Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні
Очікувана вартість
2 701 150,80 UAH
UA-2019-05-30-000364-a e79377d654ce411884dea6e16c224755
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Олексійович Іванов

0552461103 dorogiburlay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26472400
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Залізнична, 8
Контактна особа: Микола Олексійович Іванов
0552461103
dorogiburlay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:18
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:18
Очікувана вартість: 2 701 150,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 505,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проїзна частина вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку До початку виконання робіт Замовник перерахує Виконавцю авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених в планах робіт Замовника, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради на поточний рік, на відкритий Виконавцем небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до пункту 2(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Виконавець зобов’язується протягом трьох місяців з дня проплати придбати відповідні матеріали та надати акти виконаних робіт. Невикористані після зазначеного терміну суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Виконавець оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 13:57
Додаток 9 до ТД-п.162 - 2019.doc
30 травня 2019 13:56
Додаток 8 до ТД-п.162 -2019.doc
30 травня 2019 13:56
Додаток 7 до ТД -п.162- 2019.doc
30 травня 2019 13:56
Додаток 6 до ТД -п.162 - 2019.doc
30 травня 2019 13:54
Додаток 5 до ТД-п.162 -2019.doc
30 травня 2019 13:53
Додаток 4 до ТД - п.162 - 2019.doc
30 травня 2019 13:53
Додаток 3 до ТД -п. 162 - 2019.doc
30 травня 2019 13:52
Додаток 2 до ТД-п.162 - 2019.docx
30 травня 2019 13:52
ДОДАТОК 1 до ТД- п.162 -2019.doc
30 травня 2019 13:51
дороги - Капремонт вул. Генерала Видригана ТД -п.162-2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Камелія-1 2 580 214,80
UAH з ПДВ
2 580 214,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Євродорінвест 2 679 540,00
UAH з ПДВ
2 679 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 11:35
Електронний підпис
02 липня 2019 11:33
підтвердження
19 червня 2019 10:17
Електронний підпис
19 червня 2019 10:16
2.rar
19 червня 2019 10:16
1.rar

Публічні документи

19 червня 2019 09:40
Електронний підпис
19 червня 2019 09:32
Видригана.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Камелія-1

ПП Євродорінвест

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Камелія-1
#14133360
Переможець 2 580 214,80
UAH з ПДВ
27 червня 2019 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Камелія-1
#14133360
2 580 214,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 18:21
додаткова угода Видригана (1).pdf зміни до договору
03 червня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:53
повідомлення про внесення змін Видригана.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
додаткова угода Видригана.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 14:18
договір Видригана.pdf укладений
12 липня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю достатнього фінансування у 2020 році на закінчення робіт з капітального ремонту проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні, Сторони, керуючись п. 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 16.3.3 Договору, дійшли згоди внести зміни до п. 1.1., п. 4.1 та 17.1 Договору, Додатку № 1 та доповнивши договір п. 2.7, виклавши їх у наступній редакції: «1.1. У порядку та на умовах визначених цим договором, Виконавець зобов'язується протягом 2019- 2021 років виконати роботи, зазначені в цьому договорі, а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи за рахунок коштів міського бюджету. Найменування: ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні) Кількість – 1 робота» «4.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2021» «17.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов’язань щодо надання і оплати робіт – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» «2.7. Бюджетні призначення та зміни до них на 2021 рік на проведення капітального ремонту проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні, будуть встановлюватися відповідними рішеннями міської ради та виконавчого комітету міської ради, та додатковою угодою будуть внесені необхідні зміни до п.2.1 договору в частині бюджетних призначень на 2021 рік.» Додаток № 1 до договору № 87 від «12» липня 2019 року КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН № п/п Найменування робіт Термін виконання Початок Закінчення 1 2 3 4 1. ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. Генерала Видригана З.П. (від вул. Ілюши Кулика до вул. Шевченка) в м. Херсоні) З дати підписання Грудень 2021
Номер договору про закупівлю: № 87
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну договору та викласти: 1.1. додаток № 2 до Договору в новій редакції (додається) 1.2. пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору є динамічною, визначена на підставі договірної ціни, яка є невід’ємною частиною договору і становить 2 477 373,60 грн (два мільйони чотириста сімдесят сім тисяч триста сімдесят три грн, 60 коп), в тому числі ПДВ – 412 895,60 грн Будь-які зміни динамічної договірної ціни здійснюються в межах загальної суми договору, та не можуть призвести до її збільшення, крім випадків, передбачених чинним законодавством.»
Номер договору про закупівлю: № 87
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 477 373,60
UAH (в тому числі ПДВ 412 895,60 UAH)