Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного переходу Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Ст. Бандери, 12 в м. Львові (зовнішні та внутрішні роботи)»
Очікувана вартість
10 196 241,60 UAH
UA-2019-05-29-002944-c 95d6afe57ead4013b65587fc23c4f354
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 08:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:07
Очікувана вартість: 10 196 241,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 196,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт підземного переходу Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Ст. Бандери, 12 в м. Львові (зовнішні та внутрішні роботи)» (Джерело фінансування закупівлі: державного бюджету, спецфонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з підписання сторонами актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 17:32
ТД_додаток3.docx
29 травня 2019 17:32
ТД.docx
29 травня 2019 17:32
ТД_додаток4.docx
29 травня 2019 17:32
ТД_додаток1.docx
29 травня 2019 17:32
ТД_додаток2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сомиг ЛТД 9 588 521,03
UAH з ПДВ
9 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД" 9 758 971,02
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 9 969 555,20
UAH з ПДВ
9 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Терези" ЛТД 10 114 000,00
UAH з ПДВ
10 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 15:06
Ст. 17
26 червня 2019 19:44
Ст. 17
26 червня 2019 19:44
Ст. 17
19 червня 2019 18:21
Документи
19 червня 2019 18:21
Документи
14 червня 2019 01:15
15. Проект договору.pdf
14 червня 2019 01:15
14. ІД статут зі змінами.pdf
14 червня 2019 01:15
13. Гарантія аванс 2019.pdf
14 червня 2019 01:15
12. Кошторис.zip
14 червня 2019 01:15
11. Технічне завдання.pdf
14 червня 2019 01:15
11. ІД Витяг з ЄДР.pdf
14 червня 2019 01:15
9.1. Стаття 17 Закону 2.pdf
14 червня 2019 01:15
9. Стаття 17 Закону 1.pdf
14 червня 2019 01:15
8.3.1. Відгук ЛНУ 2019.pdf
14 червня 2019 01:15
6. Свідоцтво ПДВ.pdf
14 червня 2019 01:15
4. Згода істотні умови.pdf
14 червня 2019 01:15
3. Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2019 01:15
2. Довідка субпідряд.pdf
14 червня 2019 01:15
1. наказ на директора.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 21:40
Стаття 17.pdf
13 червня 2019 21:40
Проект договору.pdf
13 червня 2019 21:40
Ліцензія.pdf
13 червня 2019 21:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 19:53
кошторис1.pdf
13 червня 2019 19:53
проект договору.pdf
13 червня 2019 19:53
Кредобанк відкриття.pdf
13 червня 2019 19:53
Довідка банк УБІП.pdf
13 червня 2019 19:53
технічне завдання.pdf
13 червня 2019 19:53
без авансу.pdf
13 червня 2019 19:53
правомочність укл дог.pdf
13 червня 2019 19:53
кошторис3 графіки.pdf
13 червня 2019 19:53
кошторис2.pdf
13 червня 2019 19:53
довідка2.pdf
13 червня 2019 19:53
довідка.pdf
13 червня 2019 19:53
вик печатки.pdf
13 червня 2019 19:53
достовірність інф.pdf
13 червня 2019 19:53
ст17.pdf
13 червня 2019 19:53
відсутність заборг.pdf
13 червня 2019 19:53
договір Уличне.pdf
13 червня 2019 19:53
Відгук уличне.pdf
13 червня 2019 19:53
відгук Короленка.pdf
13 червня 2019 19:53
ПДВ.pdf
13 червня 2019 19:53
дозвіл 2.pdf
13 червня 2019 19:53
дозвіл.pdf
13 червня 2019 19:53
Ліцензія 2019.pdf
13 червня 2019 19:53
довкілля.pdf
13 червня 2019 19:53
істотні.pdf
13 червня 2019 19:53
персональні.pdf
13 червня 2019 19:53
арифметичні.pdf
13 червня 2019 19:53
субпідряд.pdf
13 червня 2019 19:53
санкція.pdf
13 червня 2019 19:53
дов аналогічні.pdf
13 червня 2019 19:53
дов кваліфікація.pdf
13 червня 2019 19:53
відомості ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2019 19:53
паспортні дані.pdf
13 червня 2019 19:53
відомості учасника.pdf
13 червня 2019 19:53
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 19:15
Статут.pdf
13 червня 2019 19:15
паспорт Сух Б.Я. ІПН.pdf
13 червня 2019 19:14
ліцензія.pdf
13 червня 2019 19:14
лист відгук ЛДХШ.pdf
13 червня 2019 19:14
договір 37 НУ ЛП.pdf
13 червня 2019 19:14
довідка про субпідряд.pdf
13 червня 2019 19:14
витяг з реєстру ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сомиг ЛТД

ТОВ "Будівельна компанія ТРАНСБУД"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ПП "Терези" ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
Переможець 9 399 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сомиг ЛТД
#06959075
9 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:25
Додугода №9 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:32
Додугода №8 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Додугода №7 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:45
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 11:56
Додугода №6 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 13:42
Додугода №5 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
10 липня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 11:49
Додугода №4 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
02 липня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 12:51
Додугода №3 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
15 червня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:21
Додугода №2 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:14
Додугода №1 до Договору №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:03
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 11:04
Договір №1207 від 12.07.2019 ТОВ Сомиг ЛТД.pdf укладений
12 липня 2019 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Публічні закупівлі". Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2019-05-29-002944-c.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Публічні закупівлі". Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2019-05-29-002944-c.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Публічні закупівлі". Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2019-05-29-002944-c.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1207
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 3 338 118,00
UAH (в тому числі ПДВ 556 353,00 UAH)
Причини розірвання договору: 18 листопада 2021 року сторонами украдено додатковий договір про дострокове розірвання Договору підряду №1207 від 12.07.2019 за яким Сторони прийшли до взаємної згоди розірвати Договору підряду №1207 від 12.07.2019 року з 18 листопада 2021 року.