Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Послуги Colocation)
Очікувана вартість
348 000,00 UAH
UA-2019-05-30-001336-c 5f293d4a0b55476f85b0f3bb22ed9381
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєнко Андрій Миколайович

+380979469985 zakupivli@dir.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Державний центр інформаційних ресурсів України
Код ЄДРПОУ: 30855996
Вебсайт: http://dir.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Дунаєнко Андрій Миколайович
+380979469985
zakupivli@dir.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 17:25
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 17:25
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:21
Очікувана вартість: 348 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6960 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Послуги Colocation)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 15:21
Перелік змін 07.06.docx
07 червня 2019 15:21
Перелік змін 06.06.docx
07 червня 2019 15:21
07.06 Тендерна документація.doc
06 червня 2019 14:23
2019_ДОГОВІР_ПОСЛУГИ_КОЛОКЕЙШН_190606 - v.3.0.docx
30 травня 2019 17:22
Оголошення Колокейшн.docx
07 червня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 15:21
Перелік змін 07.06.docx
07 червня 2019 15:21
Перелік змін 06.06.docx
06 червня 2019 14:23
Перелік змін 06.06.docx
07 червня 2019 15:21
07.06 Тендерна документація.doc
06 червня 2019 14:23
Нова Тендерна документація.doc
30 травня 2019 17:22
Тендерна документація оренда обч.doc
06 червня 2019 14:23
2019_ДОГОВІР_ПОСЛУГИ_КОЛОКЕЙШН_190606 - v.3.0.docx
30 травня 2019 17:22
2019_ДОГОВІР_ПОСЛУГИ_КОЛОКЕЙШН_190530 - v.2.docx
30 травня 2019 17:22
Оголошення Колокейшн.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документом щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 03 червня 2019 12:01
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:44
В п. 3.1. таблиці 1 розд. Ⅰ до Додатку № 1 тендерної документації зазначено «Документом щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів - є оригінал довідки (за підписом Учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про здійснення діяльності на ринку операторів хмарних послуг не менше трьох років.» Просимо роз’яснити питання чи буде вважатися Замовником в якості підтвердження досвіду діяльності Учасника на ринку операторів хмарних послуг, договори Учасника з тим же предметом, як і предмет цієї закупівлі, а саме: «послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що в п. 3.1. Таблиці 1 розділу Ⅰ до Додатку № 1 Тендерної документації будуть внесені зміни
Властивості системи електронного документообігу
Дата подання: 03 червня 2019 12:02
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:45
В примітках до розд. ⅠⅤ до Додатку № 1 тендерної документації зазначено «Переможець торгів не пізніше, ніж через один робочий день після оголошення результату торгів, повинен продемонструвати власну систему електронного документообігу. Необхідно надати демо-доступ для тестування Замовником, а також продемонструвати (особисто або через скайп-конференцію) властивості системи, які описані в даних вимогах.» Просимо роз’яснити питання про які властивості системи електронного документообігу, що описані у даних вимогах йде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що в примітки до Розділу ⅠⅤ до Додатку № 1 Тендерної документації будуть внесені зміни
Вимоги до висоти серверної шафи
Дата подання: 03 червня 2019 12:04
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:48
В п. 2.2. Додатку № 3 тендерної документації зазначені наступні параметри: «Серверна шафа повинна мати стандартний розмір для монтажу обладнання в 19", висота не менше 48U, корисна глибина не менше 1100 мм.» В Додатку № 4 тендерної документації в проекті договори (Додаток № 1) зазначені наступні параметри «Послуга з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання Замовника в серверній шафі ЦОД Виконавця (Шафа розміром 600х1200 42U з двома PDU та сумарною потужністю блоків живлення (за виключенням резервних)» Прохання пояснити розбіжність у вимогах до висоти серверної шафи 48U або 42U?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що умови проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) будуть приведені у відповідність до змісту Тендерної документації шляхом внесення відповідних змін
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-001336-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 04 червня 2019 15:48
Відмінність назви послуги в додатку 2 і додатку 4 до тендерної документації (електроенергія)
В проекті договору (додаток 4 до тендерної документації) в «КОШТОРИС ВИТРАТ НА ПОСЛУГИ» (додаток №1 до проекту договору) вказана наступна назва та предмет послуги: «Послуга з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання Замовника в серверній шафі ЦОД Виконавця (Шафа розміром 600х1200 42U з двома PDU та сумарною потужністю блоків живлення (за виключенням резервних) обладнання Замовника до 10.0 кВт та місце для серверної шафи, підключення оптичного порту Обладнання замовника до Інтернет-мережі ЦОД та компенсацією за електроенергію)».
В формі: «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 2 до тендерної документації) вказано іншу назву послуги: «Послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Послуги Colocation)»
Згідно з частиною 4 статті 36 «Закону про закупівлі»: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції…». Якщо компенсація електроенергії повинна входити в вартість послуги, то прохання додати таке формулювання в назву послуги додатку №2 до тендерної документації. Якщо не входить, то прохання видалити таке формулювання з назви послуги додатку №4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 14:29
Доброго дня. Повідомляємо, що умови проекту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) приведені у відповідність до змісту Тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до неї.

Документи

06 червня 2019 14:29
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-30-001336-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Українські спеціальні системи", Код ЄДРПОУ:32348248
Дата подання: 08 липня 2019 12:16
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
30 травня 2019 року Державним підприємством «Державний центр інформаційних ресурсів України» оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Послуги Colocation))» (посилання на закупівлю на веб порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-30-001336-c) (надалі – Предмет закупівлі). Повідомляємо, що Державним підприємством «Державний центр інформаційних ресурсів України», всупереч положень статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», безпідставно та незаконно відхилило тендерну пропозицію Державного підприємства «Українські спеціальні системи» за Предметом закупівлі. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Українські спеціальні системи» оформлене Протоколом засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» від 01 липня 2019 №17 (надалі – Протокол засідання від 01.07.2019 №17). Підстава для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Українські спеціальні системи» є такою, що порушує права учасника та законодавство у сфері публічних закупівель. Так, для участі у відкритих торгах за Предметом закупівлі було подано та розглянуто тендерні пропозиції наступних учасників: – Державне підприємство «Українські спеціальні системи», код в ЄДРПОУ 32348248; – Товариство з обмеженою відповідальністю «Гігацентр Україна», код в ЄДРПОУ 39961308; – Товариство з обмеженою відповідальністю «Де ново», код в ЄДРПОУ 35877574; – Товариство з обмеженою відповідальністю «Космонова», код в ЄДРПОУ 32074513. За результатами аукціону пропозиція Державного підприємства «Українські спеціальні системи» була визнана найбільш економічно вигідною та Протоколом засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» від 21 червня 2019 №15 оформлено рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів за Предметом закупівлі пропозицію Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та визначено, що тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Так, вимогами п.п. 6.1 п.6 розділу №IV Додатка 1 до Тендерної документації за Предметом закупівлі, встановлено, що переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю необхідно надати Довідку, що видана уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, дійсна на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (оригінал або нотаріально завірена копія). Протоколом засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» від 01 липня 2019 №17 було вирішено відхилити тендерну пропозицію переможця Державного підприємства «Українські спеціальні системи» у процедурі відкритих торгів з причини, що Державне підприємство «Українські спеціальні системи» не надало оригінал або нотаріально завірену копію Довідки, видану уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Вищевикладене твердження Замовника не підтверджується фактичними обставинами та спростовується тим фактом, що 25.06.2019 Державним підприємством «Українські спеціальні системи» було надано, всі необхідні документи передбачені п.п. 6.1 п.6 розділу №IV Додатка 1 до Тендерної документації за Предметом закупівлі, у тому числі надано Оригінал довідки, що видана уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, дійсна на момент її подання переможцем торгів, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дана довідка отримана з використанням Електронного кабінету платника податків засобами електронного зв’язку в електронній формі Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 затверджено Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Порядок). Так, пунктом 3 Порядку визначено, що для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Абзацом першим пункту 7 Порядку передбачено, що Довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, видається у паперовому або електронному вигляді. Отримання платником Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login. Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, пунктом 12 якого визначено, що електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет). Усі користувачі без використання електронного цифрового підпису мають доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету та можуть отримувати інформацію, необхідну для роботи контролюючих органів, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ст. 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Враховуючи вищевикладене, Державним підприємством «Українські спеціальні системи» дотримано всі вимоги тендерної документації та надано в складі тендерної пропозиції всі документи, що вимагалися тендерною документацією за Предметом закупівлі. Таким чином, твердження Замовника про не надання Державним підприємством «Українські спеціальні системи» оригіналу або нотаріально завіреної копію Довідки, що видана уповноваженим органом Державної фіскальної служби України, про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) не відповідає дійсності, порушує законодавство у сфері публічних закупівель, не підтверджується фактичними обставинами та як наслідок вищенаведених дій Замовника порушені права та законні інтереси Державного підприємства «Українські спеціальні системи». Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Згідно абзацу другого статті 42 Конституції України, держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, констатуємо, що дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Українські спеціальні системи» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, є яскравим прикладом обмеження конкуренції у підприємницькій діяльності, суперечать вимогам нормативно-правових актів та є грубим порушенням принципів здійснення закупівель. Більше того, подібного роду дії зі сторони Замовника свідчать про його відверту упередженість на користь іншого учасника. З метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, а також відповідно до та ч. 3 ст. 8 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити, на строк до винесення рішення за результатами розгляду скарги, процедуру закупівлі Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з розміщення в Центрі Обробки Даних (ЦОД) серверного та телекомунікаційного обладнання для забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (Послуги Colocation))» (посилання на закупівлю на веб порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-30-001336-c) та повідомити про призупинення Процедури закупівлі Державну казначейську службу України, Замовника та Скаржника. 3. Здійснити ретельну перевірку тендерних пропозицій та у випадку виявлення в діях Замовника порушень – визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та вжити заходів щодо повідомлення про це відповідних компетентних органів. 4. Зобов’язати тендерний комітет Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» скасувати рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Протоколом засідання Тендерного комітету Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» від 01 липня 2019 №17, а у разі неможливості – відмінити процедуру закупівлі. 5. Відновити процедуру закупівлі за Предметом закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії Замовника. 6. Повідомити про дату, час і місце розгляду скарги та запросити представника Скаржника на її розгляд. Додатки: 1) Сканкопія платіжного доручення від 04.07.2019 №1985 про здійснення оплати за подання скарги у сумі 5 000,00 гривень.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2019 20:50
рішення від 11.07.2019 № 9302 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:49
рішення від 26.07.2019 № 10156 .pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 23:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження - виконано.
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2019 15:28

Документи подані скаржником

08 липня 2019 12:16
Скарга

Документи подані замовником

02 серпня 2019 15:26
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи" 302 400,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" 212 400,00
UAH з ПДВ
173 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГІГАЦЕНТР УКРАЇНА" 249 120,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Космонова» 320 750,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 16:24
Електронний підпис
25 червня 2019 16:23
Документи переможця
25 червня 2019 16:23
Документи переможця
25 червня 2019 16:23
Документи переможця
13 червня 2019 17:51
Електронний підпис
13 червня 2019 17:42
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
13 червня 2019 17:42
Лицензия.pdf
13 червня 2019 17:42
Лицензия с эцп.pdf
13 червня 2019 17:42
Підписаний_G0619-3593-GL_tender.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 11:14
Електронний підпис
04 липня 2019 12:29
Електронний підпис
02 липня 2019 15:10
Електронний підпис
14 червня 2019 16:08
Електронний підпис
14 червня 2019 16:03
08.1.ДЕ НОВО. Статут.pdf
14 червня 2019 16:03
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 червня 2019 16:03
GISS19125 драфт.pdf.(2).p7s
14 червня 2019 16:03
GISS19125 драфт.pdf.(1).p7s
14 червня 2019 16:03
GISS19125 драфт.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 15:04
Електронний підпис
13 червня 2019 14:26
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
13 червня 2019 14:26
Підписаний_G0619-3267-GL_tender.pdf
13 червня 2019 14:26
18а. Витяг з ЄДР ГЦУ.pdf
13 червня 2019 14:26
18. виписка з ЄДР_ГЦУ.pdf
13 червня 2019 14:26
17. Статут ГЦУ.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 16:49
Електронний підпис
14 червня 2019 16:48
Ліцензія оператора .pdf
14 червня 2019 16:48
Ліцензія 593 - Copy .pdf
14 червня 2019 16:48
ПДВ (4).jpg
14 червня 2019 16:48
Витяг з ЄДР.pdf
14 червня 2019 16:48
Проект договору.pdf
14 червня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 16:48
Чепур Р В паспорт.pdf
14 червня 2019 16:48
Наказ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Українські спеціальні системи"

ТОВ "ДЕ НОВО"

ТОВ "ГІГАЦЕНТР УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Космонова»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Рішення скасоване 150 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:31
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Очікує рішення 150 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:28
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Рішення скасоване 150 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:28
ТОВ "ДЕ НОВО"
#35877574
Рішення скасоване 173 520,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:28

Документи

21 червня 2019 15:08
Електронний підпис
21 червня 2019 15:05
Протокол

Документи

01 липня 2019 15:37
Електронний підпис
01 липня 2019 15:35
Протокол

Документи

01 липня 2019 15:46
Електронний підпис
01 липня 2019 15:45
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 серпня 2019 15:32
Коментар щодо відміни: У звязку зі змінами технічних характеристик до предмета закупівлі та відсутність необхідності закупівлі з даними технічними харктеристиками.
Документи:
02 серпня 2019 15:32
протокол