Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2019-05-29-002069-c ● e8b4cf57372e49a58d38c85b2d785064
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 9-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 38380088 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська 2А |
Контактна особа: |
Сушко Олександр Сергійович +380443534556 9dprs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 л
Бензин 92А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Київська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
12251 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Київська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2019 14:57 |
Тендер закупівля палива 2019.pdf |
03 червня 2019 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 травня 2019 14:57 |
Тендер закупівля палива 2019.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закінчення терміну дії талонів
Дата подання: 30 травня 2019 14:53
Дата відповіді: 31 травня 2019 11:12
Насамперед зазначимо, що під талонами на пальне (або як їх ще називають — бланки-дозволи) слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони не є платіжними або розрахунковими документами, а лише засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. Зокрема, талони можуть бути різного номіналу (10 л, 20 л, 50 л тощо) і на придбання різних марок палива (А-80, А-92, А-95, газ, дизельне паливо тощо). До того ж деякі талони дозволяють отримувати пальне тільки на АЗС однієї мережі, інші ж — проводити заправку у різних операторів. Але обов’язковим для всіх талонів є наявність на них серійного та порядкового номерів (п.п. 10.3.3.1 Інструкції № 281).
Основними перевагами придбання пального за талонами є:
— фіксація цін на ПММ на момент здійснення оплати;
— можливість контролювати використання талонів;
— можливість встановлювати ліміт заправки пального;
— високий ступінь захисту талонів від підробки;
— наявність талонів на всі види пального.
При цьому головна перевага застосування талонів на ПММ полягає у тому, що зміна цін на пальне ніяк не впливає на кількість літрів, що відпускається за талонами.
Водночас слід мати на увазі, що використання талонів на пальне має і свої «мінуси»:
— Застосування талонів є вигідним тільки за постійного зростання цін на ПММ.
— Талони мають не тривалий строк придатності і часто дійсні тільки в межах одного регіону. А у випадку неотримання Покупцем Товару протягом строку дії талонів (бланків-дозволів), заміна таких бланків-дозволів з причини прострочення (протермінування) Продавцем не здійснюється, а не отриманий Покупцем Товар зараховуються Продавцем як майнова неустойка за порушення Покупцем зобов'язань, передбачених Договором.
Тому виникає питання, якщо Замовник задовільнив вимогу UA-2019-05-29-002069-c.b1 викладену потенційним учасником, то чому Додатком 1 тендерної документації встановлено наступну вимогу:
"5. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін
бланків старого зразку на бланки нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує
протягом семи робочих днів безкоштовний обмін бланків дозволів талонів рівнозначного
номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору."
Іншими словами Замовник вимагає безкоштовне та безстрокове зберігання пального на АЗС Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми не вимагаємо безстрокового зберігання пального на АЗС Учасників.
Ми вимагаємо надання палива яке буде безпосередньо проплачено та закуплено талонами (бланками-дозволів) по фіксованій ціні.
Ми вимагаємо надання палива яке буде безпосередньо проплачено та закуплено талонами (бланками-дозволів) по фіксованій ціні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-29-002069-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 30 травня 2019 13:03
Щодо тендерної документації
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-05-29-002069-c по предмету закупівлі «Бензин А-92»код 09132000-3, Дизельне паливо код 09134200-9 за ДК 021:2015) в Тендерній документації Замовника 9 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-92, дизельне паливо повинен становити не менше одного ріку з моменту поставки товару Замовнику.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання).
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути
Згорнути
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання).
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 травня 2019 13:52
Було внесено зміни до Тендерної документації, а саме в додатку 1 "Технічна специфікація" пункт (3) - було змінено вимоги щодо сроку дії талонів.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-002069-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 30 травня 2019 16:37
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 14:59
Було внесено деякі зміни щодо кваліфікаційних критеріїв в тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
374 737,44
UAH з ПДВ
|
374 737,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Валентина-2000" |
376 192,50
UAH з ПДВ
|
376 192,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНТ" |
382 072,98
UAH з ПДВ
|
381 928,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
398 214,18
UAH з ПДВ
|
382 021,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
399 972,30
UAH з ПДВ
|
382 023,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
407 883,84
UAH з ПДВ
|
385 907,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
413 158,20
UAH з ПДВ
|
395 870,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" |
417 553,50
UAH з ПДВ
|
402 609,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Переможець |
374 737,44
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 16:12
|
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 10:32
|
Договір _12.pdf | укладений |
15 липня 2019 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | неможливість купівлі 1 літра |
Номер договору про закупівлю: | 12/07/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |