Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія соняшникова рафінована фасована (л)
Очікувана вартість
184 591,50 UAH
UA-2019-05-30-001278-c c2b1b6f737ae4bd98345369e2db44b22
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 16:55
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:16
Очікувана вартість: 184 591,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5450 л
Олія соняшникова рафінована фасована (л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 17:35
ТД олія соняшникова рафінова 2019 рік.docx
30 травня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 17:35
ТД олія соняшникова рафінова 2019 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 09 липня 2019 19:39
Відповідність змісту тендерної документації !
За протоколом № 328 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому
Металургійної районної у місті ради від 09.07.2019 року проводився розгляд тендерної пропозиції наступного учасника аукціону ФОП «Афоніна Олександра Валеріївна» з ціною 127530,00 грн.
За результатами розгляду зазначеної пропозиції, тендерним комітетом встановлена її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника з наступних причин.
Так при розгляді зазначеної пропозиції встановлено відсутність наступних документів:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000-2007 на вимогу п.4.4 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника;
- оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2019 року на вимогу частини 1 п.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника – учасником у складі тендерної пропозиції подано договір суборенди складського приміщення, який не може бути прийнято до уваги у звязку з відсутністю згоди власника приміщення на здачу його у суборендне користування;
- копія акту обстеження складських приміщень за останні 6 місяців, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби України на вимогу частини 3 п.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника – учасником у складі тендерної пропозиції подано копію акту, складеного на ФОП Афонін Владислав Володимирович (не на учасника аукціону), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
- лист-гарантія про відповідність якості товару вих. № 2 від 02.06.2019 року, поданий учасником на вимогу Додатку № 9 тендерної документації Замовника містить інформацію про виробника продукції та організації, що розфасовує товар – ФОП Афонін В.В., однак декларація виробника, подана учасником містить іншу інформація про виробника – ТОВ «ВВВВ».
1 - Учасником надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000-2007 на вимогу п.4.4 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника,також надано пояснення що до сертефікації ,тому замовник не мае повноважень вимагати сертефикат. Також згідно п 4.4 додатку №3 ДСТУ ISO 22000-2007 НЕ ВИМАГАВСЯ на ім'я учасника аукціону.
Пояснення надано учасником у листі № 18 від 10.06.2019 року!
2 - Учасником надано оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2019. Також зазначую що у змісті тендерної документації НЕМАЕ вимог що до ЗГОДИ ВЛАСНИКА ПРИМІЩЕННЯ НА ЗДАЧУ ЙОГО У СУБОРЕНДНЕ КОРИСТУВАННЯ !
3 - Учасник Суборендує частіну складського приміщення про що вказує довідка № 7 від 07.06.2019р. , а згідно договору суборенди б/н від 20.12.2018р п.2.1.,.Суборендодавець повинен надати суборендарю наступні документи : Акт санітарно-епідеміологічного обстеження. Який було надано учасником у тендернії документації.
4 - Учасником надано достовірну інформацію що до "лист-гарантія про відповідність якості товару вих. № 2 від 02.06.2019 року," зауважую що орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, в документах, що підготовлені безпосередньо Учасником та надані в складі пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції. Наприклад такі, як зазначення в довідці русизмів, сленгових слів; • зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі, якщо зміст такого документу відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення..
дана помилка є несуттевою,технічною та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Прошу повторно переглянути пропозицію ФОП Афоніної Олександри Валеріївни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 16:19
Скаргу розглянуто. Не задоволено
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 09 липня 2019 23:35
Порушення процедури закупівлі.
18.06.2019р. відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було проведено відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001278-c) за предметом закупівлі : Олія соняшникова рафінована фасована (л).
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовник порушив ч.4 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не оприлюднив аргументоване повідомлення продовження розгляду тендерної пропозиції ФОП Аністратенко Є.О. в електронній системі закупівель.
Також повідомляємо, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи повинні оформлюється протоколом.
У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами.
У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Таким чином, замовник порушив ч.4 ст.11 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не оформив протоколи:
- № 325 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 08.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету;
- № 328 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 09.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету;
- № 329 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 09.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету;
У зв'язку з вищенаведеними порушеннями процедури закупівлі прошу скасувати процедуру відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001278-c) за предметом закупівлі : Олія соняшникова рафінована фасована (л) та провести процедуру повторно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 липня 2019 17:05
Відмовити в задоволені скарги, що надійшла від ФОП «АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА» за предметом закупівлі «Олія соняшникова рафінована фасована (л)» дентифікатор закупівлі № UA-2019-05-30-001278-c.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 09 липня 2019 18:15
Порушення Вимог закупівлі !
Згідно з результатами електронного аукціону від 30 травня 16:51 – 14 июн. 16:55 2019 року в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) по предмету закупівлі ЄЗС Олія соняшникова рафінована фасована (л)
ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири.
За результатом оцінки - найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна.
В результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції не виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна» відповідає умовам тендерної документації Замовника, але тендерний комітет навмисно прийняв пропозицію з порушеннями а саме:
- У складі тендерної пропозиції не надано ; Довідка що до працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3):
Надано таблиця з іншої тендерної документації та немає відношення до даної закупівлі.
- Відсутня Довідка у довільній формі з описом предмету закупівлі ,який також вимагався тендерним комітетом.
-Декларація виробника №812 який надано ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не має відношення до учасника закупівлі.
-У литі гарантії №20 від 13.06.19.р вказане інше ДСТУ 4492:2005 а замовником вимагалося ДСТУ 4492:2017.
- Відсутній лист про відповідність транспортного засобу.
Вище зазначенні помилки не входять До формальних (несуттєвих) помилок ! Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо що допущені помилки є суттєвими оскільки вони впливають на зміст тендерної пропозиції та ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не довела спроможність виконання зобов'язань за даною закупівлею. не довела спроможність виконання зобов'язань за даною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 липня 2019 18:29
Причина: Опечатка.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 09 липня 2019 18:50
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації !
Згідно з результатами електронного аукціону від 30 травня 16:51 – 14 июн. 16:55 2019 року в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) по предмету закупівлі ЄЗС Олія соняшникова рафінована фасована (л)
ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири.
За результатом оцінки - найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна.
В результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції не виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна» відповідає умовам тендерної документації Замовника, але тендерний комітет навмисно прийняв пропозицію з порушеннями а саме:
- У складі тендерної пропозиції не надано ; Довідка що до працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3),замість цього надано таблиця з іншої тендерної документації та немає відношення до даної закупівлі. Надана таблиця не відповідає тендерній документації.
- Відсутня Довідка у довільній формі з описом предмету закупівлі ,який також вимагався тендерним комітетом.
-Декларація виробника №812 який надано ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не має відношення до учасника закупівлі.
-У листі гарантії №20 від 13.06.19.р, декларації виробника вказане інше ДСТУ 4492:2005 а замовником вимагалося ДСТУ 4492:2017. Повідомляю що ДСТУ 4492:2005 втратило чинність з 01.01.19 року .
Вище зазначенні помилки не входять До формальних (несуттєвих) помилок ! Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо що допущені помилки є суттєвими оскільки вони впливають на зміст тендерної пропозиції та ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не довела спроможність виконання зобов'язань за даною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 липня 2019 17:05
Відмовити в задоволені скарги, що надійшла від ФОП «АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА» за предметом закупівлі «Олія соняшникова рафінована фасована (л)» дентифікатор закупівлі № UA-2019-05-30-001278-c.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 11 липня 2019 17:40
Порушення процедури закупівлі.
18.06.2019р. відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було проведено відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001278-c) за предметом закупівлі : Олія соняшникова рафінована фасована (л). Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Таким чином, замовник порушив ч.4 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не оприлюднив аргументоване повідомлення продовження розгляду тендерної пропозиції ФОП Аністратенко Є.О. в електронній системі закупівель. Також повідомляємо, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи повинні оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Таким чином, замовник порушив ч.4 ст.11 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не оформив протоколи: - № 325 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 08.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету; - № 328 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 09.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету; - № 329 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради від 09.07.2019 року згідно законодавства, а саме відсутні підписи членів тендерного комітету; У зв'язку з вищенаведеними порушеннями процедури закупівлі прошу скасувати процедуру відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001278-c) за предметом закупівлі : Олія соняшникова рафінована фасована (л) та провести процедуру повторно
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 11 липня 2019 17:42
Невідповідність змісту дукументації.
Згідно з результатами електронного аукціону від 30 травня 16:51 – 14 июн. 16:55 2019 року в Єдиній системі електронних публічних закупівель ПроЗорро (ProZorro) по предмету закупівлі ЄЗС Олія соняшникова рафінована фасована (л) ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири. За результатом оцінки - найбільш економічно вигідною є пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна. В результаті детального розгляду документів, поданих у складі пропозиції не виявлено, що тендерна пропозиція ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна» відповідає умовам тендерної документації Замовника, але тендерний комітет навмисно прийняв пропозицію з порушеннями а саме: - У складі тендерної пропозиції не надано ; Довідка що до працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3),замість цього надано таблиця з іншої тендерної документації та немає відношення до даної закупівлі. Надана таблиця не відповідає тендерній документації. - Відсутня Довідка у довільній формі з описом предмету закупівлі ,який також вимагався тендерним комітетом. -Декларація виробника №812 який надано ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не має відношення до учасника закупівлі. -У листі гарантії №20 від 13.06.19.р, декларації виробника вказане інше ДСТУ 4492:2005 а замовником вимагалося ДСТУ 4492:2017. Повідомляю що ДСТУ 4492:2005 втратило чинність з 01.01.19 року . Вище зазначенні помилки не входять До формальних (несуттєвих) помилок ! Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо що допущені помилки є суттєвими оскільки вони впливають на зміст тендерної пропозиції та ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна не довела спроможність виконання зобов'язань за даною закупівлею
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 16:54
У разі незгоди учасника з рішенням тендерного комітету, учасник має право оскаржити процедуру закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 11 липня 2019 19:22
Порушення процедурі закупівлі.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Розгляд тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відбулось 18.06.2019 р., а повідомлення про подовження розгляду тендерної пропозиції Замовник оприлюднив тільки 08.07.2019р. Замовник навмисно ігнорує дане порушення та відповідає на різні вимоги одним протоколом, тобто не вивчає зміст вимог. Замовник навмисно не помічає суттєвих помилок іншого учасника, та визнає його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 16:52
У разі незгоди учасника з рішенням тендерного комітету, учасник має право оскаржити процедуру закупівлі в Антимонопольному комітеті України.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-001278-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3117513101
Дата подання: 17 липня 2019 16:57
оскарження визначення переможця
18.06.2019р. відділом освіти виконкому Металургійної районної у місті ради було проведено відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001278-c) за предметом закупівлі : Олія соняшникова рафінована фасована (л).
15.07.2019р. в електронній системі закупівель було опубліковано протокол №344 від 15.07.2019р. де переможцем визнано пропозицію ФОП Заїкіной В.В.
Згідно п. 4.2 тендерної документації Замовником вимагаються копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.
ФОП Заїкіна В.В. в листі-гарантії про відповідність якості товару вих. №10 від 14.06.2019р. вказує, виробником товару, який пропонується до постачання є ТОВ «Сан-Лайт». Декларація від виробника ТОВ «Сан-Лайт» відсутня, але замість неї надана декларація виробника №1 від 24.05.2019р. від підприємства ФОП Заїкіна В.В.
Проте Учасник ФОП Заїкіна В.В. не є виробником, та не може від свого імені виписувати декларації виробника.
Згідно ст.21 ЗУ «Про внесення змін до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» №2809-IV від 06.09.2005р.:
- Виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для
споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок,
ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки
зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час
введення їх в обіг.
Отже виходячи з вищенаведеного декларацію виробника може надавати тільки виробник.
ФОП Заїкіна В.В. надала документ який містить недостовірну інформацію з метою його подальшого використання (ст.. 358 КК України)
Вимагаю пропозицію ФОП Заїкіной В.В. дискваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2019 16:24
Згідно ст.21 ЗУ «Про внесення змін до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» №2809-IV від 06.09.2005р виробник , що видає декларацію виробника повинен мати докази дійсності декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією , експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та нагляду санітарної служби. Таким чином, декларація містить всю необхідну інформацію та підтверджена протоколом досліджень, що додається в складі тендерної пропозиції.

Документи

12 липня 2019 16:19
протокол 335

Документи

11 липня 2019 17:05
протокол

Документи

11 липня 2019 17:05
договір

Документи

12 липня 2019 16:54
протокол

Документи

12 липня 2019 16:52
протокол

Документи подані скаржником

17 липня 2019 16:57
лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аністратенко Є.О. 133 525,00
UAH з ПДВ
127 475,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА" 137 340,00
UAH з ПДВ
127 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна 138 321,00
UAH з ПДВ
128 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна 158 050,00
UAH з ПДВ
158 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 16:37
квитанция.pdf
14 червня 2019 16:19
транспорт довидки.pdf
14 червня 2019 16:19
склад.pdf
14 червня 2019 16:19
цинова.pdf
14 червня 2019 16:19
установчі.pdf
14 червня 2019 16:19
сан 2.pdf
14 червня 2019 16:19
сан 1.pdf
14 червня 2019 16:19
досвид.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 14:18
Цінова пропозиція..pdf
13 червня 2019 14:18
техпаспорт ГАЗ (1).pdf
13 червня 2019 14:18
Паспорт Афоніна.О.В.pdf
13 червня 2019 14:18
Інші вимоги замовника..pdf
13 червня 2019 14:18
ІНН Афоніна..pdf
13 червня 2019 14:18
Відгук (3).pdf
13 червня 2019 14:18
Scan відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аністратенко Є.О.

ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА"

ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна

ФОП Заїкіна Віра Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аністратенко Є.О.
#3269523736
Відхилено 127 475,50
UAH з ПДВ
08 липня 2019 18:55
ФОП "АФОНІНА ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА"
#3117513101
Відхилено 127 530,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 16:04
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
Рішення скасоване 128 075,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:20
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
Відхилено 128 075,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:23
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна
#2561007843
Переможець 158 050,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 16:39

Документи

08 липня 2019 18:55
Електронний підпис
08 липня 2019 18:53
протокол 325

Документи

09 липня 2019 16:20
Електронний підпис
09 липня 2019 16:19
протокол 329

Документи

15 липня 2019 16:23
Електронний підпис
15 липня 2019 16:21
протокол 342

Документи

15 липня 2019 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Заїкіна Віра Вікторівна
#2561007843
158 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:21
акт виконаних робіт укладений
02 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:43
ду 2 дог 66.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 14:48
ду 1 дог 66.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 18:50
ду 1 _ 66.PDF зміни до договору
30 вересня 2019 18:47
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 16:33
договір 66 укладений
29 липня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівліу зв'язку з закінченням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 154 960,00
UAH