Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель
Очікувана вартість
872 081,00 UAH
UA-2019-05-29-000451-b e7eb71d1be2549e69c14d7e1e732e2d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:49
Очікувана вартість: 872 081,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - . 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:35
ТД_267-19_нова редакція.doc
13 червня 2019 17:35
Перелік змін.docx
13 червня 2019 17:35
ТД_267-19_з закресленими данними.doc
29 травня 2019 15:17
Проек договору миття фасадів.doc
29 травня 2019 15:17
Оголошення_.doc
13 червня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:35
ТД_267-19_нова редакція.doc
13 червня 2019 17:35
Перелік змін.docx
13 червня 2019 17:35
ТД_267-19_з закресленими данними.doc
29 травня 2019 15:17
ТД_267-19_Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель.doc
29 травня 2019 15:17
Проек договору миття фасадів.doc
29 травня 2019 15:17
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000451-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 04 липня 2019 12:59
На рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 16:55
Пропозиція учасника ТОВ "АЛЬППРОМ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка не містить дозвіл виданий Учаснику Державною службою гірничного нагляду та промислової безпеки України або Держпраці або іншим уповноваженим органом на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг або декларацію на відповідність матеріально-техічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці з зазначенням місця виконання робіт місцезнаходження об’єкту замовника, де будуть надані послуги, які є предметом закупівлі.
В пропозиції надано декларацію на відповідність матеріально-техічної бази від 15.05.2018 року без зазначення місця виконання робіт місцезнаходження об’єкту замовника, де будуть надані послуги, які є предметом закупівлі, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить довідку про наявність верхолазів або інших кваліфікованих фахівців №20/06/01 від 20.06.2019 в якій відсутня інформація що дані працівники будуть задіяні у наданні послуг замовнику, що не відповідає умовам п. 4.2 додатку 2 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить довідку про виконання аналогічних договорів та лист відгук без номера без дати від контрагента вказаного в довідці, з якого не можливо встановити договірних відносин на надання послуг з миття скляних та/або металевих та/або мармурових та/або інших поверхонь будівель та неможливо встановити належність відгуку до наданих послуг саме з миття скляних та/або металевих та/або мармурових та/або інших поверхонь будівель, що не відповідає умовам п. 4.3 додатку 2 тендерної документації.
Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000451-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2979603206
Дата подання: 05 липня 2019 17:13
ВИМОГА про усунення порушення у процесi проведення 3акупiвлi
ВИМОГА
про усунення порушення у процесi проведення 3акупiвлi

29.05.2019 року філією «Пасажирська Компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» через систему «ПРОЗОРРО» було організовано вiдкритi торги UA2019-05-29-000451-b предметом закупiвлi - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель) з бюджетом закупiвлi 872 081,00 грн з ПДВ, крок зниження ставки 8 720,00 грн. Початок періоду уточнень: 29.05.2019 року, 15:20 год.; завершення періоду уточнень: 11,06.2019 року, 18:00 год.; завершення прийому пропозиції 21.06.2019, 18:00 год.
24.06.2019 року було проведено аукціон, згідно iз результатами якого найнижча (мiнiмальна) цiна була у ТОВ (АЛЬППРОМ) -7З9 505,52 грн. Проте пропозицію було відхилено., тому що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, нашу пропозицію ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" також було відхилено, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Проте нами завантажено пропозицію в повному обсязі згідно тендерної документації, а також з урахуванням змін, які буле внесені.

Звертаємо увагу, що вами як Замовником торгів в останній день подання тендерних пропозицій було внесено зміни із порушенням порядку внесення змін та публікації їх в системі закупівель.
Так, відповідно до ст..23 Закону Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Проте, всупереч чинному законодавству, Замовником Філією «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» в файлі «Перелік змін» не зазначено в повному обсязі усі зміни, які були внесені, чим ввели в оману потенційних учасників даних торгів.
Отже, у зв’язку із порушенням Замовником порядку оприлюднення змін до тендерної документації та відповідно до ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

У випадку недотримання Замовником чинного законодавства в сфері закупівель, Учасник буде змушений звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України, а також до відповідних контролюючих органів Державної аудиторської служби України з вимогою забезпечити проведення моніторингу закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 16:56
Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

04 липня 2019 12:59
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

05 липня 2019 17:13
img494.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 774 604,80
UAH з ПДВ
739 505,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" 786 708,00
UAH з ПДВ
741 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 871 430,40
UAH з ПДВ
871 430,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кіналь Володимир Ігорович 871 833,84
UAH з ПДВ
871 833,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПРИБИРАЛЬНИК" 872 060,00
UAH з ПДВ
872 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 12:55
Електронний підпис
21 червня 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 12:55
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

21 червня 2019 16:55
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2019 17:18
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2019 17:32
Licenzia.zip
21 червня 2019 17:32
Doverka_savchenko.zip
21 червня 2019 17:32
201243_ГР_387_26 160.zip
21 червня 2019 17:32
Nakaz_savchenko.zip
21 червня 2019 17:32
документи.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Фізична особа-підприємець Кіналь Володимир Ігорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПРИБИРАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 739 505,52
UAH з ПДВ
27 червня 2019 08:16
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА"
#2979603206
Відхилено 741 280,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 08:17
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 871 430,40
UAH з ПДВ
27 червня 2019 08:18

Документи

27 червня 2019 08:16
Електронний підпис
27 червня 2019 08:16
Протокол 1.docx
27 червня 2019 08:16
відхилення 1.docx
26 червня 2019 16:31
Електронний підпис
26 червня 2019 16:31
Протокол перенос.docx

Документи

27 червня 2019 08:17
Електронний підпис
27 червня 2019 08:17
Протокол 2.docx
27 червня 2019 08:17
відхилення 2.docx

Документи

27 червня 2019 08:18
Електронний підпис
27 червня 2019 08:18
Протокол н.docx
27 червня 2019 08:18
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
871 430,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 08:18
Електронний підпис
27 червня 2019 08:18
Протокол н.docx
27 червня 2019 08:18
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 16:18
звіт про виконання договору.docx укладений
27 вересня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:06
договір.PDF укладений
12 липня 2019 10:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 871 430,40
UAH (в тому числі ПДВ 145 238,40 UAH)