Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-05-29-002501-c c1de0d4a36fc4a6598d6e8195aac90a0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Поратуй

+380509376890 economic.smkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05519480
Вебсайт: https://smkl1.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13
Контактна особа: Світлана Поратуй
+380509376890
economic.smkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг - згідно з договором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
двері металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. 20 років Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України в розмірі 100% загальної вартості партії отриманого Товару шляхом безготівкового банківського переказу грошей на розрахунковий рахунок Продавця, згідно отриманих накладних та рахунків. У випадку затримки оплати замовлення Покупцем, як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов'язується провести оплату поставленого Продавцем Товару протягом 3 банківських дня з моменту надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

29 травня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дитюк Андрій Васильович
#2824213859
Переможець 9 000,00
UAH
29 травня 2019 16:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 16:02
Скан копія договору двері 2210-46 9000.pdf укладений
29 травня 2019 16:01