Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автодороги по вул. Ринкова (вул. Готвальда) від вул. Лізи Чайкіної до вул. Молодіжної в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
2 289 266,40 UAH
UA-2019-05-30-000969-b 304df79d8d4b4fa9a143bca92f012af1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 2 289 266,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автодороги по вул. Ринкова (вул. Готвальда) від вул. Лізи Чайкіної до вул. Молодіжної в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Ринкова (вул. Готвальда) від вул. Лізи Чайкіної до вул. Молодіжної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 10:10
Додаток 9 технічна спеціфікація.XLS
13 червня 2019 10:10
ТД Змінена.docx
13 червня 2019 10:10
Перелік змін до тендерної документації.PDF
13 червня 2019 10:10
Протокол засідання тендерного комітету.PDF
30 травня 2019 13:28
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
30 травня 2019 13:28
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
30 травня 2019 13:28
Додаток 12 Проект договору.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 13 Договір завдатку.docx
13 червня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 10:10
Додаток 9 технічна спеціфікація.XLS
30 травня 2019 13:28
Додаток 9 Технічна специфікація.XLS
13 червня 2019 10:10
ТД Змінена.docx
30 травня 2019 13:28
37 ТД.docx
13 червня 2019 10:10
Перелік змін до тендерної документації.PDF
13 червня 2019 10:10
Протокол засідання тендерного комітету.PDF
30 травня 2019 13:28
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
30 травня 2019 13:28
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
30 травня 2019 13:28
Додаток 12 Проект договору.doc
30 травня 2019 13:28
Додаток 13 Договір завдатку.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС" 2 266 175,46
UAH з ПДВ
2 266 175,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" 2 282 398,60
UAH з ПДВ
2 282 398,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 16:18
Електронний підпис
20 червня 2019 15:18
Електронний підпис
20 червня 2019 15:14
Лiцензiя_2019.zip
20 червня 2019 15:14
Гарантия_10994-1.zip
20 червня 2019 15:14
17 Договір гарантія.pdf
20 червня 2019 15:14
14.3 Довідка час робіт.pdf
20 червня 2019 15:14
14.1 Довідка зауваження.pdf
20 червня 2019 15:14
12 Додаток 10.pdf
20 червня 2019 15:14
11 Додаток 8.pdf
20 червня 2019 15:14
10 Додаток 7.1.pdf
20 червня 2019 15:14
9 Додаток 6.pdf
20 червня 2019 15:14
7.4 Ліцензія.pdf
20 червня 2019 15:14
7.2 ВИТЯГ З РПНДВ.pdf
20 червня 2019 15:14
7.1 Статут.pdf
20 червня 2019 15:14
6.2 Наказ на директора.pdf
20 червня 2019 15:14
6.1 Рішення.pdf
20 червня 2019 15:14
5.2 Витяг ЄДДР.pdf
20 червня 2019 15:14
5.1 Паспорт директор.pdf
20 червня 2019 15:14
5 Додаток 5.pdf
20 червня 2019 15:14
4.1 Договір про наміри.pdf
20 червня 2019 15:14
4 Додаток 4.pdf
20 червня 2019 15:14
3.9 Посвідчення.pdf
20 червня 2019 15:14
3.7 ЄСВ Ландшафт.pdf
20 червня 2019 15:14
3.6 ЄСВ ЛД СЕРВІС.pdf
20 червня 2019 15:14
3.5 Диплом виконроб.pdf
20 червня 2019 15:14
3.1 Додаток 3 (МТБ).pdf
20 червня 2019 15:14
2 Додаток 2.pdf
20 червня 2019 15:14
1 Додаток 1.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 11:11
14 Довідки.PDF
14 червня 2019 11:11
10 Довідка стаття 17.PDF
14 червня 2019 11:11
9 Лист-підтвердження.PDF
14 червня 2019 11:11
7 Статутні документи.pdf
14 червня 2019 11:11
4 Довідка субпідрядні.PDF
14 червня 2019 11:11
2 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. СЕРВІС"

ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Переможець 2 266 175,46
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
2 266 175,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 15:37
ДУ №6 до Договору №041-19-126 від 09.07.2019.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 11:52
ДУ№5 до Договору №041-19-126 від 09.07.2019.PDF зміни до договору
24 квітня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 10:36
ДУ№4 до Договору №041 19 126 від 09.07.19р.PDF зміни до договору
24 січня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:45
ДУ№3 до Договору №041 19 126 від 09.07.19р.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 13:32
ДУ№2 до Договору №041 19 126 від 09.07.19р.PDF зміни до договору
13 вересня 2019 13:22
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 16:33
ДУ№1 до Договору №041 19 126 від 09.07.19р.PDF зміни до договору
18 липня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 14:10
Договір №041-19-126 від 09.07.2019.PDF укладений
09 липня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строку та графіку виконання робіт, зміни строку дії договору, викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, строку дії договору, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору,у зв'язку зі зміною банківських реквізитів .
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зменшення ціни договору, викладення Додатку№1 “Договірна ціна”, Додатку №2"Графік виконання робіт" до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зменшення ціни договору, обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/19/126
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 670 560,55
UAH (в тому числі ПДВ 278 426,76 UAH)