Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3)»
Очікувана вартість
892 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000109-a ● b80ec1784364469393c81ad8c7749390
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство фінансів України |
Код ЄДРПОУ: | 00013480 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Мизюк Оксана Михайлівна +380442065922 tender.mfu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 892 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3. Поставка Товару від Постачальника до Покупця за Договором здійснюється транспортом Постачальника за адресами Покупця: м. Київ вул. Межигірська, 11, вул. Грушевського, 12/2, вул. Причальна, 5а, протягом 20 календарних днів з моменту підписання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8330 пач.
Папір 80 г/м2 А4, папір 80 г/м2 А3, папір 300 г/м2 A4, папір 200 г/м2 A3, папір 120 г/м2 A4, папір 350 г/м2 SRA3 (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України за КПКВК 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», КЕКВ 2210)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київська обл., Київ, вул. Межигірська, 11, вул. Грушевського, 12/2, вул. Причальна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 10:04 |
Додаток 3_ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ _Папір.doc | |
30 травня 2019 10:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_Папір.docx | |
30 травня 2019 10:04 |
Додаток 4_Проект договору_Папір.docx | |
30 травня 2019 10:04 |
Додаток 2_Кваліфікаційна частина_папір.docx | |
30 травня 2019 10:04 |
Додаток 1_Тендерна пропозиція_Папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 травня 2019 10:36
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація не містить назв торгових марок і моделей предмета закупівлі.
2) Тендерна документація не містить обмежень щодо участі у торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Загальна вартість Тендерної пропозиції учасників зазначається та буде оцінюватись відповідно до п. 7 Додатку 1 до Тендерної документації:
Загальна вартість тендерної пропозиції*:
цифрами _________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
словами __________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
* При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
** Якщо учасник не є платником ПДВ про це необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням підстав з посиланнями на нормативно-правові акти. У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти.
2) Тендерна документація не містить обмежень щодо участі у торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Загальна вартість Тендерної пропозиції учасників зазначається та буде оцінюватись відповідно до п. 7 Додатку 1 до Тендерної документації:
Загальна вартість тендерної пропозиції*:
цифрами _________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
словами __________________________________________________, з ПДВ або без ПДВ**
* При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
** Якщо учасник не є платником ПДВ про це необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням підстав з посиланнями на нормативно-правові акти. У разі, якщо до загальної вартості пропозицій не включено ПДВ зазначити підставу з посиланнями на нормативно-правові акти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
769 175,04
UAH з ПДВ
|
769 175,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" |
877 657,80
UAH з ПДВ
|
854 445,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
885 391,20
UAH з ПДВ
|
866 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
769 175,04
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 15:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" #30969602 |
Переможець |
854 445,06
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 17:21
|
Дод.угода 13010-05-108-1 (1).pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 16:53
|
Договір 13010-05-108.pdf | укладений |
09 липня 2019 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни Договору. Детальна інформація в Додатковій угоді № 13010-05/108-1. |
Номер договору про закупівлю: | 13010-05/108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13010-05/108-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |