Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 58 090 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 290 450,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 290450.14 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі ________________________ (до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік), в т.ч. ПДВ - 20% _____________ строком на 3 (три) місяці | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 16:26 |
Перелік внесених змін.docx | |
12 червня 2019 16:26 |
ТД.docx |
12 червня 2019 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 червня 2019 16:26 |
Перелік внесених змін.docx
|
||||||
12 червня 2019 16:26 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000031 ● 40c84d7c994b489ab76cbcac948b8008
- Статус: вирішено ● Дата: 20 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-05-30-001317-c 30.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, учасники подають довідку в довільній формі про наявність власної матеріально-технічної бази та засобів малої механізації для виконання робіт в обмежених умовах міських парків, скверів, у разі залучення орендованої матеріально-технічної бази, надають копію договору оренди із зазначенням переліку орендованої техніки. ТОВ “Євротехнології Груп” на виконання умов Тендерної документації, у складі пропозиції, було надано довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю. У даній довідці було зазначено 90 одиниць власного та орендованого обладнання та матеріально технічної бази, а також було надано належним чином завірені скановані копії Договорів №14/19-1 від 14 червня 2019 року про надання послуг машинами та механізмами, укладеного з ТОВ “Мехтрансбуд”, Договору №01/19-4 від 01 січня 2019 року на послуги по роботі машин та механізмів з ТОВ “Укрземтехніка”, Договору №06/19-1 від 03 червня 2019 року про надання послуг машинами та механізмами з ТОВ “Укрземтехніка”. Тендерна документація, зокрема п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації не містить окремих вимог щодо зазначення у наведеній вище довідці всього обладнання, машин та механізмів тощо у відповідності до інформації, яка зазначена учасником у “Підсумковій відомості ресурсів”. Зазначимо, що такої ж позиції притримується Антимонопольний комітет України, позиція якого знайшла своє відображення у Рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10978-р/пк-пз від 26.10.2018, відповідно до якого відсутність у довідці всього обладнання, машин та механізмів тощо яка зазначена учасником у “Підсумковій відомості ресурсів” не є порушенням умов тендерної документації. Таким чином, ТОВ “Євротехнології Груп” було виконано у повному обсязі вимоги, що зазначені у п.п. 2 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації. Згідно з п.п. 8 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, учасник надає документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Зазначимо, що ТОВ “Євротехнології Груп” на виконання умов Тендерної документації, у складі пропозиції, було надано, належним чином завірену, скановану копію Рішення учасника №01/04/19 ТОВ “Євротехнології Груп” від 01 квітня 2019 р. відповідно до якого з 02 квітня 2019 року на посаду Директора призначено Яковця Пантелеймона Пилиповича, Наказ №30-К “По особовому складу” ТОВ “Євротехнології Груп” від 01 квітня 2019 р. щодо призначення Яковця Пантелеймона Пилиповича Директором з 02 квітня 2019 року. Таким чином, ТОВ “Євротехнології Груп” було виконано у повному обсязі вимоги, що зазначені у п.п. 8 п. 5.3 Розділу 3 Тендерної документації.
2019-08-08 17:07:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір підряду розірваний в результаті односторонньої відмови від нього у повному обсязі, тобто в результаті вчинення Замовником одностороннього правочину, який тягне припинення зобов'язань його сторін. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються.
2019-12-20 11:09:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Євротехнологіїї Груп" |
57 892 133,84
UAH з ПДВ
|
57 892 133,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони" |
58 089 684,69
UAH з ПДВ
|
58 089 684,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Євротехнологіїї Груп" #37566218 |
Переможець |
57 892 133,84
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 17:12
|
лист | укладений |
05 вересня 2019 17:11
|
повідомлення | укладений |
05 вересня 2019 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 16:19
|
Договір | укладений |
16 липня 2019 16:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 липня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Пунктом п. 5.2.6. Договору, Замовник має право, достроково, в односторонньому порядку, розірвати Договір у разі невиконання договірних зобов’язань Підрядником. У даному випадку, мають місце порушення умов п. 1.1., 3.1. Договору, що тягнуть за собою настання негативних наслідків для Сторін (розірвання Договору).Згідно п. 12.3. Договору, Договір може бути розірваний в односторонньому порядку: - у випадку порушення Підрядником строків виконання робіт за Договором, у тому числі строків виконання окремих етапів робіт. Відповідно до п. 3.1. Договору Сторони узгоджують та підтверджують, що порушення Підрядником строків виконання робіт за окремим етапом, визначеним календарним графіком виконаних робіт, розглядається як порушення строків виконання робіт за Договором в цілому, з настання усіх можливих наслідків передбачених Договором та чинним законодавством України (нарахування пені, штрафів, розірвання Договору, тощо). Отже, договір підряду може бути розірваний в результаті односторонньої відмови від нього у повному обсязі, тобто в результаті вчинення Замовником одностороннього правочину, який тягне припинення зобов'язань його сторін. В силу ч. 3 ст. 651 ЦК України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до ч. 2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. |