Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ) (2лоти)
DK 021: 2015 code 32320000-2 Television and audiovisual equipment (multimedia equipment for the implementation of Nursery program) (2 lofts)
Очікувана вартість
7 821 300,00 UAH
UA-2019-05-29-002951-c 9529730077594dd9a655c0edaa9924f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
National ID: 37448113
Contact point: Troyko Lubov
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 7 821 300,00 UAH з ПДВ
Publication date: 29 травня 2019 17:36
Enquiries until: 23 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 29 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 7 821 300 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Scope of the procurement
ДК 021:2015 код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ) (2лоти)

Тендерна документація

26 червня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:07
Додаток № 3 зміни.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 6.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 7.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 5.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 2.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 1.doc
29 травня 2019 17:37
ТД.doc
29 травня 2019 17:37
Додаток № 4.doc
26 червня 2019 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 13:07
Додаток № 3 зміни.doc
29 травня 2019 17:37
Додаток № 3.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 6.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 7.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 5.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 2.doc
29 травня 2019 17:38
Додаток № 1.doc
29 травня 2019 17:37
ТД.doc
29 травня 2019 17:37
Додаток № 4.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-002951-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 15 червня 2019 14:37
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001:2015 на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор та ноутбук. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001:2015 на інтерактивну дошку, короткофокусний проектор та ноутбук.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 11:02
Шановний Учасник, дякуємо Вам за зауваження. Однак повідомляємо Вам, що необхідний сертифікат ISO 14001:2015 – це міжнародний сертифікат екологічного управління. Даний сертифікат мають майже всі відомі і визнані у світі виробники проекторів, ноутбуків та інтерактивних дошок. Таким чином, ця вимога ніяк не звужує коло учасників, які мають можливість пропонувати товари від різних визнаних у світі виробників. Повідомляємо Вам, що Національний орган зі стандартизації України приймає ці стандарти як ідентичні національні стандарти ДСТУ. Таким чином Учасники мають можливість, а Замовник також буде приймати та розглядати документи які мають позначення національного нормативного документу - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Вимоги ISO 14000 є невід'ємною частиною Схеми екологічного менеджменту та аудиту Європейського союзу (EMAS) (англ.). Однак, вимоги EMAS є більш жорсткими у питаннях підвищення екологічної ефективності діяльності організації, дотримання екологічного законодавства, звітності та залучення співробітників. Таким чином учасники мають можливість у якості документу аналогічного сертифікату ISO 14001:2015 надати, а Замовник також буде приймати та розглядати копії сертифікатів EMAS.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-002951-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 15 червня 2019 14:38
Справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 11:01
Шановний Учасник, дякуємо Вам за питання. Учасники мають надати копії сертифікатів ISO 9001:2015. Цей сертифікат свідчить про запроваджену систему управління якістю на виробничих потужностях компанії – виробника. Національний орган зі стандартизації України приймає ці стандарти як ідентичні національні стандарти ДСТУ. Таким чином Учасники мають можливість, а Замовник також буде приймати та розглядати документи які мають позначення національного нормативного документу - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).

Документи

20 червня 2019 11:01
Протокол № 888.PDF

Документи

20 червня 2019 11:00
Протокол № 887.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 - мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 748 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 38 744,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 232464 UAH


Title: Lot № 1 - multimedia equipment for the implementation of the program of Nursery in the institutions of general secondary education of the Darnytsky district of Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 7 748 800,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 744,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 18 липня 2019 15:17
Auction planned date: 18 липня 2019 15:17
Закінчення: 18 липня 2019 15:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

321 шт
Мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Заклади та управління освіти Дарницького району
Дата доставки: 31 серпня 2019

Multimedia equipment for the implementation of the program of Nursery in the institutions of general secondary education of the Darnytsky district of Kyiv
CPV: 32320000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 липня 2019
UA-2019-05-29-002951-c9529730077594dd9a655c0edaa9924f0
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "ЛИТЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 липня 2019 11:30
Протокол № 1090.PDF
11 липня 2019 11:31
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 17:20
Електронний підпис
03 липня 2019 17:20
Електронний підпис
03 липня 2019 15:24
Електронний підпис
03 липня 2019 15:24
Електронний підпис
03 липня 2019 12:21
лист-згода.pdf
03 липня 2019 12:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Документи

11 липня 2019 11:38
Протокол № 1090.PDF
11 липня 2019 11:41
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2019 17:40
Електронний підпис
03 липня 2019 17:40
Електронний підпис
03 липня 2019 17:34
Yesvision ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Yesvision ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Yesvision AV PRO.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo декларація Decl RoHS.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo декларація Decl RED.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio distributor Ukraine.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio authorization.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision AV Pro.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Lenovo ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Lenovo ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Casio ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Casio ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:32
Авторизация_ Yesvision.pdf
03 липня 2019 17:32
Авторизация_ Casio.pdf
03 липня 2019 17:32
Протокол НР.7Z
03 липня 2019 17:32
Гарантія 98-17-461.7z
03 липня 2019 17:32
Гарантія 98-17-460.7z
03 липня 2019 17:32
Витяг із Статуту.7z
03 липня 2019 17:32
Банківська ліцензія.7z
03 липня 2019 17:32
9 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2019 17:32
3 Статут.pdf
03 липня 2019 17:32
2 Проект договору.pdf
03 липня 2019 17:32
10 витяг ПДВ.pdf
03 липня 2019 17:31
10 Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 7 736 100,00
UAH з ПДВ
7 736 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 7 746 800,00
UAH з ПДВ
7 746 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 17:20
Електронний підпис
03 липня 2019 17:20
Електронний підпис
03 липня 2019 15:24
Електронний підпис
03 липня 2019 15:24
Електронний підпис
03 липня 2019 12:21
лист-згода.pdf
03 липня 2019 12:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 17:40
Електронний підпис
03 липня 2019 17:40
Електронний підпис
03 липня 2019 17:34
Yesvision ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Yesvision ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Yesvision AV PRO.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo декларація Decl RoHS.pdf
03 липня 2019 17:33
Lenovo декларація Decl RED.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio distributor Ukraine.pdf
03 липня 2019 17:33
Casio authorization.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Yesvision AV Pro.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Lenovo ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Lenovo ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Casio ISO 9001.pdf
03 липня 2019 17:33
Переклад Casio ISO 14001.pdf
03 липня 2019 17:32
Авторизация_ Yesvision.pdf
03 липня 2019 17:32
Авторизация_ Casio.pdf
03 липня 2019 17:32
Протокол НР.7Z
03 липня 2019 17:32
Гарантія 98-17-461.7z
03 липня 2019 17:32
Гарантія 98-17-460.7z
03 липня 2019 17:32
Витяг із Статуту.7z
03 липня 2019 17:32
Банківська ліцензія.7z
03 липня 2019 17:32
9 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2019 17:32
3 Статут.pdf
03 липня 2019 17:32
2 Проект договору.pdf
03 липня 2019 17:32
10 витяг ПДВ.pdf
03 липня 2019 17:31
10 Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 7 736 100,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
7 736 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 14:20
ДУ до договору №684.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 14:19
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 13:47
Договір № 684 Лот №1.pdf укладений
07 серпня 2019 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.36 ч.4 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), на підставі п.3.4 договору №684 від 07.08. 2019 вирішили укласти цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до пункту 3.1. договору №684 від 07.08.2019 року про закупівлю за державні кошти ДК 021:2015 код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ) (2 лоти) Лот № 1 - мультимедійне обладнання щодо виконання програми НУШ в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва та викласти його в наступній редакції: п.3.1 Сума цього Договору становить: 5 485 200,00 грн. (П'ять мільйонів чотириста вісімдесят п'ять тисяч двісті гривень 00 копійок.) в т.ч. ПДВ 20% 914 200,00 грн. Спеціальний фонд (Бюджет розвитку) КПКВ 4111020 – 5 439 900,00 грн. (в т.ч. субвенція для оснащення кабінетів фізики, математики, тощо, Постанова КМУ №1012 від 18.12.18р. – 672 100,00 грн., співфінансування – 288 000,00 грн., субвенція на закупівлю комп’ютерного обладнання, мультимедійного контенту для НУШ, Постанова КМУ №130 від 27.02.2019р. – 1 832 600,00 грн., співфінансування – 785 400,00 грн.; субвенція на реалізацію заходів спрямованих на підвищення якості освіти, Постанова КМУ №319 від 03.04.19р., Розпорядження КМДА від 10.06.19р. №1050 – 1 861 800,00 грн.), спеціальний фонд (власні надходження) 4111020 – 45 300,00 грн. Специфікація ціни додається (Додаток №1). 2. Решта пунктів і розділів Договору № 684 від 07.08.2019року лишаються незмінними. Кожна із сторін підтверджує по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 684
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML