Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла офісні
Очікувана вартість
414 558,90 UAH
UA-2019-05-30-000647-c ● 3bffe4a0de7f42debaf92c8cfe29288f
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Бондаренко Ігор Миколайович +38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 414 558,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 шт
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 20 банківських днів з дня отримання рахунку та підписання сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 13:39 |
ТД крісла офісні СЕНАТОР .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:23
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у тендерній документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договоруОцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Поставка товару
Дата подання: 31 травня 2019 14:25
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:14
Доброго дня! Чи можлива поставка товару однією партією? Дякую!
Відповідь: в рамках виконання господарських зобовязань до укладеного договору можливо отримання як однієї так і декількох заявок на отрмання товару від Замовника
Поставка товару
Дата подання: 04 червня 2019 11:13
Дата відповіді: 05 червня 2019 10:15
Доброго дня!
Чи можливо збільшити термін поставки товару до 21 календарного дня, так як товар буде виготовлятись під замовлення. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: вимоги до умов поставки сформовані до потреб Замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-30-000647-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ТУСКАР, Код ЄДРПОУ:42030529
Дата подання: 10 липня 2019 12:32
Щодо перегляду тендерної пропозиції ФОП Деміденко О.М.
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція фізичної особи - підприємця Демиденко Олександра Миколайовича не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
- в порушення вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 в декларації постачальника про відповідність учасником задекларовано відповідність об’єкта декларації не вимогам діючих в Україні стандартів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ), а висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- в порушення вимог п. п. 3.5 п. 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника учасником не надано додаток №6 завірений підписом та печаткою учасника.
Окрім того, цінова пропозиція учасника без ПДВ перевищує очікувану вартість закупівлі без урахування ПДВ. Сума пропозиції ФОП Демиденко О.М. без урахування ПДВ є вищою ніж сума пропозиції ТОВ «Тускар» без урахування ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-05-30-000647-c ФОП Демиденко О.М. та розглянути питання щодо його дискваліфікації. В іншому випадку ТОВ «ТУСКАР» у відповідний термін буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
- в порушення вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 в декларації постачальника про відповідність учасником задекларовано відповідність об’єкта декларації не вимогам діючих в Україні стандартів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ), а висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- в порушення вимог п. п. 3.5 п. 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника учасником не надано додаток №6 завірений підписом та печаткою учасника.
Окрім того, цінова пропозиція учасника без ПДВ перевищує очікувану вартість закупівлі без урахування ПДВ. Сума пропозиції ФОП Демиденко О.М. без урахування ПДВ є вищою ніж сума пропозиції ТОВ «Тускар» без урахування ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-05-30-000647-c ФОП Демиденко О.М. та розглянути питання щодо його дискваліфікації. В іншому випадку ТОВ «ТУСКАР» у відповідний термін буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
338 699,34
UAH з ПДВ
|
338 699,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Демиденко Олександр Миколайович |
345 464,91
UAH з ПДВ
|
345 464,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТУСКАР |
396 900,00
UAH з ПДВ
|
383 216,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" |
385 560,00
UAH з ПДВ
|
383 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дворжецька Майя Анатоліївна |
399 999,60
UAH з ПДВ
|
399 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕК ІНВЕСТ" |
414 351,00
UAH з ПДВ
|
405 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
338 699,34
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 15:20
|
ФОП Демиденко Олександр Миколайович #3073316938 |
Переможець |
345 464,91
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 15:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 липня 2019 16:16 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Документи:
16 липня 2019 16:16
|
ПРОТОКОЛ_ відміна Крісла.doc |