Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 23:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 392 103 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 960 519,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11763117 UAH |
Publication date: | 30 травня 2019 23:05 |
Enquiries until: | 13 липня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 392 103 900 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 960 520 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 16:47 |
2826 ТД дизельне паливо_нова редакція_15.07.2019.docx | |
15 липня 2019 16:47 |
Зміни до тендеру_2826_15.07.2019.doc | |
30 травня 2019 23:02 |
Додаток №7.docx |
15 липня 2019 16:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 липня 2019 16:47 |
2826 ТД дизельне паливо_нова редакція_15.07.2019.docx
|
|||
15 липня 2019 16:47 |
Зміни до тендеру_2826_15.07.2019.doc
|
|||
30 травня 2019 23:02 |
Додаток №7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За змістом положень статті 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків; сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
Реалізуючи принцип свободи договору, Замовником в проекті договору за невиконання чи неналежне виконання умов договору передбачені штрафні санкції (штраф та пеня). Згідно з статтею 549 ЦК України пеня та штраф є видами неустойки, а відповідно до статті 230 Господарського кодексу України – видами штрафних санкцій. При цьому, законодавством розмір штрафних санкцій за договором не обмежується, сторони можуть застосовувати різний набір штрафних санкцій.
Крім того, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо умови проектів договорів поставки, що є частиною тендерної документації у вищезазначених тендерах, не є дискримінаційними та відповідають нормам чинного законодавства.
У зв’язку з чим замовник залишає тендерну документацію без змін.
Вимоги про усунення порушення
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, а саме з проектом договору, хочемо зауважити про наступне.
Рядом умов договору передбачене збільшення відповідальності Постачальника в порівнянні з вимогами чинного законодавства України. При цьому, відповідальність Замовника за невиконання умов договору непропорційно зменшена.
Звертаємо вашу увагу на те, що, відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 571 ЦКУ якщо порушення зобов'язання сталося з вини кредитора, він зобов'язаний повернути боржникові завдаток та додатково сплатити суму у розмірі завдатку або його вартості. Ця норма носить імперативний характер та обов’язкова для виконання. При цьому, в проекті договору не міститься посилань та, відповідно, не прописаний механізм сплати суми у розмірі завдатку або його вартості Замовником в разі порушення зобов’язання з його вини.
Додатково повідомляємо, що згідно ч. 1 ст. 570 ЦКУ завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його виконання.
Враховуючи те, що за договором закупівлі на Постачальника не покладається обов’язок здійснювати будь-які платежі, договір завдатку в такому разі є неприйнятним з огляду на чинне законодавство України.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині встановлення пропорційної відповідальності Сторін при виконанні договору поставки та в частині порядку надання забезпечення виконання договору, а саме привести у відповідність до чинного законодавства України.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2019 18:51
Дата подання: 30 липня 2019 23:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000060 ● d5748651c6544984b024ef60cc58c49d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-05-30-001430-c 30.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-30-001430-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-30-001430-c дизельного палива. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. - пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; - норм частини першої статті 23 Закону; Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що окремі учасники не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тендерна документація Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. 3. Замовник припустився технічної помилки, розмістивши в тендерній документації посилання на попередні редакції нормативних документів щодо запровадження санкцій. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що оцінка тендерних пропозицій учасників відбувалася в тому числі на відповідність вимог саме чинного законодавства України щодо запровадження санкцій. Звертаємо увагу, що жоден з учасників не порушив режим санкцій. Отже порушення законодавства не було. 4. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання та вимоги, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше передбаченого законом триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідно продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 5. При внесенні змін до тендерної документації, Замовник розміщував в системі Prozorro нову редакцію тендерної документації у вигляді нового файлу, а також окремий файл із описом внесених змін. Попередня редакція документації розміщений в системі у вигляді перекресленого файлу, а отже Замовником дотримано вимоги законодавства щодо закреслення данних. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
2019-09-20 21:25:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
390 600 000,00
UAH з ПДВ
|
383 849 999,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРУМ |
383 850 000,00
UAH з ПДВ
|
383 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
391 356 000,00
UAH з ПДВ
|
391 356 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
392 103 900,00
UAH з ПДВ
|
392 103 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Переможець |
383 849 999,94
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 10:37
|
ЦЗВ-14-03119-01.pdf | укладений |
19 березня 2020 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2020 11:50
|
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
06 березня 2020 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:46
|
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:30
|
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2019 15:58
|
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 11.09.2019 (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:06
|
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 13:48
|
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2019 14:55
|
ПЗД ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
20 вересня 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 20:25
|
ЦЗВ-14-03119-01 (1).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 20:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 14:28
|
ЦЗВ-14-03119-01.pdf | укладений |
11 вересня 2019 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.7., Ч.4., ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-14-03119-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |