Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення за адресою: м. Київ Вознесенський узвіз, будинок 22»
«Reconstruction of the non-residential building of the letter «B» with the arrangement of the attic floor and the pathologic-anatomical department at the following address: Kyiv, Ascension descent, house 22 » (DSTU B D.1.1-1: 2013 code CPV DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction).
Очікувана вартість
116 000 000,00 UAH
UA-2019-05-29-002105-c 9a83748a12314494850bf5ee7a2c0983
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Додаткові контактні особи: Віталій Рябущиць
+380675005483
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Scientific Institution "Center for innovative medical technologies of the national academy of sciences of Ukraine"
National ID: 05417590
Contact point: Natalia Hutovets
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Additional contacts: Віталій Рябущиць
+380675005483
gutovec@bigmir.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 12:41
Очікувана вартість: 116 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 580000 UAH
Publication date: 29 травня 2019 15:07
Enquiries until: 21 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 116 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 580 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Строк виконання робіт з дати підписання Договору до 31.12.2020 р. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі на 2019 рік - 40 000 000,00 грн. в тому числі ПДВ. На 2020 рік – 76 000 000,00 грн. в т.ч. з ПДВ, при умові затвердженого фінансування на 2020 рік
The term of execution of works from the date of signing of the Agreement by December 31, 2020. The size of the budget assigned to the budget or the expected value of the subject of purchase in 2019 - 40 000 000.00 UAH. including VAT. By 2020 - 76 000 000,00 UAH. including with VAT, subject to approved financing for 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення за адресою: м. Київ Вознесенський узвіз, будинок 22»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, Вознесенський узвіз,22-Б
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

«Reconstruction of the non-residential building of the letter «B» with the arrangement of the attic floor and the pathologic-anatomical department at the following address: Kyiv, Ascension descent, house 22 » (DSTU B D.1.1-1: 2013 code CPV DK 021: 2015 - 45454000-4 Reconstruction).
CPV: 45454000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами по мiрі виконання робiт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 11:05
Відомість ресурсів.rtf
29 травня 2019 15:07
Додаток № 3 тех.завдання.pdf
29 травня 2019 15:07
Стоечно- ригельний фасад.rar
29 травня 2019 15:07
Фасад хирургии.rar
29 травня 2019 15:07
Скляні козирьки на приямки, вхід у підвал та вхідні двері Хірургічного корпусу.rar
29 травня 2019 15:07
креслення.rtf
29 травня 2019 15:07
накриття над моргом.doc
29 травня 2019 15:07
план схеми.rar
29 травня 2019 15:07
Блок Морг.rar
29 травня 2019 15:07
ліфт.xls
29 травня 2019 15:07
мансардні вікна.rar
29 травня 2019 15:07
благоустрій .pdf
29 травня 2019 15:07
1 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
2 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
3 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
4 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
Тендерна документація змінена.doc
12 червня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 11:05
Відомість ресурсів.rtf
29 травня 2019 15:07
Додаток № 3 тех.завдання.pdf
29 травня 2019 15:07
Стоечно- ригельний фасад.rar
29 травня 2019 15:07
Фасад хирургии.rar
29 травня 2019 15:07
Скляні козирьки на приямки, вхід у підвал та вхідні двері Хірургічного корпусу.rar
29 травня 2019 15:07
креслення.rtf
29 травня 2019 15:07
накриття над моргом.doc
29 травня 2019 15:07
план схеми.rar
29 травня 2019 15:07
Блок Морг.rar
29 травня 2019 15:07
ліфт.xls
29 травня 2019 15:07
мансардні вікна.rar
29 травня 2019 15:07
благоустрій .pdf
29 травня 2019 15:07
1 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
2 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
3 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
4 поверх.rar
29 травня 2019 15:07
Тендерна документація змінена.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 06 червня 2019 18:17
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:57
Добрий день! ТД вимагається на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати інформацію та документальне підтвердження наявності в учасника закупівлі інженера-енергетика. Чи можливо надати замість інженера енергетика інформацію та документальне підтвердження на головного енергетика, оскільки це та ж самі інженерна спеціальність але вищого рівня?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Відповідно Додатку № 1 п.2 «Довідка має містити інформацію про наявність наступних спеціалістів: інженера енергетика..». Так як головний енергетик та енергетик це фахівці однієї спеціальності, то можна надати замість інженера енергетика інформацію та документальне підтвердження на головного енергетика.
Запитання
Дата подання: 06 червня 2019 18:20
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:58
Добрий день! Просимо уточнити яка ціна даного предмету закупівлі тверда чи динамічна?
Відповідь: Ціна даного предмету закупівлі є тверда.
Про надання документів
Дата подання: 06 червня 2019 18:27
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:58
Просимо завантажити підсумкову відомість ресурсів без зазначення вартісних показників, що є обов`язковою вимогою для розрахунку ціни відповідно до п. 6.2 ДСТУ.
Відповідь: Відповідно до п. 6.2 ДСТУ про визначення вартості будівництва надається відомість обсягів робіт з відомістю ресурсів або проектну документацію. Нами було надано проектну документацію. Просимо Вас провести розрахунки згідно даних виставлених на тендер.
Технічні вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:56
Додаток 3 ТД містить технічні вимоги до предмета закупівлі, в абзаці 3 даного додатку зазначено, що під час роботи Підрядник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства викладених включно в наступних документах: ДБН В.1.1-7-2002 «Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва»; ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві». ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» На підтвердження виконання даного пункту учасник повинен надати визначені чинним законодавством документи (а саме дозвола,ліцензії, договора) Просимо конкретизувати, які саме дозвола, ліцензії, договора мають бути надані учасником на підтвердження відповідності даному пункту ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши питання по закупівлі № UA-2019-05-29-002105-c повідомляє.
В Додатку № 1 Тендерної документації є вичерпна інформація щодо документації, яку Учасник повинен надати, а саме:
1. Копія ліцензії державної-будівельної інспекції України класу напрямку CC3.
2. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
3. Копія висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання.
4. Копія звіту про випробування електроінструменту.
5. Копія звіту про випробування та вимірювання засобів захисту та електроінструменту.
6. Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг;
7. Інформаційна довідка, щодо наявності Сертифіката ISO 9001-2015, що посвідчує систему управління якістю будівництва житлових та нежитлових будівель; виконання робіт: будівельних, електромонтажних, ізоляційних; будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, будівельних спеціалізованих; монтаж водопровідних, каналізаційних, систем опалювання, кондиціювання повітря; виготовлення виробів з бетону, бетонних розчинів; виробництво інструментів та металевих виробів; будівництво доріг, автострад. На підтвердження наявності сертифікату надати його копію.
8. Копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: підйомники та колиски для підіймання працівників; роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників; зведення , монтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, електропрогрівання бетону; зварювальні (РДЕ), газополум’яні (ГЗ) роботи;
9. Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
10. Копії посвідчень працівників про право виконання робіт з підвищеною небезпекою та протоколи з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, під час роботи з інструментом та пристроями, газополум’яних робіт.




Голова Тендерного комітету Н. Гутовець
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-002105-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 10 червня 2019 17:23
Вимога про внесення змін до ТД
Вимога про внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 10:59
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу та у відповідь повідомляє наступне:

По першому питанню вимоги: Відповідно до Додатку №1 п.2.3 в тендерній документації Замовник вимагає для підтвердження інформації про наявності працівників надання учасниками «Копії медичних довідок працівників, які будуть залучені до робіт».
Згідно зі ст.169 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) власник або уповноважений ним орган зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ), працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об’єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, повинні обов’язково проходити попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є науковою установою, яка здійснює наукові дослідження у сфері охорони здоров’я, провадить освітню та інноваційну діяльність, здійснює медичне обслуговування працівників Національної академії наук України (дві поліклініки і 14 відділень стаціонару; клініко-діагностичні лабораторії) і ремонтні роботи будуть проводитися в процесі функціонування установи. Виконання робіт працівниками, які мають інфекційні захворювання може спричинити поширення інфекційних захворювань серед пацієнтів та персоналу установи. Принциповим для нас як Замовника є уникнення можливості поширення інфекційних захворювань. Саме тому ми вбачаємо своїм обов’язком під час розгляду пропозиції конкурсних торгів оглянути медичні довідки працівників, які будуть залучені до робіт.

По другому та третьому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п.3 Замовник вимагає для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надання учасником «Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору* за 2017-2019 роки, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (реставрація, капітальний ремонт). Копія договору зазначеного у довідці, а також копія документу, що підтверджує факт виконання даного договору. Лист від сертифікованого інженера з технічний нагляду щодо відсутності зауважень за аналогічним договором (копія сертифіката інженера з технічного нагляду).*Аналогічним є договір укладений за результатами електронних торгів, роботи по якому виконувались за бюджетні кошти. Учасник повинен вказати посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір.»

Замовником була вказана така вимога виключно з метою обрання переможцем Учасника, який має достатню кваліфікацію для виконання робіт. Реконструкція нежитлового будинку літера «Б» з влаштуванням мансардного поверху та паталого-анатомічного відділення є роботами, які є достатньо складними та великими за обсягами. Очікувана вартість закупівлі складає 116 000 000 грн. Замовник вбачає своїм обов’язком захистити себе від некомпетентних учасників, які мають на меті виключно отримати прибуток, які не маючи досвід не можуть гарантувати якість виконання робіт. Наявність аналогічних договорів за 2017-2019 роки, укладених за результатами електронних торгів, надасть можливість Замовнику перевірити виконання учасником аналогічних договорів в електронній системі, яка почала діяти лише з 01.08.16 р. До того ж наявність досвіду виконання аналогічних договорів за попередні більш ранні періоди не може гарантувати наявність у Учасника можливості виконати роботи на даний час.

По четвертому питанню вимоги: Відповідно Додатку № 1 п 6. Замовник вимагає «Копії сертифікатів якості матеріальних ресурсів (згідно дефектного акту, підсумкової відомості ресурсів), строк дії яких дійсний на весь час виконання послуг».
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» є установою, в якій в стаціонарних відділеннях цілодобово знаходяться тяжкохворі пацієнти. Замовник вбачає за необхідним гарантувати своїм пацієнтам, що виконання робіт їм не нашкодить. Вказуючи таку вимогу в тендерній документації Замовник усуває можливість Учасника використовувати неякісні матеріали. Відповідно санітарних норм надання сертифікатів на будівельні матеріали, вироби та конструкції, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації, затвердженого наказом Держспоживстандарту від 01.02.2005 № 28 ця вимога є обов’язковою.
По п’ятому питанню вимоги: Ваше зауваження враховане та Підсумкова відомість ресурсів буде довантажена в систему в найкоротші строки.

По шостому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 7 Замовник вимагає надання всіх документів субпідрядних організацій, які будуть залучені генеральним підрядником.
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» в процесі реконструкції буде продовжувати свою роботу. За наявності значної кількості пацієнтів, ми позбавлені можливості зачинити установку на період виконання робіт та не звертати увагу на працівників та субпідрядників, які будуть виконувати роботу. Замовник фактично позбавлений можливості дочекатися поки роботи будуть виконані в повному обсязі та лише потім пред’явити вимоги та зауваження до виконавця робіт. Саме тому Замовник вбачає своїм обов’язком на початку відбору учасника, який буде виконувати роботи бути проінформованим про те, які субпідрядні організації будуть виконувати роботи та впевнитись в тому, що вони маються достатню кваліфікацію (у разі їх залучення).


По сьомому питанню вимоги: Відповідно до Додатку № 6 п.8 Замовник вимагає «Лист-підтвердження про відсутність учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua»

Згідно листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Саме тому Замовник просить у складі пропозиції конкурсних торгів надати листа –підтвердження, а не оригінал довідки.

ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних професійних товарів.




Голова тендерного комітету Н. Гутовець

Документи подані скаржником

Документи

12 червня 2019 10:59
протокол до вимоги №3.pdf
12 червня 2019 10:59
лист № 299.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2019
UA-2019-05-29-002105-c9a83748a12314494850bf5ee7a2c0983
Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БК КБР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 липня 2019 08:50
Електронний підпис

Публічні документи

19 липня 2019 16:51
Електронний підпис
19 липня 2019 16:47
ДОВІДКА податкова.pdf
19 липня 2019 16:47
ДОВІДКА МВД.pdf
19 липня 2019 16:47
Довідка фіз.zip
19 липня 2019 16:47
Довідка юр.zip
28 червня 2019 14:29
Електронний підпис
28 червня 2019 14:29
Електронний підпис
26 червня 2019 22:10
портал.rar
26 червня 2019 22:10
юнітехнології.rar
26 червня 2019 21:14
Гарантія БК КБР 2938.zip
26 червня 2019 21:14
40якісні, кількісні.pdf
26 червня 2019 21:14
39проект договору.pdf
26 червня 2019 21:14
38персональні дані.pdf
26 червня 2019 21:14
36використовує печатку.pdf
26 червня 2019 21:14
35гарантія.pdf
26 червня 2019 21:14
33відсутність у списку.pdf
26 червня 2019 21:14
31санкції.pdf
26 червня 2019 21:14
28Довкілля.pdf
26 червня 2019 21:14
27НДС.pdf
26 червня 2019 21:14
26Статут.pdf
26 червня 2019 21:14
24тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 21:14
23кошторис ч.2.pdf
26 червня 2019 21:14
22кошторис ч.1.pdf
26 червня 2019 21:14
21ст 17.pdf
26 червня 2019 21:14
17ISO.pdf
26 червня 2019 21:14
11Ліцензія.pdf
26 червня 2019 21:14
8медичні довідки.pdf
26 червня 2019 21:14
6штатний розпис.pdf
26 червня 2019 21:13
5довідка працівники.pdf
26 червня 2019 21:13
4Наявність АВК.pdf
26 червня 2019 21:13
1довідка обладнання.pdf

Документи

04 липня 2019 08:54
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 15:59
Електронний підпис
27 червня 2019 15:59
Електронний підпис
27 червня 2019 15:49
12259-2 Центрбуд p7s.rar
27 червня 2019 15:49
19_ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.pdf
27 червня 2019 15:49
15_Довідки_ст_17.pdf
27 червня 2019 15:49
12_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_4.pdf
27 червня 2019 15:49
11_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_3.pdf
27 червня 2019 15:49
10_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_2.pdf
27 червня 2019 15:49
9_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_1.pdf
27 червня 2019 15:49
6_ДОСВІД.pdf
27 червня 2019 15:49
5_ПРАЦІВНИКИ_частина_3.pdf
27 червня 2019 15:49
4_ПРАЦІВНИКИ_частина_2.pdf
27 червня 2019 15:49
3_ПРАЦІВНИКИ_частина_1.pdf
27 червня 2019 15:48
2_МАТ_ТЕХ_БАЗА.pdf

Конфіденційні документи

27 червня 2019 15:49
18_КОШТОРИС_частина_3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:49
17_КОШТОРИС_частина_2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:49
16_КОШТОРИС_частина_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:48
1_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Документи

04 липня 2019 08:59
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 16:24
Електронний підпис
27 червня 2019 16:22
Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
27 червня 2019 16:22
Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 16:22
Проект договору.pdf
27 червня 2019 16:22
Копія ліцензії.pdf
27 червня 2019 16:22
Копії дипломів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 115 003 221,83
UAH з ПДВ
115 003 221,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 115 947 316,84
UAH з ПДВ
115 947 316,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:51
Електронний підпис
19 липня 2019 16:47
ДОВІДКА податкова.pdf
19 липня 2019 16:47
ДОВІДКА МВД.pdf
19 липня 2019 16:47
Довідка фіз.zip
19 липня 2019 16:47
Довідка юр.zip
28 червня 2019 14:29
Електронний підпис
28 червня 2019 14:29
Електронний підпис
26 червня 2019 22:10
портал.rar
26 червня 2019 22:10
юнітехнології.rar
26 червня 2019 21:14
Гарантія БК КБР 2938.zip
26 червня 2019 21:14
40якісні, кількісні.pdf
26 червня 2019 21:14
39проект договору.pdf
26 червня 2019 21:14
38персональні дані.pdf
26 червня 2019 21:14
36використовує печатку.pdf
26 червня 2019 21:14
35гарантія.pdf
26 червня 2019 21:14
33відсутність у списку.pdf
26 червня 2019 21:14
31санкції.pdf
26 червня 2019 21:14
28Довкілля.pdf
26 червня 2019 21:14
27НДС.pdf
26 червня 2019 21:14
26Статут.pdf
26 червня 2019 21:14
24тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 21:14
23кошторис ч.2.pdf
26 червня 2019 21:14
22кошторис ч.1.pdf
26 червня 2019 21:14
21ст 17.pdf
26 червня 2019 21:14
17ISO.pdf
26 червня 2019 21:14
11Ліцензія.pdf
26 червня 2019 21:14
8медичні довідки.pdf
26 червня 2019 21:14
6штатний розпис.pdf
26 червня 2019 21:13
5довідка працівники.pdf
26 червня 2019 21:13
4Наявність АВК.pdf
26 червня 2019 21:13
1довідка обладнання.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 15:59
Електронний підпис
27 червня 2019 15:59
Електронний підпис
27 червня 2019 15:49
12259-2 Центрбуд p7s.rar
27 червня 2019 15:49
19_ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.pdf
27 червня 2019 15:49
15_Довідки_ст_17.pdf
27 червня 2019 15:49
12_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_4.pdf
27 червня 2019 15:49
11_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_3.pdf
27 червня 2019 15:49
10_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_2.pdf
27 червня 2019 15:49
9_СЕРТИФІКАТИ_ЯКОСТІ_1.pdf
27 червня 2019 15:49
6_ДОСВІД.pdf
27 червня 2019 15:49
5_ПРАЦІВНИКИ_частина_3.pdf
27 червня 2019 15:49
4_ПРАЦІВНИКИ_частина_2.pdf
27 червня 2019 15:49
3_ПРАЦІВНИКИ_частина_1.pdf
27 червня 2019 15:48
2_МАТ_ТЕХ_БАЗА.pdf

Конфіденційні документи

27 червня 2019 15:49
18_КОШТОРИС_частина_3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:49
17_КОШТОРИС_частина_2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:49
16_КОШТОРИС_частина_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

27 червня 2019 15:48
1_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

п.4 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР"
#40990651
115 003 221,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:30
Дод угода № 13 до ВТ-70.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 08:59
Дод угода № 12 до ВТ-70.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 15:13
Додаткова № 11 ВТ-70.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:12
Л. К. сист вентил.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:12
Л.К.пандус.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:12
ПВР 1 част.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:12
ПВР 2 част.PDF зміни до договору
28 жовтня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 11:20
додаткова угода №10 до ВТ-70.pdf зміни до договору
07 липня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 14:31
Дода.угода №9 БК КБР.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:43
додат угода№8 до ВТ-70.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:41
дод.угода №7 до ВТ-70.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 13:32
Додаткова № 6 ВТ- 70.PDF зміни до договору
13 листопада 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:35
Підсумкова відомість частина 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Зведений, договірна.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Підсумкова відомість частина 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Локальні частина 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Локальні частина 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Локальні частина 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Додаткова угода №5 до ВТ-70.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Локальні частина 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Локальні частина 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 12:59
Дода.до додаткової угоди № 4до ВТ-70.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:59
додаткова угода №4 до ВТ-70.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 12:50
Договір ВТ-70-2.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 12:46
Договір ВТ-70- 1.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 15:50
Додаток 3-4.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток 1.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток №3 частина 2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток №3 частина 1.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаткова № 3 ВТ-70.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток 3-3.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток 2.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Додаток №3.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 15:49
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 13:57
додаткова угода №2 до ВТ-70.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 12:54
додаткова угода№1 до ВТ-70.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 12:43
Локальні кошториси.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Дефектні акти.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Поясн.,локальний, об.кошторис.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
протокол узгодження.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Локальні кошториси1.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Договір№70.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42
Дефектний акт.pdf укладений
05 серпня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (зміни до п.2.2 та п.3.3 договору)
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір на Роботи з технічного нагляду, відповідно експертної оцінки.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-70/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір на виконнння авторського нагляду.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-70/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди внести зміни до Договору, виклавши п.3.1. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити розподіл коштів
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10 до ВТ-70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ВТ-70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML