Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливна деревина
Очікувана вартість
1 966 600,00 UAH
UA-2019-05-30-000623-a ● 485093036be045f5a0f036dff88eeaa9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04418162 |
Вебсайт: | http://gromady.cv.ua/st/rada/220/ |
Місцезнаходження: | 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юрій Катерина Костянтинівна +380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 966 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 833,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1650 м3
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно бюджетних асигнувань замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 10:27 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
06 червня 2019 10:27 |
ТД деревина зі змінами.doc |
06 червня 2019 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2019 10:27 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
06 червня 2019 10:27 |
ТД деревина зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-30-000623-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2296422441
Дата подання: 03 червня 2019 12:14
Про внесення змін до тендерної документації
Уважно вивчивши умови тендерної документації вважаю їх такими, що підлягають корегуванню, а саме:
1. У Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації є посилення на ГОСТ 3243-88, який не є чинним з 01.01.2019 року.
Класифікація та технічні вимоги до деревини дров’яної визначаються згідно ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облик, технічні вимоги».
Прошу внести зміни до тендерної документації.
2. Термін поставки Товару, якій зазначений у п.5.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) не відповідає терміну, що зазначений в п.4.4 Розділу "Загальні положення" та п.4 Додатку 2 тендерної документації. Прошу внести зміни до тендерної документації.
3. Тендерною документацією передбачено строк поставки Товару до 31.07.2019 року. У найкращому випадку при визначенні переможцем першого учасника договір може бути укладеним не раніше останніх чисел червня 2019 року. Таким чином для виконання умов договору переможцю залишається мисяць для поставки Товару. У випадку відхилення пропозиції першого учасника або у випадку оскарження умов тендерної документації або будь-яких рішень Замовника в АМКУ на виконання умов договору у учасника-переможця може не залишитися часу. Таким чином обмежуючи термін поставки до 31.07.2019 року Товару Замовник заздалегідь передбачає можливість відміни торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналогічний випадок був у Замовника по закупівлі UA-2019-03-25-000070-a. На підставі вищезазначеного прошу перенести термін поставки Товару з урахуванням можливості перенесення терміну підписання договору на більш пізній час з будь-яких причин.
Розгорнути
Згорнути
1. У Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації є посилення на ГОСТ 3243-88, який не є чинним з 01.01.2019 року.
Класифікація та технічні вимоги до деревини дров’яної визначаються згідно ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облик, технічні вимоги».
Прошу внести зміни до тендерної документації.
2. Термін поставки Товару, якій зазначений у п.5.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) не відповідає терміну, що зазначений в п.4.4 Розділу "Загальні положення" та п.4 Додатку 2 тендерної документації. Прошу внести зміни до тендерної документації.
3. Тендерною документацією передбачено строк поставки Товару до 31.07.2019 року. У найкращому випадку при визначенні переможцем першого учасника договір може бути укладеним не раніше останніх чисел червня 2019 року. Таким чином для виконання умов договору переможцю залишається мисяць для поставки Товару. У випадку відхилення пропозиції першого учасника або у випадку оскарження умов тендерної документації або будь-яких рішень Замовника в АМКУ на виконання умов договору у учасника-переможця може не залишитися часу. Таким чином обмежуючи термін поставки до 31.07.2019 року Товару Замовник заздалегідь передбачає можливість відміни торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналогічний випадок був у Замовника по закупівлі UA-2019-03-25-000070-a. На підставі вищезазначеного прошу перенести термін поставки Товару з урахуванням можливості перенесення терміну підписання договору на більш пізній час з будь-яких причин.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 17:16
Зауваження щодо нормативного документа, який регулює технічні вимоги до деревини, а також терміну поставки товару, який зазначений у п.5.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) прийняті до уваги та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо п.3 вимоги, то слід зауважити, що для опалювальних систем наших бюджетних установ дрова повинні бути добре просушені, витримані. Оскільки використання сирої деревини призводить до поломки котлів, і відповідно несе за собою зрив опалювального сезону в дитячих садках, школах та лікарнях, а також додаткові витрати бюджету на їх ремонт. Тому строк поставки паливної деревини ми можемо перенести до 06.08.2019 р.
Щодо п.3 вимоги, то слід зауважити, що для опалювальних систем наших бюджетних установ дрова повинні бути добре просушені, витримані. Оскільки використання сирої деревини призводить до поломки котлів, і відповідно несе за собою зрив опалювального сезону в дитячих садках, школах та лікарнях, а також додаткові витрати бюджету на їх ремонт. Тому строк поставки паливної деревини ми можемо перенести до 06.08.2019 р.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-000623-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2825917918
Дата подання: 25 червня 2019 16:17
Про відміну рішення Замовника
Вимога у вкладці
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 16:31
В тендерній документації не міститься вимог щодо зразка інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" надано довідку, яка гарантує якість, кількість та технічні характеристики пропонованого товару. Відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» немає і вимогу ФОП Лаушкін Сергій Вікторович слід відхилити.
Номер вимоги: UA-2019-05-30-000623-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2825917918
Дата подання: 02 липня 2019 09:38
Про відміну рішення Замовника
Пунктом 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації передбачено:
"Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій, або оригіналів, або електроних документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком № 1 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону".
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено:
"Документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав, визначених статею 17 Закону відповідно до нижченаведених таблиць (п. 2.2.1 та 2.2.2 Додатку №1 до тендерної документації), ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій документів в електронну систему закупівель) на:
- керівника
та
-всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір".
Замовником 25.06.2019 року Протоколом №81 визнано переможця торгів ТІОВ "Мастер-Сіті-Інвест" та 25.06.2019 року оприлюднено протокол про намір укласти договір з переможцем.
Станом на 02.07.2019 року переможцем не завантаженно скан-копій документів в електронну систему закупівель, на підтвердження відсутності підстав для переможця торгів, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерною документацією.
Документи, що завантажені ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" під час подання тендерної пропозиції за статтею 17 Закону за терміном дії не відповідають умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" повинна бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 1 статті 30 Закону - "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону".
Розгорнути
Згорнути
"Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій, або оригіналів, або електроних документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком № 1 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону".
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено:
"Документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав, визначених статею 17 Закону відповідно до нижченаведених таблиць (п. 2.2.1 та 2.2.2 Додатку №1 до тендерної документації), ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій документів в електронну систему закупівель) на:
- керівника
та
-всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір".
Замовником 25.06.2019 року Протоколом №81 визнано переможця торгів ТІОВ "Мастер-Сіті-Інвест" та 25.06.2019 року оприлюднено протокол про намір укласти договір з переможцем.
Станом на 02.07.2019 року переможцем не завантаженно скан-копій документів в електронну систему закупівель, на підтвердження відсутності підстав для переможця торгів, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерною документацією.
Документи, що завантажені ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" під час подання тендерної пропозиції за статтею 17 Закону за терміном дії не відповідають умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" повинна бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 1 статті 30 Закону - "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону".
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:24
Тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі по коду ДК 021:2015 код ДК 03410000-7 - Деревина (Паливна деревина) ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» відхилено з наступних підстав: п.2 ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович |
1 864 500,00
UAH з ПДВ
|
1 749 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ |
1 910 700,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
1 965 150,00
UAH з ПДВ
|
1 965 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович #3075923079 |
Відхилено |
1 749 500,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 10:30
|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ #39849198 |
Рішення скасоване |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 16:09
|
ТОВ МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ #39849198 |
Відхилено |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 16:33
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛАУШКІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #2825917918 |
Відхилено |
1 965 150,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 17:27
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 липня 2019 17:27
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі