Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22906267 |
Вебсайт: | http://troeschyna.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В |
Контактна особа: |
Гаркава Наталія Володимирівна +380445301554 gimntroeschina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 19:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 19:30 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 14:33 |
Очікувана вартість: | 1 171 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 857,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 14:27 |
Перелік змін.docx | |
06 червня 2019 14:27 |
тендерна докум. Оновлена.docx | |
06 червня 2019 14:27 |
оголошення.docx | |
29 травня 2019 15:41 |
тендерна документ..docx |
06 червня 2019 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2019 14:27 |
Перелік змін.docx
|
|||
06 червня 2019 14:27 |
тендерна докум. Оновлена.docx
|
|||
06 червня 2019 14:27 |
оголошення.docx
|
|||
29 травня 2019 15:41 |
тендерна документ..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Для чого в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вимагається наявність спецтехніки та автотранспорту? Чинними нормативними документами монтаж пожежної сигналізації не передбачає наявність спецтехніки та автотранспорту (зокрема відповідно Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852). Просимо виключити дану вимогу, а також виключити необхідність надання документів, що підтверджують наявність власного/орендованого транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупівлі (оригінал свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, оригінал договору оренди)
3. Тендерною документацією вимагаються «Свідоцтва (посвідчення) про допуск до виконання земляних робіт в траншеях, котлованах та інших будівельних спорудах згідно вимог інструкцій в межах виконуваних робіт та вимог ДБН А3.2-2-2009 «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві, НПАОП 45.2-7.02-12». Монтаж пожежної сигналізації не передбачає виконання земляних робіт в траншеях, котлованах. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
4. Тендерною документацію вимагається «Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 у частині проектування, монтажу, супроводу інженерних мереж, систем, приладів, засобів вимірювання, систем пожежогасіння та протипожежного захисту, охоронних систем та технологічного устаткування.». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки містить ряд вимог, які не відповідають предмету закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації, залишивши послуги з монтажу систем пожежогасіння та протипожежного захисту, що буде відповідати предмету закупівлі.
5. Тендерною документацією (технічне завдання) вимагається «Строк встановлення системи пожежної сигналізації – з дати підписання договору до 31.07.2019 р.». Зважаючи на кінцеву дату подання пропозицій договір може бути укладений не раніше 24 червня 2019 р. При цьому виконавець повинен пройти експертизу проектно-кошторисної документації на етапі виконання монтажних робіт. Сумнівно, що будь-який з учасників може протягом місяця здійснити дану роботу (якщо Вами заздалегідь не визначено переможця і ним вже подано відповідні документи). Просимо подовжити строк виконання робіт на більший період для уникнення наявності дискримінаційної вимоги.
6. Тендерною документацією вимагається «Проектна документація обов’язково повинна бути погоджена в Головному управлінні ДСНС України в м. Києві». Звертаємо увагу, що погоджувати проектну документацію і вносити до неї корективи виконавець може лише за участі організації розробника, що розробила проектну документацію. Відповідно виконавець проектної документації матиме неконкурентні переваги перед іншими учасниками, або зволікати із термінами виконання та погодженням можливих корективів для іншої організації. Просимо виключити дану вимогу з складу тендерної документації.
7. Тендерною документацією вимагається «Учасник повинен надати гарантійний лист про сервісне обслуговування системи протипожежного захисту та підключення системи на свій пульт цілодобового спостерігання, у тестовому режимі, до моменту підписання договору з профільною організацією.» Поясніть для проведення калькуляційної вартості пропозиції, в який момент буде підписаний договір з профільною організацією щодо цілодобового спостерігання? Відсутність чіткого строку та відсутність можливості точної калькуляції вартості робіт породжує можливості для маніпуляції та порушує конкуренцію між учасниками.
8. Тендерною документацією вимагається «Оригінали особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.». Дана вимога є дискримінаційною. Постанова КМУ від 23.01.2001 р. № 559 не передбачено включення професій електромонтера до переліку професій, щодо яких довідка №1-ОМК є обов’язковою. Просимо розширити вимогу та включити можливість додавання учасником медичних довідок (карток) інших форм, які можуть підтвердити здоров’я працівника та його фізичну можливість виконання робіт.
Прохання по кожному із зазначених пунктів розмістити на майданчику відповідь.
1. Вимоги тендерної документації однакові для всіх потенційних Учасників закупівлі без урахування їх участі у попередніх процедурах. Тому обстеження об'єкта в період подання пропозицій потрібне.
2. Оскільки обладнання та матеріали будуть завозитися на об’єкт Замовника, автотранспортними засобами, дана вимога не є дискримінаційною. Шановний Учаснику, у інтересах Замовника обрати організацію, яка має необхідні засоби та потужності для швидкого та якісного виконання робіт. Оперативність поставок можна забезпечити лише шляхом перевезень транспортом. У будь якої організації за вашим видом діяльності є власний або орендований транспорт . Виходячи з вищезазначеного , дана вимога не порушує прав Учасників та не є дискримінаційною, тому Замовником прийнято рішення не вносити змін у тендерну документацію у цій частині.
3. Замовник вилучає дану вимогу з тендерної документації. Дякуємо за звернення.
4. Надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015 з монтажу систем пожежогасіння та протипожежного захисту не буде помилкою та не може спричинити відхилення пропозиції. Замовником внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
5. Строк встановлення системи пожежної сигналізації – з дати підписання до 31.08.2019р. Замовником внесено відповідні зміни.
6. Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
7. Сервісне обслуговування системи протипожежного захисту та підключення системи на свій пульт цілодобового спостерігання, у тестовому режимі, до моменту підписання договору з профільною організацією відбувається за рахунок виконавця послуг з монтажу. Термін чітко не визначено, оскільки це залежить від фінансування, але не довше ніж до 31.12.2019р (з моменту завершення пуско-налагоджувальних робіт (підписання акту виконаних робіт) до 31.12.2019 року). Це не додаткова послуга з технічного обслуговування та спостереження за станом автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень. Це можливість перевірки роботи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень в тестовому режимі Учасника у взаємодії з Замовником. Замовником внесено відповідні зміни
8. Надання у складі пропозиції медичних довідок (карток) інших форм, які можуть підтвердити здоров’я працівника та його фізичну можливість виконання робіт не спричинить відхилення пропозиції та не буде вважатися помилкою. Замовником внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
«Саламандр» умовам тендерної документації.
1. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр"; відсутня інформація щодо наявності/відсутності
антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку,
коли вони є обов’язковими/не є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства.
Пропозиція не відповідає п.5 Розділу ІІІ та п. 8 Додатку 2 до тендерної документації.
2. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня письмова згода з проектом договору.
Пропозиція не відповідає вимогам Додатку 6
3. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня копія форми 1 ДФ. Пропозиція не відповідає
пп. 9) п. 2 Додатку 1 до тендерної документації
4. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр" відсутні копії сертифікатів згідно підсумкової
відомості ресурсів п. 21-22, 27, 31, 34, 37-38. Пропозиція не відповідає Додатку 4 до тендерної
документації.
Дана пропозиції повинна бути відхилена відповідно п. 1) та п. 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про
публічні закупівлі». Вимагаємо анулювати рішення про визнання переможцем ТОВ
«Саламандр» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до Закону України «Про
публічні закупівлі».
1.У складі пропозиції ТОВ "Саламандр"; відсутня інформація щодо наявності/відсутності
антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у випадку,коли вони є обов’язковими/не є обов’язковими відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь: Замовник відхиляє пропозицію, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. : Оскільки очікувана вартість закупівлі складає менше 20 мільйонів гривень, наявність антикорупційної програми не вимагається відповідно до Закону «Про здійснення публічних закупівель»ст.17 п.10.
2. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня письмова згода з проектом договору.
Пропозиція не відповідає вимогам Додатку 6
Відповідь: У складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» наявний підписаний проект Договору та погодження з істотними його умовами , а отже пропозиція відповідає вимогам Додатку 6.
3. У складі пропозиції ТОВ «Саламандр» відсутня копія форми 1 ДФ. Пропозиція не відповідає пп. 9) п. 2 Додатку 1 до тендерної документації
Відповідь : У складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» надано копії трудових книжок та наказів про призначення працівників. Виходячи з зазначеного , вся інформація , що підтверджує наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, наведена у складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР».
4. У складі пропозиції ТОВ "Саламандр" відсутні копії сертифікатів згідно підсумкової
відомості ресурсів п. 21-22, 27, 31, 34, 37-38. Пропозиція не відповідає Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідь: Замовником було додатково перевірено наявність сертифікатів та здійснено відповідні запити до виробників. У результаті цього було з’ясовано :
-Монтажний комплект – не сертифікується (набір дюбелів та інших елементів кріплення, сертифікації не підлягає)
-Шафа комутаційна закрита – сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 9 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Панель ПР-88 не сертифікується (металева пластина, сертифікації не підлягає)
-Світильник аварійного освітлення ОС 6.1 - сертифікат надано у складі пропозиції ( стор. 17 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Гучномовець 3/1АС100ПН сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 18-19 файлу «завірені копії сертифікатів»).
-Гучномовець 6/3АС100ПН сертифікат надано у складі пропозиції (стор. 18-19 файлу «завірені копії сертифікатів»).
Виходячи з зазначеного , пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» відповідає умовам вимогам Замовника. Причини для відхилення пропозиції відсутні. Зазначені зауваження не впливають на зміст пропозиції та якість надання послуг. Замовником прийнято рішення не відхиляти пропозицію ТОВ «САЛАМАНДР» .
Скарги до процедури
Дата подання: 27 червня 2019 17:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-28-000001 ● 787e43848cf54ebdb45a085f78370025
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2019 № 161
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2019 № 161
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
9 UA-2019-05-29-000652-a 29.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
В.о. начальника Північного офісу Держаудитслужби Віталію ЗУБЧЕНКО Гімназія «Троєщина» ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва (далі – Гімназія) повідомляє Вас, що нами отримано висновок про результати моніторингу ДК 021:2015 (CPV:2008): 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень)(оголошення номер: UA-2019-05-29-000652-a). По фактах вказаних порушень повідомляємо, що укладання додаткової угоди від 30.08.2019 №2 Гімназією здійснено відповідно до вимог пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, про що 30.08.2019 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору, де в пунктах 11 та 12 зазначено обґрунтування про внесення змін, таким чином порушення норм частини 4 статті 36 Закону не має і твердження нікчемності договору відповідно до вимог статті 37 Закону не відповідає дійсності та є некоректним з боку контролюючого органу. Водночас повідомляємо, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено підвантаження в електронну систему документального підтвердження обґрунтувань щодо внесення змін згідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону. В Гімназії є усі підтверджуючі документи щодо здійснення даних договірних відносин. При цьому, звертаємо увагу що Вами не було використано право (частина 5 статті 7-1 Закону) звернутися до Гімназії із запитом щодо надання із даного факту та інших пояснення. По решти порушеннях повідомляємо, що в технічних вимогах до предмету закупівель (Додаток 4 тендерної документації) Гімназією зазначено, що монтаж обладнання і пуско-налагоджувальні роботи систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи передавання тривожних сповіщень повинні проводитись на основі документів: ДБН А.2.2-3-2012 «Склад, порядок розробки, узгодження і затвердження проектної документації для будівництва»: ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування»: НАПБ А.01.001 -2004 «Правила пожежної безпеки в Україні»; ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 г.; ДБН В.2.2-9-2009 «Загальні приміщення і будівлі», ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН В. 1.1-7-2002 «Пожежна безпека об'єктів будівництва». Таким чином, заходи із захисту довкілля передбачені даними нормативними документами, а відтак окремого виділення у тендерній документації не потребує, а відтак Гімназією не було порушено вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Саламандр» повідомляємо, що відповідно до пункту1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.». У складі пропозиції учасника надано копію аналогічного договору, який містить номер, дату укладання та предмет договору, що підтверджує надання інформації, яка вимагалась у довідці. Замовник розглядає дане порушення як формальну помилку, оскільки зміст пропозиції збережено. Крім того, підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації передбачено: «Копії протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.». Умовами тендерної документації не передбачено надання копій протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту, який зазначений у довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яка окремо вимагається тендерною документацією. Учасником дотримано умов тендерної документації в їх формулюванні. Згідно пункту 10 частини 1 статті 17 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Зважаючи на бюджет закупівлі, який визначений в оголошенні про закупівлю і становить 1 171 500,00 грн., Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника у зв’язку з відсутністю антикорупційної програми, оскільки не перевищена мінімальна межа необхідності наявності даного документу. Відсутність відповідної інформації у складі пропозиції учасника віднесена замовником до формальної помилки, оскільки зміст пропозиції збережено та не зафіксовано порушення умов, визначених статті 17 Закону. Умовами підпункту 10 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: «Копії документів, які підтверджують факт офіційних трудових відносин між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів, копії наказів про прийняття на роботу, копія форми 1 ДФ (можна закрити дані про суми окладів працівників)).» Даною умовою визначений перелік документів, які, на вимогу замовника, можуть підтвердити факт офіційних трудових відносин між учасником та працівниками. При цьому тендерна документація не містить вимогу щодо надання усіх документів з зазначеного переліку. Учасником надано у складі пропозиції копії трудових книжок, копії трудового договору, копії наказів про прийняття на роботу, що підтверджує факт офіційних трудових відносин між учасником та працівниками згідно умов тендерної документації та обраних учасником варіантів документального підтвердження із переліку. Виходячи із вище викладено, рішення про обрання переможця процедури закупівель прийнято колегіально, одноголосно усіма членами тендерного комітету відповідно до вимог Закону. Крім того, Гімназії необхідно здійснити усі заходи щодо забезпечення протипожежних дій закладу та захисту здоров’я наших учнів. Водночас, взяті на себе зобов’язання сторонами виконуються в повному обсязі, відповідно до умов договору від 08.07.2019 №77, із урахуванням додаткових угод. Згідно інформації ТОВ «Саламандр» (лист від 15.08.2019 №527) за обладнання системи оповіщення «Веллез», що виготовляється ТОВ «НВП «Електроприлад» Товариство оплатило кошти, яке буде відвантажено 27.09.2019 Гімназії, а відтак договір на стадії завершення. Водночас, повідомляємо, що зазначені факти Гімназією будуть враховані у подальшому при здійсненні публічних закупівель.
2019-09-26 17:36:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" |
890 350,00
UAH з ПДВ
|
890 350,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ САЛАМАНДР |
1 157 199,25
UAH з ПДВ
|
1 157 199,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
1 165 642,00
UAH з ПДВ
|
1 165 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" #42142359 |
Відхилено |
890 350,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 14:16
|
ТОВ САЛАМАНДР #41320741 |
Переможець |
1 157 199,25
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 12:39
|
Дод.угода пс2.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 14:23
|
додаткова угода пс.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 13:58
|
договір | зміни до договору |
09 липня 2019 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 2.5, 2.6 Договору № 77 від 08.07.2019р., з урахуванням витрат на здійснення технічного нагляду на підставі норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Дод. К п.44 у розмірі не більше 2,5 % від БМР глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, у зв’язку з тим, що вони є витратами на утримання служб Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою надання якісних послуг з дотриманням діючих норм та технологій |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |