Електричні побутові прилади (пральне та сушильне обладнання).
Очікувана вартість
272 868,00 UAH
UA-2019-05-29-000244-c c90bd6090b974c3c9ad71cfe05efdf86
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А2192
Код ЄДРПОУ: 24981089
Місцезнаходження замовника: 12265, Україна, Житомирська обл., смт. Городок, вул. Лісова Алея, 37
Контактна особа замовника: Альона Романюк
+380965465629
v2192@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 272 868,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

29 травня 2019 09:34
Електронний цифровий підпис
29 травня 2019 09:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000244-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:39367047
Дата подання: 28 червня 2019 03:10
скарга
Доброго дня! Зверніть, будь-ласка, увагу на те, що Переможець закупівлі ТОВ "ПКМ" подав документи з певними порушеннями. А саме: на вимогу розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1.2 тендерна пропозиція переможця не містить реєстр наданих документів. Просимо тендерну комісію звернути увагу на ці порушення з боку Учасника ТОВ «ПКМ».
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000244-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПКМ, Код ЄДРПОУ:20609915
Дата подання: 27 червня 2019 16:33
До уваги тендерної комісії
Доброго дня! Зверніть, будь-ласка, увагу на те, що Переможець закупівлі ТОВ "Трейдвест ЛТД" подав документи з певними порушеннями. А саме: згідно пункту 5.4. тендерної закупівлі Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу певні документи. Серед наданих за цим пунктом ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» документів два з них є недійсними.
Перший документ: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, видана відповідно до наказу Міністерства фінансів України № № 733 від 03.09.2018 (або документ відповідного змісту, отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника»). Строк дії цієї довідки – 10 днів, а документ ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» дійсний лише до 20.06.2019 р. Оголошення Переможця відбулося 21.06., відповідно, на цей момент документ вже не був дійсний.
Другий документ - оригінал або нотаріально завірена копія довідки або витягу з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України керівнику (особі що уповноважена підписувати документи цінової пропозиції Учасника, представляти інтереси) підприємства, для підтвердження інформації, що його не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або погашено в установленому законом порядку (для юридичних осіб). Ця довідка на дату обрання ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД» Переможцем на лот №2 також вже втратила силу та не була дійсною.
Просимо тендерну комісію звернути увагу на ці порушення з боку Учасника ТОВ «ТРЕЙДВЕСТ ЛТД».

Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000022 ● 13ef7af938b14a138a84e97ecce8a7bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-17 16:15:57
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.07.2019
№ 39

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2019 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-05-29-000244-c від 29.05.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуті, згідно Протоколу №4 від 31.07.2019 року. Додаткова угода №1 від 31.07.2019 року до Договору №43 від 12.07.2019 року та Додаткова угода №1 до Договору №46 від 23.07.2019 року.

2019-07-31 15:49:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А2192, 24981089, Україна, смт. Городок, вул. Лісова Алея, 37
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сушильна машина, 272868UAH, 39713200-5, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: c90bd6090b974c3c9ad71cfe05efdf86, 2019-05-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців по лотам № 1 та № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотам № 1 та № 2, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотам № 1 та № 2. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця по лотам № 1 та №2 ТОВ «Промкомплектмонтаж», протоколи тендерного комітету від 21.06.2019 № 2 та від 02.07.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір по лотам №1 та №2 та договори про закупівлю по лоту № 1 від 23.07.2019 року № 46, по лоту № 2 від 12.07.2019 року № 43. За результатами аналізу питання дотримання Військовою частиною А 2192 (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 10-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.3 пункту 5 розділу III тендерної документації Замовником встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, юридичних осіб, довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Також, в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.4 пункту 5 розділу III тендерної документації, Замовником встановлено умову, щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - оригіналу або нотаріально завіреної копії Витягу або Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданої Уповноваженим органом про відсутність/наявність у зазначеному реєстрі відомостей про керівника підприємства (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців – відомостей про фізичну особу; - завіреної учасником електронної форми інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (повна або скорочена). Крім того, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2 встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «Промкомплектмонтаж» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 розділу III тендерної документації, Замовником від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання листа-згоди в довільній формі на всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися, які учасник самостійно несе. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Промкомплектмонтаж» по лотах № 1 та № 2, відсутній вищевказаний лист-згода, чим не дотримано вимоги підпункту 1.7 пункту 1 розділу III тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель лотах № 1 та № 2 на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції ТОВ «Промкомплектмонтаж» і уклав договори про закупівлю від 23.07.2019 року № 46 та від 12.07.19 №43. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Аналізом питання дотримання Замовником законодавства в частині укладання договору встановлено, що відповідно до частини 2 статті 32 Закону № 922, зокрема встановлено імперативну умову, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Проте, аналізом встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону № 922 договори про закупівлю по лотах № 1 та № 2 від 12.07.19 № 43 та від 23.07.2019 № 46 з переможцем ТОВ «Промкомплектмонтаж» укладено лише на 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Слід зазначити, що відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 37 Закону № 922 встановлено імперативну умову, зокрема що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону № 922., 25 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 10-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пунктам 2 та 13 частини 2 статті 22 Закону № 922, а також не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2 встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції учасника ТОВ «Промкомплектмонтаж», яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону № 922 договори про закупівлю по лотах № 1 та № 2 від 12.07.19 № 43 та від 23.07.2019 № 46 з переможцем ТОВ «Промкомплектмонтаж» пізніше а ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця по лотам № 1 та № 2, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  6. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договорів про закупівлю по лотах №1 та №2 від 12.07.19 № 43 та від 23.07.2019 № 46

2019-08-02 09:11:29

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Пральна машина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 156 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 780,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 14 червня 2019 15:09
Закінчення: 14 червня 2019 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт.
Пральна машина
ДК 021:2015: 39713200-5 — Пральні та сушильні машини
Доставка: 12265, Житомирська область, смт Городок, Житомирська обл., Радомишльський р-н., смт Городок, вул Лысова Алея, 37
Дата доставки: 30 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 травня 2019 09:31
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАЛАМАРЧУК ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ 156 100,00
UAH з ПДВ
156 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПКМ 154 905,00
UAH з ПДВ
148 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" 156 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 08:56
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 12:30
Дуженко-справка-25.06.pdf
03 липня 2019 12:30
ЦІНОВА 1 оновлена.pdf
03 липня 2019 12:30
ЗАВІРЕНА.pdf
13 червня 2019 10:05
sign.p7s
13 червня 2019 09:58
sign.p7s
13 червня 2019 09:58
ЦІНОВА 1.pdf
13 червня 2019 09:58
Св-во_госрегистрации.pdf
13 червня 2019 09:58
САНКЦИИ.pdf
13 червня 2019 09:58
ПРО ВИРОБНИКА.pdf
13 червня 2019 09:58
Договiр.pdf
13 червня 2019 09:58
ДОВІДКА.pdf
13 червня 2019 09:58
ДОВІДКА 9.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 8.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 6.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 4.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 2,3.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 2,1.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 13.pdf
13 червня 2019 09:57
ДОВІДКА 10.pdf
13 червня 2019 09:57
ГАРАНТІЯ НА поставку.pdf
13 червня 2019 09:57
6.3.pdf
13 червня 2019 09:57
5.3_compressed.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 13:42
Довідка МВС.pdf
22 червня 2019 13:33
Довідка корупція.pdf
22 червня 2019 13:33
Довідка банкрутство.pdf
13 червня 2019 00:21
sign.p7s
13 червня 2019 00:10
устав.pdf
13 червня 2019 00:10
пдв.pdf
13 червня 2019 00:10
Накладна на Драч.pdf
13 червня 2019 00:10
наказ на директора.pdf
13 червня 2019 00:10
Лист-відгук.jpg
13 червня 2019 00:10
Договор 3.pdf
13 червня 2019 00:10
довідка.pdf
13 червня 2019 00:10
довідка працівників .pdf
13 червня 2019 00:10
довідка мат тех база.pdf
13 червня 2019 00:10
гарантійний лист.pdf
13 червня 2019 00:10
гарантійний лист 3.pdf
13 червня 2019 00:10
гарантійний лист 2.pdf
13 червня 2019 00:10
реєстр документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
#39367047
Рішення скасоване 147 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:10
ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
#39367047
Відхилено 147 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:16
ПКМ
#20609915
Переможець 148 799,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:19

Документи

21 червня 2019 14:45
sign.p7s
21 червня 2019 14:44
Протокол.pdf

Документи

02 липня 2019 16:16
sign.p7s
02 липня 2019 16:12
протокол 3.pdf

Документи

02 липня 2019 16:19
sign.p7s
02 липня 2019 16:18
протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПКМ
#20609915
148 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:19
sign.p7s
02 липня 2019 16:18
протокол 3.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 липня 2019 09:04
Договір №46.pdf укладений
23 липня 2019 09:01
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 13:59
додаткова до договору №46.jpg укладений
01 серпня 2019 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 01 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір був укладений з порушенням вимог ч.2 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Актуальні тендери

До пошуку