Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
1 171 500,00 UAH
UA-2019-05-29-000652-a acf91d0ab6e844ba80b786f2caeed7ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркава Наталія Володимирівна

+380445301554 gimntroeschina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906267
Вебсайт: http://troeschyna.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В
Контактна особа: Гаркава Наталія Володимирівна
+380445301554
gimntroeschina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 19:30
Початок аукціону: 14 червня 2019 14:33
Очікувана вартість: 1 171 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 857,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


ДК 021:2015 (CPV:2008): 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:27
Перелік змін.docx
06 червня 2019 14:27
тендерна докум. Оновлена.docx
06 червня 2019 14:27
оголошення.docx
29 травня 2019 15:41
тендерна документ..docx
06 червня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:27
Перелік змін.docx
06 червня 2019 14:27
тендерна докум. Оновлена.docx
06 червня 2019 14:27
оголошення.docx
29 травня 2019 15:41
оголошення.docx
29 травня 2019 15:41
тендерна документ..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000652-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 03 червня 2019 09:39
Оскарження тендерних і кваліфікаційних вимог
1. Чи потрібне повторне обстеження (огляд) об’єкту, якщо це було зроблено до початку повторної процедури закупівлі?

2. Для чого в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вимагається наявність спецтехніки та автотранспорту? Чинними нормативними документами монтаж пожежної сигналізації не передбачає наявність спецтехніки та автотранспорту (зокрема відповідно Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852). Просимо виключити дану вимогу, а також виключити необхідність надання документів, що підтверджують наявність власного/орендованого транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі (оригінал свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, оригінал договору оренди)

3. Тендерною документацією вимагаються «Свідоцтва (посвідчення) про допуск до виконання земляних робіт в траншеях, котлованах та інших будівельних спорудах згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт та вимог ДБН А3.2-2-2009 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві, НПАОП 45.2-7.02-12». Монтаж пожежної сигналізації не передбачає виконання земляних робіт в траншеях, котлованах. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.

4. Тендерною документацію вимагається «Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 у частині проектування, монтажу, супроводу інженерних мереж, систем, приладів, засобів вимірювання, систем пожежогасіння та протипожежного захисту, охоронних систем та технологічного устаткування.». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки містить ряд вимог, які не відповідають предмету закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації, залишивши послуги з монтажу систем пожежогасіння та протипожежного захисту, що буде відповідати предмету закупівлі.

5. Тендерною документацією (технічне завдання) вимагається «Строк встановлення системи пожежної сигналізації – з дати підписання договору до 31.07.2019 р.». Зважаючи на кінцеву дату подання пропозицій договір може бути укладений не раніше 24 червня 2019 р. При цьому виконавець повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації на етапі виконання монтажних робіт. Сумнівно, що будь-який з учасників може протягом місяця здійснити дану роботу (якщо Вами заздалегідь не визначено переможця і ним вже подано відповідні документи). Просимо подовжити строк виконання робіт на більший період для уникнення наявності дискримінаційної вимоги.

6. Тендерною документацією вимагається «Проектна документація обов’язково повинна бути погоджена в Головному управлінні ДСНС України в м. Києві». Звертаємо увагу, що погоджувати проектну документацію і вносити до неї корективи виконавець може лише за участі організації розробника, що розробила проектну документацію. Відповідно виконавець проектної документації матиме неконкурентні переваги перед іншими учасниками, або зволікати із термінами виконання та погодженням можливих корективів для іншої організації. Просимо виключити дану вимогу з складу тендерної документації.

7. Тендерною документацією вимагається «Учасник повинен надати гарантійний лист про сервісне обслуговування системи протипожежного захисту та підключення системи на свій пульт цілодобового спостерігання, у тестовому режимі, до моменту підписання договору з профільною організацією.» Поясніть для проведення калькуляційної вартості пропозиції, в який момент буде підписаний договір з профільною організацією щодо цілодобового спостерігання? Відсутність чіткого строку та відсутність можливості точної калькуляції вартості робіт породжує можливості для маніпуляції та порушує конкуренцію між учасниками.

8. Тендерною документацією вимагається «Оригінали особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.». Дана вимога є дискримінаційною. Постанова КМУ від 23.01.2001 р. № 559 не передбачено включення професій електромонтера до переліку професій, щодо яких довідка №1-ОМК є обов’язковою. Просимо розширити вимогу та включити можливість додавання учасником медичних довідок (карток) інших форм, які можуть підтвердити здоров’я працівника та його фізичну можливість виконання робіт.

Прохання по кожному із зазначених пунктів розмістити на майданчику відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2019 14:28
Добрий день!
1. Вимоги тендерної документації однакові для всіх потенційних Учасників закупівлі без урахування їх участі у попередніх процедурах. Тому обстеження об'єкта в період подання пропозицій потрібне.
2. Оскільки обладнання та матеріали будуть завозитися на об’єкт Замовника, автотранспортними засобами, дана вимога не є дискримінаційною. Шановний Учаснику, у інтересах Замовника обрати організацію, яка має необхідні засоби та потужності для швидкого та якісного виконання робіт. Оперативність поставок можна забезпечити лише шляхом перевезень транспортом. У будь якої організації за вашим видом діяльності є власний або орендований транспорт . Виходячи з вищезазначеного , дана вимога не порушує прав Учасників та не є дискримінаційною, тому Замовником прийнято рішення не вносити змін у тендерну документацію у цій частині.
3. Замовник вилучає дану вимогу з тендерної документації. Дякуємо за звернення.
4. Надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 з монтажу систем пожежогасіння та протипожежного захисту не буде помилкою та не може спричинити відхилення пропозиції. Замовником внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення.

5. Строк встановлення системи пожежної сигналізації – з дати підписання до 31.08.2019р. Замовником внесено відповідні зміни.
6. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
7. Сервісне обслуговування системи протипожежного захисту та підключення системи на свій пульт цілодобового спостерігання, у тестовому режимі, до моменту підписання договору з профільною організацією відбувається за рахунок виконавця послуг з монтажу. Термін чітко не визначено, оскільки це залежить від фінансування, але не довше ніж до 31.12.2019р (з моменту завершення пуско-налагоджувальних робіт (підписання акту виконаних робіт) до 31.12.2019 року). Це не додаткова послуга з технічного обслуговування та спостереження за станом автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень. Це можливість перевірки роботи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень в тестовому режимі Учасника у взаємодії з Замовником. Замовником внесено відповідні зміни
8. Надання у складі пропозиції медичних довідок (карток) інших форм, які можуть підтвердити здоров’я працівника та його фізичну можливість виконання робіт не спричинить відхилення пропозиції та не буде вважатися помилкою. Замовником внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000652-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 20 червня 2019 12:04
ОСКАРЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Розглянувши пропозиції учасника повідомляємо про невідповідність пропозиції ТОВ
«Саламандр» умовам тендерної документації.

1. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр"; відсутня інформація щодо наявності/відсутності
антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку,
коли вони є обов’язковими/не є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства.
Пропозиція не відповідає п.5 Розділу ІІІ та п. 8 Додатку 2 до тендерної документації.
2. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня письмова згода з проектом договору.
Пропозиція не відповідає вимогам Додатку 6
3. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня копія форми 1 ДФ. Пропозиція не відповідає
пп. 9) п. 2 Додатку 1 до тендерної документації
4. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр" відсутні копії сертифікатів згідно підсумкової
відомості ресурсів п. 21-22, 27, 31, 34, 37-38. Пропозиція не відповідає Додатку 4 до тендерної
документації.
Дана пропозиції повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про
публічні закупівлі». Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ
«Саламандр» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про
публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 15:51
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо :
1.У складі пропозиції ТОВ "Саламандр"; відсутня інформація щодо наявності/відсутності
антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку,коли вони є обов’язковими/не є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства.

Відповідь: Замовник відхиляє пропозицію, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. : Оскільки очікувана вартість закупівлі складає менше 20 мільйонів гривень, наявність антикорупційної програми не вимагається відповідно до Закону «Про здійснення публічних закупівель»ст.17 п.10.

2. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня письмова згода з проектом договору.
Пропозиція не відповідає вимогам Додатку 6

Відповідь: У складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» наявний підписаний проект Договору та погодження з істотними його умовами , а отже пропозиція відповідає вимогам Додатку 6.

3. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня копія форми 1 ДФ. Пропозиція не відповідає пп. 9) п. 2 Додатку 1 до тендерної документації

Відповідь : У складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» надано копії трудових книжок та наказів про призначення працівників. Виходячи з зазначеного , вся інформація , що підтверджує наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, наведена у складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР».

4. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр" відсутні копії сертифікатів згідно підсумкової
відомості ресурсів п. 21-22, 27, 31, 34, 37-38. Пропозиція не відповідає Додатку 4 до тендерної документації.

Відповідь: Замовником було додатково перевірено наявність сертифікатів та здійснено відповідні запити до виробників. У результаті цього було з’ясовано :
-Монтажний комплект – не сертифікується (набір дюбелів та інших елементів кріплення, сертифікації не підлягає)
-Шафа комутаційна закрита – сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 9 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Панель ПР-88 не сертифікується (металева пластина, сертифікації не підлягає)
-Світильник аварійного освітлення ОС 6.1 - сертифікат надано у складі пропозиції ( стор. 17 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Гучномовець 3/1АС100ПН сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 18-19 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Гучномовець 6/3АС100ПН сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 18-19 файлу «завірені копії сертифікатів»).

Виходячи з зазначеного , пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» відповідає умовам вимогам Замовника. Причини для відхилення пропозиції відсутні. Зазначені зауваження не впливають на зміст пропозиції та якість надання послуг. Замовником прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВ «САЛАМАНДР» .

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-29-000652-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 27 червня 2019 17:13
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність підстав для оскарження
Дата: 29 червня 2019 11:26
рішення від 02.07.2019 № 8672.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 15:08

Документи подані скаржником

27 червня 2019 17:12
Платіжне доручення.pdf
27 червня 2019 17:12
протокол розгляд.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-28-000001 ● 787e43848cf54ebdb45a085f78370025
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
9 UA-2019-05-29-000652-a 29.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В.о. начальника Північного офісу Держаудитслужби Віталію ЗУБЧЕНКО Гімназія «Троєщина» ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва (далі – Гімназія) повідомляє Вас, що нами отримано висновок про результати моніторингу ДК 021:2015 (CPV:2008): 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень)(оголошення номер: UA-2019-05-29-000652-a). По фактах вказаних порушень повідомляємо, що укладання додаткової угоди від 30.08.2019 №2 Гімназією здійснено відповідно до вимог пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, про що 30.08.2019 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору, де в пунктах 11 та 12 зазначено обґрунтування про внесення змін, таким чином порушення норм частини 4 статті 36 Закону не має і твердження нікчемності договору відповідно до вимог статті 37 Закону не відповідає дійсності та є некоректним з боку контролюючого органу. Водночас повідомляємо, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено підвантаження в електронну систему документального підтвердження обґрунтувань щодо внесення змін згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону. В Гімназії є усі підтверджуючі документи щодо здійснення даних договірних відносин. При цьому, звертаємо увагу що Вами не було використано право (частина 5 статті 7-1 Закону) звернутися до Гімназії із запитом щодо надання із даного факту та інших пояснення. По решти порушеннях повідомляємо, що в технічних вимогах до предмету закупівель (Додаток 4 тендерної документації) Гімназією зазначено, що монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень повинні проводитись на основі документів: ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»: ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування»: НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»; ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.; ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва». Таким чином, заходи із захисту довкілля передбачені даними нормативними документами, а відтак окремого виділення у тендерній документації не потребує, а відтак Гімназією не було порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саламандр» повідомляємо, що відповідно до пункту1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.». У складі пропозиції учасника надано копію аналогічного договору, який містить номер, дату укладання та предмет договору, що підтверджує надання інформації, яка вимагалась у довідці. Замовник розглядає дане порушення як формальну помилку, оскільки зміст пропозиції збережено. Крім того, підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації передбачено: «Копії протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.». Умовами тендерної документації не передбачено надання копій протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, який зазначений у довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яка окремо вимагається тендерною документацією. Учасником дотримано умов тендерної документації в їх формулюванні. Згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Зважаючи на бюджет закупівлі, який визначений в оголошенні про закупівлю і становить 1 171 500,00 грн., Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку з відсутністю антикорупційної програми, оскільки не перевищена мінімальна межа необхідності наявності даного документу. Відсутність відповідної інформації у складі пропозиції учасника віднесена замовником до формальної помилки, оскільки зміст пропозиції збережено та не зафіксовано порушення умов, визначених статті 17 Закону. Умовами підпункту 10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Копії документів, які підтверджують факт офіційних трудових відносин між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів, копії наказів про прийняття на роботу, копія форми 1 ДФ (можна закрити дані про суми окладів працівників)).» Даною умовою визначений перелік документів, які, на вимогу замовника, можуть підтвердити факт офіційних трудових відносин між учасником та працівниками. При цьому тендерна документація не містить вимогу щодо надання усіх документів з зазначеного переліку. Учасником надано у складі пропозиції копії трудових книжок, копії трудового договору, копії наказів про прийняття на роботу, що підтверджує факт офіційних трудових відносин між учасником та працівниками згідно умов тендерної документації та обраних учасником варіантів документального підтвердження із переліку. Виходячи із вище викладено, рішення про обрання переможця процедури закупівель прийнято колегіально, одноголосно усіма членами тендерного комітету відповідно до вимог Закону. Крім того, Гімназії необхідно здійснити усі заходи щодо забезпечення протипожежних дій закладу та захисту здоров’я наших учнів. Водночас, взяті на себе зобов’язання сторонами виконуються в повному обсязі, відповідно до умов договору від 08.07.2019 №77, із урахуванням додаткових угод. Згідно інформації ТОВ «Саламандр» (лист від 15.08.2019 №527) за обладнання системи оповіщення «Веллез», що виготовляється ТОВ «НВП «Електроприлад» Товариство оплатило кошти, яке буде відвантажено 27.09.2019 Гімназії, а відтак договір на стадії завершення. Водночас, повідомляємо, що зазначені факти Гімназією будуть враховані у подальшому при здійсненні публічних закупівель.

2019-09-26 17:36:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 890 350,00
UAH з ПДВ
890 350,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ САЛАМАНДР 1 157 199,25
UAH з ПДВ
1 157 199,25
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 160 000,00
UAH з ПДВ
1 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 1 165 642,00
UAH з ПДВ
1 165 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 10:36
корупційні
24 червня 2019 10:36
МВС
24 червня 2019 10:36
ДПІ
13 червня 2019 19:21
Електронний підпис
13 червня 2019 18:17
Електронний підпис
13 червня 2019 18:08
3. Кваліфікаційні 3.rar
13 червня 2019 18:08
2. Кваліфікаційні 2.rar
13 червня 2019 18:08
1. Кваліфікаційні 1.rar
13 червня 2019 18:08
звірні копіїдатовані.pdf
13 червня 2019 18:08
мтб.pdf
13 червня 2019 18:08
7.Інші документи 2 2.rar
13 червня 2019 18:08
7.Інші документи 1 1.rar
13 червня 2019 18:08
5. Тендерна пропозиція.rar
13 червня 2019 18:08
3.Відповідність ТЗ.rar
13 червня 2019 18:08
2.Відповідність ст 17.rar
13 червня 2019 18:08
4.Кваліфікаційні 4.rar
09 червня 2019 17:22
3.Відповідність ТЗ.rar
09 червня 2019 17:22
мтб.pdf
09 червня 2019 17:22
Статут з описом.pdf
09 червня 2019 17:22
Документ_ЄДР_1005425485.zip
09 червня 2019 17:22
3.Відповідність ТЗ.rar
09 червня 2019 12:02
8.Проект Договору.rar
09 червня 2019 12:02
7.Інші документи 2.rar
09 червня 2019 12:02
7.Інші документи 1.rar
09 червня 2019 12:02
5. Тендерна пропозиція.rar
09 червня 2019 12:02
3.Відповідність ТЗ.rar
09 червня 2019 12:02
2.Відповідність ст 17.rar
09 червня 2019 12:02
4.Кваліфікаційні 4.rar
09 червня 2019 12:02
3. Кваліфікаційні 3.rar
09 червня 2019 12:02
2. Кваліфікаційні 2.rar
09 червня 2019 12:02
1. Кваліфікаційні 1.rar

Публічні документи

13 червня 2019 17:37
Електронний підпис
13 червня 2019 17:35
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2019 17:35
Статут.pdf
13 червня 2019 17:35
Свідоцтва про повірку.pdf
13 червня 2019 17:35
Документи.pdf
13 червня 2019 17:35
Витяг ПДВ.jpg
13 червня 2019 17:35
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 18:23
Електронний підпис
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 1.pdf
13 червня 2019 18:22
ВІДОМОСТІ АПС-КИЇВ.pdf
13 червня 2019 18:22
ISO 2015 та звіт.pdf
13 червня 2019 18:22
Ліцензія.pdf
13 червня 2019 18:22
Протокол №14.pdf
13 червня 2019 18:22
Статут.pdf
13 червня 2019 18:22
Ф. №1ДФ.pdf
13 червня 2019 18:22
Інж. Зінченко.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідки ст.17.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2019 18:22
Витяг ЄДР.pdf
13 червня 2019 18:22
АКТ 797.pdf
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 3.pdf
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 2.pdf
13 червня 2019 18:22
Ліцензія ДАБІ.pdf
13 червня 2019 18:22
Лист гарантія ст.17.pdf
13 червня 2019 18:22
ДОЗВОЛИ.pdf
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 5.pdf
13 червня 2019 18:22
Аналог.договір 1.pdf
13 червня 2019 18:22
Гарант лист ТО і пульт.pdf
13 червня 2019 18:22
Аналог.договір 3.pdf
13 червня 2019 18:22
АКТ 784.PDF
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 4.pdf
13 червня 2019 18:22
Декларація МТБ.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка умови тендеру.pdf
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 1.1.pdf
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 1.2.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка витрати.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка МТБ.pdf
13 червня 2019 18:22
Проект договору.pdf
13 червня 2019 18:22
Згода договір.pdf
13 червня 2019 18:22
Лист-гарантія 1 рік.pdf
13 червня 2019 18:22
Лист пошкодження.pdf
13 червня 2019 18:22
Технічні вимоги.pdf
13 червня 2019 18:22
Тендерна пропозиція.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка ПКі.pdf
13 червня 2019 18:22
Витяг ЄДР 12.06.19.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка підтвердж.інф.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка відхилення.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка 10 діб.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка МВС.PDF
13 червня 2019 18:22
Договірна.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка ДПІ.PDF
13 червня 2019 18:22
Сертифікати 1.3.pdf
13 червня 2019 18:22
Довідка бух. про МТБ 2.pdf
13 червня 2019 18:22
Документи ПДВ.pdf
13 червня 2019 18:22
Постачальники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

ТОВ САЛАМАНДР

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Відхилено 890 350,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 14:16
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Переможець 1 157 199,25
UAH з ПДВ
19 червня 2019 15:01

Документи

18 червня 2019 14:16
Електронний підпис
18 червня 2019 14:14
протокол

Документи

19 червня 2019 15:01
Електронний підпис
19 червня 2019 14:58
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
1 157 199,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 15:01
Електронний підпис
19 червня 2019 14:58
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 12:39
Дод.угода пс2.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 14:23
додаткова угода пс.pdf зміни до договору
09 липня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 13:58
договір зміни до договору
09 липня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пунктів 2.5, 2.6 Договору № 77 від 08.07.2019р., з урахуванням витрат на здійснення технічного нагляду на підставі норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Дод. К п.44 у розмірі не більше 2,5 % від БМР глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, у зв’язку з тим, що вони є витратами на утримання служб Замовника
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою надання якісних послуг з дотриманням діючих норм та технологій
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 129 961,00
UAH (в тому числі ПДВ 188 326,83 UAH)