Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)
Очікувана вартість
375 602,00 UAH
UA-2019-05-30-000699-c c3f8c801ba384ef4b0c81fd325133163
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надіна Ірина Адамівна

+380532565042 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Надіна Ірина Адамівна
+380532565042
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 14:03
Початок аукціону: 21 червня 2019 15:22
Очікувана вартість: 375 602,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 756,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2733 кг
крупи вівсяні вищого сорту (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4032 кг
крупи гречані (смажена, першого сорту) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3321 кг
крупи пшеничні (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1417 кг
крупа манна (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3401 кг
крупа пшоно шліфоване вищого сорту (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1946 кг
крупи ячмінні (перлова) (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2085 кг
Крупа рисова, шліфована, в/с (джерело фінансування – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, заклади дошкільної освіти м.Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:47
Зміни в ТД.docx
12 червня 2019 15:47
Крупи повторно.doc
12 червня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:47
Зміни в ТД.docx
12 червня 2019 15:47
Крупи повторно.doc
30 травня 2019 13:59
Крупи повторно.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 315 364,74
UAH з ПДВ
307 852,69
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 324 136,00
UAH з ПДВ
311 520,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 346 369,80
UAH з ПДВ
346 369,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 375 580,56
UAH з ПДВ
375 580,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2019 14:29
копія паспорту.pdf
15 червня 2019 14:29
договір відгук.pdf
15 червня 2019 14:29
довідка про підпис.jpg
15 червня 2019 14:29
копія ідентиф коду.jpg
15 червня 2019 14:29
мат база і транспорт.pdf
15 червня 2019 14:29
дислокація.pdf
15 червня 2019 14:29
штатний розпис.pdf
15 червня 2019 14:29
ЦІНА.pdf
15 червня 2019 14:29
довідка погодження.pdf
15 червня 2019 14:29
довідка щодо санкцій.pdf
15 червня 2019 14:29
лист-згода.pdf
15 червня 2019 14:29
довідка по статті 17 (2).pdf
15 червня 2019 14:29
вимоги додаток 3.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 10:22
паспорт.PDF
18 червня 2019 10:22
наказ.PDF
18 червня 2019 10:22
ідент код.PDF
18 червня 2019 10:22
документи крупи.PDF
18 червня 2019 10:22
договор ТЗ.PDF
18 червня 2019 10:22
договір оренди склад.PDF
18 червня 2019 10:22
газ тех паспорт.PDF
18 червня 2019 10:22
Витяг з ЭДР.PDF

Публічні документи

17 червня 2019 11:06
паспорт.pdf
17 червня 2019 11:06
довідки 1.pdf
17 червня 2019 11:06
аналогічний договір.pdf
17 червня 2019 11:06
довідки 2.pdf

Публічні документи

17 червня 2019 16:55
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович
#2986613395
Переможець 307 852,69
UAH з ПДВ
24 червня 2019 10:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович #2986613395

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 червня 2019 10:12
Електронний підпис
24 червня 2019 09:37
Протокол наміру
21 червня 2019 15:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович
#2986613395
307 852,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 10:12
Електронний підпис
24 червня 2019 09:37
Протокол наміру
21 червня 2019 15:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 13:51
додаткова 95Т.PDF зміни до договору
09 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 08:54
ДУ 95 Т.PDF зміни до договору
05 липня 2019 08:53
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 08:39
Договір 95 Т.PDF укладений
05 липня 2019 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 95 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 95 Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 95 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 307 843,28
UAH (в тому числі ПДВ 51 307,21 UAH)