Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Крісла
Очікувана вартість
499 194,60 UAH
UA-2019-05-30-000769-c 01fdf063e5554330908cc26bd05c8602
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+38(093)-040-37-73
BONDARENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 13:53
Очікувана вартість: 499 194,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 шт
Крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 20 банківських днів з дня отримання рахунку та підписапння сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 14:38
Електронний підпис
30 травня 2019 14:21
ТД КРІСЛА НАДІР .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:21
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у тендерній документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договоруОцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Франко Олександр Андрійович 416 159,55
UAH з ПДВ
416 159,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна 482 743,92
UAH з ПДВ
482 743,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕК ІНВЕСТ" 499 000,00
UAH з ПДВ
497 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 21:47
Пропозиція
14 червня 2019 10:44
Пропозиція.pdf
14 червня 2019 10:44
кваліфікаційні вимоги.pdf
14 червня 2019 10:44
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 12:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 14:33
Документы.pdf
14 червня 2019 14:33
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Франко Олександр Андрійович

ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕК ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Франко Олександр Андрійович
#2694811893
Переможець 416 159,55
UAH з ПДВ
27 червня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Франко Олександр Андрійович
#2694811893
416 159,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 19:13
сканирование0005.pdf укладений
16 липня 2019 19:13
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:24
сканирование0266 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. Ч. 4 та 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-154/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML