Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Очікувана вартість
8 990 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000674-c c4173de9740641e2a10997c5f115aa89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андропкін Микола

380678593151 seisupc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41798218
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вулиця Прорізна, будинок 2
Контактна особа: Андропкін Микола
380678593151
seisupc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Учасником процедури закупівлі було обрано ТОВ «ІНТЕРКОЛОР-УКРАЇНА», так як вищевказана закупівля послуг, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, у зв’язку з тим, що ТОВ «ІНТЕРКОЛОР-УКРАЇНА» належать авторські майнові права на Літературний твір «Положення про всеукраїнський відкритий фестиваль української музики «Твоя Країна fest»» (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір від 06 липня 2018р. № 80016) та майнові права на малюнок «Дизайн-макет логотипу всеукраїнського відкритого фестивалю української музики «Твоя Країна fest» по договору від 2.04.2018 № 02/04-2018 (Рішення Міністерства економічного розвитку і торгівлі Україна від 06.07.2018 №3943).
Також зазначено, що згідно ч. 3 ст. 11 Закону функціями тендерного комітету є в тому числі планування закупівлі, здійснення вибору процедури закупівлі, проведення процедури закупівлі.
Отже, за таких обставин, тендерний комітет вирішив: розпочати переговорну процедуру по закупівлі Послуг з організації та проведення всеукраїнського відкритого фестивалю української музики «Твоя Країна fest» у 2019 р. та опублікувати на веб-порталі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ІНТЕРКОЛОР-УКРАЇНА».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 11:12
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації та проведення всеукраїнського відкритого фестивалю української музики «Твоя Країна fest» у 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги з організації та проведення всеукраїнського відкритого фестивалю української музики «Твоя Країна fest» у 2019 р.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Тендерна документація

29 травня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:03
Протокол.pdf
29 травня 2019 11:03
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРКОЛОР-УКРАЇНА»
#14325444
Переможець 8 990 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 11:12

Документи

29 травня 2019 11:09
Електронний підпис
29 травня 2019 11:09
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 11:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРКОЛОР-УКРАЇНА»
#14325444
8 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 11:09
Електронний підпис
29 травня 2019 11:09
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 14:48
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 червня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 16:14
Договір.pdf укладений
10 червня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 10/06/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/06/19-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 990 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 498 333,33 UAH)