Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (бланками-дозволами))
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000700-b 7bddd1ae103c438ea45651c374560eea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Пятов

+380445299479 pyatov_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 05907124
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
Контактна особа: Сергій Володимирович Пятов
+380445299479
pyatov_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:25
Очікувана вартість: 3 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
Нафта і дистиляти (бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (бланками-дозволами))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська область, Київ, вул. Євгена Коновальця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Форма оплати – безготівковий розрахунок. 2. Розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 30 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. 3. Розрахунок за поставлені бланк-дозволи здійснюється Замовником у гривнях, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. 4. Розрахунки здійснюється за фактично отримані бланк-дозволи на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:09
Перелік змін.pdf
07 червня 2019 14:09
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти (09130000-9) із змінами.doc
07 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:09
Перелік змін.pdf
07 червня 2019 14:09
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти (09130000-9) із змінами.doc
29 травня 2019 16:52
Тендерна_документація_Нафта і дистиляти (09130000-9).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000700-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 04 червня 2019 09:34
щодо дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі №UA-2019-05-29-000700-b по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (бланками-дозволами)) в Тендерній документації Замовника Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-95, повинен становити не менше ніж рік з моменту поставки товару Замовнику.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання.
Окрім того, варто зауважити, що однією із вимог Замовника є наявність в учасника торгів не менше 300 АЗС. Дана умова також являється дискримінаційною, оскільки досить таки обмежене коло потенційних учасників має настільки розгалужену мережу АЗС по Україні. Тому в даному випадку Замовник, встановлюючи цей критерій обмежує переважну більшість потенційний учасників прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Отже, можна зробити висновок, що Умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу іншим учасникам, що є грубим порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципами недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що становленні ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАПОЛЯГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року, а також здійснити коригування щодо кількості АЗС, розширивши цим коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 14:12
Доброго дня.
Шановний учаснику!

1. Відповідно до п. 2.1. «Положення про Автобазу Управління справами Апарату Верховної Ради України» (далі – Положення), затвердженого розпорядженням по Управлінню справами Апарату Верховної Ради України від 21.06.2016р. № 65, – основною метою створення Автобази є автотранспортне обслуговування діяльності Верховної Ради України, її Апарату, народних депутатів України, комітетів, депутатських фракцій та груп, а також парламентських делегацій, що прибувають із-за кордону на запрошення Верховної Ради України з офіційними і робочими візитами, інших протокольних заходів.
Відповідно до мети, передбаченої п. 2.1. цього Положення, основним завданням Автобази є забезпечення потреб Верховної Ради України та створених нею структур якісним і безпечним транспортним обслуговуванням (п. 2.2. Положення).
Слід зауважити, що зазначене вище обслуговування надається не лише в межах міста Києва. Значна кількість транспортних засобів Автобази постійно перебувають в русі усією територією України.
З огляду на викладене вище, для виконання покладених на Автобазу завдань, транспортні засоби Автобази повинні бути забезпечені можливістю здійснення заправки автомобіля по бланкам-дозволам у будь-якому регіоні Україні. Наявність розгалуженої мережі АЗС у всіх регіонах України дозволяє Автобазі не лише забезпечити відповідну економію бюджетних коштів, але й своєчасно виконати поставлені завдання. Зокрема, наявність розгалуженої мережі АЗС дасть змогу Замовнику зменшити час та витрати пального на проїзд до конкретної АЗС з метою отримання пального.
Більш того, умовами тендерної документації передбачена можливість подання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції гарантійних листів від власників вказаних АЗС на підтвердження відпуску пального в їх мережі АЗС по універсальним бланкам-дозволам Учасника (п.п. 7.3-7.4. Додатку 1 до Тендерної документації).
Отже, з метою прийняття участі в процедурі закупівлі, Учасник може надати документи на підтвердження відпуску пального як на власних АЗС так і на АЗС підприємств партнерів.
Таким чином, Ваші доводи в частині наявності дискримінаційної вимоги в тендерній документації Замовника щодо кількості АЗС на яких буде забезпечено відпуск пального, - є необґрунтованими та безпідставними.

2. Ваша вимога в частині тривалості терміну дії бланків-дозволів вмотивована посиланням на норми Бюджетного кодексу України.
Поряд з тим, бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду.
Бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження.
Бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету.
При цьому, тендерна документація Замовника не містить жодних умов, котрі суперечили б положенням даного кодексу в частині взяття бюджетного зобов'язання чи здійснення витрат бюджету (здійснення платежів).
Крім того, Бюджетним кодексом України регулюються відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства, і питання відповідальності за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правові засади утворення та погашення державного і місцевого боргу.
Таким чином, питання тривалості терміну дії бланків-дозволів, котрі плануються до придбання за бюджетні кошти за результатом проведення відповідної процедури закупівлі, - не регулюються Бюджетним кодексом України, взагалі.
Разом з тим, пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; посилання на стандартні характеристики, вимоги, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються.
Отже, Ваші доводи в частині наявності дискримінаційної вимоги в тендерній документації Замовника в частині тривалості терміну дії бланків-дозволів, – є необґрунтованими та безпідставними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-29-000700-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 04 липня 2019 15:03
скарга
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, предмет закупівлі: UA-2019-05-29-000700-b ● 7bddd1ae103c438ea45651c374560eea код ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (бланками-дозволами)) (надалі – Процедура закупівлі) найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Автобаза Управління справами Апарату Верховної Ради України (надалі – Замовник) ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (надалі – ТОВ «ВОГ КАРД», суб'єкт оскарження); ідентифікаційний код юридичної особи: 42264086; місцезнаходження: 43010, місто Луцьк, вул. Кременецька, 38 Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати ТОВ «ВОГ КАРД» приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ВОГ КАРД» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція ТОВ «ВОГ КАРД» не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «ВОГ КАРД» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету учасника Процедури закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ" було визначено переможцем Процедури закупівлі та Замовник вирішив укласти договір із зазначеним учасником. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ" та його тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, зокрема, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація) умовам. Зокрема, слід звернути увагу на наступне. Пунктом 1, розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема: 1) інформацією про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження, наведено в Додатку 1 та Додатку 2 до Документації та пункті 5 цього розділу Документації). Пунктом 5, розділу І, Додатку 1 тендерної документації передбачено надання Учасником у складі пропозиції довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям: - довідку (у довільній формі; Зразок № 1), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та яка повинна свідчити про те, що учасник має власне/орендоване обладнання та необхідну матеріально-технічну базу, яке необхідне для поставки товару, що є предметом даної закупівлі. У разі, якщо матеріально-технічну базу та обладнання Учасник використовує на правах оренди/суборенди, він повинен надати документальне підтвердження прав користування з терміном дії не менше ніж до кінця 2019 року. Учасником у складі пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вих. №99 від 11.06.2019 року, в якій сам Учасник зазначає, що використовує обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для постачання товару, отримує від інших фізичних/юридичних осіб роботи чи послуги, необхідні для постачання товару, зокрема і використовує у своїй діяльності орендоване приміщення за адресою: 04070, Україна, м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 15-17/18. При цьому, учасником не надано у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження прав користування приміщенням за адресою: 04070, Україна, м. Київ, вул. Набережно-Хрещатицька, 15-17/18, чим порушено вимогу п. 5, розділу І, Додатку 1 тендерної документації. Крім того, у п. 5 Приміток, Додатку 1 до тендерної документації, Замовником визначено, що недотримання учасником переліку та форм витребуваних документів чи вимог документації в частині дати їх складання буде розцінено замовником як невідповідність тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації та стане підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Враховуючи зазначене вище, ПП "ОККО КОНТРАКТ" не виконало вищенаведені умови Документації, у зв’язку з чим Пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 30 Закону. Не відхиливши Пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ", Замовник порушив вищевказані норми Закону. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб'єкта оскарження Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ", та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: невизначення ТОВ «ВОГ КАРД» переможцем Процедури закупівлі) порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ВОГ КАРД». Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ", яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає: 1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі; 2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити ПП "ОККО КОНТРАКТ". Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ВОГ КАРД», зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua. з повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги, Представник за довіреністю Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» _______________ (Берест І.О.)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2019 09:25
рішення від 08.07.2019 № 9029.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 09:25
рішення від 25.07.2019 № 10093.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 19:43

Документи подані скаржником

04 липня 2019 14:59
скарга.doc
04 липня 2019 14:59
платіжне доручення.pdf
04 липня 2019 14:59
скарга 700-b.pdf
04 липня 2019 14:59
Протокол_№81.pdf

Документи подані замовником

11 липня 2019 16:27
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 100 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 114 000,00
UAH з ПДВ
3 114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 10:53
довідка, цінова.pdf
25 червня 2019 10:40
МВС_Кучабська.pdf
14 червня 2019 14:10
Електронний підпис
14 червня 2019 12:20
Довіреність_Малов Д.М..pdf
14 червня 2019 12:20
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
14 червня 2019 12:20
banking_licence_ПУМБ.pdf
14 червня 2019 12:20
93 600 UAH_Гарантія.pdf.p7s.p7s
14 червня 2019 12:20
93 600 UAH_Гарантія.pdf
13 червня 2019 17:29
Декларация АИ-95.doc.pdf
13 червня 2019 17:29
Відгук Укрпошта.pdf
13 червня 2019 17:29
Відгук Енергоатом.pdf
13 червня 2019 17:29
Витяг_06.06.pdf
13 червня 2019 17:29
Витяг ЄДР 06.06.2019.pdf
13 червня 2019 17:29
Аваль ОК заб.pdf
13 червня 2019 17:29
Аваль ОК заб 06.06.pdf
13 червня 2019 17:29
20л А95.pdf
13 червня 2019 17:29
10л А95.pdf
13 червня 2019 17:25
Договір ОК-ОБК.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 14:19
Електронний підпис
14 червня 2019 14:18
Протокол РБ. Хейло Г.М..pdf
14 червня 2019 14:18
Гарантія UA-2019-05-29-000700-b.zip
14 червня 2019 14:18
Наказ. Хейло Г.М..pdf
14 червня 2019 14:18
Гарантія UA-2019-05-29-000700-b.pdf
14 червня 2019 14:18
Статут.pdf
14 червня 2019 14:18
лист відгук жд.pdf
14 червня 2019 14:18
Протокол загал зборів.pdf
14 червня 2019 14:18
Довідка банк.pdf
14 червня 2019 14:18
Опис ВК.pdf
14 червня 2019 14:18
паспорт берест (2).pdf
14 червня 2019 14:18
копія паспорту Йоржик.pdf
14 червня 2019 14:18
протокол 19 09 18.pdf
14 червня 2019 14:18
копія паспорту Берест.pdf
14 червня 2019 14:18
гарантійний лист.pdf
14 червня 2019 14:18
довіренність.pdf
14 червня 2019 14:18
Наказ Йоржик Ю.В..pdf
14 червня 2019 14:18
іпн Берест.pdf
14 червня 2019 14:17
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
14 червня 2019 14:17
технічна частина.pdf
14 червня 2019 14:17
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 100 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 14:36

Документи

24 червня 2019 14:36
Електронний підпис
24 червня 2019 14:35
Протокол_№81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 14:36
Електронний підпис
24 червня 2019 14:35
Протокол_№81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:49
Договір_№78.pdf укладений
05 серпня 2019 16:22
Сторінка_6_Договору_№78.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 15:34
Додаткова_угода_№1_до_Договору_№78.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 15:18
Договір_№78.pdf укладений
05 серпня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару, шляхом укладення Додаткової угоди №1.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випарвлення у файлі "Договір_№78.pdf" - перезавантаження сторінки 6 Договору №78 від 05.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 096 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 516 000,00 UAH)