Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
5 780,00 UAH
UA-2019-05-29-000720-b d08f6598cd554482bbbf3e558e8a2d94
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Омельчук

+380444840030 ludmila_o@ex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Республіканська клінічна лікарня МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 01981856
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Володимира Винниченка, буд. 9
Контактна особа: Людмила Омельчук
+380444840030
ludmila_o@ex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 22:00
Очікувана вартість: 5 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Картриджі для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. В. Винниченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 07:43
Дата відповіді: 30 травня 2019 12:13
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. ФОП - неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах на загальних підставах.
2. Запропонована торгова марка та модель має відповідати технічним вимогам щодо предмета закупівлі.
3. Оцінка пропозиції ФОП - неплатника ПДВ: його ціна розглядатиметься як остаточна. Ціни всіх учасників будуть порівнюватись незалежно чи є учасник платником ПДВ.
Запитання
Дата подання: 30 травня 2019 09:30
Дата відповіді: 30 травня 2019 12:55
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1., 2. Пропозиція учасника торгів має відповідати вимогам, викладеним в документах закупівлі. Оцінка пропозицій проводиться відповідно до умов, викладених у вимогах до предмета закупівлі та її учасників.Оцінка пропозицій здійснюється згідно з вимогами ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі ", п.п. 9, 10 Порядку здійснення допорогових закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 2 680,00
UAH з ПДВ
2 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 2 680,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 13:51

Документи

04 червня 2019 13:51
Рішення_19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
2 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 13:51
Рішення_19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:12
Договір_06_19 (4).pdf укладений
10 червня 2019 16:10
Договір_06_19 (2).pdf укладений
10 червня 2019 16:10
Договір_06_19.pdf укладений
10 червня 2019 16:10
Договір_06_19 (3).pdf укладений
10 червня 2019 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 680,00
UAH