Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000194-c ● 3c104d64cf6a4c8fb91f43e3adf4b0c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти |
Код ЄДРПОУ: | 39002073 |
Місцезнаходження: | 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213 |
Контактна особа: |
Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна +380554675970 osvitatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 10:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 10:17 |
Додаток 2.doc | |
30 травня 2019 10:17 |
Додаток 1.doc | |
30 травня 2019 10:17 |
ТД ноутбуки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не має посилання на конкретну торгову марку або модель, якщо навіть таке посилання й є то воно обовязково йде з зауваженням "або еквівалент".
Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до р.5 тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
Оцінка тендерних пропозицій буде проводитись відповідно до р.5 тендерної документації.
Дякуємо за запитання.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 31 травня 2019 20:08
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за повідомлення, тендерний комітет обовязково врахує дану інформацію при перевірці пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
249 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мироненко Антон Леонідович |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
249 900,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 12:44
|
договір сантарекс.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 11:29
|
договір ноутбуки.pdf | укладений |
11 липня 2019 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | повторне оприлюднення договору у звязку з неякісною сканкопією попереднього файлу |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |