Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-05-29-000383-c 3a2af20c338849f4b41df9e12a5b27c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Анатоліївна Дубровських

+380688727282 marina301112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Марина Анатоліївна Дубровських
+380688727282
marina301112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 12:57
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1362 одиниця
дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В. Антоновича. буд. 65 (приміщення складу провізора лікарні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надмірна вимога
Дата подання: 31 травня 2019 15:12
Дата відповіді: 03 червня 2019 13:57
Термін та періодичність закупівлі: Товар постачається частинами на підставі вимоги-замовлення від замовника (покупця) на протязі 24 годин з моменту отримання вимоги-замовлення один раз на місяць, а в ургентному порядку на протязі 30 хвилину зв’язку з тим, що КЗ «Дніпровське КОШМД» є ургентним закладом. Шановний замовнику, чи не здається Вам що така вимога є надмірною. Ви закуповуєте дезінфікуючі засоби , а не ліки, тому вони не відносяться до ургентної доставки, тим більше у вас повинен бути необхідний запас таких засобів, це згідно з наказами. Крім того, якщо учасник , який виграє аукціон не місцевий , така поставка не можлива. чи ви вже знаєте хто буде переможець, тоді це може кваліфікуватись як корупційна змова. Просимо видалити дану вимогу, як надмірну та протизаконну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесено до Тендерної Документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000383-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 31 травня 2019 16:20
порушення закону
Шановний Замовнику, Ви оголосили закупівлю, яка повторює UA-2018-09-27-001271-c, коли вийшли дві пов’язані між собою компанії, і перевагу відповідно отримала місцева компанія. Зрозуміла тепер вимога що до ургентної поставки товару. Так от тепер цього не буде. Ми спробуємо привернути увагу всіх заінтересованих органів в проти корупційних діях, громадськість та департамент, який «схвалює» подібні закупівлі. На щастя змінилась влада в країні і ми маємо більше можливостей для боротьби з корупцією. Не може так більше продовжуватись. Ваші дискримінаційні вимоги, це опис витягнутий із методичних вказівок конкретних засобів, переліковувати не має сенсу, це можна переглянути у вказаній вище закупівлі, вона один- в- один. Тож засоби повинні мати саме загальні спільні для всіх подібних засобів характеристики : посилання на діючі речовини без якогось обмеження чи заборони, спектр дії, призначення, застосування, безпечність, економічність, ціна робочого розчину. Крім того ,слід Вам нагадати, що ваша установа уже рік використовує заявлені вами засоби, але ж ніхто не відміняв ротацію засобів, тим більше в такій установі як ваша. Чи вже про це забули? Тож вимагаємо видалити обмеження в складі засобів, неадекватний термін використання робочих розчинів від 28 до 40діб!!! У вашій установі це не можливо, бо навіть і у звичайній лікарні це не можливо, адже є певні норми . Або інша більш ніж дивна вимога до температурного режиму від -40°С до +35°С, ну не смішіть людей. Ви ж дорослі люди , професіонали, розумієте де і при якій допустимій температурі повинні зберігатись засоби, а тим більше ви їх не будете зберігати , а будити з ними працювати, адже замовляєте кожен місяць. Такі вимоги не відображають переваги заявлених засобів над іншими, вони носять чисто маркетинговий хід, мають російське походження( тому й температура -40) , а потім дивним чином стали вітчизняними. Тож видаліть всі дискримінаційні вимоги для уникнення непорозумінь . Сума закупівлі велика, тож скарги в АМКУ вам не уникнути.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 08:54
Шановний Скаржник! По-перше, тримайте себе в руках. По-друге, згідно положень Закону про публічні закупівлі під час оголощення Замовник розміщує в системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість закупівлі, умови договору...а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Замовник сформував медико-технічне завдання на продукцію зважаючи на потреби та специфіку свого закладу та вказав необхідні характеристики дезінфікуючих засобів, які є необхідними. Дезінфікуючі засоби з зазначеними характеристиками, які вказані в документації, були неодноразово випробувані в умовах специфіки нашої медичної установи, відзначена відмінна антимікробна активність та відсутність алергічних реакцій у персоналу лікарні та відвідувачів. По третє, жодним нормативним документом не передбачена ротація дезінфікуючих засобів - це ваші непрофесійні вигадки. Ваші звинувачення, що ми лобіюємо інтереси якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби декількох виробників, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації. Нам дуже прикро, що Ви не реалізуєте такі високоякісні дезінфікуючі засоби, які б відповідали вимогам документації та вимушені писати подібні листи. Закликаємо Вас в подальшому притримуватися правил ділового етикету та не звинувачувати безпідставно в корупційному зговорі Замовника.
Враховуючи вищевикладені аргументи, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 325 513,80
UAH з ПДВ
325 513,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 340 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 12:24
скорая.pdf
18 червня 2019 09:48
Електронний підпис
18 червня 2019 09:46
кваліфікація.rar
18 червня 2019 09:46
документи дези.pdf
18 червня 2019 09:46
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 09:09
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 325 513,80
UAH з ПДВ
26 червня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
325 513,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 10:25
Договір №Т-22 від 11.07.2019 (дезінфекційні засоби).pdf укладений
11 липня 2019 10:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 325 513,80
UAH (в тому числі ПДВ 54 252,30 UAH)