Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шприци, системи
Очікувана вартість
58 600,00 UAH
UA-2019-05-29-000349-a b10e37c795914341b36b13dc8eb4fd5f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:21
Початок аукціону: 06 червня 2019 15:21
Очікувана вартість: 58 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 293,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


1. Шприц 2,0 2B - 7000шт;
2. Шприц 5,0 2B - 7000шт;
3. Шприц 10,0 2B - 7000шт;
4. Шприц 20,0 2B - 4500шт;
5. Шприц 50,0 з голкою Bbraun - 250шт;
6. Система ПК - 2100шт.
Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Розрахована на декілька поставок. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи в холл (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27750 штуки
Шприци, системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  07 червня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 29 травня 2019 15:22
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:22
Шановний Замовнику! Згідно закону України "Про публічні закупівлі" вказувати торгову марку товару -дискримінаційна ознака для інших учасників, які виявили бажання взяти участь в данному аукціоні. В Україні представлено багато виробників та імпортерів шприців, які по якісті та технічним характеристикам не гірші за B/Braun . Просимо внести Вас зміни до оголошення .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 2 даного Порядку "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити."
Дискримінаціні вимоги
Дата подання: 29 травня 2019 16:34
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:49
Шановний замовнику! В Ваших Вимогах присутня вимога про надання гарантійногог листа виробника (імопртера)., що являється дискримінаціною вимогою для інших учасників. Хочемо завернути Вашу увагу що Допорогові закупівлі відрізняються від Відкритих торгів саме спрощеним мехінізмом та прозорістю. Де макисмально повинна бути 100 % критерієм ціна та якість запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У технічній документації присутня вимога, а саме: - "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає скановану копію оригіналу гарантійного листа, яким підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів." - якщо ви мали на увазі саме цю вимогу, то стосовно листа саме від виробника (імпортера) не йдеться мови! Лист повинен надати Учасник закупівлі (будь-який), що він в змозі поставити товар в терміни зазначені Замовником!!! Тому ніякої дискримінації не передбачалось! Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА" 58 592,13
UAH з ПДВ
49 860,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 58 175,90
UAH з ПДВ
52 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 13:21
Документи на товар.pdf
03 червня 2019 13:21
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.pdf
03 червня 2019 13:21
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 13:21
Докум АМ.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 16:29
Електронний підпис
03 червня 2019 15:19
аналог Договора.7z
03 червня 2019 15:19
Довідки.pdf
03 червня 2019 15:19
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2019 15:19
Уставні документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАН-МЕДИКА"

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВАН-МЕДИКА"
#36577810
Переможець 49 860,28
UAH з ПДВ
07 червня 2019 13:57

Документи

07 червня 2019 13:57
66.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВАН-МЕДИКА"
#36577810
49 860,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 13:57
66.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 242 аван-медика.pdf укладений
27 червня 2019 16:07