Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20405905 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім.С.П.Корольова 3/14 |
Контактна особа: |
Крисюк Роман Анатолійович 380671150100 zakupy.prom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 17 369 483,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 86000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 15:12 |
Додатки до ТД капітальний ремонт вул.Новоград-Волинський.docx | |
30 травня 2019 15:08 |
Додаток 3 проект договору вул.Нов.Волинський.doc | |
30 травня 2019 15:07 |
ТД капітальний ремонт вул. Нов-Волинський.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000008 ● d5408a1730404c738462d8187c3ffe3b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
13. UA-2019-05-30-000909-c від 30.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шевченка від будинку №5/1 до будинку №37/2 вул. Пушкіна до будинку №36 вул. Житомирська до будинку №55 в м. Новоград - Волинський Житомирської області (коригування) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) №UA-2019-05-30-000909-с та повідомляємо наступне: 1. У Висновку про результати моніторингу зазначено, що за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону. Таке твердження не відповідає дійсності, так як згідно п.3.5.7. тендерної документації для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав (із їх зазначенням) для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно із ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Гарантійний лист Учасника додається. 2. Згідно Висновку за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації не враховує рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 «Про санкції». Таке твердження Висновку є безпідставним та необґрунтованим з огляду на наступне. У Висновку не вказано, в чому саме полягає не врахування змістом тендерної документації рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Як не вказано і те, що наявні будь які неузгодженості чи суперечності із даним рішенням, таким чином, не зрозуміло взагалі, яким іще чином тендерна документація має врахувати рішення РНБО від 19 березня 2019 року. Згідно вимог пункту 5.2.5. розділу V тендерної документації, передбачено, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Зміст пропозиції учасника не повинен суперечити Закону України «Про санкції» та зобов’язує надати в складі своєї пропозиції гарантійний лист про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених нормативними документам (копія гарантійного листа Учасника додається) Таким чином, вимоги Закону України «Про санкції» тендерною документацією враховано, а відповідне твердження Висновку про зворотне, також не відповідає дійсності. Щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу № 490, у Висновку вказано, що оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10- 2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено, зокрема, форму оголошення, про проведення відкритих торгів. Згідно вимог затвердженої форми, у полі 9-1 зазначаються Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), а у полі 10-2 - Джерело фінансування закупівлі. При публікації оголошення, Замовником було заповнено відповідні поля з наявною у нього інформацією щодо закупівлі. Жодних вимог щодо роз’яснення інформації або внесення змін до неї Замовнику не надходило. Більше того у проекті договору про закупівлю містяться положення про те, що розрахунки проводяться Замовником згідно розділу 11. Фінансування робіт. (пункт 11.1.-11.8. проекту договору) та розділу13. Проведення розрахунків за виконанні роботи. (пункт 13.1.-13.6.). Звертаємо Вашу увагу, що умови оплати договору при закупівлі робіт по капітальному ремонту, не може бути детально виписана в пункті 9-1 оголошення. Таким чином, Замовник вважає, що оприлюднена тендерна документація містить усю необхідну інформацію передбачену чинним законодавством, а твердження про порушення, наведені у Висновку, спростовуються викладеним вище та не відповідають фактичним обставинам. Щодо пункту 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» повідомляємо, що державним підприємством «Прозорро» та функціоналом авторизованих електронних майданчиків не передбачено можливості надання інформації про джерело фінансування закупівлі. Рекомендовано дописувати до конкретної назви закупівлі, що суперечить затвердженим перелікам об’єктів та розробленій проектній документації на капітальний ремонт. Моніторинг управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області проводився з 02.07.2019 року по 23.07.2019 року. Управлінню дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації в системі Прозорро запитів про надання пояснень не надходило. Згідно чинного законодавства, строк протягом якого має бути укладено договір про закупівлю з Учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме в нашому випадку 12.07.2019 року. Висновок про результати моніторингу закупівлі був розміщений в системі Прозорро 09.07.2019 року. Відповідно до статей 626, 628, 629 Цивільного кодексу України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Договір є обов’язковим для виконання сторонами. Разом з тим повідомляємо, що згідно ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладанні договору. Від дня оголошення проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Шевченка від будинку №5/1 до будинку №37/2 вул. Пушкіна до будинку №36 вул. Житомирська до будинку №55 в м. Новоград-Волинський Житомирської області (коригування) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) не було подано жодної скарги щодо невідповідності завантаженої Замовником тендерної документації Закону, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному веб-порталі Prozorro. Відповідно до підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт (підпункт 3.5.5 пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації). На виконання вищенаведених вимог тендерної документації ТОВ «Асфальт Плюс» було надано інформаційну Довідку від 13.06.2019 р. вих.. № 426 про наявність необхідного обладнання, машин та механізмів. З даної довідки вбачається, що все обладнання, машини та механізми знаходяться у власності ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» або наймаються в оренду відповідно до договору. В складі документів долучених ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» наявні наступні договори: - Договір №7/03 від 20.03.2019 року, в якому зазначено вартість з ПДВ машино-години без врахування вартості палива; - Договір надання послуг №30/19 В від 01.03.2019 року, укладеного з Петросяном В.В. Відповідно до даного Договору Замовник доручає а Виконавець зобов’язується надати послуги Транспортного перевезення вантажним транспортом машинами та механізмами. Розділом 2 Договору сторони погодили, що вартість послуг зазначається в Актах наданих послуг. Варто звернути увагу, що Сторони договору у визначені вартості наданих послуг, що зазначена в специфікації (належно завірена Учасником) визначили, що за послугу за вантажні перевезення сипучих вантажів ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» сплачує договірну ціну, а за послуги катка дорожнього як одиницю виміру вибрано машино-години. Відповідно до ч. 1 ст. 903 ЦК України, Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. Тобто Цивільним кодексом України, визначення вартості та порядку розрахунків по договору покладено на сторін. - Договір надання послуг №50/19 Р від 01.03.2019 р. укладеного з Петросяном Р.В. Відповідно до даного Договору Замовник доручає а Виконавець зобов’язується надати послуги машинами та механізмами. Розділом 2 Договору сторони погодили, що вартість послуг зазначається в Актах наданих послуг. В специфікації до даного договору вартість наданих послуг визначається машино-годинами. - Копії Нотаріально посвідчені договори найму транспортних засобів (завірені Учасником). Даними договорами Орендодавці передали ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» в тимчасове платне користування транспортні засоби. Відповідно до Договорів, за користування транспортними засобами ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» сплачує орендодавцям визначену суму коштів за 1 (один) місяць. Договором передбачено, що користування транспортними засобами здійснюється працівниками ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС». Відповідно до ч. 1 ст. 759 ЦК України, За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Відповідно до ч. 1 ст. 762 ЦК України, За користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму. В даних договорах сторони погодили зафіксували сталу суму орендної плати за місяць користування транспортними засобами, що не є порушенням норм чинного законодавства. Також даним договором передбачено передання транспортних засобів у повне користування ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС». Тобто Учасник користується транспортними засобами у свої господарській діяльності, здійснює ремонти та технічне обслуговування транспортних засобів. Тому вартість перевезення вантажів такими транспортними засобами визначається Товариством самостійно. Вартість роботи такими транспортними засобами визначена учасником в складі тендерної пропозиції. - Договір № 8/05 від 27.05.2019 року, в якому зазначено вартість з ПДВ машино-години без врахування вартості палива. Моніторингом встановлено, що в порушення вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «Асфальт плюс» надано відгук (виданий Управлінням комунального господарства Житомирської міської ради від 24.05.2019 року № 3-194) який не містить інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт. Тендерною документацією передбачено надання довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору протягом 2017-2018 років. ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» на виконання вимог тендерної документації було надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, Контрагентом якого було Управління комунального господарства Житомирської міської ради. В довідці зазначено, що роботи виконувались своєчасно та в повному обсязі. Також до пропозиції учасника було надано копію Аналогічного договору та відгук Управління комунального господарства Житомирської міської ради. В даному відгуку зазначено, що з ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» відповідно до заключних Договорів були проведені роботи з капітальних ремонтів вулиць та провулків в місті Житомирі. Виконані роботи відповідають термінам та вартості. Варто звернути увагу, що тендерною документацією передбачено надання відгуку у довільній формі. У відгуку зазначені об’єкти де здійснювались роботи з капітального ремонту вулиць. Відповідно до Державних будівельних норм Капітальний ремонт — обсяг робіт по комплексному відновленню чи підвищенню транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг та інженерних споруд або проведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. З вищенаведеного випливає, що Учасник в повній мірі виконав вимоги тендерної документації надавши відгук про виконання аналогічних договорів. Частиною 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік встановлення кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник має право відхилити пропозицію учасника лише у разі, якщо такий учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону або не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З вищенаведеного можна дійти висновку про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» вимогам тендерної документації Відповідно до ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. З дня завантаження Протоколу №24 від 24.06.2019 р. до Органу оскарження не надходило жодної скарги на прийняті рішення Управлінням дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації, які викладені в цьому протоколі. У разі скасування даної процедури закупівлі, яка вже відбулася та укладено договір, через несуттєві (формальні) підстави, нова процедура закупівлі, згідно з встановленими законодавством строками, відбудеться лише в кінці серпня 2019 року. Це в свою чергу, призведе до неможливості переможцю цієї закупівлі виконати роботи у встановлені строки, тобто до 01.12.2019 року. Отже, за таких підстав, не буде виконано капітальний ремонт вул. Шевченка від будинку №5/1 до будинку №37/2 вул. Пушкіна до будинку №36 вул. Житомирська до будинку №55 в м. Новоград-Волинський Житомирської області (коригування), що в свою чергу призведе до невиконання програми, яка затверджена Кабінетом Міністрів України щодо будівництва та ремонту доріг на 2019 рік. Це призведе до великого соціального вибуху в регіоні, через що буде завдано економічну шкоду, як окремим підприємствам, так і державі загалом. Усвідомлюючи фінансові збитки, які понесуть окремі підприємства та держава загалом, у разі скасування процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Шевченка від будинку №5/1 до будинку №37/2 вул. Пушкіна до будинку №36 вул. Житомирська до будинку №55 в м. Новоград-Волинський Житомирської області (коригування), Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської області державної адміністрації не вважає доцільним скасовувати процедуру закупівлі та розривати договір на виконання робіт, вартість яких нижча від очікуваної на 3 116 613 грн на підставі несуттєвих (формальних) помилок. Тендерним комітетом Управління дорожнього будівництва та інфраструктури Житомирської обласної державної адміністрації розглянуті, проаналізовані та в подальшому будуть враховуватись рекомендації надані Упралінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
2019-07-12 16:28:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Асфальт плюс" |
14 771 870,21
UAH з ПДВ
|
14 252 870,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
15 897 192,00
UAH з ПДВ
|
14 353 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
15 917 949,22
UAH з ПДВ
|
15 744 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євробуд-17 |
17 176 333,33
UAH з ПДВ
|
17 003 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Асфальт плюс" #41198416 |
Переможець |
14 252 870,20
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 16:41
|
ДУ 3 від 13.12.19 до Договору 36пз від 12.07.2019.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2019 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:56
|
ДУ 2 від 28.11.19 до договору № 36 пз від 12.07.2019.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 12:25
|
ДУ № 1_36пз від 12.07.19 .pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 16:43
|
Договір №36 пз від 12.07.19 ТОВ Асфальт Плюс (вул. Нов.-Волинська).pdf | укладений |
12 липня 2019 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 20 Договору "Місце знаходження та банківські реквізити" |
Номер договору про закупівлю: | 36 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Розділ 20 Договору частину "Замовник" |
Номер договору про закупівлю: | 36 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.3.1. Договору : Сума цього договору становить 14 090 789,97 грн (Чотирнадцять мільойнів дев'яносто тисяч сімсот вісімдесят дев'ять гривень 97 копійок) в тому числі ПДВ 2 348 464,99 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 36 п/з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |