Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
1 400 400,00 UAH
UA-2019-05-29-000789-c f41d32c19cd348078ad944bbd16f4641
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Олена Олександрівна

380445409027
vpu25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №25 М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 02544365
Вебсайт: http://www.vpu25.org.ua/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, Старосільська, 2
Контактна особа: Назарова Олена Олександрівна
380445409027,
vpu25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:06
Очікувана вартість: 1 400 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 002,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та правління евакуацією людей - монтаж та пуско - налагоджування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Система повинна монтуватися згідно проекту, що є в наявності у Замоника.
Розташування приладу приймально-контрольного пожежного (далі ППКП) системи пожежної сигналізації та обладнання радіомоніторингу встановити в приміщенні з цілодобовим перебуванням чергового персоналу на першому або цокольному поверсі будівлі площею, що забезпечує розміщення техобладнання, пристроїв управління та чергового персоналу.
ППКП і устаткування управління встановити на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19-95.
Технічні засоби виявлення пожежі: в захищуваних приміщеннях використовуються пожежні сповіщувачі, призначені для збирання інформації про наявність ознак пожежі в приміщеннях, які контролюються. Сповіщувачі обрати з урахуванням умов експлуатації в приміщеннях, що захищаються, та вимог ДСТУ-H CEN/TS 54-14.
Пожежні сповіщувачі повинні забезпечувати надійне виявлення вогнища пожежі в конкретних приміщеннях, що захищаються, і передавати сигнал про пожежу до ППКП на ранній стадії розвитку пожежі. При виборі сповіщувачів враховувати імовірнісний характер загоряння і процес розвитку в часі основних факторів пожежі: підвищення температури, виникнення диму.
На шляхах евакуації та евакуаційних виходах необхідно встановити ручні пожежні сповіщувачі. Розташовувати сповіщувачі необхідно так, щоб відстань з будь-якої точки до найближчого ручного сповіщувача не перевищувала 30 м. Ручні сповіщувачі встановити на висоті 1,5 м від підлоги.
Розміщення пожежних сповіщувачів виконати з урахуванням вимог ДБН В.2.5.56-2014
Резерв ємності ППКП повинен бути не менше 10%.
Необхідно забезпечити формування сигналів "Пожежа" окремо по кожній зоні. Ці сигнали повинні передаватися до устаткування систем протипожежного захисту (програмно або фізично). Також передбачити сигнали для підключення системи радіомоніторингу з видаванням сигналу про пожежу на пульт централізованого спостереження. Передбачити комплекс електровимірювальних робіт.
Прокладання кабелів крізь стіни та перекриття виконати в металевій або ПВХ трубі. Учасники передбачають комплекс електровимірювальних послуг.
За ступенем забезпечення надійності електропостачання електроприймачі установок системи пожежної сигналізації передбачити за І-ою категорією згідно ПУЭ.
Система повинна функціонувати в цілодобовому режимі без права відключення.
Простори за підвісними стелями захистити системою пожежної сигналізації при висоті підвісної стелі більше 1 м або довжині/ширині більше 10 м.
При прокладанні кабельних мереж на висоті менше, ніж 2,2 м від підлоги, захистити їх від механічних ушкоджень (прокладання в кабельних каналах, лотках, гофротрубі).
Кабелі живлення системи пожежної сигналізації повинні зберігати цілісність під дією стандартного температурного режиму (далі СТР) не менше 30 хвилин.
Площа однієї зони на кожному поверсі не повинна перевищувати 1600 м2.
Якщо зона виходить за межі одного протипожежного відсіку, то межі зони повинні відповідати межам протипожежних відсіків, і площа поверху зони не повинна перевищувати 400 м2. Учасники надають документи, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Будь-які нерівності стелі (наприклад, балки), що мають висоту більш ніж 5% висоти стелі, потрібно розглядати як перегородки, і в цьому випадку треба виконувати такі вимоги:
D > 0,25(H - h): сповіщувачі встановлюють у кожному відсіку;
D < 0,25(H - h): сповіщувачі встановлюють у кожному другому відсіку;
D < 0,13(H - h): сповіщувачі встановлюють у кожному третьому відсіку,
де:
D – відстань між балками (м), що виміряна від зовнішніх сторін;
H – висота приміщення (м);
h – висота балки (м).
Монтаж виконати згідно вимог В.2.5.56-2014, ДСТУ-H CEN/TS 54-14, технічної документації заводів-виробників та чинних нормативно-правових документів.
Межею монтажу системи СПЗ є межі навчального закладу
- ОБОВ’ЯЗКОВО !ВИКОНАВЕЦЬ НАДАЄ ЕКСПЕРТНУ ОЦІНКУ на «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код -51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у Вищому професійному училищі № 25 м. Києва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, Київ, Старосільська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:16
ТД монтаж ПС та оповіщення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 червня 2019 08:52
Дата відповіді: 07 червня 2019 12:24
Для коректного реалізації системи потрібні уточнення по Специфікації згідно додатку 2 тендерної документації "Об`єм робіт на встановлення системи пожежної сигналізації": 1. вказати типорозмір і кількість яка потрібна пластикового коробу п. 14 2. вказати тип блока безперебійного живлення п.17 3 вказати який тип кабелю використовується для систем оповіщення п. 23 Сподіваємося на розуміння і швидке надання інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Уважно розглянувши Ваше питання тендерним комітетом, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації огляд об’єкту потенційними учасниками є обов’язківим. В зв’язку з чим учасник має можливість прорахувати кількість та типорозмір пластикового коробу. Щодо типу блока безперебійного живлення та кабелю системи оповіщення – для нас як замоника не принципова торгова марка, головне щоб дане обладнання та матеріали відповідали діючим нормативно-правовим актам.
Експертна оцінка
Дата подання: 06 червня 2019 10:55
Дата відповіді: 07 червня 2019 12:22
В тендерній документації передбачено: "ОБОВ’ЯЗКОВО !ВИКОНАВЕЦЬ НАДАЄ ЕКСПЕРТНУ ОЦІНКУ на «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код -51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у Вищому професійному училищі № 25 м. Києва)" Роз'язніть, що ви маєте на увазі під поняттям "ЕКСПЕРТНУ ОЦІНКУ на «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»? Експертна оцінка може надаватися на лише на проектно-кошторисну документацію (Котра як ми розуміємо у вас розроблена і є в наявності). А предметом даної закупівлі є монтаж пожежної сигналізації. Так який експертний звіт ви вимагаєте?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувиши Ваше питання повідомляємо наступне. Розрахунок вартості надання послуг здійснюється шляхом складання кошторисної документації. Для належного обгрунтування правильності запропонованих послуг ми як, Замовник бажаємо , що б переможець торгів обов’язково здійснив експертну оцінку (отримав відповідний позитивний звіт) кошторисної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000789-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 05 червня 2019 00:22
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до технічного завдання, учасники мають надати Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування ». Однак, даний сертифікат не є обовязковим для субєктів, які надають послуги з протипожежної безпеки. Окрім того, екологічність можна підтвердити відповідними сертифікатами на обладнання та матеріали. Відповідно до постанови КМУ від 6 березня 2019 р. № 182, виконання робіт протипожежного призначення відноситься до незначного ступеню ризику забруднення навколишнього середовища. Встановивши таку вимогу, замовник свідомо обмежує коло учасників. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 12:08
Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання декількох сертифікатів, а саме.
Щодо сертифікату ISO 14001. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв.
Насправді, нерідко проблема забруднення навколишнього середовища мало хвилює власників компаній. Впроваджувати систему для управління екологічною діяльністю їх можуть змусити партнери чи потенційні клієнти, відмовляючись без неї замовляти послуги. У багатьох країнах світу давно оцінили вигоди функціонування систем екологічного менеджменту, а тому для участі в тендерах часто вимагають наявності таких в компаніях-претендентах.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.
Враховуючи, що Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018, прийнятому ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, винесеного по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a) .
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000789-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 05 червня 2019 17:54
Встановлення Замовнимком дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Повідомляємо, що документація конкурсних торгів (надалі Документація) містить дискримінаційні вимоги та не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". (надалі - Закону).

1. Вимога Документації, щодо наявності сертифікатів, а саме :
1) Учасники надають документи, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010). На підтвердження чинності даного сертифікату Учасник надає звіт по аудиту та документ про результати розгляду сертифікаційного аудиту (зазначено в - Додаток 2 Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»);
2) Учасник гарантує, що надані ним послуги зі встановлення пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, про що надається Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». На підтвердження чинності даного сертифікату Учасник надає звіт по аудиту та документ про результати розгляду сертифікаційного аудиту (зазначено в - Додаток 2 Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»);
3) Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати Сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції (ДСТУ ISO 37001:2017) (зазначено в - Додаток 3 Документації «Форма тендерної пропозиції»);
Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності.
Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення";
Також, для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015, який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто даний стандарт не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації).
У тексті самого стандарту у розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування».
Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи.
Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Вимагаємо виключити з Документації ці вимоги та внести зміни. В іншому випадку будемо змушені звертатись до органів контролю за проведенням публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 12:51
Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально екологічні та безпечне послуги Замовником і було пред’явленого вимогу про надання декількох сертифікатів, а саме.
Щодо сертифікату ISO 14001. У гонитві за отриманням прибутку багато компаній використовують засоби, здатні згубно вплинути на стан навколишнього середовища. Токсичні відходи, викид шкідливих хімічних речовин в навколишнє середовище, засмічення води не можуть не позначитися як на представниках флори і фауни на прилеглій території, так і на людях, які живуть поблизу. Іноді проблема забрудненої землі та води зачіпає території, розташовані досить далеко від шкідливих виробництв. І це реальний стан справ.
Головне завдання стандарту ISO 14001 - це аналіз і перетворення виробничих процесів таким чином, щоб вони надавали мінімальний вплив на навколишнє середовище. Роботи зі створення системи екологічного управління включають в себе оцінку існуючих і потенційних екологічних аспектів, ризиків, розробку шляхів вдосконалення роботи організації для зменшення шкоди, завданої навколишньому середовищу.
Суть даних робіт полягає в тому, щоб переключитися від усунення заподіяної шкоди до його попередження, прийняття своєчасних заходів для зниження виявлених ризиків.

Щодо Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007 звертаємо увагу на наступне. На сьогоднішній день Україна займає 120 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях.
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.

Щодо Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2007
Різноманітні організації виявляють усе більшу зацікавленість у досягненні та демонструванні належних результатів у сфері гігієни та безпеки праці за рахунок управління професійними ризиками відповідно до політики й цілей у цій галузі. Вони чинять так за умов щораз більшої суворості законів, розвитку економічної політики та інших заходів, спрямованих на гігієну й безпеку праці, а також за умов зростання стурбованості зацікавлених сторін стосовно питання гігієни та безпеки праці.
Стандарти серії OHSAS, що поширюються на управління гігієною та безпекою праці, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи управління гігієною та безпекою праці, які може бути інтегровано з іншими вимогами щодо управління, та допомогти організаціям досягти цілей з гігієни й безпеки праці, а також економічних цілей.
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління гігієною та безпекою праці, щоб дати організаціям змогу сформулювати і зреалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги й інформацію про суттєві ризики під час здійснення господарської діяльності. Він призначений для застосування організаціями всіх типів і розмірів, а також у різноманітних географічних, культурних і суспільних середовищах.
Успіх системи залежить від зобов’язань, узятих на всіх рівнях і всіма підрозділами організації, особливо від зобов’язань, узятих найвищим керівництвом. Така система дає змогу організації формулювати політику в сфері гігієни та безпеки праці, встановлювати цілі та створювати процеси для досягнення задекларованих у політиці зобов’язань, виконувати необхідні дії для поліпшення її діяльності та демонструвати відповідність системи вимогам цього стандарту.
Загальна призначеність стандарту сприяти належній практиці з гігієни та безпеки праці, зважаючи на соціально-економічні потреби. Треба зазначити, що багато вимог можна розглядати одночасно або до них можна звертатися будь-коли.
Цей стандарт містить лише ті вимоги, які може бути піддано об’єктивному аудиту; стандарт не встановлює абсолютних вимог до результативності гігієни та безпеки праці, крім зобов’язань політики у сфері гігієни та безпеки праці відповідати застосовним правовим та іншим вимогам, прийнятим організацією, для запобігання травм та погіршення здоров’я й постійного поліпшення.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначених вище сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною (аналогічна позиція викладена в рішенні № 6170-р/пк-пз від 23.06.2018, прийнятому ПОСТІЙНО ДІЮЧОЮ АДМІНІСТРАТИВНОЮ КОЛЕГІЄЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, винесеного по закупівлі № UA-2018-05-25-002509-a) .
Враховуючи викладене вище, Ваша вимога не має правових підстав для задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000789-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 05 червня 2019 17:56
Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога Документації, щодо наявності гарантійного листа Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися, а саме :
У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі (зазначено в - Додаток 2 Документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»);
Як правило, закупівля обладнання та устаткування відбувається у спеціалізованих магазинах, складах і базах, і все це відбувається за допомогою налагоджених зв’язків з Постачальниками (Посередниками). І тому ми, як Покупці товару, напряму не співпрацюємо і не спілкуємося з Виробником. Відповідно яким чином і чому він має нам щось гарантувати? Максимально до кого ми можемо звернутися з проханням надати таку гарантію – це наш Постачальник, оскільки саме він здійснює відвантаження товару.
Гарантією того, що учасник торгів , це організація, що не лише може запропонувати найнижчу ціну, а і здійснити реальний монтаж системи протипожежного захисту у передбаченні договором строк є вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з чим ми повністю погоджуємося. Також під час виконання робіт можливе надання сертифікатів на обладнання, яке буде використовуватися.
Також, ще раз наголошуємо, що вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення";
Встановлюючи вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа Виробника (Імпортера) обладнання, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні відносини з Виробником (Імпоретром) обладнання..
Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання, що буде монтуватися не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства.
Вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни. В іншому випадку будемо змушені звертатись до органів контролю за проведенням публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 12:03
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. У зв’язку з виділенням значних бюджетних коштів на даний час дуже багато закладів здійснюють монтаж пожежної сигналізації, що створює певний дефіцит протипожежного обладнання на ринку. Зокрема в минулому році були дуже значні прострочення під час поставки обладнання системи мовного оповіщення єдиного українського виробника - торгової марки Веллез. У зв’язку з цим ми як Замовник бажаємо мати переможцем організацію, яка гарантовано отримає відповідне протипожежне обладнання та встановить його в строк, передбачений в договорі. Саме даним і викликана вимога до учасників надати відповідний гарантійний лист від Виробника (імпортера) обладнання.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000789-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41112700
Дата подання: 05 червня 2019 17:59
Не відповідність документації конкурсних торгів вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Повідомляємо, що документація конкурсних торгів (надалі Документація) в повному обсязі не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закону), а саме:
В Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», вказано, що «Система повинна монтуватися згідно проекту, що є в наявності у Замовника.»
В Законі чітко прописано, що «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель» (п.1 ст.14 Закону), а отже ми законно вимагаємо розміщення наявного проекту в повному обсязі через електронну систему закупівель. Після ознайомлення з наявним проектом ми погоджуємось провести огляд об’єкту, що вимагається тендерною документацією.
Вразі відмови в розміщені наявного проекту ми будемо змушені звертатись до органів контролю за проведенням публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 11:59
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» розміщено розділ ІІ «Об’єм робіт на встановлення системи пожежної сигналізації», що містить детальну інформацію про кількість обладнання для монтажу відповідної системи. Однак, на тендерну площадку не можливо викласти повністю всю інформацію, яка може виникнути під час монтажу (особливості роботи замовника, типи стін та стелі, висота стін, тощо). Саме у зв’язку із цим замовник і передбачив обов’язків огляд об’єкту потенційними учасниками - що б останні розуміли повний об’єм та можливість виконання робіт, що передбаченні тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 1 396 319,00
UAH з ПДВ
1 396 319,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 1 399 990,00
UAH з ПДВ
1 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 18:56
Електронний підпис
24 червня 2019 18:50
довідка податкова.pdf
24 червня 2019 18:50
довідка мвс.pdf
24 червня 2019 10:06
20190624-002.pdf
14 червня 2019 15:33
Електронний підпис
14 червня 2019 15:10
трудова книжка.pdf
14 червня 2019 15:10
статут.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ЕБ к.pdf
14 червня 2019 15:10
послужний список.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ПБ к.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ЕБ-1 О.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ЕБ-2 О.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ЕБ-3 О.pdf
14 червня 2019 15:10
аналогічний договір ..pdf
14 червня 2019 15:10
проект договору.pdf
14 червня 2019 15:10
витяг єдр к.pdf
14 червня 2019 15:10
тех.вимоги.pdf
14 червня 2019 15:10
локальний кошторис2.pdf
14 червня 2019 15:10
Посвідчення ЕБ-4 О.pdf
14 червня 2019 15:10
витяг єдр о.pdf
14 червня 2019 15:09
Посвідчення ПБ-1 О.pdf
14 червня 2019 15:09
якісні х-стики.pdf
14 червня 2019 15:09
Посвідчення ПБ-3 О.pdf
14 червня 2019 15:09
Посвідчення ПБ-2 О.pdf
14 червня 2019 15:09
паспорт + код 2.pdf
14 червня 2019 15:09
Посвідчення ПБ-4-О.pdf
14 червня 2019 15:09
наказ видачі ліцензії.pdf
14 червня 2019 15:09
трудовий договір 6.pdf
14 червня 2019 15:09
протокол заміри.pdf
14 червня 2019 15:09
диплом.pdf
14 червня 2019 15:09
витяг пдв копія.pdf
14 червня 2019 15:09
локальний кошторис.pdf
14 червня 2019 15:09
договірна ціна.pdf
14 червня 2019 15:09
огляд обєкта.pdf
14 червня 2019 15:09
дефектний акт2.pdf
14 червня 2019 15:09
зведений кошторис.pdf
14 червня 2019 15:09
відомості єдр.pdf
14 червня 2019 15:09
пояснювальна записка.pdf
14 червня 2019 15:09
відомості єдр к.pdf
14 червня 2019 15:09
сертифікат корупція.pdf
14 червня 2019 15:09
ліцензія пояснення.pdf
14 червня 2019 15:09
сертифікат с-ми якістю.pdf
14 червня 2019 15:09
пояснювальна записка2.pdf
14 червня 2019 15:09
ліцензія.pdf
14 червня 2019 15:09
аналог.акт.pdf
14 червня 2019 15:09
уповноважена особа.pdf
14 червня 2019 15:09
дефектний акт.pdf
14 червня 2019 15:09
обробка даних4.pdf
14 червня 2019 15:09
обробка даних3.pdf
14 червня 2019 15:09
мат-тех база.pdf
14 червня 2019 15:09
обробка даних1.pdf
14 червня 2019 15:09
обробка даних5.pdf
14 червня 2019 15:09
обробка даних2.pdf
14 червня 2019 15:09
ідентифікаційний код.pdf
14 червня 2019 15:09
відгук.pdf
14 червня 2019 15:09
наявність працівників.pdf
14 червня 2019 15:09
наказ про призначення.pdf
14 червня 2019 15:09
видаткова.pdf
14 червня 2019 15:09
невраховані витрати.pdf
14 червня 2019 15:09
бенефіціарний власник.pdf
14 червня 2019 15:09
засоби пожежогасіння.pdf
14 червня 2019 15:09
захист довкілля.pdf
14 червня 2019 15:09
відповідність оп пб еб.pdf
14 червня 2019 15:09
гарантія 1 рік.pdf
14 червня 2019 15:09
90 днів.pdf
14 червня 2019 15:09
лист виробника2.pdf
14 червня 2019 15:09
лист виробника.pdf
14 червня 2019 15:09
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 13:38
Лицензия.jpg
13 червня 2019 13:38
Витяг ПДВ Интер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 1 396 319,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 12:16

Документи

20 червня 2019 12:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
1 396 319,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 11:37
Зміни ціни.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 11:35
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 10:51
Зміни ціни.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 16:47
ДОГОВОР 04 07 ПОЖАРНА СИГНАЛІЗ.pdf зміни до договору
11 липня 2019 16:41
дог 20 НР.pdf зміни до договору
11 липня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 12:57
ДОГОВОР 20 сигнализація НР.pdf укладений
04 липня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 10:26
Додатки до ДОГ 20 пожарка.pdf укладений
04 липня 2019 10:21
Дог 20 пожарка.pdf укладений
04 липня 2019 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предмет закупівлі не співпадає із Звітом про результати проведення закупівлі : UA-2019-05-29-000789-c. Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни згідно експертоної оцінки № 23571 від 10.09.2019р.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML