Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase in 2 lots Lot 1. Repair services for ship's technical equipment and hull structures of the rescue vessel "Sapfir"; Lot 2. Overhaul of ship's technical equipment and hull structures of the floating jetty "PRP-52 ms"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 38017026 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
Контактна особа: |
Карауш Роман Миколайович 380487744240 r.karauh@sar.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE" |
National ID: | 38017026 |
Contact point: |
Karaush Roman 380487744240 r.karauh@sar.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 15 800 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 29 травня 2019 16:52 |
Enquiries until: | 21 червня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 15 800 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
29 травня 2019 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2019 16:58 |
Додаток 3. Перелік документів для Переможця Лоти 1-2.docx | |
29 травня 2019 16:57 |
Додаток 7. Лист-згода Лоти 1-2.docx | |
29 травня 2019 16:56 |
Додаток 2. Перелік документів для Учасника Лоти 1-2.docx | |
29 травня 2019 16:56 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії Лоти 1-2.docx | |
29 травня 2019 16:55 |
ТД на зак. - ремонт р с Сапфір та ПРП-52 - ред. 29.05.2019 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-23-000014 ● 5719f21281c54b10ab889f0fe2de1c50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2019 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2019 Одеса №305
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.08.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 23.08.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.08.2019 № 305
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
3. UA-2019-05-29-002842-c 29.05.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-02 18:01:35
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: К 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», коли у складі тендерної пропозиції учасником не надано документальне підтвердження рівня освіти окремих працівників, зокрема: Хасанова Віктора Ілліча, Білоус Олександра Анатолійовича, Чебан Сергія Володимировича, Сагайдак Анатолія Сергійовича, Юрченко Віктора Григоровича, Буйвал Ігора Васильовича, Федорова Олександра Васильовича, Жура Миколи Івановича, Коробкіна Анатолія Григоровича, Дайнеко Олександра Івановича, Козорез Володимира Івановича, Попова Ігора Ілліча та інших, крім того Замовник вимагає наявність спеціалістів, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника?
2) чому замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота. Також, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-05 16:38:31
Пояснення на Запит
Пояснення на Запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») викладені в листі що додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-02 18:01:41
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: К 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», коли у складі тендерної пропозиції учасником не надано документальне підтвердження рівня освіти окремих працівників, зокрема: Хасанова Віктора Ілліча, Білоус Олександра Анатолійовича, Чебан Сергія Володимировича, Сагайдак Анатолія Сергійовича, Юрченко Віктора Григоровича, Буйвал Ігора Васильовича, Федорова Олександра Васильовича, Жура Миколи Івановича, Коробкіна Анатолія Григоровича, Дайнеко Олександра Івановича, Козорез Володимира Івановича, Попова Ігора Ілліча та інших, крім того Замовник вимагає наявність спеціалістів, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника?
2) чому замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота. Також, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-05 16:37:33
Пояснення на Запит
Пояснення на Запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») викладені в листі що додається.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-13 12:56:23
Звернення за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов'язань. 13.09.2019 р.
Керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою належного виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо надати роз’яснення змісту Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 11.09.2019 р., в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») та його зобов’язань.
Звернення за роз'ясненнями Висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов'язань викладено в листі що додається.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-09-20 12:13:07
Відповідь на звернення за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань
Південний офіс Держаудитслужби, щодо надання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, який опубліковано під час здійснення моніторингу закупівлі за кодом: К 021:2015: 50240000-9 -Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), очікуваною вартістю 15 800 000,00 гривень, повідомляє наступне.
Так, Південним офісом Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c) виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Замовником порушено законодавство в частині визначення предмета закупівлі та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
В своєму звернені Замовник просить роз’яснити на яких нормах чинного законодавства ґрунтується висновок органу державного фінансового контролю.
1. Південний офіс Держаудитслужби, щодо питання про кваліфікацію, рівень освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі, окремих працівників учасника ПрАТ «ІСРЗ», повідомляє наступне.
Згідно статті 1 Закону України «Про освіту» рівень освіти - це завершений етап освіти, що характеризується рівнем складності освітньої програми, сукупністю компетентностей, які визначені, як правило, стандартом освіти та відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про освіту» визначено вичерпний перелік рівня освіти.
Крім того, відповідно до статті 40 Закону України «Про освіту» після успішного завершення навчання за освітньою програмою здобувачі освіти (крім вихованців дошкільних закладів освіти) отримують відповідний документ про освіту. Порядок виготовлення, видачі та обліку документів про освіту, вимоги до їх форми та/або змісту визначаються законодавством.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлює такі види документів про вищу освіту (наукові ступені) за відповідними ступенями: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва; диплом доктора наук.
Постановою Кабінету міністрів України № 193 від 31.03.2019 Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка затверджено перелік інформації, яка повинна міститися в документах про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка. Так, згідно переліку
інформації, яка повинна міститися в документах про вищу освіту державного зразка, встановлено, що в документі зазначається кваліфікація випускника (здобутий ступінь вищої освіти, спеціальність, спеціалізація (у деяких випадках - освітня програма, професійна кваліфікація).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник", видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Також, Замовник вимагає серед наведених працівників наявність спеціалістів, тобто це передбачає щонайменше два або більше спеціаліста, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника, що і підтверджує сам Замовник у своєму звернені.
2. Південний офіс Держаудитслужби, щодо питання порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі, повідомляє наступне:
Замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота.
Згідно Розділу ІІІ «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт, за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, який установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування.
Враховуючи викладене, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ( далі – Класифікатор № 507 ).
Класифікатором № 507 встановлено, що інженерною спорудою - є об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін.
До інженерних споруд відносяться: транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади тощо), трубопроводи та комунікації, дамби, комплексні промислові споруди, спортивні та розважальні споруди та т. ін.
Згідно Класифікатора до Коду 215 «Порти, канали, греблі та інші водні споруди» відносяться морські та річкові споруди (причал, доки, пристані, моли тощо), портові та судноплавні споруди.
Відповідно до Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження правил технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд» судноплавна гідротехнічна споруда – це судноплавні шлюзи з низовими та верховими підхідними каналами, дамбами, напрямними і причальними спорудами, аванпортом.
Відповідно до пункту чотири частини першої статті 1 Закону України «Про морські порти України» гідротехнічні споруди морських портів ( гідротехнічні споруди)-інженерно-технічні споруди (портова акваторія, причали, пірси, інші види причальних споруд, моли, дамби, хвилеломи, інші берегозахисні споруди, підводні споруди штучного та природного походження, у тому числі канали, операційні акваторії причалів, якірні стоянки), розташовані в межах території та акваторії морського порту і призначені для забезпечення безпеки мореплавства, маневрування та стоянки суден.
Згідно до пункту дванадцять частини першої статті 1 Закону України «Про морські порти України» причал - гідротехнічна споруда, яка має швартовні та відбійні пристрої і призначена для стоянки та обслуговування суден, обслуговування пасажирів, у тому числі для їх посадки на судна і висадки з суден, проведення вантажно-розвантажувальних робіт.
Прича́льні спору́ди (або прича́ли) — портові пристрої або гідротехнічні споруди, призначені для швартування суден, їх стоянки під час завантажувально-розвантажувальних робіт, посадки і висадки пасажирів та інших портових операцій.
Плавучий причал- стоїчне судно, встановлене біля берега або на рейді на внутрішньому водному шляху, призначене для швартування і стоянки суден, а також виконання виробничих операцій.
Відповідно до правил користування маломірними суднами на водних обєктах, стоїчне судно – це понтони, плав пірси, плав причали, наплавні мости, плав доріжки, плав садки, дебаркадери, плав готелі, плав ресторани та інші плавзасоби, що експлуатуються біля берега на стоянці.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2019-08-23-000014) надаємо аргументовані заперечення до Висновку, які викладені в листі що додається.
2019-09-18 17:08:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву від 24.09.2019 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупвлі. |
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Документи:
25 вересня 2019 09:37
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "Сапфір" |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 54 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 324000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування закупівлі - Кошти підприємства. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30 % загальної ціни Договору, визначеної у п. 3.1. Договору, що складає _________ грн. (____________________ гривень _____ копійок), у т. ч. ПДВ _______ грн. (______________ гривень _____ копійок) (заповнюється Учасником, вказати цифрами та прописом), протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання Судна у ремонт та отримання належним чином оформленого рахунку від Виконавця. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі - Кошти підприємства. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту, з обов’язковим наданням документів, що перелічені у п. 5.9. Договору, та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 16:59 |
Додаток 6. Цінова пропозиція Лот 1.docx |
29 травня 2019 16:59 |
Додаток 5. Проект договору Лот 1.docx |
29 травня 2019 16:58 |
Додаток 4. Технічні вимоги Лот 1.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 38017026 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "ІСРЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ІСРЗ" |
10 740 000,00
UAH з ПДВ
|
10 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ІСРЗ" #32333962 |
Переможець |
10 740 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 09:33
|
Договір №122-В-19 від 30.07.2019 р..PDF | укладений |
31 липня 2019 09:32
|