Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання різне(Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2019-05-29-001322-c b3f71856a9f44404ad6750b88c5aa77f
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 12:42
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 12:42
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:33
Очікувана вартість: 112 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 562,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональні пристрої згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерне обладнання різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:35
Протокол змін.pdf
29 травня 2019 12:53
Додаток 4 Проект Договору.doc
29 травня 2019 12:44
Додаток 4 Проект Договору.doc
29 травня 2019 12:53
Оголошення.docx
29 травня 2019 12:44
Оголошення.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 1 Пропозиція.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики комп.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 3 Кваліфікаційні критерії.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 5 Перелік документів переможця.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.doc
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 7 Відомості про учасника.docx
29 травня 2019 12:44
ДОДАТОК 8 Згода на обробку персональних даних.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:43
Дата відповіді: 30 травня 2019 09:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації вказані технічні характеристики та вимоги до предмета закупівлі з дотриманням вимог частини 3 п. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Участь у торгах можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. Загальна ціна - є остаточною, без подальшого додавання 20%. Всі вимоги вказані в документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-001322-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МАТВІЇВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3231003275
Дата подання: 29 травня 2019 13:15
Дискримінаційні умови
Шановний замовник, прошу Вас скасувати дискримінаційну умову поставки товару у Додатку 2 п.6, а саме: Постачальник (його представник) має особисто бути присутнім при розвантажені та підключені пристроїв для визначення робочого стану предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 15:11
Замовник приймає пропозиції всіх Учасників (незалежно від їх територіального розташування), але вимагає присутності одного з членів Постачальника або представника Постачальника для підтвердження належного стану отриманої техніки та справності роботи багатофункціонального пристою. Вказана умова не позбавляє права Учасника брати участь у тендері та дозволяє, для дотримання вищевказаної умови, надати будь-якого представника Постачальника.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-001322-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 червня 2019 15:09
Неправомірне відхилення
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-05-29-001322-c на закупівлю «Комп'ютерне обладнання різне(Багатофункціональний пристрій)», який проходив 18.06.2019р.
Згідно протоколу відхилення №102 від 20.06.2019р. пропозицію учасника ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" було відхилено. Після відхилення вищезгаданого учасника до розгляду надійшла пропозиція ТОВ «Український папір», як наступна найбільш економічно вигідна пропозиція.
Згідно протоколу відхилення №103 від 20.06.2019р. пропозиція ТОВ «Український папір» була відхилена з наступних причин:
а) Учасником не надано висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на позиції товару, які передбачено технічними вимогами Додатку 2 Тендерної документації;
б) Згідно з вимогами Замовника, Учасник мав надати лист-згоду на обробку персональних даних. У листі, який надав Учасник, відсутня інформація про особу, яка надає згоду на обробку персональних даних, будь-які відомості: усі паспортні дані, ідентифікаційний код;
в) Згідно з вимогами тендерної документації, а саме технічними (якісними) кількісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, максимальний формат друку, запропонований Учасником, не відповідає умовам ТД.
З приводу відхилення (пункт а) повідомляємо наступне: ТОВ «Український папір» надало Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується, а саме на «Багатофункціональний пристрій HP M227fdw». Висновок міститься у складі пропозиції, у файлі «7 документи щодо сертифікації.pdf» (сторінка 11 та 12).
Що стосується пункту б, то доводимо до Вашого відома, що лист-згода на обробку персональних даних у складі пропозиції ТОВ «Український папір» оформлений згідно усіх вимог (Додаток 8 Тендерної документації Замовника) і містить у собі паспортні дані Михайленка Володимира Івановича, який є уповноваженим на підпис тендерної пропозиції (файл «26 довідки про захист персональних даних.pdf», сторінка №2).
З приводу пункту в: Максимальний формат друку (вимога Замовника – «216 х 356мм» згідно Додатку 2 Тендерної документаці), який ТОВ «Український папір» пропонує – становить «216 х 356мм», що в точності відповідає вимозі Замовника. Дана інформація підтверджена у документі «2 Технічні (якісні) кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та відповідність цим характерист.pdf», а саме на сторінці №1 «Формат друку».
Зважаючи на всі наведені вище аргументи, пропозиція компанії ТОВ «Український папір» повністю відповідає усім вимогам Тендерної документації Замовника і була відхилена неправомірно. У зв’язку з цим просимо Замовника:
1) Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ";
2) Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Український папір»;
3) Розглянути пропозицію ТОВ «Український папір» повторно.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів, так як пропозиція ТОВ «Український папір» повністю відповідає вимогам Замовника та оформлена згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 75 451,50
UAH з ПДВ
75 451,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 90 849,60
UAH з ПДВ
90 849,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 99 900,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 110 700,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 18:25
Електронний підпис
13 червня 2019 18:23
37 Сертифікат інженера.jpg
13 червня 2019 18:23
35 Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2019 18:23
23 Авторизаційний лист.pdf
13 червня 2019 18:23
18 Висновок СЕС.pdf
13 червня 2019 18:23
13 Довідка про Учасника.pdf
13 червня 2019 18:23
12 Проект договору.pdf
13 червня 2019 18:23
9 Копія Витягу ПДВ.pdf
13 червня 2019 18:23
8 Витяг ЄДРПОУ 10.06.2019.pdf
13 червня 2019 18:23
7 Оригінал відгуку.pdf
13 червня 2019 18:23
4 Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 11:19
Електронний підпис
14 червня 2019 11:18
31 авторизаційний лист.pdf
14 червня 2019 11:17
28 аналогічний договір.pdf
14 червня 2019 11:16
6 проект договору.pdf
14 червня 2019 11:16
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 17:35
Електронний підпис
06 червня 2019 17:50
9.Статут .pdf
06 червня 2019 17:50
1.Авторизація 2019.pdf
06 червня 2019 17:48
34.Лист- гарантія.pdf
06 червня 2019 17:48
28.Додаток 1.Пропозиція.pdf
06 червня 2019 17:48
26.Довідка щодо санкцій.pdf
06 червня 2019 17:48
12.Сертифікат ISO90012015 .pdf
06 червня 2019 17:48
11.Сертифікат ISO140012015.pdf
06 червня 2019 17:48
8.Паспортні дані .pdf
06 червня 2019 17:48
2.Витяг з ЄДРПОУ завір.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 12:04
35_Супровідний лист.pdf
14 червня 2019 12:04
34__Серт Витр Матер.pdf
14 червня 2019 12:04
33__ СЦ.pdf
14 червня 2019 12:04
32__ ЕП Реестр п.pdf
14 червня 2019 12:04
31__система оподатк.pdf
14 червня 2019 12:04
30__гарантия.pdf
14 червня 2019 12:04
29__лицензия.pdf
14 червня 2019 12:04
28__Бюджетний кодекс.pdf
14 червня 2019 12:04
27__уповноваж особа.pdf
14 червня 2019 12:04
26__ ВідгукАС.pdf
14 червня 2019 12:04
25__Порядок змін.pdf
14 червня 2019 12:04
24__Статутні обмеження.pdf
14 червня 2019 12:04
23__Специфікація .pdf
14 червня 2019 12:04
22__ Пропозиція.pdf
14 червня 2019 12:04
21__Захист_довкiлля.pdf
14 червня 2019 12:04
20__ Проект Договору.pdf
14 червня 2019 12:04
19__Св-во ФОП п.pdf
14 червня 2019 12:04
18__Спец21122016.pdf
14 червня 2019 12:04
18__ Спец21122016-1.pdf
14 червня 2019 12:04
18__ Накл21122016.pdf
14 червня 2019 12:04
18__ Накл21122016-1.pdf
14 червня 2019 12:04
17_Дог21122016.pdf
14 червня 2019 12:04
17_Дог21122016-1.pdf
14 червня 2019 12:04
16__Техвимоги.pdf
14 червня 2019 12:04
15__ Гарантия 17 полн.pdf
14 червня 2019 12:04
14__Згода_з_договором.pdf
14 червня 2019 12:04
13__Предоплата.pdf
14 червня 2019 12:04
12__ Поставка товара.pdf
14 червня 2019 12:04
11__Обробка.pdf
14 червня 2019 12:04
10__ Учасник.pdf
14 червня 2019 12:04
9__Пiдпис.pdf
14 червня 2019 12:04
8__ ЕП св-во п.pdf
14 червня 2019 12:04
7__ІПН п.pdf
14 червня 2019 12:04
6__ ППП подп.pdf
14 червня 2019 12:04
5__ ВитягРеестр.pdf
14 червня 2019 12:04
4__Санкцii.pdf
14 червня 2019 12:04
3__ Квалификація .pdf
14 червня 2019 12:04
2__ Працівники.pdf
14 червня 2019 12:04
1__Мат-тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Відхилено 75 451,50
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:03
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 90 849,60
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Відхилено 99 900,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:05
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2649315878
Переможець 110 700,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:06

Документи

20 червня 2019 16:03
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

20 червня 2019 16:05
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 16:06
Електронний підпис
20 червня 2019 16:06
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2649315878
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 16:06
Електронний підпис
20 червня 2019 16:06
Протокол переможця.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 червня 2019 12:23
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
24 червня 2019 12:23
Електронний підпис
24 червня 2019 12:14
Протокол відміна торгів.pdf