Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330 ВЧ-9 Кривий Ріг
Очікувана вартість
147 474,60 UAH
UA-2019-05-29-001915-c ff00db497cb444908da73cb7e1c0a225
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 13:46
Очікувана вартість: 147 474,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330– 7 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі товару, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2019 09:52
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 09:51
ТД_265-19_нова редакція.doc
12 червня 2019 09:51
Перелік змін.docx
12 червня 2019 09:51
ТД_265-19_з закрес.даними.doc
29 травня 2019 14:41
Договір.doc
29 травня 2019 14:41
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:01
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ). На торги можуть допускатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмета закупівлі, за умови дотримання уточнених технічних вимог до необхідних прожекторів.
2). До участі в тендерній закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Запропонована учасником ціна розглядається як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ 20%. Ціни всіх учасників будуть порівнюватися системою по критерію ціна 100% з ПДВ або без ПДВ на рівних умовах.
Уточнення по предмету закупівель.
Дата подання: 30 травня 2019 09:37
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:52
Шановний Замовнику, виправте, будь ласка, назву предмета закупівель: у світильнику RADIY СЕС 24-330 використовуються не світлодіодні лампи, а світлодіодні матриці.
Відповідь: В назві предмету закупівель «Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330» дійсно більш коректним, з технічної точки зору, є назва світлодіодні матриці, але застосована загальна назва світлодіодні лампи
Вимоги до світильника
Дата подання: 30 травня 2019 14:04
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:52
Просимо надати пояснення: Яке потрібно краплення світильника : кронштейн( ліра), консольне, тросовий підвіс (крюк) ? Який повинен бути кут розсіювання світлового потоку?
Відповідь: Світильник повинен мати кріплення на опорну поверхню, за допомогою не менш ніж 4 гвинтів. Кут розсіювання світлового потоку повинен бути не менше 120°. Регулювання куту нахилу світильника повинно бути в межах не менше 135°.
вимоги до світильника
Дата подання: 31 травня 2019 13:05
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:53
Просимо надати пояснення: Яке потрібно кріплення світильника : кронштейн( ліра), консольне, тросовий підвіс (крюк) ? Який повинен бути кут розсіювання світлового потоку (120*120 або 150*150) ?
Відповідь: Світильник повинен мати кріплення на опорну поверхню, за допомогою не менш ніж 4 гвинтів. Кут розсіювання світлового потоку повинен бути не менше 120*120 °. Регулювання куту нахилу світильника повинно бути в межах не менше 135°.
Срок оплаты за поставленную продукцию
Дата подання: 04 червня 2019 14:58
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:53
Добрый день! Просим прояснить сроки оплаты за поставленную продукцию. В объявлении - не меньше 30 банковских дней с даты подписания акта приёма-передачи товара, но не раньше регистрации налоговой накладной. В Дополнении № 1 «Техническое задание» прописано, что это определяет Участник, но не меньше указанного выше срока. В проекте договора (п. 4.2) вообще стоит прочерк. На какой срок оплаты может рассчитывать победитель тендера? Возможно ли уменьшить заявленные 30 банковских дней хотя бы до 15-20?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови оплати – зазначається Учасником, але не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Статут підприємства, баланс та звіт про фінансові результати
Дата подання: 04 червня 2019 15:02
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:53
У п. 7.1 тендерної документації зазначено, що «Замовник має право з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та до укладення договору про закупівлю або безпосередньо під час укладення договору, ознайомитися з наступними документами, а саме: статутом, балансом ф.1 та ф.2 за попередній рік». Питання: яким чином Замовник планує це зробити? На майданчику в Prozorro буде розміщено додатковий запит щодо цих документів? Чи це буде окремий запит на електрону пошту переможця? Чи ці документи всі учасники повинні одразу подати у складі своїх пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та до укладення договору про закупівлю або безпосередньо під час укладення договору, ознайомитися з наступними документами, а саме: статутом, балансом ф.1 та ф.2 за попередній рік, з метою уточнення фінансової спроможності переможця. Це буде окремий запит на електрону пошту переможця.
Які документи переможня подаються?
Дата подання: 04 червня 2019 15:37
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:53
У додатку 6 пункти 3,4,5 стосуються тільки нерезидентів України. Помилки немає? Резиденти вказані документи не подають (наприклад, п.3)?
Відповідь: Помилки немає.
Банківська тендерна гарантія
Дата подання: 04 червня 2019 15:55
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:54
Шановний Замовник! Ви так детально прописали вимоги до банківської гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції у Додатку № 7, що ми не можемо зрозуміти, потрібна вона чи ні? У п. 3.3 вказано, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Поясніть, будь ласка
Відповідь: Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія на забезпечення виконання договору) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії:
– гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Банківські гарантії на забезпечення тендерної пропозиції не вимагаються.
Пролонгація документів виробника
Дата подання: 04 червня 2019 16:03
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:54
Скажіть будь ласка, про яке документальне підтвердженні пролонгації документів від виробника йде мова, якщо учасник не є виробником продукції? Сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера або договір з виробником і так повинні бути дійсними до кінця року поставки, тобто до 31.12.2019 р. Про яку пролонгацію ви кажете?
Відповідь: Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.
Технічні характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 04 червня 2019 17:00
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:54
Шановний замовник. Ознайомившись із тендерною документацією, ми так і не зрозуміли які саме світильники ви хочете придбати? Занадто мало технічних параметрів вказано: світловий потік, потужність, колірна температура. І все. У якому діапазоні напруги і температурному діапазоні вони повинні працювати? Який ресурс роботи світильників повинен бути? Ступінь захисту IP? Яким саме стандартам ДСТУ світильники повинні відповідати? Тип кривої сили світла? Тип кріплення світильників (консольний, торшерний, на стіну, на стелю). Наявність у тендерній документації інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), передбачена статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та дає можливість Замовнику отримати товар з такими властивостями, що максимально задовільнять його потребам, з врахуванням умов експлуатації та досягненню цілей проведення закупівлі. А учасникам дозволить зрозуміти, який саме продукт Вам потрібен. Судячи з того, що Ви запитуєте, та який строк гарантії Вам потрібен (1 рік), Вам цілком підходять світильники китайського виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни
З метою уникнення постачання недоброякісних світильників та досягнення найбільш ефективної та тривалої роботи обладнання надаємо уточнені технічні вимоги до продукції, яку ми хочемо отримати з урахуванням експлуатації у безпосередній близькості з коліями залізничної станції.

№ з/п Технічні вимоги Параметри
1 Експлуатування світильників при температурі навколишнього середовища від –40 °С до +50 °С
2 напруга живлення, В від 110 до 264
3 частота електричної мережі, Гц від 50 до 60
4 кліматичне виготовлення і категорія розміщення відповідно до ГОСТ 15150-69 У1
5 ступінь захисту згідно ДСТУ EN 60598-1:2015, не менше IP66
6 корельована колірна температура, К 5 000 (діапазон 4 750 – 5 350)
7 тип кривої сили світла Д(с) Косінусна
8 корисний термін експлуатації, годин., не менше 100 000
9 строк служби світильника, років, не менше 15
10 гарантія на виріб, років, не менше 5
11 стійкість до сплесків напруги до 420 В обов’язково
12 захист від блискавок, кВ до 10
13 вимоги до корпусу світильника алюмінієвий сплав АД31 або аналог, наявність ребер охолодження
14 матеріал розсіювача ударостійкий полікарбонат
15 пульсація світлового потоку, %, не більше 1
16 міцність розсіювача при ударі згідно вимог ДСТУ EN 60598-2-3:2014 ІК 08
17 стійкість до механічних навантажень та вібрації по групі М1
18 наявність сертифікату відповідності продукції, обов’язково сертифікат відповідності
19 наявність європейського сертифікату відповідності продукції, обов’язково сертифікат СЕ
20 світловий потік, Лм, не менше 56 700 (Підтвердити протоколом випробувань)
21 потужність, В, не більше 405 (Підтвердити протоколом випробувань)
22 світловіддача, лм/Вт, не менше 140 (Підтвердити протоколом випробувань)
23 коефіцієнт потужності, не менше 0,97 (Підтвердити протоколом випробувань)
24 індекс кольоропередачі, не менше 73 (Підтвердити протоколом випробувань)
25 клас захисту від ураження електричним струмом, не нижче 1
26 світильник повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 60598-1:2017;
ДСТУ EN 60598-2-3:2014;
ДСТУ EN 55015:2017;
ДСТУ EN 61547:2016;
ДСТУ EN 61000-3-2:2016;
ДСТУ EN 61000-3-3:2017
27 спосіб кріплення світильника на опорну поверхню, за допомогою не менш ніж 4 гвинтів
28 регулювання куту нахилу світильника 135°
29 рік виготовлення, не раніше 2019 р.
Гарантія
Дата подання: 04 червня 2019 17:33
Дата відповіді: 12 червня 2019 09:55
Згідно тендерної документації (Додаток № 7, розділ ІІ) та проекту договору (п. 14.1) Постачальник зобов’язаний надати забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Постачальником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору. У якому вигляді потрібен оригінал вказаної гарантії? Чи допускається його електронний вигляд з накладанням ЕЦП банку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оригінал вказаної гарантії потрібен у паперовому вигляді з мокрою печаткою банка.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-001915-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ", Код ЄДРПОУ:38852273
Дата подання: 05 липня 2019 13:28
Щодо рішення про відхилення
Пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" відхилена через невідповідність умовам тендерної документації, а саме: «Учасником надано пропозицію, яка містить цінову пропозицію в якій не зазначено виробник, країну походження продукції. Що не відповідає умовам додатку 3 тендерної документації.».
Умовами пункту 5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю № UA-2019-05-29-001915-c передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника.
Інформація стосовно виробника та країни походження зазначена в таких документах:
- Дані на товар;
- Паспорт, інструкція з монтажу на світильник;
- Гарантійний талон;
- Специфікація;
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Також виробник зазначений в Декларації, Сертифікаті відповідності, Технічних умовах та інших.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо вважати помилку, зазначену в протоколі № 40-24-1/07/19 від 04.07.2019 р формальною (несуттєвою) та акцептувати пропозицію ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" до закупівлі № UA-2019-05-29-001915-c «31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник енергозберігаючий з використанням світлодіодних ламп СЕС 24-330 ВЧ-9 Кривий Ріг)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 16:58
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка містить цінову пропозицію в якій не зазначено виробник, країну походження продукції. Що не відповідає умовам додатку 3 тендерної документації.
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУ 24" 140 280,00
UAH з ПДВ
111 999,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ" 143 052,00
UAH з ПДВ
112 000,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РУБІКОН-ЕЛЕКТРОСЕРВІС" 147 474,60
UAH з ПДВ
119 930,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 14:11
dstu_en_61000-3-2_2016.pdf
19 червня 2019 14:11
CC№2.pdf
19 червня 2019 14:11
CC№1.pdf
19 червня 2019 14:11
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 14:11
ТУ ч2.pdf
19 червня 2019 14:10
ТУ ч1.pdf
19 червня 2019 14:10
Сертифікат якості.pdf
19 червня 2019 14:10
Протокол та наказ.pdf
19 червня 2019 14:10
Протокол випробувань.pdf
19 червня 2019 14:10
Порівняльна таблиця.pdf
19 червня 2019 14:10
Паспорт світильника.pdf
19 червня 2019 14:10
Лист ТК 137.pdf
19 червня 2019 14:10
Лист про виробника.pdf
19 червня 2019 14:10
Енергоетикетка.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 61547-2016.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 61000-3-3 2017.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 60598-2-3.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 60598-1-2017 частина 3.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 60598-1-2017 частина 2.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 60598-1-2017 частина 1.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 60598-1-2017 зміна-1.pdf
19 червня 2019 14:10
ДСТУ EN 55015-2017.pdf
19 червня 2019 14:10
Договір 2 (досвід).pdf
19 червня 2019 14:10
Договір 1 (досвід).pdf
19 червня 2019 14:10
Довідка про досвід.pdf
19 червня 2019 14:10
Дані на товар.pdf
19 червня 2019 14:10
Відгук 2 (досвід).pdf
19 червня 2019 14:10
Відгук 1 (досвід).pdf

Публічні документи

19 червня 2019 16:48
sign.p7s
19 червня 2019 16:46
Технічна.rar.p7s
19 червня 2019 16:46
Технічна.rar
19 червня 2019 16:46
Кваліфікаційна.rar.p7s
19 червня 2019 16:46
Кваліфікаційна.rar
19 червня 2019 16:46
39. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 18:36
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 18:36
Умови договору.pdf
18 червня 2019 18:36
ТУ.pdf
18 червня 2019 18:36
Стаття 17.pdf
18 червня 2019 18:36
Сертифікат СЕ.pdf
18 червня 2019 18:36
Протокол власників.pdf
18 червня 2019 18:36
Протокол 09.1-4510 СЭС 24-330.pdf
18 червня 2019 18:36
Проект договору.pdf
18 червня 2019 18:36
Паспорт СЭС 24-330.pdf
18 червня 2019 18:36
Наказ про призначення.pdf
18 червня 2019 18:36
Лист-згода.pdf
18 червня 2019 18:36
Довідка про учасника.pdf
18 червня 2019 18:36
Довідка про досвід.pdf
18 червня 2019 18:36
Декларация.pdf
18 червня 2019 18:36
Дані на товар.pdf
18 червня 2019 18:36
Гарантійний талон.pdf
18 червня 2019 18:36
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2019 18:36
Виписка з ЄДРЮОФОПГО.pdf
18 червня 2019 18:36
Аналогіний договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУ 24"
#35974575
Рішення скасоване 111 999,14
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:06
ТОВ "СУ 24"
#35974575
Відхилено 111 999,14
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РАДІЙ"
#38852273
Відхилено 112 000,14
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:08
ТОВ "РУБІКОН-ЕЛЕКТРОСЕРВІС"
#42177470
Відхилено 119 930,16
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:09

Документи

05 липня 2019 09:06
sign.p7s
05 липня 2019 09:06
Протокол1.docx
05 липня 2019 09:06
відхилення 1.docx
26 червня 2019 16:42
sign.p7s
26 червня 2019 16:42
Протокол перенос.docx

Документи

05 липня 2019 09:07
sign.p7s
05 липня 2019 09:07
Протокол1.docx
05 липня 2019 09:07
відхилення 1.docx

Документи

05 липня 2019 09:08
sign.p7s
05 липня 2019 09:08
Протокол2.docx
05 липня 2019 09:08
відхилення 2.docx

Документи

05 липня 2019 09:09
sign.p7s
05 липня 2019 09:08
Протокол3.docx
05 липня 2019 09:08
ПОВ відміна.docx
05 липня 2019 09:08
відхилення 3.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 09:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку