Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне марки Г(13-100)
Очікувана вартість
350 400,00 UAH
UA-2019-05-29-000459-b 21d60418d63240a9b1f39faad6dba56d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковач Е.Й.

+380314143295 oplberegovo@uoz-zak.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна психіатрична лікарня м. Берегово
Код ЄДРПОУ: 01992251
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., м. Берегово, вул. Мужайська, 41
Контактна особа: Ковач Е.Й.
+380314143295
oplberegovo@uoz-zak.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:01
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:01
Очікувана вартість: 350 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-05-07-000702-b

процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2019-05-07-000702-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 тони
вугілля кам’яне марки Г(13-100). Закупівля здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90233, Україна, Закарпатська область, с. Яноші, вул. Батозі, 1 (17 км від м. Берегово, автомобільним сполученням за рахунок Постачальника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:22
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
29 травня 2019 15:22
ТД вугілля кам_яне.doc
29 травня 2019 15:22
Додаток 2 Проект договору.docx
29 травня 2019 15:22
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зважування
Дата подання: 30 травня 2019 19:26
Дата відповіді: 31 травня 2019 14:39
Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачено, що обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування с. Яноші на сертифікованих автовагах, а також учасники повинні надати гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах території Закарпатської області за присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці) Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що вимога щодо наявності складу в межах області є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі лише тими учасниками, які вже мають у власності або на договірних засадах (оренди або надання відповідних послуг) склад у межах Вашої області. Дана вимога обмежує участь нашого підприємства у даній процедурі закупівлі, оскільки наше підприємство не має складу у межах Вашої області, а має склад на території іншої області. Отже, Замовником встановлено у тендерній документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь нашого підприємства у даній процедурі закупівлі та створюють «кращі» умови для певного кола осіб. У зв’язку із вищенаведеним, просимо максимально розширити коло учасників, які зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі та пропозиції яких не будуть відхилені Замовником через встановлення дискримінаційних вимог шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. До відома повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника про усунення дискримінаційних вимог стосовно даного питання та внесення відповідних змін до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Обласної психіатричної лікарні м. Берегово розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації та оголошення про проведення торгів місцем поставки є 90233, Закарпатська обл., Берегівський р-н, с. Яноші, вул. Батозі, 1 (17 км від м. Берегово, автомобільним сполученням за рахунок Постачальника). У зв’язку з цим, а також з метою отримання достовірної інформації про кількість поставлено товару до місця призначення було прийнято рішення про встановлення вимоги про наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування с. Яноші на сертифікованих автовагах, а також учасники повинні надати гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах території Закарпатської області за присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці).
Відповідно до пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачена можливість надання інформації про наявність автомобільних вагів, які знаходяться у власності учасника або мобільні автоваги, та/або право їх оренди та/або копія договору про надання послуг по зважуванню та таруванню автомашин. Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вище вимоги тендерним комітетом допущено не було.
Стосовно надання нотаріально засвідчено копії договору
Дата подання: 30 травня 2019 19:28
Дата відповіді: 31 травня 2019 14:39
Тендерною документацією вимагається надання учасниками нотаріально засвідченої копії дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля. Звертаємо увагу Замовника, що витрати на засвідчення копії договору призводить до необґрунтованого завищення ціни пропозицій учасників, що має наслідком порушення такого принципу публічних закупівель, як максимальна економія та ефективність. Тим більше, учасники можуть просто надати оригінал вказаного документу, не здійснюючи інших витрат. Просимо Замовника внести зміни до документації та передбачити надання сканованої копії з оригіналу вказаного документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Обласної психіатричної лікарні м. Берегово розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що вимога про надання у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідченої копії дійсного договору з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля передусім зумовлена, необхідністю отримання достовірної інформації про наявність договірних зобов’язань з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, і як наслідок отримання гарантій щодо вчасного постачання товару, який є предметом закупівлі у необхідній кількості та у необхідні строки.
Щодо посвідчення якості на минулу партію вугілля
Дата подання: 30 травня 2019 19:32
Дата відповіді: 31 травня 2019 14:39
Шановний Замовнику, пунктом 6 Додатку 3 вимагається надання оригіналу або копії посвідчення про якість на минулу партію вугілля (яке повинне бути видане в 2017 році або в 2018 році та відповідати діючим стандартам), із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля. Вважаємо вказану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію учасників з огляду на наступне. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 посвідчення якості вугілля видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином, для виконання вимоги щодо надання посвідчення якості на минулу партію вугілля, на адресу учасника повинна була здійснюватися поставка вугілля саме цієї марки. Проте, учасники можуть не здійснювати закупівлю вугілля саме цієї марки, а тому зазначену вище вимогу документації зможуть виконати лише ті учасники, яким вже здійснювалася поставка вугілля саме цієї марки у 2017 або 2018 році, у зв’язку з чим мають можливість підтвердити постачання вугілля саме цієї марки. Встановивши дану вимогу, Замовник надав перевагу тим учасникам, яким вже здійснювалася поставка вугілля саме марки Г (13-100), і тим самим обмежив право взяти участь у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, у тому числі нашого підприємства, які планують придбання вугілля у майбутньому для конкретного замовника. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на поставку вугілля повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля. Наведена вище умова Тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників. Просимо виключити дану вимогу із положень Тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Обласної психіатричної лікарні м. Берегово розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що зазначена вище вимога щодо надання посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки встановлена з метою недопущення погіршення якості вугілля шляхом додавання домішок, в тому числі ґрунту, каміння, сміття, а також інших речовин, що негативно впливають на технічні і якісні характеристики вугілля. Зазначимо, що посвідчення про якість передбачене положеннями пункту 7.3. розділу 7 ДСТУ7146:2010.
Водночас, виходячи з умов тендерної документації, учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 30 травня 2019 19:36
Дата відповіді: 31 травня 2019 14:40
1)Якщо учасник створено у 2017 році, яким чином йому необхідно підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за період 2016-2018 роки? 2)Аналогічними договорами є договори на постачання вугілля будь-яких марок?
Відповідь: Тендерний комітет Обласної психіатричної лікарні м. Берегово розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації передбачена можливість надання інформації про виконання аналогічних договорів за період 2016-2018 роки. Виходячи з побудованої у спосіб викладений згідно вимог тендерної документації Ви як учасник маєте можливість надати інформацію за будь-який рік зазначеного вище періоду. У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що створене Вами підприємство зареєстроване у 2017 році, Ви як потенційно можливий учасник маєте можливість на виконання вимог оголошення про проведення відбору надати інформації за 2017 та/або 2018 роки. Що стосується Вашого питання відносно марки ввугілля повідомляємо, що предметом закупівлі є тверде паливо – код ДК 021:2015 – 09110000-3 (вугілля кам’яне марки Г(13-100)). У зв’язку з цим, аналогічними вважатимуться договори на поставку твердого палива будь-якої марки
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сузір'я 334 560,00
UAH з ПДВ
334 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАЛПРОМТОРГ" 350 280,00
UAH з ПДВ
350 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 13:11
Електронний підпис
04 липня 2019 13:08
документи переможця
13 червня 2019 11:49
Електронний підпис
13 червня 2019 11:45
пропозиція.rar

Публічні документи

14 червня 2019 08:35
Електронний підпис
14 червня 2019 08:33
ГКОМ 13-100.pdf
14 червня 2019 08:33
ГКОМ 13-100 (1).pdf
14 червня 2019 08:33
Статут.pdf
14 червня 2019 08:33
рішення засновника.pdf
14 червня 2019 08:33
Паспорт та код.pdf
14 червня 2019 08:33
Опис.pdf
14 червня 2019 08:33
настанови ваги.pdf
14 червня 2019 08:33
Накази працівники.pdf
14 червня 2019 08:33
Наказ Магера.pdf
14 червня 2019 08:33
Договір оренди складу.pdf
14 червня 2019 08:33
Договір оренди ваги.pdf
14 червня 2019 08:33
Довіреність.pdf
14 червня 2019 08:33
Довідка відкриття рах..pdf
14 червня 2019 08:33
Відомості ЄДР.pdf
14 червня 2019 08:33
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2019 08:33
Витяг єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сузір'я

ПП "ГАЛПРОМТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сузір'я
#22404614
Переможець 334 560,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:40

Документи

03 липня 2019 10:40
Електронний підпис
03 липня 2019 10:35
повiдомлення.pdf
03 липня 2019 10:35
ПР№87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сузір'я
#22404614
334 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 10:40
Електронний підпис
03 липня 2019 10:35
повiдомлення.pdf
03 липня 2019 10:35
ПР№87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 09:49
ДУ№5 -вугілля.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 08:48
ДУ№5 - вугілля.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 08:48
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 10:53
ДУ№5 - вугілля.pdf зміни до договору
28 січня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:26
ДУ_-_на_строк_-вугiлля-UA-2019-05-29-000459-b.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:13
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 13:57
ДУ №3 - вугілля.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:57
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 16:50
ДУ - вугілля -UA-2019-05-29-000459-b.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 11:26
ДУ№1_-_вугiлля.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 16:30
Договір - вугілля.pdf укладений
15 липня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: №234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: №234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: №234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №234
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 401 472,00
UAH