Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючи та дезенфікуючи засоби 39830000-9 продукція для чищення
Очікувана вартість
750,00 UAH
UA-2019-05-29-002270-c 8ee2178e6a82446a9665356ecabef7e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Варламова

+380982832159 kdnz160@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №160 "ДЖЕРЕЛЬЦЕ" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26442942
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ОЛІМПІЙСЬКА, будинок 171
Контактна особа: Ганна Варламова
+380982832159
kdnz160@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Засіб для миття посуду "Сувілла"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 pct
Миючи та дезенфікуючи засоби 39830000-9 продукція для чищення Засіб для миття посуду "Сувілла"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Олімпійська,171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 10 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

29 травня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Широбоков Едуард Григорович
#1724915030
Переможець 750,00
UAH
29 травня 2019 15:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
scan ПРОТОКОЛ ТЕХ.ОШИБКИ ДЕРАТИЗАЦИЯ.pdf зміни до договору
04 червня 2019 16:38
Засіб для миття посуду.doc укладений
30 травня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущено технічну помилку у пінкті Список пропозицій, невірно визначено кількість : вказано відсотки замість потрібних каністр(або штук)
Номер договору про закупівлю: 160/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 160\1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML