Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання баків ТПВ
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000819-a 62617b6f9c3c4fd58be62e03774a4625
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 15:20
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Контейнеру для пластика – жовтного кольору з металевої сітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул Елктрометалургів 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
15 шт
Контейнеру для паперу – синього кольору з металевої сітки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул Елктрометалургів 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
54 шт
Контейнер серебристого кольору для змішаних ТВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул Елктрометалургів 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 18:01
Електронний підпис
29 травня 2019 16:59
Додаток
29 травня 2019 16:59
Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2019 17:34
Дата відповіді: 29 травня 2019 18:10
Доброго дня! Шановний Замовнику, прошу додати проект договору до тендерної документації
Відповідь: Додано
ТД Технічні вимоги
Дата подання: 31 травня 2019 12:25
Дата відповіді: 31 травня 2019 13:51
Доброго дня. В технічних вимогах не проставлено кількість контейнерів, а для сітчастих вказано колір кришки тільки жовтий?
Відповідь: Доброго дня!
П.4.3 Розділу І "Загальні положення"
Місце доставки товару: за адресою замовника по вул. Електрометалургів, 3, м. Нікополь, Дніпропетровська обл.
Доставка здійснюється за рахунок постачальника
Контейнери для збору побутових відходів мають відповідати технічним характеристикам зазначеним у Додатку 3 до документації.
- Контейнеру для пластика – жовтного кольору з металевої сітки – 15 шт;
- Контейнеру для паперу – синього кольору з металевої сітки – 15 шт,
- Контейнер серебристого кольору для змішаних ТВП – 54 шт
Технічні вимоги.
Дата подання: 03 червня 2019 09:05
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:52
Якими документами або даними користувався замовник при виборі в якості кращого рішення для збору як відсортованих відходів, так і не відсортованих, металевих контейнерів? З огляду на те, що: пластик дешевше, пластик не іржавіє, пластик не потрібно фарбувати, пластик легше, що зменшує навантаження на робочі органи сміттєвоза, таким чином знизивши вартість спорожнення. Просимо прояснити та підтвердити документально чому Замовник пішов на значно більші витрати для реалізації данного проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідності до ст 23 ЗУ «Про Публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
З огляду на наведене, прошу вказати, які саме пункти тендерної документації щодо закупівлі МЕТАЛЕВИХ баків з вивезення ТПВ мають, на Вашу думку, порушення в сфері публічних закупівель, або мають бути додатково роз’яснені Замовником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 839 952,00
UAH з ПДВ
839 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 844 938,00
UAH з ПДВ
844 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 15:10
Лист-роз'яснення.pdf
13 червня 2019 16:39
Електронний підпис
13 червня 2019 15:40
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2019 15:40
Статут.PDF
13 червня 2019 15:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 червня 2019 15:40
Паспорт Шульга С.В.pdf
13 червня 2019 15:40
Захист довкілля.pdf
13 червня 2019 15:40
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 15:13
Електронний підпис
13 червня 2019 15:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 839 952,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 11:51

Документи

19 червня 2019 11:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
839 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 11:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 16:04
підписаний контракт укладений
05 липня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 17:49
11072019172222.pdf зміни до договору
11 липня 2019 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано протокол 307/19
Номер договору про закупівлю: 291/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 291/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 839 952,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 992,00 UAH)