Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3)»
Очікувана вартість
892 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000109-a b80ec1784364469393c81ad8c7749390
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:37
Очікувана вартість: 892 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3. Поставка Товару від Постачальника до Покупця за Договором здійснюється транспортом Постачальника за адресами Покупця: м. Київ вул. Межигірська, 11, вул. Грушевського, 12/2, вул. Причальна, 5а, протягом 20 календарних днів з моменту підписання Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8330 пач.
Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3 (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України за КПКВК 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», КЕКВ 2210)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, вул. Межигірська, 11, вул. Грушевського, 12/2, вул. Причальна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:36
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація не містить назв торгових марок і моделей предмета закупівлі.
2) Тендерна документація не містить обмежень щодо участі у торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Загальна вартість Тендерної пропозиції учасників зазначається та буде оцінюватись відповідно до п. 7 Додатку 1 до Тендерної документації:

Загальна вартість тендерної пропозиції*:
цифрами _________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
словами __________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
* При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
** Якщо учасник не є платником ПДВ про це необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням підстав з посиланнями на нормативно-правові акти. У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 769 175,04
UAH з ПДВ
769 175,04
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 877 657,80
UAH з ПДВ
854 445,06
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 885 391,20
UAH з ПДВ
866 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 16:56
4OPP.pdf
11 червня 2019 16:56
svid_pdv.pdf
11 червня 2019 16:56
Відомость ЄДРПОУ.PDF
11 червня 2019 16:51
Протокол.pdf
11 червня 2019 16:50
Наказ.pdf
11 червня 2019 16:49
Проект Договору.pdf
11 червня 2019 16:07
Додаток 3 ТХ 11.06.2019.pdf
11 червня 2019 16:03
Довідка ч.2 ст.17 .pdf
11 червня 2019 16:01
Довідка п. 8 ч.1 ст.17 .pdf
11 червня 2019 16:00
Довідка п. 6 ч.1 ст.17 .pdf
11 червня 2019 15:58
Довідка п.5 ч.1 ст.17 .pdf
11 червня 2019 15:55
Довідка п. 4 ч.1 ст.17 .pdf
11 червня 2019 15:53
Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
11 червня 2019 15:49
Довідка п.2 ч.1 ст.17 .pdf
11 червня 2019 15:29
Договір Укргазбанк.pdf
11 червня 2019 15:18
Укргазбанк 2018.PDF

Публічні документи

14 червня 2019 12:16
Електронний підпис
14 червня 2019 12:13
Тех частина.pdf
14 червня 2019 12:13
Кваліф частина.pdf
14 червня 2019 12:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 769 175,04
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
Переможець 854 445,06
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:19

Документи

25 червня 2019 15:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
#30969602
854 445,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 15:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:46
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 17:21
Дод.угода 13010-05-108-1 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2019 17:20
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 16:53
Договір 13010-05-108.pdf укладений
09 липня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору. Детальна інформація в Додатковій угоді № 13010-05/108-1.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/108
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/108-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 854 442,00
UAH (в тому числі ПДВ 142 407,00 UAH)