Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) частини фасаду пам’ятки архітектури місцевого значення (охор. № 1-Вн) «Музично-драматичний театр ім. Садовського» по вул. Театральній, 13 в м. Вінниці»
Очікувана вартість
3 500 572,00 UAH
UA-2019-05-30-000806-a d1224a742a9547a18b68702cd53a8dc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцький Валентин Петрович

+380432671029 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 19:08
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 19:08
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:40
Очікувана вартість: 3 500 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 005,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) частини фасаду пам’ятки архітектури місцевого значення (охор. № 1-Вн) «Музично-драматичний театр ім. Садовського» по вул. Театральній, 13 в м. Вінниці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Театральна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 19:04
проект договору.docx
30 травня 2019 19:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-30-000806-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:13302754
Дата подання: 01 липня 2019 10:39
Вимога
Пропозиція ПП "Сервісвінбуд" не відповідає вимогам Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 16:15
Згідно вимог тендерної документації строки виконання робіт 1 липня 2019р. – 30 серпня 2020р. (тобто 14 місяців). Учасником ПП «СЕРВІСВІНБУД» надано тендерну пропозицію відповідно Додатку 2 до тендерної документації, в якій зазначається, що строки виконання робіт 150 діб (тобто 5 місяців). Також учасником надано календарний графік виконання робіт відповідно додатку Л.1 ДБН А.3.1-5:2016, згідно якого він готовий виконати роботи протягом 2019 року. Учасником ПП «Сервісвінбуд» дійсно надано графік фінансування робіт, в якому зазначається, що він дійсний до 31 грудня 2020 року, але це не є причиною для відхилення, оскільки надання такого документу, як графік фінансування робіт не передбачено вимогами тендерної документації.
На підтвердження наявністі досвіду виконання аналогічного договору учасником ПП «СЕРВІСВІНБУД» надано: довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, що зазначено в довідці з наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) та лист-відгук, що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Відсутність реквізитів на деяких довідках не впливає на зміст пропозиції, тому не є причиною для відхилення.
На підтвердження наявності відкритих рахунків учасником надано довідку видано АТ «ПУМБ» від 13.06.2019 р. № V12-52/58, а також надано гарантійний лист від 12.06.2019 року про те, шо учасник готовий виконувати роботи без отримання попередньої оплати.
Згідно вимог тендерної документації повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі підтверджується одним із зазначених документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. На підтвердження вищезазначеної вимоги учасником надано наказ від 12.06.2019 року №01-06. Надання копії статуту не вимагалалося тендерною документацією.

Документи подані скаржником

Документи

05 липня 2019 16:14
відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " СЕРВІСВІНБУД." 3 233 300,00
UAH з ПДВ
2 927 338,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 2 997 351,12
UAH з ПДВ
2 927 339,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 06:19
Довідка з податкової..jpg
26 червня 2019 06:19
Довідка з міліції.jpg
15 червня 2019 17:02
Електронний підпис
15 червня 2019 14:51
Документи 2 ПДФ.rar
15 червня 2019 14:51
ТД 1 PDF.rar

Публічні документи

14 червня 2019 18:37
Електронний підпис
14 червня 2019 18:34
РеєстрДокМДТ.docx
14 червня 2019 18:34
11459_____14_06_2019.zip
14 червня 2019 18:34
10. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2019 18:34
5.1. Ліцензія.pdf
14 червня 2019 18:34
1.2.1. Проект Договору.pdf
14 червня 2019 18:34
6.2. Копія Статуту.pdf
14 червня 2019 18:34
1.3.1. Договірна ціна.pdf
14 червня 2019 18:34
3.3.3.6. Відгук Пушкіна 11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЕРВІСВІНБУД."

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство " СЕРВІСВІНБУД."
#35763093
Переможець 2 927 338,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:53

Документи

25 червня 2019 17:53
Електронний підпис
25 червня 2019 15:20
повідомлення
25 червня 2019 15:20
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство " СЕРВІСВІНБУД."
#35763093
2 927 338,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 17:53
Електронний підпис
25 червня 2019 15:20
повідомлення
25 червня 2019 15:20
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:11
Додаткова угода 3 від 05.11.2021 укладений
05 листопада 2021 09:58
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 09:32
договір укладений
09 липня 2019 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 915 322,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку зі внесенням змін до проєктної документації, що призводять до зростання договірної ціни, замовник та підрядник дійшли до згоди розірвати підрядний договір № 14 від 09 липня 2019 року.