ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі»
Очікувана вартість
58 090 028,00 UAH
UA-2019-05-30-001317-c 76bef591a1e44102a38c154b6a988515
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт замовника: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа замовника: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 13:36
Очікувана вартість: 58 090 028,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290 450,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290 450,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська область, м. Київ, парк вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі ________________________ (до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік), в т.ч. ПДВ - 20% _____________ строком на 3 (три) місяці Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2019 16:33
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 16:26
Перелік внесених змін.docx
12 червня 2019 16:26
ТД.docx
12 червня 2019 16:33
Електронний цифровий підпис
06 червня 2019 17:47
Електронний цифровий підпис
30 травня 2019 17:15
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 16:26
Перелік внесених змін.docx
06 червня 2019 17:43
Перелік внесених змін.docx
12 червня 2019 16:26
ТД.docx
06 червня 2019 17:43
ТД.docx
30 травня 2019 17:13
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000031 ● 40c84d7c994b489ab76cbcac948b8008
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-12 16:59:48
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

12.07.2019 № 213

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-30-001317-c 30.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, учасники подають довідку в довільній формі про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт в обмежених умовах міських парків, скверів, у разі залучення орендованої матеріально-технічної бази, надають копію договору оренди із зазначенням переліку орендованої техніки. ТОВ “Євротехнології Груп” на виконання умов Тендерної документації, у складі пропозиції, було надано довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю. У даній довідці було зазначено 90 одиниць власного та орендованого обладнання та матеріально технічної бази, а також було надано належним чином завірені скановані копії Договорів №14/19-1 від 14 червня 2019 року про надання послуг машинами та механізмами, укладеного з ТОВ “Мехтрансбуд”, Договору №01/19-4 від 01 січня 2019 року на послуги по роботі машин та механізмів з ТОВ “Укрземтехніка”, Договору №06/19-1 від 03 червня 2019 року про надання послуг машинами та механізмами з ТОВ “Укрземтехніка”. Тендерна документація, зокрема п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації не містить окремих вимог щодо зазначення у наведеній вище довідці всього обладнання, машин та механізмів тощо у відповідності до інформації, яка зазначена учасником у “Підсумковій відомості ресурсів”. Зазначимо, що такої ж позиції притримується Антимонопольний комітет України, позиція якого знайшла своє відображення у Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10978-р/пк-пз від 26.10.2018, відповідно до якого відсутність у довідці всього обладнання, машин та механізмів тощо яка зазначена учасником у “Підсумковій відомості ресурсів” не є порушенням умов тендерної документації. Таким чином, ТОВ “Євротехнології Груп” було виконано у повному обсязі вимоги, що зазначені у п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації. Згідно з п.п. 8 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, учасник надає документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Зазначимо, що ТОВ “Євротехнології Груп” на виконання умов Тендерної документації, у складі пропозиції, було надано, належним чином завірену, скановану копію Рішення учасника №01/04/19 ТОВ “Євротехнології Груп” від 01 квітня 2019 р. відповідно до якого з 02 квітня 2019 року на посаду Директора призначено Яковця Пантелеймона Пилиповича, Наказ №30-К “По особовому складу” ТОВ “Євротехнології Груп” від 01 квітня 2019 р. щодо призначення Яковця Пантелеймона Пилиповича Директором з 02 квітня 2019 року. Таким чином, ТОВ “Євротехнології Груп” було виконано у повному обсязі вимоги, що зазначені у п.п. 8 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації.

2019-08-08 17:07:20

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд", 03362123, Україна, Київ, вул Кудрявська 23
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі», 58090028UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 76bef591a1e44102a38c154b6a988515, 2019-05-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.06.2019 № 75/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Євротехнології Груп» (далі – Товариство, ТОВ «Євротехнології Груп»), протокол засідання тендерного комітету від 25.06.2019 № 75/3, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 15.07.2019 № 132/7. За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 2 пункту 5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки, яка повинна містити інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт в обмежених умовах міських парків та скверів. При цьому, учасник ТОВ «Євротехнології Груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав «Підсумкову відомість ресурсів», у якій передбачено використання матеріально-технічної бази та засобів малої механізації, що зазначені у пунктах: 12, 22, 23, 27, 33, 35-37, 45, 47, 48, 51-53, 55, 65, 68, 71, 74, 93, 122-124, 127. Проте у довідці від 18.06.2019 № 18/06-03, наданій Товариством у складі своєї тендерної пропозиції, відсутня інформація щодо матеріально-технічної бази та засобів малої механізації, які відображені у відповідних пунктах Підсумкової відомості ресурсів. Зважаючи на зазначене, ТОВ «Євротехнології Груп» у складі своєї тендерної пропозиції не надало документального підтвердження наявності необхідних матеріально-технічної бази та засобів малої механізації, які будуть використовуватися при виконанні робіт, чим недотримано умови підпункту 2 пункту 5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 8 пункту 5.3 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, що підтверджують повноваження керівника (протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника). Водночас, пунктом 6.2.4 Статуту ТОВ «Євротехнології Груп» передбачено, що Директор має право без рішення загальних зборів учасників Товариства вчиняти правочин якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Проте, Товариством не підтверджено у повній мірі повноваження керівника, через не надання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності на кінець попереднього кварталу та/або рішення Зборів, що не відповідає вимогам підпункту 8 пункту 5.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Євротехнології Групп», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону, визначив Товариство переможцем торгів та уклав з ним договір підряду від 15.07.2019 № 132/7., 30 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Євротехнологіїї Груп" 57 892 133,84
UAH з ПДВ
57 892 133,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" 58 089 684,69
UAH з ПДВ
58 089 684,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 14:19
sign.p7s
27 червня 2019 14:17
7. Дозвіл.pdf
27 червня 2019 14:17
6. Ліцензія.pdf
27 червня 2019 14:17
4. Довідка ДФС.pdf
27 червня 2019 14:16
3.Довідка МВС.pdf
27 червня 2019 14:16
1. Довідка корупція.zip
20 червня 2019 17:14
sign.p7s
20 червня 2019 17:12
Документ_ЄДР_1005444634.zip
20 червня 2019 17:12
Банківська гарантія.rar
20 червня 2019 17:12
41.imd
20 червня 2019 17:12
37. График.pdf
20 червня 2019 17:12
35. Розрахунки витрат.pdf
20 червня 2019 17:12
33.7. ЛС_6-1-1__6-1-2__7-1-1.pdf
20 червня 2019 17:12
33.6. ЛС_2-8-2__2-8-3___2-8-4__2-9-1.pdf
20 червня 2019 17:12
33.5. ЛС_2-7-1__2-8-1.pdf
20 червня 2019 17:12
33.2. ЛС_2-1-2.pdf
20 червня 2019 17:12
32. Об`ктний кошторис.pdf
20 червня 2019 17:12
31. ДЦ.pdf
20 червня 2019 17:12
30. Довідка вироби.pdf
20 червня 2019 17:12
29. Договір підряду.pdf
20 червня 2019 17:12
27. Довідка субпідряд.pdf
20 червня 2019 17:12
26. Технічні вимоги.pdf
20 червня 2019 17:12
25. Гарантійні листи.pdf
20 червня 2019 17:12
24. Наказ на виконроба.pdf
20 червня 2019 17:12
19. Довідка ст.17.pdf
20 червня 2019 17:12
17. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 17:12
15. Статут.pdf
20 червня 2019 17:12
14. Дозвіл.pdf
20 червня 2019 17:12
13. Ліцензія.pdf
20 червня 2019 17:12
12. Лист-відгук.pdf
20 червня 2019 17:12
11. Фотофіксація.pdf
20 червня 2019 17:12
6. Довідка працівники.pdf
20 червня 2019 17:12
3. Наявність техніки.pdf
20 червня 2019 17:12
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:52
Досвід 1.pdf
20 червня 2019 17:52
Досвід 2.pdf
20 червня 2019 17:52
Фото досвід 2.pdf
20 червня 2019 17:52
Статут.pdf
20 червня 2019 17:52
Договір буд. машин.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Євротехнологіїї Груп"
#37566218
Переможець 57 892 133,84
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:28

Документи

25 червня 2019 17:28
sign.p7s
25 червня 2019 17:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Євротехнологіїї Груп"
#37566218
57 892 133,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 17:28
sign.p7s
25 червня 2019 17:26
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 16:19
Договір укладений
16 липня 2019 16:09
sign.p7s зміни до договору
05 вересня 2019 17:12
лист укладений
05 вересня 2019 17:11
повідомлення укладений
05 вересня 2019 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Пунктом п. 5.2.6. Договору, Замовник має право, достроково, в односторонньому порядку, розірвати Договір у разі невиконання договірних зобов’язань Підрядником. У даному випадку, мають місце порушення умов п. 1.1., 3.1. Договору, що тягнуть за собою настання негативних наслідків для Сторін (розірвання Договору).Згідно п. 12.3. Договору, Договір може бути розірваний в односторонньому порядку: - у випадку порушення Підрядником строків виконання робіт за Договором, у тому числі строків виконання окремих етапів робіт. Відповідно до п. 3.1. Договору Сторони узгоджують та підтверджують, що порушення Підрядником строків виконання робіт за окремим етапом, визначеним календарним графіком виконаних робіт, розглядається як порушення строків виконання робіт за Договором в цілому, з настання усіх можливих наслідків передбачених Договором та чинним законодавством України (нарахування пені, штрафів, розірвання Договору, тощо). Отже, договір підряду може бути розірваний в результаті односторонньої відмови від нього у повному обсязі, тобто в результаті вчинення Замовником одностороннього правочину, який тягне припинення зобов'язань його сторін. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.

Актуальні тендери

До пошуку