Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 -72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» на етапі розробки авторизації за допомогою таких методів: ЄЦП, BankID, MobileID)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000422-a 6347539acb704050a3be9d85204d4d09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:36
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 -72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення (Розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» на етапі розробки авторизації за допомогою таких методів: ЄЦП, BankID, MobileID)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вулиця Конторська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг при наявності фінансування з міського бюджету м. Харкова. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 13:52
Тендерна документація ДК 021-2015 72210000-0_ ЄКХ 29.05.19_портал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проекту договору
Дата подання: 04 червня 2019 13:38
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:29
у п. 2.2 договору встановлено період гарантійного обслуговування (24 місяці), які розпочинаються з моменту введення програмного забезпечення в постійну (проислову) експлуатацію. В той же час, технічними вимогами (додаток 1 до Тендерної документації) передбачено, що Виконавець зобов'язується супроводжувати програмний продукт протягом 1-го місяця з початку періоду експлуатації, усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми). Просимо Вас роз’яснити: - Протягом якого строку Виконавець повинен здійснювати програмно-технічну підтримку та консультації щодо функціонування Програмного забезпечення? - Підписанням якого документу завершується період опитів в експлуатації програмного забезпечення? - З якого моменту починається промислова експлуатація програмного забезпечення, яким документом оформлюється введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію та у якому пункті договору передбачено підписання такого документу? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічними вимогами, викладеними у Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Виконавець зобов'язується супроводжувати програмний продукт протягом 1-го місяця з початку періоду експлуатації, усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми). Наведена вимога стосується процесу розгортання Програмного забезпечення для забезпечення її готовності до використання. Тож цей строк не є строком гарантійного обслуговування. Гарантійний період та дія умов гарантійного обслуговування Програмного забезпечення визначені у п.п. 2.2. проекту договору. Цей період становить 24 місяці з моменту введення в постійну (промислову) експлуатацію Програмного забезпечення. Виходячи з цього, Виконавець протягом 1 місяця повинен в межах процесу розгортання Програмного забезпечення для підготовки його до експлуатації усувати всі недоробки і невідповідності технічним завданням (без зміни складу функцій програми), а протягом гарантійного строку обслуговування (24 місяці) - здійснювати програмно-технічну підтримку та консультації щодо функціонування Програмного забезпечення.

Згідно з вимогами до розгортання Програмного забезпечення, викладеними у Додатку 1 до Тендерної документації прийом платформи здійснюється після періоду опитів в експлуатації програми, що становить заключний етап послуги. Згідно з п. 5.1. проекту договору приймання послуг, наданих Виконавцем, оформлюється Актами приймання-передачі наданих послуг, відповідно до Технічних вимог (Додаток № 1), які повинні бути підписані уповноваженими представниками Сторін.
Введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію оформляється розпорядчим актом Замовника (наказом директора про введення програмного забезпечення в промислову експлуатацію), а також бухгалтерськими документами щодо введення в господарський оборот об’єкта права інтелектуальної власності в складі нематеріальних активів, типові форми яких визначені законодавством України.
умов Договору
Дата подання: 04 червня 2019 14:03
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:30
Запропонованим проектом договору передбачено, що оплата загальної вартості послуг (п. 3.3 проекту Договору) здійснюється одним платежем, протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг. З якою метою у п. 3.4 проекту Договору встановлено щомісячну вартість послуг та за якою методикою її необхідно розраховувати? (т.я. ви вимагаєте подавати заповнений проект договору)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 3.3. проекту договору не встановлено, що оплата послуг здійснюється одним платежем, а закріплено загальну вартість послуг за цим договором. Відповідно ж до п. 3.4. проекту договору вартість послуг оплачується щомісячно. Відповідно до п.1.8. проекту договору терміни надання послуг, відповідно до п.1.2. цього Договору, надаються щомісячно. Отже, щомісячна вартість послуг узгоджується Сторонами договору, про що підписується відповідний Протокол узгодження договірної ціни.
проект договору
Дата подання: 04 червня 2019 14:36
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:31
1. Умови договору, передбачають визначення щомісячної вартості послуг (п. 3.4. проекту договору). П. 5.1 проекту договору встановлено, що приймання послуг, наданих Виконавцем, оформлюється Актами приймання-передачі наданих послуг, відповідно до Технічних вимог (Додаток № 1), які повинні бути підписані уповноваженими представниками Сторін. Але Технічними вимогами не передбачено підписання будь-яких Актів приймання-передачі наданих послуг. Крім цього, договором передбачено, що оплата вартості послуг здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання Акту виконаних послуг. Оскільки, Акт приймання-передачі наданих послуг та Акт виконаних робіт, передбачені проектом договору, породжують різні юридичні наслідки, просимо роз’яснити чи у п.п. 1.8, 5.1 договору мова йде про один і той самий акт, чи це все-ж таки різні документи? Якщо це різні документи, то на підставі якого з них здійснюється щомісячна оплата? 2. Відповідно до п. 5.3 договору, Виконавець щомісячно надає Замовнику акти приймання-передачі наданих послуг. Замовник протягом 7-ми робочих днів перевіряє достовірність акту в частині фактично наданих послуг, підписує його, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. Є конкретно-визначений перелік робіт на кожний місяць, чи Виконавець може самостійно визначати склад послуг, які надаються протягом місяця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України згідно з договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності. Обов'язок замовника – оплатити надану послугу. Чинним законодавством не передбачено будь-яких типових документів для оформлення операцій із надання/отримання послуг та їх обов’язкову назву. У загальноприйнятій практиці документом, що оформляє господарські операції з надання/отримання послуг, є акт. Цей документ має містити усі обов'язкові реквізити, передбачені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88. Таким чином, вжиті у п.1.8. і п. 5.1. проекту договору найменування актів означають один і той самий документ – акт приймання-передачі наданих послуг.
Відповідно до Технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації) розробка електронного сервісу «Єдиний кабінет харків’янина» включає в себе: розробку дизайну для веб форм та мобільного додатку iOS; розробку веб серверу та методів інтеграції мобільного додатку; розробку веб форм; тестування; розгортання на серверах замовника. Тож конкретний перелік робіт має точно відповідати складу послуги та може визначатися Виконавцем самостійно в межах замовленої послуги.
стосовно надання документів переможцем
Дата подання: 04 червня 2019 14:54
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:41
Переможець торгів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи: - Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, вказаною у Додатку 2.1 цієї тендерної документації, з відповідним розрахунком ціни за результатом електронного аукціону. - Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 та частиною другою цієї статті Закону, зазначені в Додатку 6 цієї тендерної документації. Зазначені вище документи надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику, за адресою: 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, Новобаварський р-н, вулиця Конторська, будинок 35 у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та додатково завантажуються переможцем в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Зазначені документи, у разі їх подання замовнику, повинні бути прошиті, а документи, підготовлені безпосередньо переможцем, повинні бути завірені печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця і повинні бути адресовані замовнику, містити дату та номер документа. Враховуючи те, що нормативні строки для пересилання поштових відправлень, оприлюднені за посиланням https://ukrposhta.ua/dovidka/stroki-peresilannya/ складають до 7 днів (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку), не всі учасники мають можливість забезпечити вчасне доставлення документів за вказаною адресою. Просимо надати уточнення, у п'ятиденний строк замовник повинен отримати документи від переможця, чи цей термін встановлений для відправлення переможцем документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає у п'ятиденний строк отримання замовником документів від переможця.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000422-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 04 червня 2019 10:34
Вимога до технічнних вимог
Додатком 1 до Тендерної документації визначено конкретинй перелік мов программування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, які повинні використовуватись учасником для розробки електронного сервісу (Python 3.7, OpenAPI 2 (Swagger), PostgreSQL >= 9.5, SQLAlchemy, React, Bootstrap, HTML 5, CSS 3, PyCharm >= 2018, DataGrip >= 2019) та мобільного додатку (Xcode >= 10.2, Swift >= 5.0, Cocoapods з виключно OpenSource бібліотеками, MVVM). При цьому тендерна документація не передбачає можливість використання учасником жодного еквіваленту що не відповідає п. 3 ч. 1 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На даний момент є багато мов програмування, за допомогою яких можна надати послуги з розробки на якісному та сучасному рівні.
Конкретизація мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, суттєво обмежує конкуренцію та порушує вимоги п. 3 ч. 1 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим просимо вказати про можливість учасників самостійно визначати перелік мов програмування/технологій/IDE/стандартів/бібліотек, з використанням яких, учасник зможе забезпечити дотримання встановлених замовником технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 16:36
Наведені мови програмування/технології/IDE/стандарти/бібліотеки мають бути використані виключно для:
- Полегшення майбутньої інтеграції з іншими продуктами, які вже реалізовані або будуть реалізовані у найближчий час
- Полегшення підтримки продукту протягом періоду експлуатації.
Один із варіантів як це може бути досягнено - використовувати однаковий перелік (стек) технологій.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000422-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 04 червня 2019 10:38
Вимога до тендерної пропозиції
2. Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, серед іншого, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
З огляду на те, що закон передбачає наявність у складі тендерної документації саме проекту договору, просимо виключити з Додатку 2 до Тендерної документації (Форма «Тендерна пропозиція») наступне положення: «…та згодні на підписання договору про закупівлю у Вашій редакції, відповідно до вимог тендерної документації…», оскільки наявність такого положення позбавляє сторони права узгодити редакцію договору перед підписанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 17:52
Відповідно до вимог частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Враховуючи викладене, за результатами проведеної процедури закупівлі сторони повинні підписати договір, положення якого відповідають тендерній документації, складовою якої є проект договору.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000422-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ, Код ЄДРПОУ:37770359
Дата подання: 04 червня 2019 10:40
Вимоги до проекту договору
1. П. 1.3 проекту Договору (Додаток 7 до Тендерної документації) встановлено, що склад, обсяги, об’єм, види та ціна послуг визначаються за взаємною згодою Сторін та вказуються у Технічних вимогах (Додаток №1), Протоколі узгодження ціни (Додаток № 2).
По-перше, технічні вимоги, встановлені у Додатку № 1 не передбачають визначення ціни послуг.
По-друге, у складі проекту договору відсутній Протокол узгодження ціни.
По-третє, як ціна послуг може встановлюватись за погодженням Сторін, якщо ціна у договорі, укладеному за результатами закупівлі, не може відрізнятися від тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону?
Просимо усунути вказані вище невідповідності оприлюдненого проекту договору, вимогам закону України «Про публічні закупівлі» або надати пояснення.
2. П. 1.6 проекту Договору (Додаток 7 до Тендерної документації) встановлено, що строк надання послуг, які є предметом закупівлі – до 30 вересня 2019 року. Проте, п. 4.1 того ж самого проекту Договору вказано наступне: «Строки надання послуг, передбачених п 1.6. Договору, становлять до тридцять першого грудня дві тисячі дев’ятнадцятого року та з дати початку надання послуг….». Крім цього, п. 12.1 проекту договору встановлено, що договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і діє до тридцять першого грудня дві тисячі дев’ятнадцятого року, але не раніше повного та належного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. Просимо усунути вказані невідповідності.
3. П. 6.3.8 проекту договору передбачає, що Виконавець зобов’язується виконувати всі вказівки Замовника щодо надання послуг,за умови, якщо дотримання ним цих вказівок не загрожує якості послуг. Проте, п. 2.1 договору визначено, що послуги надаються у відповідності до Технічних вимог, визначених у Додатку 1.
Вказівки Замовника можуть збільшити обсяг послуг, залишаючи при цьому ціну договору незмінною. Просимо видалити п. 6.3.8 з проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 18:30
1. П. 1.3 проекту Договору (Додаток 7 до Тендерної документації) передбачено, що склад, обсяги, об’єм, види та ціна послуг визначаються за взаємною згодою Сторін та вказуються у Технічних вимогах (Додаток №1), Протоколі узгодження ціни (Додаток № 2).
Даний пункт проекту договору не вказує на те, що «склад, обсяги, об’єм, види та ціна послуг» повинні бути одночасно визначені як Технічних вимогах (Додаток №1), так і в Протоколі узгодження ціни (Додаток № 2).
Протокол узгодження ціни буде узгоджений сторонами в процесі підписання договору.
При підписанні як договору про закупівлю, так і додатків до нього, замовником будуть враховані вимоги частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, та вимоги частини 4 статті 36 Закону, відповідно до якої умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
З огляду на викладене, тендерна документація не містить невідповідностей.
2. Положення п.4.1 проекту Договору означає, що послуга надається у період до 31 грудня дві тисячі дев’ятнадцятого року, але з урахуванням вимог п.1.6 проекту Договору, що у свою чергу також не вступає в протиріччя зі с троком дії договору, визначеному у п.12.1 проекту Договору.
З огляду на викладене, тендерна документація не містить невідповідностей.
3. Сторони виконують договір на умовах, визначених у договорі. З огляду на викладене, вказівки замовника (у разі їх виникнення) будуть стосуватися надання учасником послуг у відповідності до Технічних вимог, визначених у Додатку 1.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 741 000,00
UAH з ПДВ
734 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕТІУМ-ГРУП" 860 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РКД ЕЛЕКТРОНІКС" 1 360 000,00
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КМК СЕРВІС 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 14:59
Електронний підпис
18 червня 2019 14:55
Реєстр Документів.PDF
14 червня 2019 16:55
Електронний підпис
14 червня 2019 16:53
Тендерна Пропозиція.PDF

Публічні документи

13 червня 2019 22:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 16:52
Тех вимоги.pdf
14 червня 2019 16:52
Тендерна пропозицыя.pdf
14 червня 2019 16:52
Суборенда.pdf
14 червня 2019 16:52
РЕЄСТР.pdf
14 червня 2019 16:52
пРОЕКТ Договір.pdf
14 червня 2019 16:52
Обладнання + персонал.pdf
14 червня 2019 16:51
Додаток 4.pdf
14 червня 2019 16:51
дОДАТОК 4.1..pdf
14 червня 2019 16:51
Довідки банк.pdf
14 червня 2019 16:51
Довідка тех (1).pdf
14 червня 2019 16:51
Відгук аксіома.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 13:06
Інше.pdf
14 червня 2019 13:06
Документи.pdf
14 червня 2019 13:06
Додаток 7.pdf
14 червня 2019 13:06
Технічні вимоги.pdf
14 червня 2019 13:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 14:02
Iнше.pdf
14 червня 2019 14:02
Додаток_4.pdf
14 червня 2019 14:02
Додаток_7.pdf
14 червня 2019 14:02
Технiчнi_вимоги.pdf
14 червня 2019 14:02
Додаток_3.pdf
14 червня 2019 14:02
Тендерна_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ПРЕТІУМ-ГРУП"

ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"

ПП "РКД ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ КМК СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРКIН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40358659
Відхилено 734 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 08:39
ТОВ "ПРЕТІУМ-ГРУП"
#41026360
Відхилено 735 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 08:43
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"
#42713457
Відхилено 1 336 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 08:49
ПП "РКД ЕЛЕКТРОНІКС"
#32486725
Переможець 1 349 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 08:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РКД ЕЛЕКТРОНІКС"
#32486725
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 09:48
доп угода_0001.pdf зміни до договору
25 липня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 09:02
Договір про закупівлю укладений
01 липня 2019 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору у частині викладення Розділу 17 "ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 0107/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 349 000,00
UAH