Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання різне(Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2019-05-29-001322-c ● b3f71856a9f44404ad6750b88c5aa77f
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Марина Шаінідзе +380932599999 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 12:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 12:42 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 112 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 562,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багатофункціональні пристрої згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2019 15:35 |
Протокол змін.pdf | |
29 травня 2019 12:53 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
29 травня 2019 12:53 |
Оголошення.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 1 Пропозиція.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики комп.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 5 Перелік документів переможця.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.doc | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 7 Відомості про учасника.docx | |
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 8 Згода на обробку персональних даних.doc |
30 травня 2019 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2019 15:35 |
Протокол змін.pdf
|
|||
29 травня 2019 12:53 |
Додаток 4 Проект Договору.doc
|
|||
29 травня 2019 12:53 |
Оголошення.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 1 Пропозиція.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики комп.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 5 Перелік документів переможця.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.doc
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 7 Відомості про учасника.docx
|
|||
29 травня 2019 12:44 |
ДОДАТОК 8 Згода на обробку персональних даних.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:43
Дата відповіді: 30 травня 2019 09:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказані технічні характеристики та вимоги до предмета закупівлі з дотриманням вимог частини 3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Участь у торгах можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додавання 20%. Всі вимоги вказані в документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-29-001322-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 29 травня 2019 13:15
Дискримінаційні умови
Шановний замовник, прошу Вас скасувати дискримінаційну умову поставки товару у Додатку 2 п.6, а саме: Постачальник (його представник) має особисто бути присутнім при розвантажені та підключені пристроїв для визначення робочого стану предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 15:11
Замовник приймає пропозиції всіх Учасників (незалежно від їх територіального розташування), але вимагає присутності одного з членів Постачальника або представника Постачальника для підтвердження належного стану отриманої техніки та справності роботи багатофункціонального пристою. Вказана умова не позбавляє права Учасника брати участь у тендері та дозволяє, для дотримання вищевказаної умови, надати будь-якого представника Постачальника.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-001322-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 червня 2019 15:09
Неправомірне відхилення
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-05-29-001322-c на закупівлю «Комп'ютерне обладнання різне(Багатофункціональний пристрій)», який проходив 18.06.2019р.
Згідно протоколу відхилення №102 від 20.06.2019р. пропозицію учасника ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" було відхилено. Після відхилення вищезгаданого учасника до розгляду надійшла пропозиція ТОВ «Український папір», як наступна найбільш економічно вигідна пропозиція.
Згідно протоколу відхилення №103 від 20.06.2019р. пропозиція ТОВ «Український папір» була відхилена з наступних причин:
а) Учасником не надано висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на позиції товару, які передбачено технічними вимогами Додатку 2 Тендерної документації;
б) Згідно з вимогами Замовника, Учасник мав надати лист-згоду на обробку персональних даних. У листі, який надав Учасник, відсутня інформація про особу, яка надає згоду на обробку персональних даних, будь-які відомості: усі паспортні дані, ідентифікаційний код;
в) Згідно з вимогами тендерної документації, а саме технічними (якісними) кількісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, максимальний формат друку, запропонований Учасником, не відповідає умовам ТД.
З приводу відхилення (пункт а) повідомляємо наступне: ТОВ «Український папір» надало Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується, а саме на «Багатофункціональний пристрій HP M227fdw». Висновок міститься у складі пропозиції, у файлі «7 документи щодо сертифікації.pdf» (сторінка 11 та 12).
Що стосується пункту б, то доводимо до Вашого відома, що лист-згода на обробку персональних даних у складі пропозиції ТОВ «Український папір» оформлений згідно усіх вимог (Додаток 8 Тендерної документації Замовника) і містить у собі паспортні дані Михайленка Володимира Івановича, який є уповноваженим на підпис тендерної пропозиції (файл «26 довідки про захист персональних даних.pdf», сторінка №2).
З приводу пункту в: Максимальний формат друку (вимога Замовника – «216 х 356мм» згідно Додатку 2 Тендерної документаці), який ТОВ «Український папір» пропонує – становить «216 х 356мм», що в точності відповідає вимозі Замовника. Дана інформація підтверджена у документі «2 Технічні (якісні) кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та відповідність цим характерист.pdf», а саме на сторінці №1 «Формат друку».
Зважаючи на всі наведені вище аргументи, пропозиція компанії ТОВ «Український папір» повністю відповідає усім вимогам Тендерної документації Замовника і була відхилена неправомірно. У зв’язку з цим просимо Замовника:
1) Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ";
2) Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Український папір»;
3) Розглянути пропозицію ТОВ «Український папір» повторно.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів, так як пропозиція ТОВ «Український папір» повністю відповідає вимогам Замовника та оформлена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу відхилення №102 від 20.06.2019р. пропозицію учасника ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" було відхилено. Після відхилення вищезгаданого учасника до розгляду надійшла пропозиція ТОВ «Український папір», як наступна найбільш економічно вигідна пропозиція.
Згідно протоколу відхилення №103 від 20.06.2019р. пропозиція ТОВ «Український папір» була відхилена з наступних причин:
а) Учасником не надано висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на позиції товару, які передбачено технічними вимогами Додатку 2 Тендерної документації;
б) Згідно з вимогами Замовника, Учасник мав надати лист-згоду на обробку персональних даних. У листі, який надав Учасник, відсутня інформація про особу, яка надає згоду на обробку персональних даних, будь-які відомості: усі паспортні дані, ідентифікаційний код;
в) Згідно з вимогами тендерної документації, а саме технічними (якісними) кількісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, максимальний формат друку, запропонований Учасником, не відповідає умовам ТД.
З приводу відхилення (пункт а) повідомляємо наступне: ТОВ «Український папір» надало Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується, а саме на «Багатофункціональний пристрій HP M227fdw». Висновок міститься у складі пропозиції, у файлі «7 документи щодо сертифікації.pdf» (сторінка 11 та 12).
Що стосується пункту б, то доводимо до Вашого відома, що лист-згода на обробку персональних даних у складі пропозиції ТОВ «Український папір» оформлений згідно усіх вимог (Додаток 8 Тендерної документації Замовника) і містить у собі паспортні дані Михайленка Володимира Івановича, який є уповноваженим на підпис тендерної пропозиції (файл «26 довідки про захист персональних даних.pdf», сторінка №2).
З приводу пункту в: Максимальний формат друку (вимога Замовника – «216 х 356мм» згідно Додатку 2 Тендерної документаці), який ТОВ «Український папір» пропонує – становить «216 х 356мм», що в точності відповідає вимозі Замовника. Дана інформація підтверджена у документі «2 Технічні (якісні) кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та відповідність цим характерист.pdf», а саме на сторінці №1 «Формат друку».
Зважаючи на всі наведені вище аргументи, пропозиція компанії ТОВ «Український папір» повністю відповідає усім вимогам Тендерної документації Замовника і була відхилена неправомірно. У зв’язку з цим просимо Замовника:
1) Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ";
2) Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Український папір»;
3) Розглянути пропозицію ТОВ «Український папір» повторно.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів, так як пропозиція ТОВ «Український папір» повністю відповідає вимогам Замовника та оформлена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" |
75 451,50
UAH з ПДВ
|
75 451,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
90 849,60
UAH з ПДВ
|
90 849,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
99 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
110 700,00
UAH з ПДВ
|
110 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" #40679208 |
Відхилено |
75 451,50
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:03
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
90 849,60
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:05
|
|
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2649315878 |
Переможець |
110 700,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:06
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 червня 2019 12:23 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
24 червня 2019 12:23
|
Електронний підпис |
24 червня 2019 12:14
|
Протокол відміна торгів.pdf |