Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
6 338 468,00 UAH
UA-2019-05-29-000284-c 21a83d0b546345c4930a167a2012d22d
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саєнко Наталія Володимирівна

380669051355 osvitakultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42322619
Місцезнаходження: 27652, Україна , Кіровоградська обл., село Первозванівка, Гагаріна, 1
Контактна особа: Саєнко Наталія Володимирівна
380669051355
osvitakultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 13:17
Очікувана вартість: 6 338 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 692,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ - МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27652, Україна, Кіровоградська область, Первозванівка, Гагаріна, 2 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Варіант 1 - Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату (авансу) для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року. Для перерахуваня Підряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 1 робочого дня з дати укладення Договору, рахунок на оплату в якому зазначає необхінду суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу Варіант 2 - Аванс - 0 % , якщо Підрядник відмовляється від авансування. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Варіант 1 - Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Варіант 2 - Післяоплата - 100 % Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:19
Протокол 37 .pdf
29 травня 2019 11:53
ТД УтепленняНВО 29-05-2019.doc
29 травня 2019 09:46
Додаток 5 Договір.docx
03 червня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 12:19
Протокол 37 .pdf
29 травня 2019 11:50
ТД УтепленняНВО 29-05-2019.doc
29 травня 2019 11:53
ТД УтепленняНВО 29-05-2019.doc
29 травня 2019 09:45
ТД УтепленняНВО 20-05-2019.doc
29 травня 2019 09:46
Додаток 5 Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оголошення про закупівлю
Дата подання: 31 травня 2019 11:48
Дата відповіді: 03 червня 2019 09:02
В оголошені про закупівлю відсутній пункт «Джерело фінансування закупівлі» .що не відповідає наказу №463 від 21.03.2019 року
Відповідь: На даний час, майданчики не повністю адаптовані до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: до пункту «10² Джерело фінансування закупівлі». Тому в оголошенні закупівлі «джерело фінансування» вказано в «інформації про предмет закупівлі», після «вид предмету закупівлі»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000284-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Споруда 2017, Код ЄДРПОУ:41188151
Дата подання: 21 червня 2019 10:15
Вимога до замовника
Вимога до замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 15:09
Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлена імперативна вимога, яка зобов’язує замовника відхиляти тендерну пропозицію у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації. Згідно з розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» необхідно надати копію паспорта (згідно положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ, паспорт - паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок), а не копію окремих сторінок паспорту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу до замовника
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000284-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Кабекслайн", Код ЄДРПОУ:38095345
Дата подання: 20 червня 2019 15:02
Оскарження визначення переможця ПП "ДІАЛОГ-БУД"
За результатами розгляду тендерних пропозицій Учасників за предметом закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Замовником визначено переможцем ПП «ДІАЛОГ-БУД», зазначаємо:
По-перше, документи переможця, завантажені в електронну систему закупівель не відповідають вимогам Розділу ІІІ п.1 тендерної документації, а саме: «Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи та скріплені печаткою, із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом». Тобто на ТП учасника ПП "ДІАЛОГ-БУД" відсутня дата підпису.
По-друге, на деяких сторінках документів ТП учасника ПП "ДІАЛОГ-БУД" відсутні власноручний підпис керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника, як вимагає розділ ІІІ п.1 тендерної документації.
Тобто Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ДІАЛОГ-БУД" визначив його переможцем вказаних торгів з помилками, у зв’язку з чим вимагаємо надати роз’яснення та переглянути рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 16:39
Відповідно до вимог розділу 3 «Інструкція з підготовки» ТД «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки, інші документи, складені учасником згідно цієї документації, тощо), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином на фірмовому бланку (якщо такий є), мати вихідний номер, за підписом керівника або уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, містити печатку*. Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему повинні містити підпис керівника або уповноваженої особи та скріплені печаткою, із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відміток «Згідно з оригіналом».
Згідно з тендерною пропозицією ПП «Діалог-БУД» Довідки, листи, інформації які складені учасником всі, що оформленні на фірмовому бланку підприємства, мають реєстраційний номер з датою та підписані керівником. (Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів, датою документа – є дата його підписання).
Копії документів, перед виготовленням скан-копій містять підписи керівника, скріплені печаткою із зазначенням посади, прізвища і дата підпису та стоїть відмітка «Згідно з оригіналом».
Розгорнути Згорнути
Про надання інформації щодо вимоги
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000284-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Кабекслайн", Код ЄДРПОУ:38095345
Дата подання: 21 червня 2019 13:58
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця
Звертаємо по-друге увагу Замовника щодо помилкового рішення у визначенні переможця за предметом закупівлі за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Замовником визначено переможцем ПП «ДІАЛОГ-БУД», де зазначаємо, що документи переможця, завантажені в електронну систему закупівель не відповідають вимогам тендерної документації з наступних причин:
1. вимогами Розділу ІІІ п.1 тендерної документації встановлено, зокрема дата підпису, де ПП "ДІАЛОГ-БУД" відсутня дата підпису документів тендерної пропозиції!!
2. на деяких сторінках документів тендерної пропозиції учасника ПП "ДІАЛОГ-БУД" відсутні власноручний підпис керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника, як вимагає абзац 14 п.1 розділ ІІІ тендерної документації!!
3. вимогами Розділу ІІІ п.5 тендерної документації встановлено, зокрема Інформаційна довідка учасника, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за вказаною формою, де учасник ПП «ДІАЛОГ-БУД» у вих. №29 від 10.06.2019 р. в п. 1 приведеної таблиці в графі адреса організації та контактні дані не вказує контактних даних взагалі!!
4. В складі тендерної пропозиції ПП «ДІАЛОГ-БУД надає Гарантійний лист про субпідрядника за вих. № 33 від 10.06.2019 р., в тексті якого зазначає про зовсім іншу організацію - ТОВ «Сервіс – Канон», яка гарантує, що в разі акцепту нашої тендерної пропозиції та укладання договору підряду не планує залучити..…….???!!
Тобто Замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ДІАЛОГ-БУД" визначив його переможцем вказаних торгів з помилками, у зв’язку з чим вимагаємо надати роз’яснення та переглянути рішення щодо визначення переможця, в протилежному випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 13:38
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дані помилки визнані формальними (несуттєвими), що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Відповідь на вимогу Учасника
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000284-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МЕГАБУД-БК", Код ЄДРПОУ:41464974
Дата подання: 24 червня 2019 13:01
Вимога щодо відхилення пропозиції учасника ПП "Діалог-БУД"
Згідно з пунктом 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та містить:
«…документи, що підтверджують повноваження посадової особи, або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Підтверджується одним з таких документів: - протоколом, витягом (випискою) з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції, договору та актів виконаних робіт)…»
Статтею 13 Закону України "Про єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" визначено документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, а саме:
а) паспорт громадянина України;
б) паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
в) дипломатичний паспорт України;
г) службовий паспорт України;
ґ) посвідчення особи моряка;
д) посвідчення члена екіпажу;
е) посвідчення особи на повернення в Україну;
є) тимчасове посвідчення громадянина України;
2) документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус:
а) посвідчення водія;
б) посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
в) посвідка на постійне проживання;
г) посвідка на тимчасове проживання;
ґ) картка мігранта;
д) посвідчення біженця;
е) проїзний документ біженця;
є) посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
У складі Пропозиції ПП «Діалог-БУД» міститься файл «Кваліфікація (стор.1-37), в якому наявна копія паспорту директора (сторінки 11-15) підприємства Вільганюк І.В., але не в повному обсязі.
Згідно з пунктом 5 розділу І Положення про паспорт громадянина України паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з ОБКЛАДИНКИ та 16 СТОРІНОК.
Аналогічна позиція викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11390-р/пк-пз від 07.11.2018.
Натомість, уповноваженою особою Замовника по даній підставі «надано не всі сторінки паспорту» відхилено учасників ТОВ «Споруда 2017», ТОВ «АГ КАПІТАЛ ГРУП» та ТОВ «ОРМА-ОЛІМП», що є доказом дискримінаційного підходу під час розгляду тендерних пропозицій Учасників та безпідставного оголошення переможцем закупівлі ПП «Діалог-БУД».
Враховуючи наведене, ПП «Діалог-БУД» не надано у складі Пропозиції документ особи, що посвідчує особу (у повному обсязі), що не відповідає умовам Документації в цій частині, а тому Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію вказаного учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

21 червня 2019 10:15
Вимога

Документи подані скаржником

20 червня 2019 15:01
Протокол 41.pdf
20 червня 2019 15:02
Кваліфікація (стор.1-37).pdf
20 червня 2019 15:02
Кваліфікація (стор.38-94).pdf

Документи подані скаржником

21 червня 2019 13:58
Кваліфікація (стор.1-37).pdf
21 червня 2019 13:58
Кваліфікація (стор.38-94).pdf
21 червня 2019 13:58
Протокол 41.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-29-000284-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Кабекслайн", Код ЄДРПОУ:38095345
Дата подання: 26 червня 2019 17:15
щодо порушення законодавства про публічні закупівлі, визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
щодо порушення законодавства про публічні закупівлі, визначення переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації Відділом освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю № UA-2019-05-29-000284-с, щодо проведення відкритих торгів на закупівлюза ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Приватне підприємство «КАБЕКСЛАЙН» підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. За результатами проведених торгів Замовником 20.06.2019 року було опубліковано протокол засідання тендерного комітету від 20.06.2019 року згідно якого переможцем процедури закупівлі відкритих торгів було визнано Приватне підприємство «ДІАЛОГ-БУД» та було прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Однак, детально вивчивши документи в складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД», Приватне підприємство «КАБЕКСЛАЙН» вважає, що дане рішення було прийнято з порушенням норм законодавства про публічні закупівлі, а також з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, оскільки тендерна пропозиція Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» містить численні порушення, та повинна була бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене обґрунтовуємо наступним: 1. Відповідно до абзацу 6 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція, яка подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та містить, зокрема: - протоколом, витягом (випискою) з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та копії паспорту (ів) уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції, договору та актів виконаних робіт). Учасником торгів Приватним підприємством «ДІАЛОГ-БУД» у складі документів тендерної пропозиції (файл «Кваліфікація» (стор.1-37)) було надано копію паспорту уповноваженої особи на право підпису документів пропозиції Вільганюк І.В., але не в повному обсязі, за відсутністю обкладинки та не підтверджують дану вимогу Замовника. Згідно Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ, паспорт-паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Отже, тендерна пропозиція Учасника Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. Дане питання також вже було розглянуто Антимонопольним комітетом рішення № 3887-р/пк-пз від 24.04.2018. 2. Відповідно до абзацу 15 пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис керівника або уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Учасником торгів Приватним підприємством «ДІАЛОГ-БУД» у складі документів тендерної пропозиції було надано документи за вих. №47 від 11.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор.1-37)); вих. №27 від 10.06.2019 р., вих. №28 від 10.06.2019 р., вих. №29 від 10.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор.38-94)); вих. №43 від 10.06.2019 р., вих. №44 від 10.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор.183-198)); вих. №34 від 10.06.2019 р., вих. №35 від 10.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор.156-175)) на перших сторінках яких відсутні власноручний підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника та не підтверджують дану вимогу Замовника. Отже, тендерна пропозиція Учасника Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. 3. Відповідно до абзацу 5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Інформаційна довідка Учасника, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за формою вказаною в таблиці. Учасником торгів Приватним підприємством «ДІАЛОГ-БУД» у складі документів тендерної пропозиції було надано документ за вих. № 29 від 10.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор.38-94)) за формою вказаною в таблиці де в графі Адреса організації, контактні дані в пункті 1 приведеної таблиці не зазначено контактних даних взагалі та не підтверджують дану вимогу Замовника. Отже, тендерна пропозиція Учасника Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. 4. Відповідно до абзацу 2 пункту 7 розділу 3тендерної документації Якщо учасник не планує залучати субпідрядників – необхідно надати відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо готовності та можливості самостійно виконати зазначені роботи згідно предмету закупівлі в повному обсязі. Учасником торгів Приватним підприємством «ДІАЛОГ-БУД» у складі документів тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист за вих. № 33 від 10.06.2019 р. (файл «Кваліфікація» (стор. 156-175)) в тексті якого зазначає про зовсім іншу організацію – ТОВ «Сервіс – Канон» (код ЄДРПОУ 24145217, зареєстрована за адресою: 25019, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, Подільський р-н, Селище Гірниче, вулиця Лінія 9-А, будинок 38, квартира 4), яка «гарантує, що в разі акцепту нашої тендерної пропозиції та укладання договору підряду не планує залучати субпідрядні організації в обсязі що перевищує 20% від договору» та не підтверджують дану вимогу Замовника. Отже, тендерна пропозиція Учасника Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, і повинна була бути відхилена Замовником. 5. Розділом 5 тендерної документації передбачено надання документів, що свідчать про наявність у учасників досвіду виконання аналогічних договорі та зокрема зазначено наступне : «…Інформація, щодо аналогічних договорів надається за період не більш ніж 24 місяці до проведення цієї закупівлі. Замовниками згідно договорів можуть бути установи державної, комунальної або приватної форми власності. Для підтвердження інформації замовник може додатково у учасника, пропозиція якого визначена електронною системою найбільш економічно вигідною запитати скан-копії з оригіналів договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, (аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт, які є предметом торгів закупівлі.)» На підтвердження даної вимоги Приватне підприємство «ДІАЛОГ-БУД» в своїй тендерній пропозиції надало три аналогічних договори, а саме : - Копія договору № 7 від 16.07.2018 року (файл «Кваліфікація» (стор.38-94)) на виконання робіт за предметом «Капітальний ремонт із заміни існуючих віконних заповнень будівлі КЗ «Первозванівське НВО» Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської ради Кіровоградського району. Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область, Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна,2а; - Копія договору № 5 від 11.05.2018 року (файл «Кваліфікація» (стор.38-94)) на виконання робіт за предметом «Капітальний ремонт по відновленню покриття будівлі Піщанобрідського професійного аграрного ліцею по вул. Незалежності, 1 у с. Піщаний Брід, Добровелечківського району, Кіровоградської області»; - Копія договору № 19 від 05.09.2016 року (файл «Кваліфікація» (стор.38-94)) на виконання робіт за предметом «Капітальний ремонт будівель Піщанобрідського професійного аграрного ліцею по вул. Незалежності, 1 у с. Піщаний Брід, Добровеличківського району, Кіровоградської області». Договір № 19 від 05.09.2016 Замовником взагалі повинен не розглядатися, адже він не відповідає вимозі тендерної документації щодо укладання не більшості 24 місячного терміну до проведення цієї закупівлі. Договори № 7 від 16.07.2018 року та № 5 від 11.05.2018 року не підтверджують виконання аналогічних робіт, які є предметом закупівлі, а саме : «Капітальний ремонт із утеплення фасаду, та довстановлення вікон в будівлі КЗ «Первозванівське НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад Первозванівської сільської ради Кіровоградського району Кіровоградської області» за адресою: Кіровоградська область Кіровоградський район, с. Первозванівка, вул. Гагаріна, 2 а» оскільки договір № 7 від 16.07.2018 року та договір № 5 від 11.05.2018 року не підтверджують виконання робіт з утеплення фасаду, як того вимагає вимога тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації і в цій частині також, і повинна була бути відхилена Замовником. Враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються наступні принципи: недискримінація учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до Приватного підприємства «КАБЕКСЛАЙН» та порушують норми ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує тендерний комітет Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради скасувати рішення про визначення Приватного підприємства «ДІАЛОГ-БУД» переможцем торгів, зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму виконавчого комітету Первозванівської сільської ради від 20.06.2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 17:59
рішення від 01.07.2019 № 8591.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 17:59
рішення від 17.07.2019 № 9625.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:48

Документи подані скаржником

26 червня 2019 17:15
Протокол від 20.06.2019 р..pdf
26 червня 2019 17:15
Кваліфікація (стор.1-37).pdf
26 червня 2019 17:15
Кваліфікація (стор.38-94).pdf
26 червня 2019 17:15
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

05 липня 2019 15:20
Пояснення .pdf
05 липня 2019 15:34
Пояснення .pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" 4 500 312,28
UAH з ПДВ
4 500 312,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Споруда 2017 5 505 853,00
UAH з ПДВ
5 388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРМА-ОЛІМП" 5 423 828,10
UAH з ПДВ
5 392 135,75
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІАЛОГ-БУД" 5 878 770,00
UAH з ПДВ
5 878 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кабекслайн" 5 989 000,00
UAH з ПДВ
5 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 07:48
Електронний підпис
14 червня 2019 07:47
оренда офісу.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 5.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 4.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 3.pdf
14 червня 2019 07:47
додаток 6.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 2.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 2.1.pdf
14 червня 2019 07:47
Договір №16 від 01.02.2019.pdf
14 червня 2019 07:47
Довідки , листи.pdf
14 червня 2019 07:47
Договір від 27.02.2019.pdf
14 червня 2019 07:47
Довідка з банку.pdf
14 червня 2019 07:47
Додаток 1.pdf
14 червня 2019 07:47
1002.imd

Публічні документи

14 червня 2019 08:33
Електронний підпис
14 червня 2019 08:32
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 08:32
Реєстр.pdf
14 червня 2019 08:32
Кваліфікація.pdf
14 червня 2019 08:32
Відповідність.pdf
14 червня 2019 08:32
Відповідність 2.pdf
14 червня 2019 08:32
Буд.ліцензія,дозволи..pdf

Публічні документи

13 червня 2019 09:25
Електронний підпис
13 червня 2019 09:25
Довідки ст.17(стор.176-182).pdf
13 червня 2019 09:25
Кваліфікація (стор.1-37).pdf
13 червня 2019 09:25
Кваліфікація (стор.38-94).pdf
13 червня 2019 09:25
Пропозиція.PDF

Публічні документи

11 червня 2019 16:10
Електронний підпис
11 червня 2019 16:08
пропозиція 1-109.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 00:03
Електронний підпис
14 червня 2019 00:01
Червоне Частина 1.pdf
14 червня 2019 00:01
Договірна ціна Ч2.pdf
14 червня 2019 00:01
Договірна ціна Ч1.pdf
14 червня 2019 00:01
Договір Червоне Ч2.pdf
14 червня 2019 00:01
Договір Петрове.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"

ТОВ Споруда 2017

ТОВ "ОРМА-ОЛІМП"

ПП "ДІАЛОГ-БУД"

ПП "Кабекслайн"

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"
#40257574
Відхилено 4 500 312,28
UAH з ПДВ
19 червня 2019 09:53
ТОВ Споруда 2017
#41188151
Відхилено 5 388 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 13:25
ТОВ "ОРМА-ОЛІМП"
#34442790
Відхилено 5 392 135,75
UAH з ПДВ
20 червня 2019 09:55
ПП "ДІАЛОГ-БУД"
#32222212
Переможець 5 878 770,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 13:10

Документи

19 червня 2019 09:50
Електронний підпис

Документи

19 червня 2019 13:23
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 09:54
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 13:10
Електронний підпис
20 червня 2019 13:09
Протокол 41.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДІАЛОГ-БУД"
#32222212
5 878 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 13:10
Електронний підпис
20 червня 2019 13:09
Протокол 41.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:17
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 15:15
ду 6 від 22.03.21.pdf зміни до договору
22 березня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:46
ду.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 11:58
д.у4.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 09:57
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 09:55
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 11:05
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 11:01
img718.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:59
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:33
img389.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:09
Договір 17 .pdf укладений
23 липня 2019 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2019 року - 856300,00 грн., фінансування 2020 року - 3463700,00 грн., фінансування 2021 року - 1558770,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування 2019 року - 841252,00 грн., фінансування 2020 року - 3478748,00 грн., фінансування 2021 року - 1558770,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування 2019 року- 841252,00 грн., фінансування 2020 року - 4038748,00 грн., фінансування 2021 року - 998770,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування 2020 року - 5037518 (п'ять мільйонів тридцять сім тисяч п'ятсот вісімнадцять) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фінансування 2019 року - 841252,00 грн., фінансування 2020 року - 4683792,00 грн., фінансування 2021 року - 353726,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Розділу 3 : фінансування 2019 року - 841252,00 грн., фінансування 2020 року - 4683792,00 грн., фінансування 2021 року - 353726,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 878 770,00
UAH