Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній в Оболонському районі» (1,2,3,4,7,8,10 пускові комплекси)
Очікувана вартість
38 105 341,00 UAH
UA-2019-05-30-000381-b 9cff6c4e351542a3b857299b79d29b70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 12:25
Очікувана вартість: 38 105 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 526,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190526.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція парку відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній в Оболонському районі» (1,2,3,4,7,8,10 пускові комплекси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку «Оболонь» в урочищі «Наталка» по Оболонській набережній в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі ________________________ (до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік), в т.ч. ПДВ - 20% _____________ строком на 3 (три) місяці Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:08
Перелік внесених змін.docx
12 червня 2019 16:08
ТД.docx
12 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:08
Перелік внесених змін.docx
06 червня 2019 17:26
Перелік внесених змін.docx
12 червня 2019 16:08
ТД.docx
06 червня 2019 17:26
ТД.docx
30 травня 2019 10:32
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 37 929 630,42
UAH з ПДВ
37 929 630,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 38 105 341,00
UAH з ПДВ
38 105 341,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 10:00
Електронний підпис
27 червня 2019 09:57
Електронна модель
27 червня 2019 09:57
Довідка корупція
27 червня 2019 09:57
Довідка ДФС
27 червня 2019 09:57
Витяг корупція директор
27 червня 2019 09:57
Витяг банкрутство
20 червня 2019 16:35
Електронний підпис
20 червня 2019 16:31
Казначейство лист.pdf
20 червня 2019 15:18
Електронний підпис
20 червня 2019 15:16
Прайси.rar
20 червня 2019 09:51
Електронний підпис
20 червня 2019 09:50
Технічна частина.rar
20 червня 2019 09:50
Статут_ рішення.rar
20 червня 2019 09:50
Кваліфікація.rar
20 червня 2019 09:50
Додаток 3 Лист згода.pdf
20 червня 2019 09:50
Довідка_субпідрядник.pdf
20 червня 2019 09:50
Відповідність 2.rar
20 червня 2019 09:50
Відповідність 1.rar
20 червня 2019 09:50
14 Наталка.rar

Публічні документи

20 червня 2019 12:13
Електронний підпис
20 червня 2019 12:12
123_-_Технiчнi_вимоги.doc.pdf
20 червня 2019 12:12
104_-Довiдка_-працiвники.pdf
20 червня 2019 12:12
101-Проект_договора.pdf
20 червня 2019 12:12
100-ТП_Наталка.pdf
20 червня 2019 11:14
Витяг НДС.PDF
20 червня 2019 11:14
ВДД наказ 1.PDF
20 червня 2019 11:14
Протокол -Директор.PDF
20 червня 2019 11:14
Статут ВДД.pdf
20 червня 2019 11:14
Довідка -копуція ВДД.zip
20 червня 2019 11:14
127-Отримання_дозволiв.pdf
20 червня 2019 11:14
126-Захист_довкiлля.pdf
20 червня 2019 11:14
121 - Антикор-програма.pdf
20 червня 2019 11:14
120 - ст 9 засновники.pdf
20 червня 2019 11:14
119-Довідка -ліквідація.pdf
20 червня 2019 11:14
118 - ст 50.pdf
20 червня 2019 11:14
117 - Директор корупція.pdf
20 червня 2019 11:14
115- Строки.pdf
20 червня 2019 11:14
114-Довідка -корупція.pdf
20 червня 2019 11:14
113-Лист-документи 3 дні.pdf
20 червня 2019 11:14
112- Санкції.pdf
20 червня 2019 11:14
111-Офшори.pdf
20 червня 2019 11:14
110 - афилийовані особи.pdf
20 червня 2019 11:14
108- Субпідрядники.pdf
20 червня 2019 11:14
107 - Довідка про ТОВ.pdf
20 червня 2019 11:14
99-Довідка -податки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

ТОВ "ВДД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 37 929 630,42
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

25 червня 2019 17:56
Електронний підпис
25 червня 2019 17:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
37 929 630,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 17:56
Електронний підпис
25 червня 2019 17:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 19:57
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 15:38
ДУ 7.pdf зміни до договору
23 січня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:03
ДУ 6.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 14:28
ДУ 5.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 14:27
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:49
ДУ 4.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 09:41
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 09:43
ДУ 2.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:19
ДУ 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 17:41
договір укладений
16 липня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції п.п.3.1.2.
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п.3.1.1.,3.1.2.,4.1. Договору у новій редакції та доповнити умови Договору Календарним графіком фінансування робіт (Додаток 8) та викласти Розділ 14 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.2.1 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.11.2019 року № 2015 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2019 рік», внести зміни до п.п. 1.1., 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Рішення Київської міської ради від 12.12.2019 № 455/8028 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21 грудня 2017 року № 1042/4049» «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» та Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п.1.1.,2.1. Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 135/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 929 630,42
UAH (в тому числі ПДВ 6 321 605,07 UAH)