Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000194-c 3c104d64cf6a4c8fb91f43e3adf4b0c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна

+380554675970 osvitatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 39002073
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213
Контактна особа: Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна
+380554675970
osvitatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:15
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 10:17
Додаток 2.doc
30 травня 2019 10:17
Додаток 1.doc
30 травня 2019 10:17
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не має посилання на конкретну торгову марку або модель, якщо навіть таке посилання й є то воно обовязково йде з зауваженням "або еквівалент".
Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до р.5 тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 31 травня 2019 20:08
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за повідомлення, тендерний комітет обовязково врахує дану інформацію при перевірці пропозицій учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 249 900,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мироненко Антон Леонідович 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 червня 2019 13:56
Електронний підпис
21 червня 2019 13:46
документи переможця
13 червня 2019 08:00
Електронний підпис
13 червня 2019 07:54
СЭС3.jpg
13 червня 2019 07:54
СЭС2.jpg
13 червня 2019 07:54
пропозиція.pdf
13 червня 2019 07:54
порівняльна таблиця.pdf
13 червня 2019 07:54
згода персон дан.pdf
13 червня 2019 07:54
документи на машини.pdf
13 червня 2019 07:54
Договір _ 1625.PDF
13 червня 2019 07:54
довідка ст50.pdf
13 червня 2019 07:54
довідка ст17.pdf
13 червня 2019 07:54
довідка представник.pdf
13 червня 2019 07:54
витяг сантарекс 22 05 2019.pdf
13 червня 2019 07:54
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
13 червня 2019 07:54
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
13 червня 2019 07:54
Dec_N16_N17_042-19TR-PO.pdf
13 червня 2019 07:54
CЭС1.jpg
13 червня 2019 07:54
Certificate-183902.pdf
13 червня 2019 07:54
2018_N17_Модели.pdf
13 червня 2019 07:54
характеристики товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ФОП Мироненко Антон Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 249 900,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 13:13

Документи

20 червня 2019 13:13
Електронний підпис
20 червня 2019 13:11
ПРОТОКОЛ сантарекс.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 13:13
Електронний підпис
20 червня 2019 13:11
ПРОТОКОЛ сантарекс.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:44
договір сантарекс.pdf зміни до договору
23 липня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 11:29
договір ноутбуки.pdf укладений
11 липня 2019 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторне оприлюднення договору у звязку з неякісною сканкопією попереднього файлу
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML