Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне АМ (13-25)
Очікувана вартість
474 300,00 UAH
UA-2019-05-29-000296-a ● 7f3cc89dd34c486ca3e0ac862558b49a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Серебрійський навчально-реабілітаційний центр Могилів-Подільського району Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 21723116 |
Місцезнаходження: | 24026, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський район, с. Серебрія , провулок 8 Березня ,3 |
Контактна особа: |
Філіпова Алла Григорівна +380433737545 serebria_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 12:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 12:13 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 14:14 |
Очікувана вартість: | 474 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76.1 т
Вугілля кам'яне АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24026, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський р-н ,с. Серебрія, провулок 8 Березня ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вугілля кам'яне АМ (13-25 ) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2019 12:44 |
ТД_вугілля_АМ.doc |
29 травня 2019 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
29 травня 2019 12:44 |
ТД_вугілля_АМ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000296-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 18 червня 2019 11:30
Невідповідність пропозиції ФОП Ковальчук Євген Володимирович вимогам Замовника встановленим у документації
Відповідно до оголошення, яке розміщене в системі електронних закупівель «Prozorro» ID: UA-2019-05-29-000296-a, 29.05.2019 року Замовником було оголошено допорогову закупівлю вугілля кам’яного марки АМ 13-25.
1.Умовами п.1 розділу III тендерної документації ( далі – ТД) були встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF), в т. ч.:
8) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується :
для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців – копією паспорту та ідентифікаційного номеру, оформлене згідно з вимогами чинного законодавства, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані копія паспорту та ідентифікаційного номеру. Надана копія паспорту є недійсною через те, що Ковальчук Є.В. змінив місце прописки на 01024, м. Київ, ВУЛИЦЯ КРУГЛОУНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 7, квартира 26., що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Мінюсту України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua. Отже, в складі пропозиції відсутній дійсний паспорт даної особи з новим місцем прописки, що є невиконанням вимог Замовника в цій частині.
2.Пунктом 5 цього ж розділу ТД встановлено надання інших документів, які повинен подати Учасник:
1. Скан-копію або копію завірену Учасником:
свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку, який вважається недійсним. В складі пропозиції мав бути наданий витяг із податковою адресою суб’єкта господарювання: 01024, м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, будинок 7, квартира 26 або будь – яке пояснення щодо цього. Адже при виникненні змін у відомостях суб’єкти господарювання повинні подати заяву, затверджену наказом Мінфіну від 20.12.2011 р. №1675, до контролюючого органу з відповідними відомостями. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині.
3.Пунктом 6 цього ж розділу встановлено, що на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України (учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані листи про дотримання ним заходів із захисту довкілля, але в жодному із них не гарантується застосовувати такі заходи під час виробництва товару, що не відповідає умовам ТД в цій частині
4.Додатком 1 до ТД встановлено:
Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
В складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. надано гарантійний лист про поставку товару, що здійснюється транспортом учасника-переможця дрібними партіями, але без гарантії забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, встановленого Замовником, що нен відповідає умовам ТД в цій частині.
Виходячи із вищенаведеного, просимо тендерний комітет врахувати нашу вимогу та відхилити пропозицію ФОП Ковальчук Є.В. як таку, що не відповідає умовам ТД та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
1.Умовами п.1 розділу III тендерної документації ( далі – ТД) були встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF), в т. ч.:
8) документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується :
для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців – копією паспорту та ідентифікаційного номеру, оформлене згідно з вимогами чинного законодавства, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані копія паспорту та ідентифікаційного номеру. Надана копія паспорту є недійсною через те, що Ковальчук Є.В. змінив місце прописки на 01024, м. Київ, ВУЛИЦЯ КРУГЛОУНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 7, квартира 26., що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Мінюсту України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua. Отже, в складі пропозиції відсутній дійсний паспорт даної особи з новим місцем прописки, що є невиконанням вимог Замовника в цій частині.
2.Пунктом 5 цього ж розділу ТД встановлено надання інших документів, які повинен подати Учасник:
1. Скан-копію або копію завірену Учасником:
свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку, якщо Учасник є платником єдиного податку.
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надано копію витягу з реєстру платників єдиного податку, який вважається недійсним. В складі пропозиції мав бути наданий витяг із податковою адресою суб’єкта господарювання: 01024, м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, будинок 7, квартира 26 або будь – яке пояснення щодо цього. Адже при виникненні змін у відомостях суб’єкти господарювання повинні подати заяву, затверджену наказом Мінфіну від 20.12.2011 р. №1675, до контролюючого органу з відповідними відомостями. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині.
3.Пунктом 6 цього ж розділу встановлено, що на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України (учасником повинен бути наданий відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
В складі пропозиції ФОП Ковальчуком Є.В. надані листи про дотримання ним заходів із захисту довкілля, але в жодному із них не гарантується застосовувати такі заходи під час виробництва товару, що не відповідає умовам ТД в цій частині
4.Додатком 1 до ТД встановлено:
Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист (від учасника торгів) щодо забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
В складі пропозиції ФОП Ковальчук Є.В. надано гарантійний лист про поставку товару, що здійснюється транспортом учасника-переможця дрібними партіями, але без гарантії забезпечення поставки вугілля кам’яного протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, встановленого Замовником, що нен відповідає умовам ТД в цій частині.
Виходячи із вищенаведеного, просимо тендерний комітет врахувати нашу вимогу та відхилити пропозицію ФОП Ковальчук Є.В. як таку, що не відповідає умовам ТД та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 12:46
Скарга розглянута , учасника ФОП Ковальчука Є.В. дискваліфіковано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
391 154,00
UAH з ПДВ
|
380 423,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
395 720,00
UAH з ПДВ
|
380 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
396 328,80
UAH з ПДВ
|
396 328,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ковальчук Євген Володимирович #3172208897 |
Відхилено |
380 423,90
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 12:27
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
380 500,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 19:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 19:20
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 18:34
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2019 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 17:11
|
договір | укладений |
09 липня 2019 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни вугілля за тонну |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни товару за тонну на 10% ,зменшення обсягу поставки |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |