Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення за адресою: м. Київ Вознесенський узвіз, будинок 22»
«Reconstruction of the non-residential building of the letter «B» with the arrangement of the attic floor and the pathologic-anatomical department at the following address: Kyiv, Ascension descent, house 22 » (DSTU B D.1.1-1: 2013 code CPV DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction).
«Reconstruction of the non-residential building of the letter «B» with the arrangement of the attic floor and the pathologic-anatomical department at the following address: Kyiv, Ascension descent, house 22 » (DSTU B D.1.1-1: 2013 code CPV DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction).
Очікувана вартість
116 000 000,00 UAH
UA-2019-05-29-002105-c ● 9a83748a12314494850bf5ee7a2c0983
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" |
Код ЄДРПОУ: | 05417590 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22 |
Контактна особа: |
Наталія Гутовец +380674474059 gutovec@bigmir.net |
Додаткові контактні особи: |
Віталій Рябущиць +380675005483 gutovec@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Scientific Institution "Center for innovative medical technologies of the national academy of sciences of Ukraine" |
National ID: | 05417590 |
Contact point: |
Natalia Hutovets +380674474059 gutovec@bigmir.net |
Additional contacts: |
Віталій Рябущиць +380675005483 gutovec@bigmir.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 116 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 580 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 580000 UAH |
Publication date: | 29 травня 2019 15:07 |
Enquiries until: | 21 червня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 116 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 580 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Строк виконання робіт з дати підписання Договору до 31.12.2020 р. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі на 2019 рік - 40 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ. На 2020 рік – 76 000 000,00 грн. в т.ч. з ПДВ, при умові затвердженого фінансування на 2020 рік
The term of execution of works from the date of signing of the Agreement by December 31, 2020. The size of the budget assigned to the budget or the expected value of the subject of purchase in 2019 - 40 000 000.00 UAH. including VAT. By 2020 - 76 000 000,00 UAH. including with VAT, subject to approved financing for 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення за адресою: м. Київ Вознесенський узвіз, будинок 22»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, Вознесенський узвіз,22-Б
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
«Reconstruction of the non-residential building of the letter «B» with the arrangement of the attic floor and the pathologic-anatomical department at the following address: Kyiv, Ascension descent, house 22 » (DSTU B D.1.1-1: 2013 code CPV DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction).
CPV: 45454000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами по мiрі виконання робiт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 11:05 |
Відомість ресурсів.rtf | |
29 травня 2019 15:07 |
Додаток № 3 тех.завдання.pdf | |
29 травня 2019 15:07 |
Стоечно- ригельний фасад.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
Фасад хирургии.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
Скляні козирьки на приямки, вхід у підвал та вхідні двері Хірургічного корпусу.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
креслення.rtf | |
29 травня 2019 15:07 |
накриття над моргом.doc | |
29 травня 2019 15:07 |
план схеми.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
Блок Морг.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
ліфт.xls | |
29 травня 2019 15:07 |
мансардні вікна.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
благоустрій .pdf | |
29 травня 2019 15:07 |
1 поверх.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
2 поверх.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
3 поверх.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
4 поверх.rar | |
29 травня 2019 15:07 |
Тендерна документація змінена.doc |
12 червня 2019 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2019 11:05 |
Відомість ресурсів.rtf
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Додаток № 3 тех.завдання.pdf
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Стоечно- ригельний фасад.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Фасад хирургии.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Скляні козирьки на приямки, вхід у підвал та вхідні двері Хірургічного корпусу.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
креслення.rtf
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
накриття над моргом.doc
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
план схеми.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Блок Морг.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
ліфт.xls
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
мансардні вікна.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
благоустрій .pdf
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
1 поверх.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
2 поверх.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
3 поверх.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
4 поверх.rar
|
|||
29 травня 2019 15:07 |
Тендерна документація змінена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 06 червня 2019 18:17
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:57
Добрий день! ТД вимагається на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати інформацію та документальне підтвердження наявності в учасника закупівлі інженера-енергетика. Чи можливо надати замість інженера енергетика інформацію та документальне підтвердження на головного енергетика, оскільки це та ж самі інженерна спеціальність але вищого рівня?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Відповідно Додатку № 1 п.2 «Довідка має містити інформацію про наявність наступних спеціалістів: інженера енергетика..». Так як головний енергетик та енергетик це фахівці однієї спеціальності, то можна надати замість інженера енергетика інформацію та документальне підтвердження на головного енергетика.
Запитання
Дата подання: 06 червня 2019 18:20
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:58
Добрий день! Просимо уточнити яка ціна даного предмету закупівлі тверда чи динамічна?
Відповідь: Ціна даного предмету закупівлі є тверда.
Про надання документів
Дата подання: 06 червня 2019 18:27
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:58
Просимо завантажити підсумкову відомість ресурсів без зазначення вартісних показників, що є обов`язковою вимогою для розрахунку ціни відповідно до п. 6.2 ДСТУ.
Відповідь: Відповідно до п. 6.2 ДСТУ про визначення вартості будівництва надається відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів або проектну документацію. Нами було надано проектну документацію. Просимо Вас провести розрахунки згідно даних виставлених на тендер.
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:56
Додаток 3 ТД містить технічні вимоги до предмета закупівлі, в абзаці 3 даного додатку зазначено, що під час роботи Підрядник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства викладених включно в наступних документах:
ДБН В.1.1-7-2002 «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;
ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві».
ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва»
На підтвердження виконання даного пункту учасник повинен надати визначені чинним законодавством документи (а саме дозвола,ліцензії, договора)
Просимо конкретизувати, які саме дозвола, ліцензії, договора мають бути надані учасником на підтвердження відповідності даному пункту ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши питання по закупівлі № UA-2019-05-29-002105-c повідомляє.
В Додатку № 1 Тендерної документації є вичерпна інформація щодо документації, яку Учасник повинен надати, а саме:
1. Копія ліцензії державної-будівельної інспекції України класу напрямку CC3.
2. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
3. Копія висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання.
4. Копія звіту про випробування електроінструменту.
5. Копія звіту про випробування та вимірювання засобів захисту та електроінструменту.
6. Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг;
7. Інформаційна довідка, щодо наявності Сертифіката ISO 9001-2015, що посвідчує систему управління якістю будівництва житлових та нежитлових будівель; виконання робіт: будівельних, електромонтажних, ізоляційних; будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, будівельних спеціалізованих; монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, кондиціювання повітря; виготовлення виробів з бетону, бетонних розчинів; виробництво інструментів та металевих виробів; будівництво доріг, автострад. На підтвердження наявності сертифікату надати його копію.
8. Копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: підйомники та колиски для підіймання працівників; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення , монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону; зварювальні (РДЕ), газополум’яні (ГЗ) роботи;
9. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
10. Копії посвідчень працівників про право виконання робіт з підвищеною небезпекою та протоколи з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час роботи з інструментом та пристроями, газополум’яних робіт.
Голова Тендерного комітету Н. Гутовець
В Додатку № 1 Тендерної документації є вичерпна інформація щодо документації, яку Учасник повинен надати, а саме:
1. Копія ліцензії державної-будівельної інспекції України класу напрямку CC3.
2. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
3. Копія висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання.
4. Копія звіту про випробування електроінструменту.
5. Копія звіту про випробування та вимірювання засобів захисту та електроінструменту.
6. Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг;
7. Інформаційна довідка, щодо наявності Сертифіката ISO 9001-2015, що посвідчує систему управління якістю будівництва житлових та нежитлових будівель; виконання робіт: будівельних, електромонтажних, ізоляційних; будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, будівельних спеціалізованих; монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, кондиціювання повітря; виготовлення виробів з бетону, бетонних розчинів; виробництво інструментів та металевих виробів; будівництво доріг, автострад. На підтвердження наявності сертифікату надати його копію.
8. Копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: підйомники та колиски для підіймання працівників; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення , монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону; зварювальні (РДЕ), газополум’яні (ГЗ) роботи;
9. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
10. Копії посвідчень працівників про право виконання робіт з підвищеною небезпекою та протоколи з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час роботи з інструментом та пристроями, газополум’яних робіт.
Голова Тендерного комітету Н. Гутовець
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-29-002105-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 10 червня 2019 17:23
Вимога про внесення змін до ТД
Вимога про внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 10:59
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу та у відповідь повідомляє наступне:
По першому питанню вимоги: Відповідно до Додатку №1 п.2.3 в тендерній документації Замовник вимагає для підтвердження інформації про наявності працівників надання учасниками «Копії медичних довідок працівників, які будуть залучені до робіт».
Згідно зі ст.169 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) власник або уповноважений ним орган зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ), працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об’єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, повинні обов’язково проходити попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є науковою установою, яка здійснює наукові дослідження у сфері охорони здоров’я, провадить освітню та інноваційну діяльність, здійснює медичне обслуговування працівників Національної академії наук України (дві поліклініки і 14 відділень стаціонару; клініко-діагностичні лабораторії) і ремонтні роботи будуть проводитися в процесі функціонування установи. Виконання робіт працівниками, які мають інфекційні захворювання може спричинити поширення інфекційних захворювань серед пацієнтів та персоналу установи. Принциповим для нас як Замовника є уникнення можливості поширення інфекційних захворювань. Саме тому ми вбачаємо своїм обов’язком під час розгляду пропозиції конкурсних торгів оглянути медичні довідки працівників, які будуть залучені до робіт.
По другому та третьому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п.3 Замовник вимагає для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надання учасником «Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору* за 2017-2019 роки, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (реставрація, капітальний ремонт). Копія договору зазначеного у довідці, а також копія документу, що підтверджує факт виконання даного договору. Лист від сертифікованого інженера з технічний нагляду щодо відсутності зауважень за аналогічним договором (копія сертифіката інженера з технічного нагляду).*Аналогічним є договір укладений за результатами електронних торгів, роботи по якому виконувались за бюджетні кошти. Учасник повинен вказати посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір.»
Замовником була вказана така вимога виключно з метою обрання переможцем Учасника, який має достатню кваліфікацію для виконання робіт. Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення є роботами, які є достатньо складними та великими за обсягами. Очікувана вартість закупівлі складає 116 000 000 грн. Замовник вбачає своїм обов’язком захистити себе від некомпетентних учасників, які мають на меті виключно отримати прибуток, які не маючи досвід не можуть гарантувати якість виконання робіт. Наявність аналогічних договорів за 2017-2019 роки, укладених за результатами електронних торгів, надасть можливість Замовнику перевірити виконання учасником аналогічних договорів в електронній системі, яка почала діяти лише з 01.08.16 р. До того ж наявність досвіду виконання аналогічних договорів за попередні більш ранні періоди не може гарантувати наявність у Учасника можливості виконати роботи на даний час.
По четвертому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п 6. Замовник вимагає «Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг».
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є установою, в якій в стаціонарних відділеннях цілодобово знаходяться тяжкохворі пацієнти. Замовник вбачає за необхідним гарантувати своїм пацієнтам, що виконання робіт їм не нашкодить. Вказуючи таку вимогу в тендерній документації Замовник усуває можливість Учасника використовувати неякісні матеріали. Відповідно санітарних норм надання сертифікатів на будівельні матеріали, вироби та конструкції, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації, затвердженого наказом Держспоживстандарту від 01.02.2005 № 28 ця вимога є обов’язковою.
По п’ятому питанню вимоги: Ваше зауваження враховане та Підсумкова відомість ресурсів буде довантажена в систему в найкоротші строки.
По шостому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 7 Замовник вимагає надання всіх документів субпідрядних організацій, які будуть залучені генеральним підрядником.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» в процесі реконструкції буде продовжувати свою роботу. За наявності значної кількості пацієнтів, ми позбавлені можливості зачинити установку на період виконання робіт та не звертати увагу на працівників та субпідрядників, які будуть виконувати роботу. Замовник фактично позбавлений можливості дочекатися поки роботи будуть виконані в повному обсязі та лише потім пред’явити вимоги та зауваження до виконавця робіт. Саме тому Замовник вбачає своїм обов’язком на початку відбору учасника, який буде виконувати роботи бути проінформованим про те, які субпідрядні організації будуть виконувати роботи та впевнитись в тому, що вони маються достатню кваліфікацію (у разі їх залучення).
По сьомому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 6 п.8 Замовник вимагає «Лист-підтвердження про відсутність учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua»
Згідно листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Саме тому Замовник просить у складі пропозиції конкурсних торгів надати листа –підтвердження, а не оригінал довідки.
ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних професійних товарів.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець
По першому питанню вимоги: Відповідно до Додатку №1 п.2.3 в тендерній документації Замовник вимагає для підтвердження інформації про наявності працівників надання учасниками «Копії медичних довідок працівників, які будуть залучені до робіт».
Згідно зі ст.169 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) власник або уповноважений ним орган зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ), працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об’єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, повинні обов’язково проходити попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є науковою установою, яка здійснює наукові дослідження у сфері охорони здоров’я, провадить освітню та інноваційну діяльність, здійснює медичне обслуговування працівників Національної академії наук України (дві поліклініки і 14 відділень стаціонару; клініко-діагностичні лабораторії) і ремонтні роботи будуть проводитися в процесі функціонування установи. Виконання робіт працівниками, які мають інфекційні захворювання може спричинити поширення інфекційних захворювань серед пацієнтів та персоналу установи. Принциповим для нас як Замовника є уникнення можливості поширення інфекційних захворювань. Саме тому ми вбачаємо своїм обов’язком під час розгляду пропозиції конкурсних торгів оглянути медичні довідки працівників, які будуть залучені до робіт.
По другому та третьому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п.3 Замовник вимагає для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надання учасником «Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору* за 2017-2019 роки, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (реставрація, капітальний ремонт). Копія договору зазначеного у довідці, а також копія документу, що підтверджує факт виконання даного договору. Лист від сертифікованого інженера з технічний нагляду щодо відсутності зауважень за аналогічним договором (копія сертифіката інженера з технічного нагляду).*Аналогічним є договір укладений за результатами електронних торгів, роботи по якому виконувались за бюджетні кошти. Учасник повинен вказати посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір.»
Замовником була вказана така вимога виключно з метою обрання переможцем Учасника, який має достатню кваліфікацію для виконання робіт. Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення є роботами, які є достатньо складними та великими за обсягами. Очікувана вартість закупівлі складає 116 000 000 грн. Замовник вбачає своїм обов’язком захистити себе від некомпетентних учасників, які мають на меті виключно отримати прибуток, які не маючи досвід не можуть гарантувати якість виконання робіт. Наявність аналогічних договорів за 2017-2019 роки, укладених за результатами електронних торгів, надасть можливість Замовнику перевірити виконання учасником аналогічних договорів в електронній системі, яка почала діяти лише з 01.08.16 р. До того ж наявність досвіду виконання аналогічних договорів за попередні більш ранні періоди не може гарантувати наявність у Учасника можливості виконати роботи на даний час.
По четвертому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п 6. Замовник вимагає «Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг».
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є установою, в якій в стаціонарних відділеннях цілодобово знаходяться тяжкохворі пацієнти. Замовник вбачає за необхідним гарантувати своїм пацієнтам, що виконання робіт їм не нашкодить. Вказуючи таку вимогу в тендерній документації Замовник усуває можливість Учасника використовувати неякісні матеріали. Відповідно санітарних норм надання сертифікатів на будівельні матеріали, вироби та конструкції, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації, затвердженого наказом Держспоживстандарту від 01.02.2005 № 28 ця вимога є обов’язковою.
По п’ятому питанню вимоги: Ваше зауваження враховане та Підсумкова відомість ресурсів буде довантажена в систему в найкоротші строки.
По шостому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 7 Замовник вимагає надання всіх документів субпідрядних організацій, які будуть залучені генеральним підрядником.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» в процесі реконструкції буде продовжувати свою роботу. За наявності значної кількості пацієнтів, ми позбавлені можливості зачинити установку на період виконання робіт та не звертати увагу на працівників та субпідрядників, які будуть виконувати роботу. Замовник фактично позбавлений можливості дочекатися поки роботи будуть виконані в повному обсязі та лише потім пред’явити вимоги та зауваження до виконавця робіт. Саме тому Замовник вбачає своїм обов’язком на початку відбору учасника, який буде виконувати роботи бути проінформованим про те, які субпідрядні організації будуть виконувати роботи та впевнитись в тому, що вони маються достатню кваліфікацію (у разі їх залучення).
По сьомому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 6 п.8 Замовник вимагає «Лист-підтвердження про відсутність учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua»
Згідно листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Саме тому Замовник просить у складі пропозиції конкурсних торгів надати листа –підтвердження, а не оригінал довідки.
ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних професійних товарів.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2019
Найменування: | Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" |
Код ЄДРПОУ: | 05417590 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК КБР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
115 003 221,83
UAH з ПДВ
|
115 003 221,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" |
115 947 316,84
UAH з ПДВ
|
115 947 316,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
115 003 221,83
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:30
|
Дод угода № 13 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:59
|
Дод угода № 12 до ВТ-70.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:13
|
Додаткова № 11 ВТ-70.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:12
|
Л. К. сист вентил.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:12
|
Л.К.пандус.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:12
|
ПВР 1 част.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:12
|
ПВР 2 част.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 11:20
|
додаткова угода №10 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 14:31
|
Дода.угода №9 БК КБР.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 13:43
|
додат угода№8 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:41
|
дод.угода №7 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 13:32
|
Додаткова № 6 ВТ- 70.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2020 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:35
|
Підсумкова відомість частина 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Зведений, договірна.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Підсумкова відомість частина 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Локальні частина 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Локальні частина 4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Локальні частина 5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Додаткова угода №5 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Локальні частина 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Локальні частина 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:59
|
Дода.до додаткової угоди № 4до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:59
|
додаткова угода №4 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 12:50
|
Договір ВТ-70-2.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 12:46
|
Договір ВТ-70- 1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:50
|
Додаток 3-4.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток 1.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток №3 частина 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток №3 частина 1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаткова № 3 ВТ-70.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток 3-3.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток 2.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2019 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2019 13:57
|
додаткова угода №2 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2019 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2019 12:54
|
додаткова угода№1 до ВТ-70.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 12:43
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Дефектні акти.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Поясн.,локальний, об.кошторис.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
протокол узгодження.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Локальні кошториси1.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Договір№70.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
05 серпня 2019 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (зміни до п.2.2 та п.3.3 договору) |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір на Роботи з технічного нагляду, відповідно експертної оцінки. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВТ-70/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір на виконнння авторського нагляду. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ВТ-70/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши п.3.1. в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди змінити розподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №9 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №10 до ВТ-70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |