Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне АМ (13-25)
Очікувана вартість
474 300,00 UAH
UA-2019-05-29-000296-a 7f3cc89dd34c486ca3e0ac862558b49a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіпова Алла Григорівна

+380433737545 serebria_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Серебрійський навчально-реабілітаційний центр Могилів-Подільського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21723116
Місцезнаходження: 24026, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський район, с. Серебрія , провулок 8 Березня ,3
Контактна особа: Філіпова Алла Григорівна
+380433737545
serebria_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 12:13
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 12:13
Початок аукціону: 14 червня 2019 14:14
Очікувана вартість: 474 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76.1 т
Вугілля кам'яне АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24026, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський р-н ,с. Серебрія, провулок 8 Березня ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вугілля кам'яне АМ (13-25 ) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:44
ТД_вугілля_АМ.doc
29 травня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:44
ТД_вугілля_АМ.doc
29 травня 2019 12:09
ТД_вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000296-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 18 червня 2019 11:30
Невідповідність пропозиції ФОП Ковальчук Євген Володимирович вимогам Замовника встановленим у документації
Відповідно до оголошення, яке розміщене в системі електронних закупівель «Prozorro» ID: UA-2019-05-29-000296-a, 29.05.2019 року Замовником було оголошено допорогову закупівлю вугілля кам’яного марки АМ 13-25.
1.Умовами п.1 розділу III тендерної документації ( далі – ТД) були встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF), в т. ч.:
8) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується :
для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців – копією паспорту та ідентифікаційного номеру, оформлене згідно з вимогами чинного законодавства, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані копія паспорту та ідентифікаційного номеру. Надана копія паспорту є недійсною через те, що Ковальчук Є.В. змінив місце прописки на 01024, м. Київ, ВУЛИЦЯ КРУГЛОУНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 7, квартира 26., що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Мінюсту України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua. Отже, в складі пропозиції відсутній дійсний паспорт даної особи з новим місцем прописки, що є невиконанням вимог Замовника в цій частині.
2.Пунктом 5 цього ж розділу ТД встановлено надання інших документів, які повинен подати Учасник:
1. Скан-копію або копію завірену Учасником:
свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку, який вважається недійсним. В складі пропозиції мав бути наданий витяг із податковою адресою суб’єкта господарювання: 01024, м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, будинок 7, квартира 26 або будь – яке пояснення щодо цього. Адже при виникненні змін у відомостях суб’єкти господарювання повинні подати заяву, затверджену наказом Мінфіну від 20.12.2011 р. №1675, до контролюючого органу з відповідними відомостями. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині.
3.Пунктом 6 цього ж розділу встановлено, що на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України (учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані листи про дотримання ним заходів із захисту довкілля, але в жодному із них не гарантується застосовувати такі заходи під час виробництва товару, що не відповідає умовам ТД в цій частині
4.Додатком 1 до ТД встановлено:
Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
В складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. надано гарантійний лист про поставку товару, що здійснюється транспортом учасника-переможця дрібними партіями, але без гарантії забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, встановленого Замовником, що нен відповідає умовам ТД в цій частині.
Виходячи із вищенаведеного, просимо тендерний комітет врахувати нашу вимогу та відхилити пропозицію ФОП Ковальчук Є.В. як таку, що не відповідає умовам ТД та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 12:46
Скарга розглянута , учасника ФОП Ковальчука Є.В. дискваліфіковано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 391 154,00
UAH з ПДВ
380 423,90
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 395 720,00
UAH з ПДВ
380 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 396 328,80
UAH з ПДВ
396 328,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 14:58
Електронний підпис
12 червня 2019 12:11
Електронний підпис
12 червня 2019 12:11
Електронний підпис
12 червня 2019 12:10
14 паспорт_-_копія.PDF
12 червня 2019 12:10
11 ІПН копія.pdf
12 червня 2019 12:10
22 Укрзалізниця копія.pdf
12 червня 2019 12:10
13 Паспорт ориг_pdf.pdf
12 червня 2019 12:10
15 витяг з ДФС копія.pdf
12 червня 2019 12:10
19 виписка копія.PDF
12 червня 2019 12:10
26 Сертифікат АМ.pdf
12 червня 2019 12:10
17 Витяг з ЭДР.pdf
12 червня 2019 12:10
4 Ст 17.pdf
12 червня 2019 12:10
7 інші документи.pdf
12 червня 2019 12:10
10 проект договору.pdf
12 червня 2019 12:10
6 технічні вимоги.pdf
12 червня 2019 12:10
1 Пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:10
18 Виписка з ЄДР_pdf.pdf
12 червня 2019 12:10
2 Специфікація.pdf
12 червня 2019 12:10
16 Витяг з ДСФ ориг_pdf.pdf
12 червня 2019 12:10
23 Відгук Могильов.pdf
12 червня 2019 12:10
12 ІПН ориг_pdf.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 09:39
Електронний підпис
27 червня 2019 09:38
Документи під акцепт.pdf
24 червня 2019 11:57
Електронний підпис
12 червня 2019 12:08
Електронний підпис
12 червня 2019 12:07
_EF07~1.PDF
12 червня 2019 12:07
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:07
Інші документи.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 19:45
Електронний підпис
12 червня 2019 19:42
7 інші.pdf
12 червня 2019 19:42
6 уповноважена особа.pdf
12 червня 2019 19:42
5 Проект договору.pdf
12 червня 2019 19:42
4 тех вимоги.pdf
12 червня 2019 19:42
3 ст 17.pdf
12 червня 2019 19:42
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Євген Володимирович
#3172208897
Відхилено 380 423,90
UAH з ПДВ
21 червня 2019 12:27
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 380 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 14:43

Документи

21 червня 2019 12:27
Електронний підпис
21 червня 2019 11:45
протокол
14 червня 2019 14:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

26 червня 2019 14:43
Електронний підпис
25 червня 2019 13:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
380 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 14:43
Електронний підпис
25 червня 2019 13:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 19:50
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 19:20
дод угода.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 18:34
дод угода 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 17:11
договір укладений
09 липня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни вугілля за тонну
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни товару за тонну на 10% ,зменшення обсягу поставки
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 380 500,00
UAH