді: 15 липня 2019 18:21
Пункт 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступні умови щодо способу подання тендерної пропозиції: «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» учасник накладає на документи електронний підпис, що прирівняний до власноручного підпису, — кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (за умови використання). У разі, якщо учасник згідно із законодавством або з технічних причин не має такої можливості, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає відповідні законодавчі або технічні причини». Просимо уточнити, яким чином слід накладати кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку на документи тендерної пропозиції, а саме: в цілому на тендерну пропозицію чи окремо на кожний файл, поданий у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Накладання КЕП на тендерну пропозицію учасника носить рекомендований (НЕ ОБОВ’ЯЗКОВИЙ) характер крім вимог до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог Додатку №7 тендерної документації. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладанням КЕП Гаранта.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-001430-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 20 червня 2019 17:05
Вимога
Шановний Замовник!

Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, а саме з проектом договору, хочемо зауважити про наступне.
Рядом умов договору передбачене збільшення відповідальності Постачальника в порівнянні з вимогами чинного законодавства України. При цьому, відповідальність Замовника за невиконання умов договору непропорційно зменшена.
Звертаємо вашу увагу на те, що, відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 571 ЦКУ якщо порушення зобов'язання сталося з вини кредитора, він зобов'язаний повернути боржникові завдаток та додатково сплатити суму у розмірі завдатку або його вартості. Ця норма носить імперативний характер та обов’язкова для виконання. При цьому, в проекті договору не міститься посилань та, відповідно, не прописаний механізм сплати суми у розмірі завдатку або його вартості Замовником в разі порушення зобов’язання з його вини.
Додатково повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 570 ЦКУ завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання.
Враховуючи те, що за договором закупівлі на Постачальника не покладається обов’язок здійснювати будь-які платежі, договір завдатку в такому разі є неприйнятним з огляду на чинне законодавство України.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині встановлення пропорційної відповідальності Сторін при виконанні договору поставки та в частині порядку надання забезпечення виконання договору, а саме привести у відповідність до чинного законодавства України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 18:03
Внесення змін до тендерної документації в частині встановлення відповідальності Сторін при виконанні договору поставки вбачається не доцільним

Документи подані скаржником

20 червня 2019 17:05
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-30-001430-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:37037544
Дата подання: 30 липня 2019 18:51
Скарга
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 18:33
Номер скарги: UA-2019-05-30-001430-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 30 липня 2019 23:42
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2019 18:34
Рішення від 02.08.2019 № 10530 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 18:34
Рішення від 15.08.2019 № 11280.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 23:01

Документи подані скаржником

30 липня 2019 18:50
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

30 липня 2019 23:42
Скарга1430
30 липня 2019 23:42
Платіжка3

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000060 ● d5748651c6544984b024ef60cc58c49d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-05-30-001430-c 30.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-30-001430-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-30-001430-c дизельного палива. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. - пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; - норм частини першої статті 23 Закону; Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що окремі учасники не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тендерна документація Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 3. Замовник припустився технічної помилки, розмістивши в тендерній документації посилання на попередні редакції нормативних документів щодо запровадження санкцій. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що оцінка тендерних пропозицій учасників відбувалася в тому числі на відповідність вимог саме чинного законодавства України щодо запровадження санкцій. Звертаємо увагу, що жоден з учасників не порушив режим санкцій. Отже порушення законодавства не було. 4. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 5. При внесенні змін до тендерної документації, Замовник розміщував в системі Prozorro нову редакцію тендерної документації у вигляді нового файлу, а також окремий файл із описом внесених змін. Попередня редакція документації розміщений в системі у вигляді перекресленого файлу, а отже Замовником дотримано вимоги законодавства щодо закреслення данних. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 21:25:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2019
UA-2019-05-30-001430-cf6a75fc7a5f049088f9ed4833493a412
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 16:52
Протокол 2826.pdf
25 липня 2019 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

22 липня 2019 19:02
AMENDMENT 1 UA-2019-05-30-001430-c.pdf
22 липня 2019 19:02
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (1).p7s
27 червня 2019 19:28
KIEG279565610 UA-2019-05-30-001430-c.pdf
27 червня 2019 19:28
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:39
Дані на товар в3.rar
27 червня 2019 14:39
Статуту ТОВ АНВІТРЕЙД.rar
27 червня 2019 14:39
Лист-згода.rar
27 червня 2019 14:39
Гарантійний лист 1430-с.rar

Документи

25 липня 2019 16:53
Протокол 2826.pdf
25 липня 2019 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

30 червня 2019 23:55
Електронний підпис
30 червня 2019 23:55
Електронний підпис
27 червня 2019 18:06
Довренсть______ _. _2019..pdf
27 червня 2019 18:06
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
27 червня 2019 18:06
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір+Акти.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 65.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 65 акти.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 38.pdf
27 червня 2019 15:46
Акти 38 договір.pdf
27 червня 2019 15:46
6)статут ОК.PDF
27 червня 2019 15:46
6)Рішення ОК.pdf
27 червня 2019 15:46
6)Дані на товар Дод 4.pdf
27 червня 2019 15:46
3)Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 15:46
1)Досвід Виконання.pdf

Документи

25 липня 2019 16:53
Протокол 2826.pdf
25 липня 2019 16:53
Електронний підпис

Документи

25 липня 2019 16:54
Протокол 2826.pdf
25 липня 2019 16:54
Електронний підпис

Публічні документи

22 липня 2019 20:19
Договір_67.pdf
22 липня 2019 20:19
Договір_66.pdf
22 липня 2019 20:18
Договір_05-д.rar
22 липня 2019 20:18
Гарантія 341-18-51.7z
22 липня 2019 20:18
12.Торум - протокол_1430.pdf
22 липня 2019 20:18
11.Дані на товар.pdf
22 липня 2019 20:18
10. Наказ завір.pdf
22 липня 2019 20:18
9. Виписка ПДВ.pdf
22 липня 2019 20:18
8. Протокол завір.pdf
22 липня 2019 20:18
7.Додаток _7.pdf
22 липня 2019 20:18
6.Ст. 17 _.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ ТОРУМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 390 600 000,00
UAH з ПДВ
383 849 999,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРУМ 383 850 000,00
UAH з ПДВ
383 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 391 356 000,00
UAH з ПДВ
391 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 392 103 900,00
UAH з ПДВ
392 103 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 19:02
AMENDMENT 1 UA-2019-05-30-001430-c.pdf
22 липня 2019 19:02
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (1).p7s
27 червня 2019 19:28
KIEG279565610 UA-2019-05-30-001430-c.pdf
27 червня 2019 19:28
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:39
Дані на товар в3.rar
27 червня 2019 14:39
Статуту ТОВ АНВІТРЕЙД.rar
27 червня 2019 14:39
Лист-згода.rar
27 червня 2019 14:39
Гарантійний лист 1430-с.rar

Публічні документи

22 липня 2019 20:19
Договір_67.pdf
22 липня 2019 20:19
Договір_66.pdf
22 липня 2019 20:18
Договір_05-д.rar
22 липня 2019 20:18
Гарантія 341-18-51.7z
22 липня 2019 20:18
12.Торум - протокол_1430.pdf
22 липня 2019 20:18
11.Дані на товар.pdf
22 липня 2019 20:18
10. Наказ завір.pdf
22 липня 2019 20:18
9. Виписка ПДВ.pdf
22 липня 2019 20:18
8. Протокол завір.pdf
22 липня 2019 20:18
7.Додаток _7.pdf
22 липня 2019 20:18
6.Ст. 17 _.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 23:55
Електронний підпис
30 червня 2019 23:55
Електронний підпис
27 червня 2019 18:06
Довренсть______ _. _2019..pdf
27 червня 2019 18:06
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s (2).p7s
27 червня 2019 18:06
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір+Акти.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 65.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 65 акти.pdf
27 червня 2019 15:46
Договір 38.pdf
27 червня 2019 15:46
Акти 38 договір.pdf
27 червня 2019 15:46
6)статут ОК.PDF
27 червня 2019 15:46
6)Рішення ОК.pdf
27 червня 2019 15:46
6)Дані на товар Дод 4.pdf
27 червня 2019 15:46
3)Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 15:46
1)Досвід Виконання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ ТОРУМ

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
Переможець 383 849 999,94
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
383 849 999,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:37
ЦЗВ-14-03119-01.pdf укладений
19 березня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:50
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
06 березня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:46
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 15:30
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
21 листопада 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 15:58
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 11.09.2019 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 18:06
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 13:48
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 13:48
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 14:55
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
20 вересня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 20:25
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf зміни до договору
13 вересня 2019 20:25
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:28
ЦЗВ-14-03119-01.pdf укладений
11 вересня 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.7., Ч.4., ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-03119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 442 792 607,82
UAH (в тому числі ПДВ 73 798 767,97 UAH)