Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000764-b 999ccb21c7344299b4319dbe63934b5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козаченко Віталій Іванович

+380969834424 pntl@galaxy.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді
Код ЄДРПОУ: 42135081
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, будинок 95, корпус 1
Контактна особа: Козаченко Віталій Іванович
+380969834424
pntl@galaxy.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 14:59
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивний лазерний тир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Воїнів Інтернаціоналістів,9 корпус 4 ПНТУ,4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій
1 комплекти
Комплект стендів з патріотичного виховання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Воїнів Інтернаціоналістів,9 корпус 4 ПНТУ,4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій
2 шт
Макет АКМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Воїнів Інтернаціоналістів,9 корпус 4 ПНТУ,4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 17:10
Договір_проект.docx
29 травня 2019 17:10
Документац_кабінет захист Вітчизни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДОКУМЕНТИ У ФОРМАТІ ДОК
Дата подання: 30 травня 2019 16:39
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:10
Просимо завантажити до системи Прозорро документацію про проведення закупівлі у формати док (WORD), для заповнення окремих її складових. Таких як цінова пропозиція та інше. Завантаження документів у форматі word дозволить скопіювати форму пропозиції, розмістити її на фірмовому бланку та заповнити її. А то складається враження, що ви навмисно виставили документацію у такому форматі, що неможливо скопіювати текст, за для ускладнення участі у закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час підготовки документів та проведення закупівлі Замовником дотримано вимог накпзів ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до п. 7 другого розділу даної інструкції передбачено, що інформація подається окремими файлами, які повинні мати розширення ".doc", ".docx", ".ppt", ".pptx", ".pdf, ".jpeg", ".png" та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Отже, Замовником повністю дотримано норм інструкції, обрано один із доступних форматів, який не обмежує перегляд документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000764-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 30 травня 2019 16:44
ВИМОГА 1
До складу закупівлі входить Інтерактивний лазерний тир; Комплект стендів з патріотичного виховання; Макет АКМ. У зв'язку з цим, постає питання, яке відношення до предмету закупівлі та його складових має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивні навчальні кабінети. Навчальні кабінети не є предметом закупівлі. Окрім цього, сам висновок взагалі не є обов'язковим документом. Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вимогу щодо надання висновку на інтерактивні навчальні кабінети та передбачити вимогу надання висновку на Інтерактивний лазерний тир. Оскільки саме тир є головним складовим предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 13:42
Звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що предметом даної закупівлі є: «Комплект навчального обладнання для кабінету "Захист Вітчизни"». Іншими словами, все обладнання що входить у склад закупівлі є складовою частиною саме навчального кабінету «Захист Вітчизни». Таким чином, у нас відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000764-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 30 травня 2019 16:52
ISO
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник вимагає подати: «Копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво та копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему управління якістю на виробництво комплексів інтерактивних навчальних». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 з документації для проведення торгів. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво комплексів інтерактивних навчальних та копії сертифікату ISO 14001:2015 на систему управління якістю на виробництво комплексів інтерактивних навчальних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 14:06
Під час підготовки документів та проведення закупівлі Замовником дотримано вимог наказів ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно ІІ частини п.2 даної Інструкції Замовник визначає вимоги до предмету закупівлі такваліфікаційні вимоги до Учасника
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікатів на систему управління якістю, відповідно до вимог ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підприємство постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу.
Слід зазначити, що отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг. Аналогічно можна зазначити про сертифіікат ISO 14001:2015, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Крім того, у Вашій вимозі міститься посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель»,, який втратив чинність з 01 серпня 2016 р.
Таким чином, при участі у закупівлі необхідно керуватись чинним Законом України «Про публічні закупівлі». Та Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000764-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 13 червня 2019 22:39
СКАРГА
Відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Зубець Оксани Петрівни вважаємо незаконним, а саме рішення щодо відхилення таким, що було прийнято упереджено.
Так, у складі своєї пропозиції фізична особа-підприємець Зубець Оксана Петрівна надала сертифікати ISO, засвідчені підписом та печаткою виробника, як того вимагав Замовник у документації до закупівлі. Водночас у вимогах до закупівлі не зазначалось, що відповідні сертифікати повинні бути видані організацією з оцінки відповідності. Більш того, в жодному нормативно-правовому акті не зазначено, що такі сертифікати не може надавати виробник. Не зазначив це і замовник у протоколі відхилення. Жодного нормативного (правового) обґрунтування з посилання на норми Закону Замовник у протоколі відхилення не зазначив. Тож, таке відхилення, через ненадання сертифікату ISO, яке видає організація з оцінки відповідності є явно незаконним та не обґрунтованим.
Всі інші документи фізична особа-підприємець надала в повному обсязі, із чітким дотриманням умов закупівлі.
Водночас пропозиція ТОВ «Елім», яку було визнано переможцем є такою, що суперечить умовам документації.
Так, відповідно до умов закупівлі, які наведені у Додатку № 1, учасник повинен був у складі своєї пропозиції надати Керівництво користувача. Всупереч зазначеним вимогам, ТОВ «ЕЛІМ» не надало вказаного документу. У зв’язку з цим, пропозиція ТОВ «Елім» підлягає відхиленню.
Окрім цього, відповідно до умов закупівлі, учасник повинен надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника) із зазначенням найменуванням замовника, номера тендера в системі публічних закупівель, чинні на дату подання тендерних пропозицій, на проектор та Інтерактивний стрілецький тренажер "Захисник Вітчизни". Так, у складі пропозиції ТОВ «Елім» не міститься авторизованого листа від виробника (офіційного представника) проектору, що у свою чергу, є також невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції даного учасника.
ТОВ «Елім» у складі своєї пропозиції надало авторизаційний лист від ТОВ «АВ-ПРО», у якому зазначено, що воно є виробником Інтерактивного стрілецького тренажеру «Захист Вітчизни».
Водночас у складі пропозиції ТОВ «Елім» також надало авторизаційний лист від ТОВ «Еліз Лабс», у якому зазначено, що останній є виробником комплексів інтерактивних навчальних, засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів навчальних.
А отже, незрозумілим є той факт, продукцію якого виробника пропонує ТОВ «Елім», чи воно збирається поєднати два комплекти «Захисник Вітчизни» в один. І що за якість буде у такого товару? Незрозуміло. Незрозуміло також, як ТОВ «Елім», під якого було розроблено тендерну документацію, могло припуститися таких помилок. Страшно уявити який товар це товариство поставить, якщо воно навіть не може підготувати документи для торгів, в яких замовник виписав під них документацію, ще й завантажив у PDF-форматі.
Окрім цього, ТОВ «Елім» не має жодного досвіду у постачанні комплекту «Захист Вітчизни», у постачанні інтерактивних тирів.
Тож, обравши переможцем даного учасника, замовник припустився явного порушення умов документації для проведення закупівлі. Визнання переможцем ТОВ «Елім» ймовірніше призведе до неефективного використання бюджетних коштів, оскільки учасник, який не має жодного досвіду у постачанні тирів, комплектів для кабінету «Захисник Вітчизни», ще й припускається таких ганебних помилок, повноцінно виконати договір за результатом закупівлі та поставити якісний товар не зможе.
З метою недопущення завдання шкоди бюджету, будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби, з метою ініціювання перевірки КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 16:31
Під час підготовки документів та проведення закупівлі Замовником дотримано вимог наказів ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Порядок видачі сертифікатів та суб'єктів які мають право видавати сертифікати, зокрема ISO, визначається законом України "Про стандартизацію" Вказаним Законом не передбачено можливості видачі сертифікатів "самому собі". Таким чином, доводи щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Зубець Оксани Петрівни не підтверджуються нормами чинного законодавства.
Також, відповідно до розділу 8. документації, Пропозиція учасника повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель. Всупереч зазначеній вимозі, ФОП Зубець О. П. надано пропозицію, яка містить лише загальну вартість предмету закупівлі, однак не містить вартості за одиницю (одиниці) продукції.
Решта доводів скарги є надуманими та не відповідають дійсності.
Отже, в Замовника немає жодних правових підстав для задоволення даної вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубець Оксана Петрівна 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 186 654,00
UAH з ПДВ
181 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 01:17
Електронний підпис
06 червня 2019 00:29
фото.pdf
06 червня 2019 00:29
ТУ.pdf
06 червня 2019 00:29
технічні документи.pdf
06 червня 2019 00:29
технічні документи 2.pdf
06 червня 2019 00:29
свідоцтва.pdf
06 червня 2019 00:29
пропозиція.pdf
06 червня 2019 00:29
працівники.pdf
06 червня 2019 00:29
Паспорт та ІПН.pdf
06 червня 2019 00:29
Лист партнерства.PDF
06 червня 2019 00:28
інші документи.pdf
06 червня 2019 00:28
ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf
06 червня 2019 00:28
декларація.PDF
06 червня 2019 00:28
Данні ФОП Зубець.pdf
06 червня 2019 00:28
Витяг з ЄДР.pdf
06 червня 2019 00:28
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ-1.pdf
06 червня 2019 00:28
_9001.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 10:00
Електронний підпис
05 червня 2019 10:00
ISO 9001.pdf
05 червня 2019 10:00
ISO 14001.pdf
05 червня 2019 10:00
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2019 10:00
Статут.pdf
05 червня 2019 10:00
Стаття 17.pdf
05 червня 2019 10:00
Пропозиція.pdf
05 червня 2019 10:00
Порівняльна таблиця.pdf
05 червня 2019 10:00
Паспорт директор.pdf
05 червня 2019 09:59
Наказ про призначення.pdf
05 червня 2019 09:59
Лист авторизації.pdf
05 червня 2019 09:59
Код директора.pdf
05 червня 2019 09:59
Згода на обробку даних.pdf
05 червня 2019 09:59
ДСЕЕ ІАК.pdf
05 червня 2019 09:59
Договір_проект.pdf
05 червня 2019 09:59
Довідка мтб.pdf
05 червня 2019 09:59
Гарантійні листи.pdf
05 червня 2019 09:59
Відомості.pdf
05 червня 2019 09:59
Витяг.PDF
05 червня 2019 09:59
Витяг ПДВ Елім.pdf
05 червня 2019 09:59
Витяг з протоколу.pdf
05 червня 2019 09:59
Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2019 09:59
Авторизаційний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубець Оксана Петрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубець Оксана Петрівна
#2382619383
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 181 002,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:36

Документи

12 червня 2019 16:31
Електронний підпис
12 червня 2019 16:27
повідомлення

Документи

12 червня 2019 16:36
Електронний підпис
12 червня 2019 16:33
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
181 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 16:36
Електронний підпис
12 червня 2019 16:33
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 16:30
Договір укладений
08 липня 2019 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 181 002,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 167,00 UAH)