Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери
Portable computers
Очікувана вартість
4 557 385,00 UAH
UA-2019-05-29-000592-c f50f894531b04ebaac7c6dd65d3facd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бабієнко

+380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталя Бабієнко
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Natalia Babiienko
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2019 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 17 липня 2019 11:18
Очікувана вартість: 4 557 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH
Publication date: 29 травня 2019 10:37
Enquiries until: 25 червня 2019 11:00
Complaints submission until: до 01 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 липня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 4 557 385 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02222.
Кількість, обсяг поставки товарів: портативний комп’ютер 14" – 148 компл.
Строк поставки товару в повному обсязі: не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Place for delivery of goods: 5, Pukhivska St., Kyiv, 02222.
Quantity of goods / delivery volume: portable computers 14”: 148 sets.
Term for delivery of goods in full: no more than 60 calendar days from the date when the agreement is signed by the authorized representatives of both parties.
Source of procurement financing: funds of the National Bank of Ukraine.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 комплект
Портативні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 5
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Portable computers
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 30 травня 2019 08:54
Дата відповіді: 30 травня 2019 17:37
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником в тендерній документації передбачені заходи щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM:
в Додатку 1 «Специфікація товару, технічні вимоги до товару»:
«Попередньо встановлена операційна система Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент,
Запропонована модель комп’ютера повинна бути під власним іменем сертифікована для роботи з операційною системою Windows 10 (або еквівалент) (надати документальне підтвердження – копію та/або посилання на Інтернет-сторінку виробника операційної системи (Windows hardware certification report) (Звіт про сертифікацію обладнання).
Замовник залишає за собою право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи «Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент», у тому числі залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, перед підписанням акту приймання-передавання продукції з переможцем торгів, та відмовити у прийнятті продукції у разі виявлення неавтентичності ліцензій.»;
у пункті 6 розділу 3 документації:
«Замовник залишає за собою право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи “Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент”, у тому числі залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, перед підписанням акту приймання-передавання продукції з переможцем торгів, та відмовити у прийнятті продукції у разі виявлення неавтентичності ліцензій.»;
в проекті договору:
«5.5. Покупець після приймання товару, визначеного в додатку 1 до цього Договору перед підписанням акту про приймання-передавання товару в повному обсязі, має право провести вибіркову або повну перевірку автентичності ліцензій попередньо встановленої операційної системи «Microsoft Windows 10 Professional 64 bit OEM Українська версія, або еквівалент», у тому числі, залучити юридичного представника виробника операційної системи в Україні з питань захисту прав інтелектуальної власності для проведення такої перевірки, та у разі виявлення неавтентичності таких ліцензій, відмовитись від прийняття зазначеного товару».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000592-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 21 червня 2019 08:51
Запитання до технічних вимог
Шановний Замовнику!

Звертаємося до вас із проханням надати пояснення стосовно деяких технічних вимог до предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 тендерної документації (Специфікація товару, технічні вимоги до товару).

1) Дисплей: Діагональ екрану не менше 14",
Тип екрану: Full HD, роздільна здатність, не гірше 1920х1080.
Просимо вас уточнити який саме тип матриці екрану вимагається – IPS (In-Plane-Switching) чи TN (Twisted Nematic)?
Даний параметр є одним з ключових і зазвичай замовники обов’язково включають його до вимог для ноутбуків та моніторів (як це зроблено замовником в інших торгах).
Також просимо вказати вимоги щодо яскравості матриці, тобто мінімальну яскравість в кд/м2.
З огляду на те, що ноутбуки можуть використовуватися і зовні приміщень, то зазначені характеристики є досить важливими параметрами для пристроїв такого класу.

2) Накопичувач твердотільний SSD не менше 200 ГБ.
Просимо уточнити який саме інтерфейс підключення диска SSD вимагається – SATA чи більш сучасний і швидкісний PCIe NVMe?
Також звертаємо вашу увагу, що всі провідні виробники ноутбуків випускають моделі зі встановленими дисками SSD ємністю 256 ГБ.
Встановлення Замовником вимоги в 200 ГБ ставить одних учасників (одного учасника) у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Зважаючи на зазначене та з метою запобігання оскарження дискримінаційних умов закупівлі просимо вас розглянути питання про можливість встановлення вимоги щодо ємності накопичувача твердотільного SSD «не менше 256 ГБ», що створить рівні умови для всіх учасників.

3) У комплекті сумка, адаптер живлення і маніпулятор "миша".
Просимо вас уточнити вимогу до маніпулятора «миша», а саме – він має бути з підключенням до USB-порта чи бездротовим?

4) Просимо вас уточнити, чи мають ноутбуки бути оснащені довіреним платформеним модулем – Trusted Platform Module (скорочено ТРМ)?
Дана техологія вже давно стала промисловим стандартом і використовується всіма виробниками, що пропонують свої моделі корпоративним замовникам, для яких забезпечення додаткових функцій для підвищення безпеки є вкрай важливим.
Компанія Microsoft підтримує функціональність ТРМ для операційної системи Windows 10, що надасть замовнику нові можливості (https://docs.microsoft.com/en-us/windows/security/information-protection/tpm/trusted-platform-module-overview), особливо прийнявши до уваги, що ноутбуки можуть використовуватися і за межами приміщень замовника.

Наперед вам вдячні за відповіді, оскільки вони дозволять запропонувати замовнику обладнання з урахуванням всіх сучасних технологічних розробок.

З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 18:11
1) У замовника відсутні спеціальні вимоги щодо типу та яскравості матриці екрану портативного комп'ютера, учасники можуть пропонувати тип матриці на свій розсуд із дотриманням інших вимог щодо технічних характеристик обладнання. "Вимога не задоволена"
2) До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
3) На вибір учасника. "Вимога не задоволена"
4) Технічні специфікації на портативні комп'ютери в рамках цієї закупівлі не вимагають наявності Trusted Platform Module (ТРМ), але його наявність не буде вважатись порушенням. "Вимога не задоволена"
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000592-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 16 липня 2019 22:18
Інформація щодо відповідності
Даним Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс» надає інформацію щодо відповідності нашої технічної пропозиції вимогам Замовника.
Під час підготовки тендерної пропозиції було обрано модель ноутбука Lenovo IdeaPad S340-14IWL (81N7). Представництвом компанії Lenovo в Україні було запропоновано додаткове обладнання, що забезпечує наявність порта RJ-45 Gigabit Ethernet за допомогою докової станції Lenovo USB C Travel Hub і вартість такого пристрою включена до загальної ціни пропозиції. Таке рішення забезпечує не тільки наявність порта підключення до локальної мережі, а ще й відеовиходи HDMI та VGA, а також роз’єм USB. Це дозволить замовнику створити в офісі повноцінне робоче місце з підключенням до локальної мережі з зовнішнім монітором з великим розміром екрана та маніпулятором миша для зручної роботи.
Детальний опис запропонованої докової станції на сайті виробника за посиланням: https://support.lenovo.com/ua/ru/accessories/acc100350.
Саме тому у таблиці відповідності, яка наведена нами в нашій тендерній пропозиції (Довідка № 19 - 155/Д-5), серед переліку портів присутній в тому числі і порт RJ-45 (цитата): «Роз’єми та порти введення-виведення: 3xUSB 3.1, у тому числі 1хUSB 3.1 Type-C Gen 1, HDMI, RJ-45, 4-in-1 media reader». При підготовці даного документу було помилково пропущено коментар щодо надання такого додаткового обладнання.
Таким чином наша пропозиція відповідає вимогам Замовника в частині підтримки мережі Ethernet.
Зважаючи на зазначене просимо вас розглянути питання про можливість допущення пропозиції ТОВ «УЛІС Сістемс» до аукціону як таку, що повністю відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

16 липня 2019 22:18
Лист до НБУ 190716.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 липня 2019
UA-2019-05-29-000592-cf50f894531b04ebaac7c6dd65d3facd5
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 17:44
Документ переможзця
18 липня 2019 17:44
Документи переможця
05 липня 2019 10:01
Електронний підпис
05 липня 2019 10:01
Електронний підпис
05 липня 2019 09:59
Сертифікати.pdf
04 липня 2019 17:42
Електронний підпис
04 липня 2019 17:42
Електронний підпис
04 липня 2019 14:41
Проект договору.pdf
04 липня 2019 14:41
Сертифікати.pdf
04 липня 2019 14:41
Специфікація товару.pdf
04 липня 2019 14:41
Статут.pdf
04 липня 2019 14:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:08
Електронний підпис
04 липня 2019 16:08
Електронний підпис
04 липня 2019 16:06
10_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
04 липня 2019 16:06
09_Ст_17.pdf
04 липня 2019 16:06
07_Наказ_з.pdf
04 липня 2019 16:06
06_Протокол_з.pdf
04 липня 2019 16:06
05_Довідка договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 3 292 704,00
UAH з ПДВ
3 244 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 3 390 249,00
UAH з ПДВ
3 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 17:44
Документ переможзця
18 липня 2019 17:44
Документи переможця
05 липня 2019 10:01
Електронний підпис
05 липня 2019 10:01
Електронний підпис
05 липня 2019 09:59
Сертифікати.pdf
04 липня 2019 17:42
Електронний підпис
04 липня 2019 17:42
Електронний підпис
04 липня 2019 14:41
Проект договору.pdf
04 липня 2019 14:41
Сертифікати.pdf
04 липня 2019 14:41
Специфікація товару.pdf
04 липня 2019 14:41
Статут.pdf
04 липня 2019 14:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:08
Електронний підпис
04 липня 2019 16:08
Електронний підпис
04 липня 2019 16:06
10_Свідоцтво ПДВ_з.pdf
04 липня 2019 16:06
09_Ст_17.pdf
04 липня 2019 16:06
07_Наказ_з.pdf
04 липня 2019 16:06
06_Протокол_з.pdf
04 липня 2019 16:06
05_Довідка договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 3 244 998,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
3 244 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 16:43
ДД_101479 до Д_101356 від 01.08.2019 ВАЛТЕК.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 12:05
ДД №101373 від 12.08.2019_ТОВ ВАЛТЕК.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 19:13
Д_101356 від 01.08.2019 ТОВ фірма ВАЛТЕК.pdf укладений
01 серпня 2019 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 101356
Договір:
Номер додаткової угоди: 101373
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101356
Договір:
Номер додаткової угоди: 101479
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 244 991,76
UAH (в тому числі ПДВ 540 831,96 UAH)