Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері містобудування (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000665-c 377fb70cf3d44795859a472910c8ee1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Віктор Іванович

+380459438517 vala04594@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княжицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363892
Місцезнаходження: 07455, Україна , Київська обл., село Княжичі, Київська область, Броварський р-он село Княжичі, вул. Слави,9
Контактна особа: Петренко Віктор Іванович
+380459438517
vala04594@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:42
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07455, Україна, Київська область, Княжичі, Слави, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:39
ТД_ген планЗміни.doc
18 червня 2019 15:39
Перелік змін.docx
18 червня 2019 15:39
Додаток 3_Зміни.docx
29 травня 2019 10:50
ТД_ген план.doc
29 травня 2019 10:50
Додаток 5.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 4.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 3.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 2.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 1.docx
18 червня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:39
ТД_ген планЗміни.doc
18 червня 2019 15:39
Перелік змін.docx
18 червня 2019 15:39
Додаток 3_Зміни.docx
29 травня 2019 10:50
ТД_ген план.doc
29 травня 2019 10:50
Додаток 5.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 4.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 3.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 2.docx
29 травня 2019 10:50
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 29 травня 2019 11:19
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:19
Згідно ТЗ, Існуюча чисельність населення - 5942 чол., Проектна чисельність населення - 36000 чол., при цьому, територія яку планується ввести в межі населеного пункту складає 0 га. За рахунок чого планується збільшення населення в понад 6 разів ?
Відповідь: В ГП відповідно рішення Княжицької сільської ради № 674 від 27.04.2018 року (п.2 ТЗ) вносяться зміни в попередний ГП тому площа 0 га, збільшення чисельності населення планується за рахунок додаткових площ, які були враховані у попередньому ГП
щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 30 травня 2019 12:44
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:22
Просимо виключити із тексту тендерної документації, а саме п. 2 Додатку № 4 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників такими критеріям» вимогу щодо наявності в Учасника сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності. Вказану вимогу мотивуємо тим, що згідно п. 12 ст.17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» експертизі містобудівної документації підлягають виключно генеральні плани міст. Тобто розроблений Генеральний план с. Княжичі Броварського району Київської області не проходитиме експертизу містобудівної документації. Крім того, відповідно до абз.4 п.3 Порядку проведення експертизи містобудівної документації, затвердженого Постановою КМУ від 25.05.2011 № 548 експертною організацією (експертом) не може бути розробник відповідної містобудівної документації. З огляду на зазначене, вбачаємо порушення вимог ст.. 42 Конституції України, згідно якої не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція; пунктів 1,.5,6,7 частини 2 ст. 6 , ч.2 ст. 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції»; принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників і добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» від 18.12.2017 № 687-XIV ст.7 проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» існує перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, тобто предмет закупівлі підпадає під зазначений перелік.
Відповідно до роз’яснення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.01.2017 № 8/17-113-17 до наказу №554 в Україні здійснюється професійна атестація архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів.
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 N 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» п. 4.1. визначено, що рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада. Пунктом 4.5. даного наказу передбачено що генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 22.05.2019 № 3038-VI визначено, що містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
Згідно визначення «Насе́лений пу́нкт — населене місце (оселище, селище, поселення), первинна одиниця розселення людей у межах однієї забудованої земельної межі (городище (град), місто, містечко, селище міського типу, село, селище, хутір, станиця та ін.). Входять в міські чи сільські поселення». Тобто підлягають усі території України.
Відповідно до постанови КМУ від 25.05.2011 № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» містобудівна документація підлягає експертизі тільки на міста, а містобудівна документація на місцевому рівні підлягає затвердженню головою сілької ради або селищної ради. Але відповідно до чинного законодавства розробляють містобудівну документацію архітектори, що мають кваліфікаційний сертифікат.
Відповідно до Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» від 10.06.2017 № 208/94-ВР передбачено адміністративну відповідальність.
Вимоги тендерної документації не впливають та не перешкоджають Вам здійснювати Вашу  підприємницьку діяльність, не впливають на антимонопольне становище, не обмежують конкуренцію та не порушують принципів здійснення публічних закупівель.
ЩОДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ!!!
Дата подання: 30 травня 2019 15:14
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:58
Згідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Просимо пояснити на підстав чого замовник встановлює таку вимогу, виходячи із необовзяковості даного стандарту для розроблення містобудівної документації??? Згідно п.2 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції інформація про працівників, зокрема, сертифікований інженер-проектувальник - не менше двух. Звертаємо увагу замовника, що предметом закупівлі є розроблення містобудівної документації!!!!, а не документації на об'ємне проектування. Згідно п. 4.5 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.11.2011 N 290, генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Сертифікати інженерів-проектувальників видаються для: - забезпечення механічного опору та стійкості; - дотримання вимог пожежної безпеки; - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища; - забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; - забезпечення економії енергії; - виконання інженерних вишукувань ; - технології будівельного виробництва; - кошторисної документації, що не має відношення до генерального плану!!! Згідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Враховуючи вище викладене, просимо замовника прибрати вимоги, що дискримінують потенційних учасників та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
щодо надання розяснення
Дата подання: 31 травня 2019 12:19
Дата відповіді: 03 червня 2019 16:10
1. Просимо надати роз’яснення для виконання яких розділів містобудівної документації : ДК 021:2015 «71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області необхідне залучення сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності? 2. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутність сертифікованого експерта з містобудівної діяльності. 3. Вказані роз’яснення просимо надати з метою можливого подальшого оскарження Учасником дій Замовника при проведенні процедури відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Уточнення
Дата подання: 03 червня 2019 11:31
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:50
Навіщо у додатку 3 розділу "Зведений кошторис" зазначено, що в складі зведеного кошторису обовязково окремо складається кошторис на виготовлення плану зонування, якщо в усій іншій документації та вимогах розроблення даного виду робіт не передбачено?
Відповідь: Запис в зведеному кошторисі в Додадтку №3 до тендерної документації в проекті договору про закупівлю в примітках помилково внесено пункт 2. Відповідні зміни було внесено в тендерну документацію
Щодо надання розяснення
Дата подання: 03 червня 2019 14:11
Дата відповіді: 03 червня 2019 16:12
Згідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати учасником у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Чи вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника за умови відсутності зазначеного сертифікату (ISO 9001:2015)?
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Щодо надання розяснення
Дата подання: 03 червня 2019 16:20
Дата відповіді: 06 червня 2019 14:09
Просимо надати роз’яснення для виконання яких розділів містобудівної документації : ДК 021:2015 «71410000-5 Послуги у сфері містобудування» (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області необхідне залучення сертифікованого експерта з розроблення містобудівної діяльності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000665-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42003009
Дата подання: 03 червня 2019 09:09
Кваліфікаційні вимоги до учасника
Предметом закупівлі є послуги у сфері містобудування (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області). Розроблення генерального плану регулюється Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим Наказом Міністерством регіонального розвимтку, будівництва та житлово-кокумального господарства України від 16.11.2011 N 290, ДБН Б.1.1-15-2012 Склад та зміст генерального плану, ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій". Просимо Замовника ознайомитися із зазначеними вище нормативно-правовими актами та виставити кваліфікаційні вимоги до учасника відповідно до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що для надання послуги, що є предметом закупівлі наявність сертифікованих інженерів-проектувальників та експертів не вимагається, оскільки це не відповідає характеру послуги. ISO 9001:2015 «Система управління якістю» - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Що немає прямого відношення до розроблення генерального плану.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та усунути дискримінаційні критерії для потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 16:14
Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000665-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42003009
Дата подання: 03 червня 2019 16:26
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ!
Предметом закупівлі є послуги у сфері містобудування (Розроблення генерального плану та розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) с. Княжичі Броварського району Київської області). Розроблення генерального плану регулюється Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим Наказом Міністерством регіонального розвимтку, будівництва та житлово-кокумального господарства України від 16.11.2011 N 290, ДБН Б.1.1-15-2012 Склад та зміст генерального плану, ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій". Просимо Замовника ознайомитися із зазначеними вище нормативно-правовими актами та виставити кваліфікаційні вимоги до учасника відповідно до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що для надання послуги, що є предметом закупівлі наявність сертифікованих інженерів-проектувальників та експертів не вимагається, оскільки це не відповідає характеру послуги. ISO 9001:2015 «Система управління якістю» - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Що немає прямого відношення до розроблення генерального плану. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та усунути дискримінаційні критерії для потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 14:05
Відповідно до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів. Наявність в Учасника певного документу, але неможливість його надання в складі тендерної пропозиції, не є законодавчою підставою відсутності документу в складі тендерної пропозиції. Документи, які подаються Учасником в складі тендерної пропозиції, мають бути чинними на момент подання».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000075 ● b0df53d13509438cb57e0a35ca26aeea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
4 UA-2019-05-29-000665-с 29.05.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" 490 000,00
UAH з ПДВ
359 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" 698 221,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" 621 923,06
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування" 638 070,32
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя 680 098,80
UAH з ПДВ
478 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 11:53
Електронний підпис
24 липня 2019 11:52
Княжичі.pdf
13 червня 2019 11:30
Електронний підпис
13 червня 2019 11:28
13_Про санкції.pdf
13 червня 2019 11:28
11_Захист довкілля.pdf
13 червня 2019 11:28
5.3_Трудові працівників.pdf
13 червня 2019 11:28
4.3_сертифікат 9001-2015.pdf
13 червня 2019 11:28
1.1_сертифікат на сайт.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 17:44
Електронний підпис
13 червня 2019 17:29
ЦПД Семоненко.pdf
13 червня 2019 17:29
ЦПД Пушняк.pdf
13 червня 2019 17:29
ЦПД Плиска.pdf
13 червня 2019 17:29
ЦПД Горови.pdf
13 червня 2019 17:29
ЦПД Васерук.pdf
13 червня 2019 17:29
Свідоцтво Пушняка.pdf
13 червня 2019 17:29
Свідоцтво Плиски.pdf
13 червня 2019 17:29
Свідоцтво Горового.pdf
13 червня 2019 17:29
Свідоцтво Васерука.pdf
13 червня 2019 17:29
Свідоцтво Семоненко.pdf
13 червня 2019 17:29
Відгук оригінал.pdf
13 червня 2019 17:29
Відгук копія.pdf
13 червня 2019 17:29
Проект договору.pdf
13 червня 2019 17:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 18:36
Електронний підпис
13 червня 2019 18:34
18.Зведений кошторис.pdf
13 червня 2019 18:34
11.Довідки по статті 17.pdf
13 червня 2019 18:34
10. Лист-згода.pdf
13 червня 2019 18:34
9. Відгук про співпрацю.pdf
13 червня 2019 18:34
5. ЦПД працівників.pdf
13 червня 2019 18:34
4. Довідка працівники.pdf
13 червня 2019 18:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 17:35
Електронний підпис
13 червня 2019 17:40
Електронний підпис
13 червня 2019 17:36
Статут.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 12:31
Електронний підпис
13 червня 2019 18:59
Електронний підпис
13 червня 2019 16:16
Електронний підпис
13 червня 2019 16:11
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ"

Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"

ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"
#02497683
Переможець 359 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 11:20

Документи

19 липня 2019 11:20
Електронний підпис
19 липня 2019 11:15
Протокол
05 липня 2019 13:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД"
#02497683
359 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 11:20
Електронний підпис
19 липня 2019 11:15
Протокол
05 липня 2019 13:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:14
договір укладений
02 серпня 2019 16:13