Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво та облаштування притулку міського Центру для утримання безпритульних тварин по пр. Гагаріна, 358 (адміністративно-господарська будівля) згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
7 508 812,80 UAH
UA-2019-05-29-000855-b 29ae45693eb24245822571f4d15bc891
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповалова Юлія

+380577753310 pochta@animals.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
Код ЄДРПОУ: 03354431
Вебсайт: http://animals.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, ВУЛИЦЯ БАЛАШОВСЬКА, будинок 29
Контактна особа: Шаповалова Юлія
+380577753310
pochta@animals.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 14:06
Очікувана вартість: 7 508 812,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 544,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37544.06 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво та облаштування притулку міського Центру для утримання безпритульних тварин по пр. Гагаріна, 358 (адміністративно-господарська будівля) згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61031, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, 358
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА за фактично виконані роботи ЗАМОВНИК здійснює у строк до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після надходження коштів з джерела фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК "Інженер-21" 7 495 859,77
UAH з ПДВ
7 458 315,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМП СХІДБУД 7 508 003,45
UAH з ПДВ
7 470 459,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 12:08
Електронний підпис
21 червня 2019 08:30
Електронний підпис
21 червня 2019 08:25
Довідка про несудимість
19 червня 2019 16:45
Електронний підпис
13 червня 2019 12:58
Електронний підпис
13 червня 2019 11:23
Банківська гарантія.zip
13 червня 2019 11:23
Кошторис .rar
13 червня 2019 11:22
Технiка_.pdf
13 червня 2019 11:22
Статутні документи_.pdf
13 червня 2019 11:22
Проект договору_.pdf
13 червня 2019 11:22
Орендоване примiщення_.pdf
13 червня 2019 11:22
Договірна ціна_.pdf
13 червня 2019 11:22
Довідки_.pdf
13 червня 2019 11:22
Данi про працiвникiв_.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 14:16
Електронний підпис
11 червня 2019 14:08
FW- СХІДБУД гарантия.zip
11 червня 2019 14:08
Уставні документи.pdf
11 червня 2019 14:08
Аналогічні договори.pdf
11 червня 2019 14:08
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК "Інженер-21"

ТОВ БМП СХІДБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БК "Інженер-21"
#40779095
Переможець 7 458 315,70
UAH з ПДВ
20 червня 2019 17:31

Документи

20 червня 2019 17:31
Електронний підпис
20 червня 2019 17:31
Протокол от 20.06.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК "Інженер-21"
#40779095
7 458 315,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 17:31
Електронний підпис
20 червня 2019 17:31
Протокол от 20.06.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:02
ДУ6 Інженер 17.12.2020 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:53
ДУ 5 Інженер 1.12.20_ч.2 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:52
ДУ 5 Інженер 1.12.20_ч.1 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 09:35
ДУ№4 будівництво_2019 (1).pdf зміни до договору
21 лютого 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 17:03
ДУ№3 будівництво_2019 (1).pdf зміни до договору
01 серпня 2019 17:02
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 15:57
ДУ№2 будівництво_2019 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2019 15:57
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 11:30
Будівництво ДУ1_05.07.19 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2019 11:30
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 10:02
Будівництво Додатки ч2.pdf укладений
08 липня 2019 10:02
Будівництво Додатки ч1.pdf укладений
08 липня 2019 10:02
Будівництво Договір.pdf укладений
08 липня 2019 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою приведення календарного графіку виконання робіт у відповідність із запланованим обсягом фінансування Сторони вирішили Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися Розділ І. «Предмет Договору» доповнити пунктом 1.5., який викласти у наступній редакції: «1.5. Місце виконання робіт: 61031, м. Харків, пр. Гагаріна, 358.» 2. Пункт 4.1.1. викласти у наступній редакції: «4.1.1. Обсяг фінансування робіт на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 3 605 393,83 грн. (Три мільйони шістсот п’ять тисяч триста дев’яносто три гривні 83 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 600 898,97 грн. (Шістсот тисяч вісімсот дев’яносто вісім гривень 97 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися пункти 4.1.1. та 4.1.2. викласти у наступній редакції: «4.1.1. Обсяг фінансування робіт на 2019 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 3 586 726,42 грн. (Три мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч сімсот двадцять шість гривень 42 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 597 787,74 грн. (П’ятсот дев’яносто сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 74 коп.). 4.1.2. Обсяг фінансування робіт, що планується на 2020 рік складає 3 871 589,28 грн. (Три мільйони вісімсот сімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят дев’ять гривен 28 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % - 645 264,88 грн. (Шістсот сорок п’ять тисяч двісті шістдесят чотири гривні 88 коп.).» 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток №2) до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони підтверджують взяті зобов’язання на 2020 рік стосовно всіх положень Договору, зокрема – його істотних умов: «1.1. Підрядник зобов'язується, відповідно тендерної документації, своїми силами і засобами на свій ризик, виконати будівельні роботи (згідно нак. Мінфіну №333 від 12.03.2012 р.) код за ДК 021:2015 - 45210000-2 – Будівництво будівель (Будівництво та облаштування притулку міського Центру для утримання безпритульних тварин по пр. Гагаріна, 358 (адміністративно-господарська будівля) згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), у встановлений цим Договором строк відповідно до проектно-кошторисної документації, а Замовник зобов'язується передати Підряднику дозвільну документацію, проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти та оплатити виконані роботи.»; «3.1. Ціна цього Договору становить 7 458 315,70 грн. (сім мільйонів чотириста п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятнадцять гривень 70 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 1 243 052,62 грн. (один мільйон двісті сорок три тисячі п’ятдесят дві гривні 62 коп.)»; «4.1.2. Обсяг фінансування робіт, що планується на 2020 рік складає 3 871 589,28 грн. (Три мільйони вісімсот сімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень 28 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 645 264,88 грн. (Шістсот сорок п’ять тисяч двісті шістдесят чотири гривні 88 коп.).»; «19.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.12.2020 р., а, у випадку невиконання Сторонами своїх зобов’язань, передбачених Договором – діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Сторін, Розділ ХХІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти у наступній редакції: «Замовник: КП «Центр поводження з тваринами» 61037, м. Харків, вул. Балашовська, 29 р/р UA928201720344321002100059400 в Державній казначейській службі України МФО 820172 ЄДРПОУ 03354431 ІПН 033544320322 Св-во платника ПДВ № 100297677 Підрядник ТОВ «БК «Інженер-21» 61166, м. Харків, пр. Науки, 38 р/р UA163515330000026003052100952 в ПАТ КБ «Приват Банк» МФО 351533 ЄДРПОУ 40779095 ІПН 407790920306 тел/факс 0960477646»
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п. 5 і п. 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 та пунктом 20.1. Договору, Сторони домовилися про покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. У зв’язку з цим Сторони вирішили внести до Договору такі зміни: 1.1. Додаток №1 – договірна ціна, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 1.2. Додаток №3 – об’єктний кошторис, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 1.3. Додаток №4 – зведений кошторисний розрахунок, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п. 5 і п. 6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 та пунктом 20.1. Договору, Сторони домовилися про зменшення обсягів закупівлі. У зв’язку з цим Сторони вирішили внести до Договору наступні зміни: 1.1. Пункт 3.1. та підпункт 4.1.2. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 7 440 411,12 грн. (сім мільйонів чотириста сорок тисяч чотириста одинадцять гривень 12 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 1 240 068,52 грн. (один мільйон двісті сорок тисяч шістдесят вісім гривень 52 коп.)»; «4.1.2. Обсяг фінансування робіт, що планується на 2020 рік складає 3 853 684,70 грн. (Три мільйони вісімсот п’ятдесят три тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 70 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 642 280,78 грн. (Шістсот сорок дві тисячі двісті вісімдесят гривень 78 коп.).»; 1.2. Додаток №1 – договірна ціна, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 1.3. Додаток №3 – об’єктний кошторис, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 1.4. Додаток №4 – зведений кошторисний розрахунок, викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 05-07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 440 411,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 240 068,52 UAH)