Закупівля за 2-ма лотами Лот 1. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "Сапфір"; Лот 2. Капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»
Purchase in 2 lots Lot 1. Repair services for ship's technical equipment and hull structures of the rescue vessel "Sapfir"; Lot 2. Overhaul of ship's technical equipment and hull structures of the floating jetty "PRP-52 ms"
Очікувана вартість
15 800 000,00 UAH
UA-2019-05-29-002842-c e57ab35befae40ab912d1a5783cd3491
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження замовника: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа замовника: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Official name: STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
National ID: 38017026
Contact point: Karaush Roman
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 15 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 474 000,00 UAH
Publication date: 29 травня 2019 16:52
Enquiries until: 21 червня 2019 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 15 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяги, строки надання послуг / виконання робіт тощо) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
More detailed information is indicated in the tender documentation and appendices to it.

Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-23-000014 ● 5719f21281c54b10ab889f0fe2de1c50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-23 15:28:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2019 Одеса №305

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.08.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 23.08.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.08.2019 № 305
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
3. UA-2019-05-29-002842-c 29.05.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Крамаренко Г.П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 18:01:35

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: К 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», коли у складі тендерної пропозиції учасником не надано документальне підтвердження рівня освіти окремих працівників, зокрема: Хасанова Віктора Ілліча, Білоус Олександра Анатолійовича, Чебан Сергія Володимировича, Сагайдак Анатолія Сергійовича, Юрченко Віктора Григоровича, Буйвал Ігора Васильовича, Федорова Олександра Васильовича, Жура Миколи Івановича, Коробкіна Анатолія Григоровича, Дайнеко Олександра Івановича, Козорез Володимира Івановича, Попова Ігора Ілліча та інших, крім того Замовник вимагає наявність спеціалістів, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника?
2) чому замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота. Також, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-05 16:38:31

Пояснення на Запит

Пояснення на Запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») викладені в листі що додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-02 18:01:41

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом закупівлі: К 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції та визначення переможцем торгів Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», коли у складі тендерної пропозиції учасником не надано документальне підтвердження рівня освіти окремих працівників, зокрема: Хасанова Віктора Ілліча, Білоус Олександра Анатолійовича, Чебан Сергія Володимировича, Сагайдак Анатолія Сергійовича, Юрченко Віктора Григоровича, Буйвал Ігора Васильовича, Федорова Олександра Васильовича, Жура Миколи Івановича, Коробкіна Анатолія Григоровича, Дайнеко Олександра Івановича, Козорез Володимира Івановича, Попова Ігора Ілліча та інших, крім того Замовник вимагає наявність спеціалістів, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника?
2) чому замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота. Також, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-05 16:37:33

Пояснення на Запит

Пояснення на Запит в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») викладені в листі що додається.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-13 12:56:23

Звернення за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов'язань. 13.09.2019 р.

Керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою належного виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, просимо надати роз’яснення змісту Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 11.09.2019 р., в межах проведення моніторингу процедури закупівлі (номер моніторингу № UA-M-2019-08-23-000014) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс») та його зобов’язань.
Звернення за роз'ясненнями Висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов'язань викладено в листі що додається.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-09-20 12:13:07

Відповідь на звернення за роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань

Південний офіс Держаудитслужби, щодо надання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, який опубліковано під час здійснення моніторингу закупівлі за кодом: К 021:2015: 50240000-9 -Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (лот 1 - послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с «Сапфір»; лот 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс»), яка проводиться казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c), очікуваною вартістю 15 800 000,00 гривень, повідомляє наступне.
Так, Південним офісом Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-29-002842-c) виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Замовником порушено законодавство в частині визначення предмета закупівлі та в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
В своєму звернені Замовник просить роз’яснити на яких нормах чинного законодавства ґрунтується висновок органу державного фінансового контролю.
1. Південний офіс Держаудитслужби, щодо питання про кваліфікацію, рівень освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі, окремих працівників учасника ПрАТ «ІСРЗ», повідомляє наступне.
Згідно статті 1 Закону України «Про освіту» рівень освіти - це завершений етап освіти, що характеризується рівнем складності освітньої програми, сукупністю компетентностей, які визначені, як правило, стандартом освіти та відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про освіту» визначено вичерпний перелік рівня освіти.
Крім того, відповідно до статті 40 Закону України «Про освіту» після успішного завершення навчання за освітньою програмою здобувачі освіти (крім вихованців дошкільних закладів освіти) отримують відповідний документ про освіту. Порядок виготовлення, видачі та обліку документів про освіту, вимоги до їх форми та/або змісту визначаються законодавством.
Відповідно до статті 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлює такі види документів про вищу освіту (наукові ступені) за відповідними ступенями: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва; диплом доктора наук.
Постановою Кабінету міністрів України № 193 від 31.03.2019 Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка затверджено перелік інформації, яка повинна міститися в документах про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка. Так, згідно переліку
інформації, яка повинна міститися в документах про вищу освіту державного зразка, встановлено, що в документі зазначається кваліфікація випускника (здобутий ступінь вищої освіти, спеціальність, спеціалізація (у деяких випадках - освітня програма, професійна кваліфікація).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник", видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Також, Замовник вимагає серед наведених працівників наявність спеціалістів, тобто це передбачає щонайменше два або більше спеціаліста, що мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника, що і підтверджує сам Замовник у своєму звернені.
2. Південний офіс Держаудитслужби, щодо питання порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі, повідомляє наступне:
Замовником по лот № 2 - капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» предметом закупівлі визначено - послуга, коли відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота.
Згідно Розділу ІІІ «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», де встановлено, що роботи – це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт, за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування.
Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, який установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування.
Враховуючи викладене, слід зазначити, що суднові технічні засоби та корпусні конструкції плавпричалу «ПРП-52 мс» відносяться до об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, що підтверджується Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим Наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 р. № 507 Код 215 Порти, канали, греблі та інші водні споруди ( далі – Класифікатор № 507 ).
Класифікатором № 507 встановлено, що інженерною спорудою - є об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з несучих та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів та т. ін.
До інженерних споруд відносяться: транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади тощо), трубопроводи та комунікації, дамби, комплексні промислові споруди, спортивні та розважальні споруди та т. ін.
Згідно Класифікатора до Коду 215 «Порти, канали, греблі та інші водні споруди» відносяться морські та річкові споруди (причал, доки, пристані, моли тощо), портові та судноплавні споруди.
Відповідно до Наказу Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження правил технічної експлуатації судноплавних гідротехнічних споруд» судноплавна гідротехнічна споруда – це судноплавні шлюзи з низовими та верховими підхідними каналами, дамбами, напрямними і причальними спорудами, аванпортом.
Відповідно до пункту чотири частини першої статті 1 Закону України «Про морські порти України» гідротехнічні споруди морських портів ( гідротехнічні споруди)-інженерно-технічні споруди (портова акваторія, причали, пірси, інші види причальних споруд, моли, дамби, хвилеломи, інші берегозахисні споруди, підводні споруди штучного та природного походження, у тому числі канали, операційні акваторії причалів, якірні стоянки), розташовані в межах території та акваторії морського порту і призначені для забезпечення безпеки мореплавства, маневрування та стоянки суден.
Згідно до пункту дванадцять частини першої статті 1 Закону України «Про морські порти України» причал - гідротехнічна споруда, яка має швартовні та відбійні пристрої і призначена для стоянки та обслуговування суден, обслуговування пасажирів, у тому числі для їх посадки на судна і висадки з суден, проведення вантажно-розвантажувальних робіт.
Прича́льні спору́ди (або прича́ли) — портові пристрої або гідротехнічні споруди, призначені для швартування суден, їх стоянки під час завантажувально-розвантажувальних робіт, посадки і висадки пасажирів та інших портових операцій.
Плавучий причал- стоїчне судно, встановлене біля берега або на рейді на внутрішньому водному шляху, призначене для швартування і стоянки суден, а також виконання виробничих операцій.
Відповідно до правил користування маломірними суднами на водних обєктах, стоїчне судно – це понтони, плав пірси, плав причали, наплавні мости, плав доріжки, плав садки, дебаркадери, плав готелі, плав ресторани та інші плавзасоби, що експлуатуються біля берега на стоянці.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2019-08-23-000014) надаємо аргументовані заперечення до Висновку, які викладені в листі що додається.

2019-09-18 17:08:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба", 38017026, Україна, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Лот 2. Капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс», 15800000UAH, 50240000-9, ДК021, 1, Одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: e57ab35befae40ab912d1a5783cd3491, 2019-05-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 23 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція учасника Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь на пояснення Казенного підприємства «Морська пошукова-рятувальна служба» (далі – замовник), отримані через електронну систему закупівель 05.09.2019 року. Під час моніторингу проаналізовано: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна пропозиція учасника Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод», укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь на пояснення Казенного підприємства «Морська пошукова-рятувальна служба» (далі – замовник), отримані через електронну систему закупівель 05.09.2019 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону та розділу III наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (зі змінами) (далі – наказ № 454) Замовником у лоті 2 Капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» невірно визначено предмет закупівлі. Замовником предмет закупівлі у лоті 2 Капітальний ремонт суднових технічних засобів та корпусних конструкцій плавпричалу «ПРП-52 мс» визначено, як послуга, коли відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення є робота. На порушення вимог частини першої статті 16 Закону та додатку один до Тендерної документації учасником не надано документи, які підтверджують рівень освіти окремих працівників, зокрема: Хасанова Віктора Ілліча, Білоус Олександра Анатолійовича, Чебан Сергія Володимировича, Сагайдак Анатолія Сергійовича, Юрченко Віктора Григоровича, Буйвал Ігора Васильовича, Федорова Олександра Васильовича, Жура Миколи Івановича, Коробкіна Анатолія Григоровича, Дайнеко Олександра Івановича, Козорез Володимира Івановича, Попова Ігора Ілліча, Полякевич Павла Олександровича, Гуска Ігора Георгійовича, Насірова Зохраб Асад огли, Іваненко Андрія Анатолійовича, Байдан Олександра Івановича, Сорочан Михайла Євсейовича, Буга Валентина Вікторовича, Брагар Сергія Анатолійовича, Попова Ігора Ілліча, Тодоренко Юрія Гавриловича, крім того Замовник в додатку один до тендерної документації вимагає обов’язкову наявність спеціалістів серед наявних працівників, які мають відповідні діючі атестаційні документи та свідоцтва Класифікаційного Товариства «Регістр судноплавства України», тоді як Приватним акціонерним товариством «Іллічівський судоремонтний завод» надано зазначене свідоцтво лише одного працівника. Відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону., 11 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Іллічівський судоремонтний завод» вимогам тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 16 Закону. За результатами аналізу питання правильності визначення предмета закупівлі, встановлено порушення вимог пункту 18 частини першої статті 1 Закону та розділу III наказу № 454. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Подано позовну заяву від 24.09.2019 про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупвлі.

2019-09-25 09:36:24

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "Сапфір"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 800 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 54 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 324 000,00 UAH


Title: Lot 1. Repair services for ship's technical equipment and hull structures of the rescue vessel "Sapfir"
Current status: Complete
Estimated total value: 10 800 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 324 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 15 липня 2019 12:33
Auction planned date: 15 липня 2019 12:33
Закінчення: 15 липня 2019 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од.
Лот 1. Послуги з ремонту суднових технічних засобів та корпусних конструкцій р/с "Сапфір"
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Доставка: , Відповідно до документації, регіони України (судноремонтні, суднобудівні підприємства Виконавця)
Дата доставки: 31 грудня 2019

Lot 1. Repair services for ship's technical equipment and hull structures of the rescue vessel "Sapfir"
CPV: 50240000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі - Кошти підприємства. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 30 % загальної ціни Договору, визначеної у п. 3.1. Договору, що складає _________ грн. (____________________ гривень _____ копійок), у т. ч. ПДВ _______ грн. (______________ гривень _____ копійок) (заповнюється Учасником, вказати цифрами та прописом), протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Акту приймання Судна у ремонт та отримання належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - Кошти підприємства. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту, з обов’язковим наданням документів, що перелічені у п. 5.9. Договору, та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 травня 2019 16:59
Додаток 6. Цінова пропозиція Лот 1.docx
29 травня 2019 16:59
Додаток 5. Проект договору Лот 1.docx
29 травня 2019 16:58
Додаток 4. Технічні вимоги Лот 1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
UA-2019-05-29-002842-ce57ab35befae40ab912d1a5783cd3491
Найменування замовника: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження замовника: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ІСРЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 липня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)
08 липня 2019 12:59
sign.p7s

Публічні документи

01 липня 2019 08:56
Ст 17 для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
Працівніки Для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
Баланс для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
12 Копія статуту .pdf

Документи

08 липня 2019 12:55
sign.p7s

Публічні документи

01 липня 2019 10:22
Повноваження.pdf
01 липня 2019 10:22
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 10:22
Технічні вимоги.pdf
01 липня 2019 10:22
Проект договору.pdf
01 липня 2019 10:22
Місце надання послуг.pdf
01 липня 2019 10:22
Захист довкілля.pdf
01 липня 2019 10:22
Свідоцтва РСУ.pdf
01 липня 2019 10:22
Письмова згода.pdf
01 липня 2019 10:22
Загальні відомості.pdf
01 липня 2019 10:22
Лист-гарантія.pdf
01 липня 2019 10:22
Відповідність ст.17.pdf
01 липня 2019 10:22
Працівники.pdf
01 липня 2019 10:21
Аналогічні договори.pdf

Документи

08 липня 2019 12:58
sign.p7s

Публічні документи

01 липня 2019 11:18
Лист-згода.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка ст.17.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка про санкції.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка про код.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка МТБ.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка довкілля.pdf
01 липня 2019 11:18
Статут Альфа Марин.pdf
01 липня 2019 11:18
Сертифікат якістю.pdf
01 липня 2019 11:18
Протокол № 3.pdf
01 липня 2019 11:18
Довідка банківська.pdf
01 липня 2019 11:18
Тех.вимоги.pdf
01 липня 2019 11:18
Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 10 800 000,00
UAH з ПДВ
10 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ІСРЗ" 10 740 000,00
UAH з ПДВ
10 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 10:22
Повноваження.pdf
01 липня 2019 10:22
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2019 10:22
Технічні вимоги.pdf
01 липня 2019 10:22
Проект договору.pdf
01 липня 2019 10:22
Місце надання послуг.pdf
01 липня 2019 10:22
Захист довкілля.pdf
01 липня 2019 10:22
Свідоцтва РСУ.pdf
01 липня 2019 10:22
Письмова згода.pdf
01 липня 2019 10:22
Загальні відомості.pdf
01 липня 2019 10:22
Лист-гарантія.pdf
01 липня 2019 10:22
Відповідність ст.17.pdf
01 липня 2019 10:22
Працівники.pdf
01 липня 2019 10:21
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 08:56
Ст 17 для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
Працівніки Для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
Баланс для Лот 1.pdf
01 липня 2019 08:56
12 Копія статуту .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ІСРЗ"
#32333962
Переможець 10 740 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ІСРЗ"
#32333962
10 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 09:34
sign.p7s укладений
31 липня 2019 09:33
Договір №122-В-19 від 30.07.2019 р..PDF укладений
31 липня 2019 09:32
sign.p7s укладений
30 жовтня 2019 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 237 132,76
UAH (в тому числі ПДВ 1 706 188,79 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку